Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
There's A Place... - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
There's A Place... - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
There's A Place... - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
There's A Place... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
There's A Place... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
There's A Place... - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
There's A Place... - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
There's A Place... - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
There's A Place... - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
There's A Place... - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

There's A Place...

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 10:47

Willow fortsatte og kradsede ham hårdere, boreede sine negle ned i ham og samtidig satte hun tempoet i hendes hofter en smule op og en del hårdere, næsten så hårdt hun kunne uden at skade ham og hun red ham dybt og langt imens hun stille begyndte at stønne højt da hun mærkede hans massage.

"Åhhh Josh" sagde hun stille imellem små støn: "Du bliver... Bedre... og bedre" fremstønnede hun og mærkede helt små spændinger begynde at kigge frem og hun nød at mærke dem og stønnede blot højere imens hun mærkede hvordan hendes hjerte galopperede med et par hundrede kilometer i timen, det var fantastisk og lige hvad hun manglede.

Hun håbede at hun kunne oplære ham godt, men allerede nu ja - der viste han nu et ganske lovende talent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Fre 23 Nov 2012 - 10:50

Han stønnede da han mærkede hendes negle bore sig ned i hans mave... han sukkede nydende imens han ventede på at han kunne få sig selv til at sige at han snart ville komme... han kunne jo ikke holde sig tilbage meget længere og slet ikke da hun gjorde det hårdere og vildere...

''Ja... ?''

Han mærkede hvordan spændingerne blev mere og mere uudholdelige, og hvordan han snart ikke kunne gøre andet end bare at lade det strømme ud men hun ville jo ikke have det så han var nød til at give hende chancen for at stoppe ham i det... han kiggede på hende...

''Willow... jeg kommer...''

Han så på hende...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 10:55

Willow stønnede fortsat og nød at mærke hans helt fantastiske krop og hendes bevægelser der gjorde det hele så meget mere fantastisk. Da han sagde at han kom steg hun af ham og satte sig på kanten af sengen imens hun kyssede ham langsomt og intimt, han var så helt uretfærdig lækker og hun kunne næsten ikke holde sine fingre fra ham, men samtidig så var der noget med grænser og noget med hans fremtid han lige så godt kunne opdage.

"Hvis du vil blive færdig så må dig og din hånd klare det selv" sagde hun og kiggede afventede på ham og lagde armene over kors som ventede hu blot på at han gik i gang: "Kom så, don't be why" sagde hun og lagde en hån på hans brystkasse med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Fre 23 Nov 2012 - 11:01

Hendes kommentar gjorde ham en smule irriteret, og han havde ikke lige brug for at hun sagde sådan og mente at det ikke var fair overfor ham, og han gjorde intet... Dog var det heller ikke nødvendigt da han mærkede hende så tæt på sig som hun kyssede ham og aede hans bryst kom han bar op af hende...

''Ikke pænt gjort!''

Han rejste sig og var faktisk ret skuffet og irriteret og rev sit tøj på ret hurtigt mens han kiggede på hende... han vidste ikke lige hvorfor hun ville pine ham og bede gøre ham den slags pinlige ting... han gik ind og satte sig i sofaen mens han undervejs lige kort tale til hende...

''Du kan godt glemme at jeg har sex med dig i den nærmeste fremtid... Så hvad med at du bare ordner kokken istedet?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 11:29

Amber så næsten helt chokeret ud da han blev sur på hende men hun kunne næsten ikke holde sit smil tilbage, han kom jo... Så hvad brokkede han sig dog over? Hun trak stille sit tøj på og gik så efter ham ind i stuen: "Det var faktisk ret pænt gjort" sagde hun med et lille smil : "Du fik din udløsning så hva brokker du dig over?" Sagde hun med et lille smil: "Jeg sagde jo vi skulle prøve noget nyt" bekræftede hun.

Hun kiggede roligt på ham og lagde hovedet let på skrå : "Du vil gerne have sex i nærmeste fremtid" smilede hun og kørte sin hånd op af hans lår : "og du vil ende med at tikke mig for det" sagde hun drillende, hun skulle nok forsøge at drive han til vanvid med sine sensuelle former.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Fre 23 Nov 2012 - 11:35

''Nej at bede mig om at skulle gøre det foran dig... det er sgu da røv pinligt og ulækkert!!! Jeg var bare heldig, som du egentligt også var...''

Han kiggede på hende intet smil intet godt i hans smil, fordi han var slet ikke okay med det hun havde gjort der bedt ham om at rive den af foran hende... han kunne ikke lige regne ud hvad han mere skulle sige... Han kiggede bare på hende og rystede på hovedet af hende...

''Nej det vil jeg ikke... Den eneste måde er hvis du bruger stoffer eller sådan noget, eller evner...''

Han satte sig tungt tilbage i sofaen og selvom han fik rejsning af hendes berøringer reagerede han ikke rigtigt på det... han så ikke på hende eller på noget overhovedet...

''Nej ved du hvad jeg tror jeg tager hjem!''

Han rejste sig op fra sofaen og gik ud imod døren... Det der var for meget... måske hun havde hans hjerte, men hun skulle sgu ikke bede ham om noget så pinligt og slet ikke bagefter bare virke som om hun intet gjorde forkert...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 20:58

Hun kiggede på ham med et stille blik, han var godt nok blevet sur over den lille.. Detalje: "Jeg syntes det er sexet" sagde hun og trak let på skuldrende og bed sig let i underlæben, hun syntes bestemt ikke det var ulækkert, tværdimod.

"Fint, tag du bare hjem" sagde hun en smule trist og trak på skuldrende: "Du kan jo ringe når du engang er faldet ned... Også selvom vi bare snakker, du er hyggeligt selskab" sagde hun og smilede stille til ham, han skullle nok ende med at tikke om sex, det var helt sikkert hendes mission lige nu, for de var to der kunne lege den leg han var igang med, forskellen var bare at hun ikke gad bruge energi på at blive sur: "Farvel Josh" sagde hun og gik hen til ham og kyssede sensuelt og intenst hans læber og slap ham så inden hun vendte om: "Du har jo mit nummer..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Søn 25 Nov 2012 - 16:31

Han var ikke glad for at have kaldt noget hun fandt som sexet, for noget klamt og pinligt... han fik det faktisk rigtigt skidt, og at hun så virkede trist over at han ville gå det var han heller ikke glad for men han begyndte at gå... Men da hun sagde farvel stoppede han op og vendte sig om imod hende...

''Nej ikke være trist... undskyld jeg kaldte det for klamt... Virkelig undskyld...''

Han gik hen til hende igen og kiggede stille på hende. Han vidste ikke om han skulle sige mere men han havde det så skidt ved at han havde sagt som han havde, og han var helt oprevet...

''Hvad kan jeg gøre for at gøre det godt igen...''

Han så hende i øjnene, og han ville gøre rigtigt meget... Virkelig alt for hende men ikke udfordre hans egen seksualitet... Det var bare ikke ham...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:03

Hun kiggede let undrende på ham, hvordan var han vendt rundt på tre sekunder? Havde han mon skiftet mening: "Intet" sagde hun bare da han spurgte hvad han kunne gøre: "Men du kan blive og underholde mig lidt" sagde hun og gik tilbage ind og smed sig dovent i sofaen med et lille smil: "Det er ret ensomt at være her alene".

Huset var jo stort og der var en hel del rum, hun hadede at være der selv dag ud og dag ind, selvom hun måske havde en kok og en rengørings dame hun kune ringe til,så var det jo betalte samtaler og ikke rigtige mennesker, hun krysede sensuelt sine ben og kiggede over i mod ham: "Fortæl noget mere om dig selv" sagde hun nysgerrigt og udfordrende imens hun kiggede roligt over i mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Søn 25 Nov 2012 - 18:15

''Så kan jeg jo også gøre noget for dig for pokker. Har du nogen ide om hvordan?''

Han gik med hende ind og satte sig ned og han reagerede slet ikke på at hun satte sig som hun gjorde. HAn havde ikke brug for at lægge mærke til det, det var jo ikke sådan hun ville have det eller ahn ville have det... Det var jo bare underholdning så altså ikke noget med sex at gøre...

''Hvad vil du vide?''

Han kiggede på hende og var virkelig dårlig til bare sådan løst at skulle fortælle om sig selv... Han kunne ikke bare gøre den slags overhovedet...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 18:44

Hun smilede stille til ham og lagde let flabet sit hoved på skrå: "Det ved jeg ikke, jeg vil bare snakke" sage hun og smilede let til ham, og ja eggentligt ville hun jo overhovedet ikke snakke, men et eller andet skulle hun finde på: "Hva er dine fremtids planer?" spurgte hun omrigtigt interesseret, meget rart om han så sig selv med hus og 10 børn og uddannet som advokat eller om han ville rejse jorden rundt.

Hun smilede roligt og kiggede let over i mod sit hjørne skab: "Vin?" sagde hun og rejste sig op inden han havde svaret og fandt to glas og hældte op i dem begge, imens hun tog fat omkring sit glas og lænede sig tilbage, hun kunne godt bruge lidt vin at slappe af på, og mon han også ville lade sig friste trods hans fuldskab sidst?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Søn 25 Nov 2012 - 18:49

''Jamen jeg er ikke god til bare at tale om mig selv uden at have spørgsmål jeg skal svare på...''

Han smilede og nikkede annerkendende da hun stillede ham et spørgsmål, og skulle lige overveje og tænke på hvad han skulle sige til hende, hvad var hans fremtidsplaner... Egentligt havde han ikke rigtigt nogen udover at han ville uddannes som advokat på et tidspunkt...

''Uddannes som advokat.''

Han smilede stille til hende og skulle lige til at ryste på hovede og sige nej til det med vinen, men da han ikke nåede det smilede han bare og svarede så anderledes...

''Okay et enkelt glas så...''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 19:01

Hun smilede stille, han ville altså tjene penge? Ikke dårligt: "Jamen så bliver i jo nok kollegaer" sagde hun med et lille sensuelt smil, hun var selv meget glad for sit arbejde som advokat og ville uden tvivl arbeje med det mange mange år endnu: "Noget speiale?" sagde hun nysgerrigt, selv var hun indenfor kriminal registret og primært sager omkring vold og mord, også selvom hun altid havde troet hun ville have speciale i egendom og økonomi. Men tiderne skiftede jo.

Hun smilede roligt da han sagde at han ville tage et enkelt glas, lidt alkohol kunne vel gøre en hver god mand.... Eller dreng, en smule liderlig: "Jamen tag du bare" smilede hun og tog en slurk af sit eget glas imens hun blit kiggede i mod ham: "Er glad for at være stødt ind i dig, du er godt selskab, JOsh" sagde hun stille og fugtede roligt sine læber med sin tunge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Søn 25 Nov 2012 - 20:03

Han kiggede stille på hende og forstod ikke helt hvad hun mente med det samme, men han smilede stille til hende, og forstod det så bagefter og han smilede stille til hende da han begyndte at forklare...

''Helst med økonomisk svindel...''

Han smilede stille og hældte så noget vin op og drak det og igen som første gang drak han det ret hurtigt og begyndte så at ligge mærke til hvordan hun forsøgte at virke mest sensuel, og han blev en smule pissed over at hun forsøgte hele tiden... Alkohollen havde fået ham til at kigge...

''Gider du lade være med at forsøge at forføre mig?''

Han så lidt bestemt på hende.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:19

Willow kiggede på ham med et smil: "Jeg prøver ikke at forføre dig?" sagde hun og nippede let til sin vin imens hun lagde hovedet let på skrå: "Jeg kan ikke gøre for at du føler dig fristet" sagde hun med et lille smil, det var jo faktum, hun kunne intet gør ved hans fristelse, for han måtte vel føle sig en smule ramt når han bemærkede det.

"Økonomi? Interessant... Så har du en lang uddannelse foran dig" sagde hun med et smil og kiggede på ham: "Jeg kan undersøge om de har et ledigt studiejob ved Conquer?" sagde hun stille, hendes firma var ganske stort og hun var glad for at arbejde der, ogs selvom chefen af og til kunne være en idiot, men det måtte man jo tage med i sådan et arbejde og i sådan en stilling hvor man var en af de eneste kvinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Søn 25 Nov 2012 - 20:33

''Måske jeg føler mig fristet men både du og jeg ved at du gør hvad du kan for at du skal være så fristende som muligt...''

Han kiggede stille på hende og tømte sit glas og stillede dt så væk og trak bare på skuldrende til det hun sagde... han rejste sig op fra sofaen og begyndte at gå rundt... han kunne ikke have det... Han kiggede på hende og hun fristede ham noget så voldsomt men han ville ikke gøre noget med hende overhovedet...

''Jeg vil gerne lige være alene...''

Han gik ind på det værelse som ikke var hendes og han lagde sig ned for at tage hånd om sig selv og sine egne problemer med lysten til hende... han hadede at han gjorde den slags men han gjorde det...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:37

Hun smilede stille til ham da han sagde at de begge godt vidste at hun forsøgte at friste ham, og ja det gjorde hun nok, men det var der jo en grund til. Han havde ikke været særlig sød ved hende og han skulle have en lærestreg, sådan fungerede hendes indre bare, men desværre havde hun ham ikke nok til at hun kunne bede ham ligge sig ned og blive pisket og derfor måtte hun ty til andre midler.

Da han gik smilede hun blot og hældte noget mere vin op i hans glas og lod så en halv knust viacra pille droppe ned i hans glas, blot for lige at hjælpe ham lidt på vej. HUn blev siddende og ventede blot på at han ville komme tilbage: "Fik du lettet trykket?" sagde hun en smule flabet og tog en tår af sin vin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Søn 25 Nov 2012 - 20:41

''Hvad er det du mener med at lette trykket?''

Han kiggede forvirret på hende og satte sig ned, og kiggede på at hun havde helt alkohol i hans glas og han kiggede på hende lidt som om hun var en dum blondine der virkelig ikke rigtigt tænkte sig om... Han smilede bare til hende og så kiggede han på sit glas...

''Det var pænt af dig, men jeg synes du selv skat drikke det, så det ikke går til spilde da jeg ikke skal have mere...''

Han smilede og hurtigt hældte han bare indholdet af hans glas over i hendes glas, og smilede bare venligt til hende og vidste jo intet om at hun havde hældt noget i hans glas udover vin...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:45

Hun smilede stille og tog en tår af et vin som han havde hældt over i hendes, det havde jo heldigvis ingen påvirkning på hende og hun smilede blot derfor: "Hvis du alligevel bare skal være sur..." sagde hun og stillede vinen på bordet foran ham: "Hvorfor er du her så?" sagde hun og lagde let hovedet på skrå uden at kommentere på hans spørgsmål.

Hun var ret så forvirret over hans signalet og følte lige nu han opførte sig mere som en fornærmet tøs end som en mand og hun lænede sig derfor blot let tilbage i sofaen og smilede en smule flabet og med den evigt lettere arrogante attitude hun ikke rigtigt kunne slippe af med og hun lagde så stille sine arme over kors og betragtede ham blot let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Søn 25 Nov 2012 - 20:52

''Jeg er skam ikke sur... jeg er bare ikke glad for at det hele drejer sig om sex for dig...''

Han kiggede på hende og grunden til hvorfor han var der vidste han for at være ærlig heller ikke... han havde ikke lige nogen ide om hvad han skulle gøre af sig selv mere han kunne stadig lide hende og var vild med hende men hendes voldsomme trang til sex som det virkede var simpelthen for meget for ham til hvad han kunne klare at arbejde med...

''Så det eneste jeg beder dig om er ikke at gøre så det hele skal handle om sex...''

Han kiggede stille på hende og vidste ikke lige hvad han mere skulle sige til hende og han kiggede bare urndt..
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 20:57

Hun smilede stille til ham: "Så jeg har trang til sex hele tiden..." sagde hun og hævede øjnbrynet af ham: "Men du er en som går ind og onanere midt i vores samtale?" sagde hun og fnøs lidt af ham imens hun rystede let på hovedet af bare forvirring, hun var overbevist m at hans hjerne handlede lige så meget om sex som hendes, men han turde måske bare ikke at indrømme det.

"Men hvad vil du så, spille ludo?" sagde hun og smule flabet og tog hans glas og hældte op i og stilte foran sig selv imens hendes som han havde hældt sit over i, stadig stod foran ham: "Så lad os drikke ud og gå en tur?" sagde hun og kiggede spørgende på ham: "Et eller andet spændende må vi finde på" sagde hun og smilede flabet til ham imens hun let bed sig i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Søn 25 Nov 2012 - 21:08

''Ja det gjorde jeg... Men modsat dig forsøger jeg ikke på hele tiden at lokke eller friste dig...''

Han kiggede på hende og rystede på hovedet af hende om at drikke ud... Han ville ikke drikke mere, fordi han havde ikke lyst til at det skulle gå som første aften de havde været sammen... han smilede stille og venligt til hende...

''Drikker ikke mere men går gerne en tur...''

Han smilede stille til hende og kiggede rundt, og rejste sig bare stille op og nikkede til at hun skulle komme med ud og gå en tur, og han begyndte at tage sko på...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 21:49

Hun drak på skuldrende da han sagde at han ikke ville drikke mere og hun tømte så både hans glas og sit eget, hun blev ikke særligt hurtigt fuld, men nød blot vin som en lækker drikkelse.

Hun rejse sig så op og tog sko og jakke på, en lang sort jakke der gik hende ned til midt på knæet: "Så hvor skal vi gå hen?" spurgte hun stille og kiggede på ham: "Må jeg se hvordan du bor?" spurgte hun og huskede at han snakkede om en lejlighed inde i byen, nu havde de jo brugt ret meget tid i hendes hus eller... Ja kælder var det vel: "Du viser vej... eller du har måske en bedre idé?" spurgte hun en smule flabet og smilede let for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Josh K. Søn 25 Nov 2012 - 21:57

''Jeg gider for at være ærlig ikke indtil byne så jeg tænkte vi istedet kunne gå en tur rundt hen i området?''

Han smilede stille og gik bare uden for selv havde han kun sin trøje fra tidligere på og så han skjorte selvfølgelig. Han smilede stille og roligt til hende som han gik uden for og stoppede så op og ventede på hende...

''Der må være itneressante ting at se her i området...''

Han smilede en smule drillende til hende og gik bare lidt længere væk fra huset...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Gæst Søn 25 Nov 2012 - 22:17

Hun gik efter ham og grinede så let: "Ehm... Ikke hvad jeg ved af" sagde hun, hun mente ikke ligefrem at Terre var den mest interessante by i verden og hun lod ham derfor følge vej: "Men hvis du finder noget interessat som ikek er træer, sten eller jord så siger du bare til" sagde hun med et lille smil og kiggede kort op i mod himlen, hun elskede at være udenfor.

"Så du vil gerne være advokat også have kone og hus og børn?" spurgte hun nysgerrigt og kiggede på ha med et lille smil og knappede stille sin jakke da hun mærkede det var koldere end hun lige havde regnet med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

There's A Place... - Page 3 Empty Sv: There's A Place...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum