Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Min Herre ( Bradley Joanthan)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Min Herre ( Bradley Joanthan) - Page 4 Empty Sv: Min Herre ( Bradley Joanthan)

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 15:59

han sukkede og rullede med øjnene, han satte drengen på en stol og tvang hans hoved tilbage således at hans hals var blottet "bid her" han lod sin finger glide ned over drengens halspulsåre, hvilket fik ham til at gyse...overraskende

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 16:02

Elizabeth bed drengen. I halsen og mærke det varme blod løbe over i hendes mund og ned i, hendes hals nej hvor smaget det bare godt sådan noget varmt blod. Det var hendes første offer og der smerte hende en smule at det, at det var sådan en ung dreng men hun måtte spise det hun kunne.
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 90

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 16:05

han klappede hende på skulderen og tvang hende væk fra drengen, der havde mistet godt omkring 1,5 liter blod, "så er det nok" sagde han og så ned på drengen med et kold udtryk, hurtigt bed han ham i halsen og tømte ham til sidst, med et suk knækkede han drengen hals og greb fat i Elizabeth, med blod glidende ned af hagen så han på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 16:12

" Herre " sagde Elizabeth og forsøget at trække sig væk fra ham men han holdte hende fast, Hun viste ikke hvad der nu skulle ske hun var bange selv om hun havde spiset. Var hun ikke stærk nok til at slippe fri af hans greb hun vred sig for at komme fri, men måtte op give det da det kun lykkes hende at blive endnu mere træt.
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Gæst Lør 17 Nov 2012 - 16:15

han stirrede på hende og tørrede kort blodet væk, dog efter noget tid nikkede han kort og trak sig væk fra hende "du klarede det flot" hviskede han og trak hende med ud fra rummet "nu tager vi hjem" han smilede svagt og var stadig lidt omtåget efter at havde drukket fra drengen

Gæst
Gæst

Indlæg af Elizabeth Blackmoon Lør 17 Nov 2012 - 16:20

Elizabeth gik ved hans side. Klar til at hjælpe ja, vis det skulle blive nødvendig, selv om der ikke lod til at han ville ha hendes hjælpe med at komme hjem. Men han var hendes herre og det var hendes pliget at hjælpe og beskydte ham, så godt hun kunne selv om hun lige var blive skabet havde hun nogen gode evner.
Elizabeth Blackmoon
Elizabeth Blackmoon

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum