Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kirkegården EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kirkegården EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kirkegården EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kirkegården EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kirkegården EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kirkegården EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kirkegården EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kirkegården EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kirkegården EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kirkegården EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kirkegården

3 deltagere

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Kirkegården Empty Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 13:42

Sted-Cimetière - Kirkegård
Tid-00:30
Omkring-en masse grave
Vejr-små regn
Dato-23/5


Jaster gik lidt rundt på kirkegården og kiggede på gravene *alle de grave er det mennesker*tænkte han og kiggede rundt *det kan ikke være andet tror jeg da men ikke sikker*tænkte han og gik stille vidre *os dæmoner dør jo ikke ligefrem*tænkte han og kiggede på sine hænder *men her er ingen lys*tænkte han og skabte en ild kugle med sin ene hånd så der var lys *så er det jo godt jeg kan styre ild*tænkte han og kiggede hen mod indgangen til kirkegården *syns jeg hørte noget eller også er jeg bare ensom her*tænkte han mens han gik rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 13:54

Ting chan sad på kirken tårnets spir og betragte kirkegården. Hun var jo vant til at se døde, hun det var jo hende som førte de døde over floden. Hvor de dødes sjæl bestemmer om de vil leve i fred eller i døden. Dem der lever i fred bliver til stjælsblomster og bliver begravet her oppe i meneskes verden. Dem der vælger at falde i vandet, komme i helved. Ting chan sukkede og hendes røde hår svajede lidt. En sjovt job at have, men nogle gange kan det være trist.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 14:04

"er her nogen"spurgte han og kiggede på kirken "sikke en grim kirke den må være gammel"sagde han og kig rundt på kirkegården *hvem gider være i den*tænkte han og kiggede hurtigt ind i kirken "hallo"sagde han og ventede lidt "er her nogen"sagde han og gik så igen *er her slet ikke nogen*tænkte han og gik hen og satte sig på en grav sten der var væltet *man kan kede sig her*tænkte han og kiggede rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 14:14

Hun hørte nogen råbe og hun tyssede ham "Nihao, og dæmp dig ned..
Tænkt lige de døde hviler dig her.." sagde hun lidt roligt og så på ham derfra..
"Og hør her, kirken er faktisk flot indefra, uhm som sagt" sagde hun og
forstod ikke hvorfor han sagde sådan noget... Rigtig dumt sagt syntes hun..

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 16:11

"hvem er du"spurgte han og kiggede op på hende "vis mig hvem du er"sagde han og kiggede på hende "hvad er dit navn"sagde han og ventede på svar mens han sad og slappede af *hvem er hun*tænkte han og sad stadig på grav stenen "og det var kun uden på kirken den er grim"sagde han og kiggede rundt *masser af grave*tænkte han og kiggede på sin ild kugle han havde ved sin ene hånd
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 16:31

Hun peget på hans ildkugle og den blev slukket med det samme "Uhm meget uhøfligt at spørge en andens navn, uden at præsenterre sig" klukkede hun af grin. Han var i hvert fald ikke en gentle mand. Hun så på ham og knispede. Noget raslede omkring drengen og der voksede en plante. Hun stirret på de fire planter og der kom ild på spidsen af dem så hun kunne se ham tydligt. "Mit navn er Ting chan" sagde hun venligt og sprang ned fra tårnet og lande blødt på jorden. Som et fjer.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 16:37

"navnet er Jaster frøken"sagde han og kiggede på hende *hvad er hun jeg kunne godt tænke mig at vide det men hun ser ikke farlig ud eller noget*tænkte han og rejste sig op og kiggede på hende og rejste grav stene op "hvem pokker går og vælter dem"sagde han og kiggede igen på hende efter at ha rejst stenen op "og det var ikke mig"sagde han og slappede af mens han stod op
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 16:43

Hun så strengt på ham og knipsede. En lyn kom frem og forsvandt "Som om jeg skulle vide det.. Det eneste jeg ved, er at jeg tror det var dig... Hr. Jaster" sagde hun ironisk og klappede. Planter med ildet forsvandt og det blev mørkt igen. Hun prøvede at finde noget, men fandt det og holde om den. Det usynligt så man kunne ikke se det.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 16:44

//smutter lige//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 16:56

Han kiggede på hende "øh hvad laver du"spurgte han og kiggede underlig på hende men gik lidt væk fra hende han var ikke bange eller noget men viste ikke hvad han skulle sige *jeg har ikke gjordt noget*tænkte han og stak sine hænder i sine lommer og gik lidt rundt "hvad er du for en"spurgte han og kiggede på hende og ventede på svar "jeg er en dæmon"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 17:14

Hun klappede voldsomt "Tehe, det vidste jeg godt" sagde hun drilsk. Hun gik nærmere hen til Jaster "Jeg er også en demon, med en le. Men man kalde mig også 'Pigen med leen' hvis du bliver i tvivl" sagde hun og smilede venligt. Hun stoppede da hun var 15 cm fra ham "Ved du hvad for en job jeg har... Jeg føre de døde over en flod, som kaldes 'dødens flod'" sagde hun og trak sin le frem. En sorte le, med den skarpe kniv for enden. Den var 2 m lang og Ting chan smilede til ham.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 17:31

"okay det var da ikke et særligt spænde eller hvad ting chan"sagde han med et lille smil til hende og kiggede på hende mens han så hende lidt an *hun er flot*tænkte han og kiggede så på hendes le *den er stor*tænkte han og smilte stille og kiggede rundt på kirkegården *møg vejr*tænkte han og kiggede op i himmelen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 17:34

Hun så op og grinede "nå kan ud ikke lide mit vejr" grinede hun og hoppede. Da hun lande, stoppede torden braget og lynene. Hun trippede lidt nærmede hen til ham "Uhm vil du dø. Så vi jeg med gerne føre dig over floden. Enten er du fremme og bliver til en blomst. Det betyder du har fundet freden og er i himlen. Men hvis du falder ned i floden, ryder du i helved. Tehe sjovt ik" hun elskede sit job, men følte nogle alene nå hun sejlede alene med alle de sjæle hun skulle føre til døden.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 17:41

"jeg vil ikke dø"sagde han og kiggede på hende mens han kiggede på hende *hun elsker sit job*tænkte han og gik lidt rundt på kirkegården "hvad skal vi lave"sagde han og kiggede på hende mens han slappede af med hænderne i lommerne og kiggede på hende *hun er nu fin at snakke med*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 17:45

Hun skuldrede og så på gravene i en bedrøvet blik. Hun bøjede sig og rørte med sin håndflade på græsset. Alt var jo dødt, hvert plante var visent. Hun lukkede øjnene. Omkring gravene voksede der hvide blomster og slyngen planter så der kom lidt pynt på gravstene. Hun smilede og så på sit værk.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 17:54

Han rejste en væltet gravsten op og kiggede på den "hvem pokker vælter dem"sagde han og s rejste nogle flere op "de er dumme er de"sagde han og så på hende. han smilte stille mens han gik og rejste gravstene op og kiggede på navne imens "du er nu meget sød at snakke med"sagde han og kiggede på hende og smilte
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 17:58

Hun rørte blidt en gravsten, og puffede blomsten lidt, så den sad pænt "Tak..." sagde hun og fik en stik. Ingen har sagt 'sød' for til hende. Hun tænkte *han mente det ikke, tag det roligt. Du er i nutid ikke fortid* tænkte hun og blev roligt. Hun så ikke på ham men så bare på gravstenen. Hvad er han ude på.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 18:13

"hvis du tror jeg er ude på noget du er bare sød at snakke med og det ikke bare noget jeg siger jeg mener det faktisk"sagde han og kiggede på hende mens han var ved at rejse en gravsten op og fjernede jorden fra stene og gik vidre til den næste og rejste den og satte sig på en bænk der stod der
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 19:08

Hun så på ham "Aha, kan du tankelæse" spurgte hun og så igen på gravstenen. Hun lukkede øjnene og gik hen til ham og havde nu armene i kors "Hør, jeg er bare ikke vant til at nogen siger ordet 'sød' til mig... Forstår du det..?" sagde hun venligt men også lidt træt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 19:11

"nej det er jeg ikke"sagde han og kiggede på hende mens han sad påbænken og slappede af mens han smilte til hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 19:19

Hun satte sig på jorden og så på ham.
Som en ræv, en lille nusgerrig ræv som bare så på ham.
Hendes røde hår passer også godt til en ræv.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 19:23

Han grinte stille "hva laver du"spurgte han med et grin og kiggede på hende *hun er lidt skør men sød*tænkte han og kiggede rundt "hvad skal vi lave"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 19:31

Zen gik stille imod deres position han sang stille en japansk sang derefter blev hans opmærksomhed rettet imod en lugt af to andre han løb hastigt imod deres position han lagde mærke til en dreng og en pige han smilede let men gemte sig stadigt han var meget nervøs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Zankuji Søn 23 Maj 2010 - 19:34

"jeg tror der nogen der kigger på os"sagde han og kiggede rundt *men det ikke en dæmon det er noget andet*tænkte han og kiggede stadig rundt *hvor er du henne*tænkte han og kiggede stadig mens han smilte til ting chan
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Mr. Ting Søn 23 Maj 2010 - 19:36

Hun rakte tunge "Ham fanger jeg" grinede hun og mumlede. Der hvor drengen var voksede en slyngen plante omkring hans ben, den slyngede sig op af hans ben. HUn grinede og peget direkte på drengen "der er han jo" sagde hun drilks

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Kirkegården Empty Sv: Kirkegården

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum