Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Ons 5 Dec 2012 - 20:53

Enua var i en slages. Trangse og kunne slet ikke komme ud af den sådan lige med det smamen, uden at hun fik en urt Solduk en som ville fjerne trangsen. Og den lå på hendes pude hvor hun havde laget den for at den kikke skulle komme noget til,
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 21:16

ren tog det og gav hende det. Han brød sig ikke om den trance, men kom så i tanke om, at hun nok ville blive bange hvis hun fandt sig i hans arme. men han kunne ikke slippe hende når hun var i trance, for så var hun jo forsvarsløs, og han ville jo beskytte hende. *Hun må slå mig.. jeg vil beskytte hende nu* tænkte han og satte sit hår op i hestehale

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Ons 5 Dec 2012 - 21:25

Enua blive slap. Og lå stille ind til ham da hun vången smilede hun svaget hun lændte sig, tæt ind til ham fordi han var dejlig varm og hos ham var hun endnu mere tryg. Hun gabet en smule og nynne svaget
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 21:39

han så på hende, og duftede hendes hår. det duftede sødt. han blev forvirret over hvorfor hun puttede sig ind til ham. "Jeg troede du var bange for mig Enua" sagdehan og kunne ikkelade være og gav venligt hendes pande et kys. ikke for at overskride grænser, men han var lidt faldet for hende. Han ville bare ikke overskride nogen af hendes grænser. hvis hun ikke kunne lide kysset, så måtte hun sige til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Ons 5 Dec 2012 - 21:44

" du er så varm. Og jeg fryser sådan og du giver mig en tryghedes føglse som jeg ikke, har haft siden jeg var helt lille " sagde Enua og lod ham kysse hende på panden. Uden at hun prodester i mod det da hun var for træt
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Ons 5 Dec 2012 - 21:56

"Jeg vilaltid beskytte dig og give dig varme, og du skal bare sige til hvis jeg overskrider nogen af dine grænser" sagde han blidtog lagde tæppet om dem begge. "JEg vil altid beskytte dig, det skal du vide, om jeg så kun er din elev" sagde han blidt og varmt. han regnede ikke med at komme til at blive mere end det, men hvis det nu skulle ske, så ville han være stolt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Ons 5 Dec 2012 - 22:20

" en dag blive. Du nok mere en min elev måske mere en du tror " sagde Enua og var ved at falde i søven, hun var både træt og øm over det hele og havde ondt i hovedt. Så hun havde nok lidt sværet med at falde i søven
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 19:08

sov min ven, jeg bliver her mens du sover" sagde han. *hvad mente hun dog med blive mere end elev* tænkte han og nussede hende i håret. han ville bare have at hun følte at tryg. Han tog en af bøgerne i sin taske og kiggede på den. han sukkede lavt. *Jeg er 19 og kan ikke læse, hvor pinligt* tænkte han og så på hende. han ville så gerne have at hun fik sovet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Tors 6 Dec 2012 - 19:12

Enua faldt endelig i søven. Og putte sig godt ind i mod ham og sov med hovedt på hans skulder, hun føldet sig tryg og glad hos ham og det ville ingen kunne ænder. På overhovedt hendes kærlig væsen var noget som mange kunne lig,
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 19:21

Han holdt hende tæt for at varme hende. selvom han nu selv frøs. "Om så jeg mister livet, så vil jeg altid beskytte, jeg er bare en dæmon uden hjemog familie..så ingen vil savne mig, hvis jeg mistede livet" mumlede han og gabte. han lagde sig ned med hende, for at kunne sove, da han var meget træ og faktisk også sulten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Tors 6 Dec 2012 - 19:26

Enua ville være hans familie. En dage men lige nu skulle de lige lære hinanden at kende, og med tiden ville de finde rigtig sammen og får deres egen familie sammen. Det viste Enua fordi hun havde set det i en af sine mange drømme,
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 19:41

ren gav hende alt hans krops varm. så hans læber til sidst blev helt blå. Ren så sig rundt. han kunne ikke drømme, eller huske det. og det plagede ham. han drejede hoved og begyndte at hoste. han ville helst ikke vække hende, bare fordi han frøs nu. han havde givet hende alt sin varme. Han vidste at når han var så kold som han var nu, så ville det være farligt at sove

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Tors 6 Dec 2012 - 19:44

Enua trak et varmt tæppe over dem. Så han atter kunne får varmen i kroppen, i mens lå hun stille og sov men hendes læber var let lyseblå at kulede som kom ind fra. Det ikke lukke telt hun havde glemt at lukke telte
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Tors 6 Dec 2012 - 19:52

ren satte sig op og rejste sig og lukkede teltet og gik hen til hende igen. han lagde sig ned og så på hende. han kørte en hånd igennem hendes hår, og lukkede så sine øjne og lagde en arm om hende og faldt så i søvn. brudstykker af en drøm viste sig for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Fre 7 Dec 2012 - 18:32

Enua led meget af mararidt. Som mange gang holdt hende vågen en hele nat i gemmen. det sammen skete i nat hun vången med et sæt men blive liggen. For ikke at vække Ren hun så stille på ham og vendt sig ind i mod ham
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 18:46

han vågnede og så på hende. "Er du okay?" spurgte han usikkert. han gned sine øjne. endnu en gang kunne han intet huske fra sin drøm, kun en stemme, som han havde hørt et par gange. "Hvad drømte du dog søde.." sagde han og rødmede over at kalde hende søde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Fre 7 Dec 2012 - 18:55

" det var kun endnu. Et dumt mararidte ikke andet og jeg kan ikke huske hvad dent handle om" sgade Enua, og så stille på ham og sukke hun kunne var ikke sove mere nu. Hendes mararidte havde skræmte hende så meget at hun ikke ture, sove med den nat
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Fre 7 Dec 2012 - 19:25

prøv at sove igen, jeg er hos dig min ven, intet ondt kan ske dig nu, jeg vil altid være her for dig lige nu" sagde han blidt og så ind i hendes øjne og holdt hende tæt ind til sig. "Du kan trygt sove igen" sagde han blidt og lagde sit hår bag øret og smilede blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Lør 8 Dec 2012 - 18:59

" jeg kan ikke og tøre ikke sover mere. Jeg er bare så bange for at han finde mig igen " sagde Enua og, gemt sig ind til ham fordu hun fryget at hendes monster. Af en far ville finde hende igen og dræbe hende
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 19:41

hvem finder dig.. enua det er svært at beskytte, når jeg ikke ved hvem jeg skal beskytte dig imod" sagde han blidt og nussede hende i håret og holdt hende tæt. han ville virkelig gerne beskytte hende, men han anede jo ikke mod hvem, så han var lidt forvirret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Lør 8 Dec 2012 - 19:45

" min far Pedro. Han var en hundedæmon føre her men så vile han fandt og blive udsat for en, masse forsøge sog ænder ham helt og han midste en del af sin hukommels " sgade Enua
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 20:17

men stadig, han burde ikke skade dig enua" sagde en. to totter af hans hår blev sølv, hvilket kun skete, når ren blev sur. han tog sig til hoved for at fade til ro, men han kunne ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Lør 8 Dec 2012 - 20:38

Enua gjorde noget Som vil hende til at rømede hun kysse hans kind for at berolige ham imens, hun orden sine sår hun havde på ryggen som var meget betændte.
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Gæst Lør 8 Dec 2012 - 23:00

han drejede hoved for at sige noget, så deres læber ramte hinanden. ren rødmede meget. "Det må du meget undskylde enua" sagde han og rødmede mere, og så ned. han bed sig i læben, selvom han godt kunne lide kysset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Enua Ons 2 Jan 2013 - 17:51

Enua rømede og så. Hurtig væk hvorfor var hun så varm i ansiget efter hun var holdt op med at, rømede nu havde hun også får feber til lige med hvorfor gik. Det altid ud over hende og ikke ud over ander kun hende
Enua
Enua
Beginner (Rank 4)

Bosted : i et telt i skoven

Antal indlæg : 49


Tilbage til toppen Go down

dæmon redder skønjomfru - enua (privat) - Page 2 Empty Sv: dæmon redder skønjomfru - enua (privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum