Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
den ny dæmon - Nika privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
den ny dæmon - Nika privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
den ny dæmon - Nika privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
den ny dæmon - Nika privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
den ny dæmon - Nika privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
den ny dæmon - Nika privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
den ny dæmon - Nika privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
den ny dæmon - Nika privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
den ny dæmon - Nika privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
den ny dæmon - Nika privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

den ny dæmon - Nika privat

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 15:05

Sted: Diskotek
Tid: 22.00
Dato: 18
Vejr: letter køldelig
Omgivelser: mange menneske/væsen

Gabriel kom går stille og rolig ud i by, han fik ikke rigtig hvad han skulle laver, han kom til by for nogen dag side, så han kender den så da efter hold, den en grunde til af han kom til by var af det er så meget kamp i den.
han stoppe op da han så byging så var et diskotek, ja hvorfor ikke ser hvorden det er her i by, han gik over og stille sig i kø bag en kvinde.


Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 15:15

Det sorte hår var sat op i en løs hestehale, men alligevel nåede håret Nika midt på ryggen. Hun rettede sin korte kjole og så sig over skulderen og så en ung mand der stod bag hende. Nika lod sig ikke genere og kiggede igen frem af. Dørene blev åbnet og folk strømmede ind. Da Nika kom op til døren nikkede dørmanden blot " Velkommen min skønne " sagde han til nika og smilte " Godaften Cloud" sagde hun og gik indenfor. Inde på diskoteket var der allerede mange folk der var på dansegulvet og også et par stykker i baren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 15:26

han gik stille ind da han når til dør, han kiggede kort rundt og trække kort på smiler bånd, det ser ud til af det kan bliv en sjov aften med lidt hjælp fra hans side af, han gik op til bar og sat sig og bestille en voka, han drej let om på stol så han kun kig ud i diskotek, han tog en tår af voka og kiggede kort rundt, hvad vil være bedst af smid her en, zombier eller noget andet død, det måtte han lige tænke lidt over.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 15:32

Nika gik op i baren for at bestille noget at drikke " En morito tak" sagde hun og smilte blidt til bartenderen. Da hun havde fået sin drink gik hun over til et bord, hvor hun vidste hun kunne være alene, for en stund ihvertfald. Nika så ud på alle de dansende personer og alle de andre der stod i baren. " Kunne jeg ikke bare blive fri for alt dette?" sagde hun stille til sig selv og lod en finger køre på kanten af hendes glas

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 15:46

han rejse sig efter noget tid og gik ned mod bord, hun havde sat sig ved, "undskylde må jeg sid her" spurget han og kiggede på hende, han vente rolig på hun vil svar ham mens han tager en tår af sin voka, han har normal skjort i rød og nogen normal stof bukser i sort.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 15:49

Hun så op på ham " Du skal være velkommen" sagde hun og smilte svagt til ham, nu havde hun ellers regnet med hun kunne være alene, men det kunne hun aldrig når hun var i byen. Måske var det på grund af hendes job som slave? hvem ved. Hun så på ham kort og tog derefter en tår af sin drink. Der var en sort tot hår der var gledet ind foran hendes ansigt, så hun strøg det roligt til siden så hun atter kunne se noget igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 16:03

han nikke kort som tak, hvorefter han sat sig overfor hende, og stille glas med voka på bord, han læner sig rolig tilbage i stol, "hvad laver de så her alene" spurget han og kiggede på hende, han vidste ikke af hun arbejde som slave men han kun da godt bruge en hvis det var, han mangle enlig selv et arbejde.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 16:05

Nika så på ham med et blidt smil " Tja, jeg er her bare, ved egentlig ikke hvorfor. Tror jeg leder efter noget" sagde hun og grinte svagt. Hvad ledte hun efter? En herre? Tja måske. Hun tog gen en tår af sin drink og lod derefter sin tungespids strejfe sin underlæbe for at fjerne nogle sparsomme rester af hendes drink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 16:13

"okay hvad leder de efter, måske noget jeg kan hjælp med" sagde han og kiggede på hende og tog en tår af glas, "jeg kom her ind for af ser hvordan diskotek er her i by, flytte til for nogen dag side" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede ud på de der danse, ja de flere af dem ved nok ikke der er mere melle himmel og jord.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 16:16

Nika så på ham " Tja jeg ved ikke om du kan hjælpe, men jeg er en slave" sagde hun og strøg håret væk fra hendes hals så et læder halsbånd ville komme til syne, men i det lille dogtag der var der på, stod der ikke navn i endnu. Hun tog atter en tår af sin drink og smilte blidt til ham, men om han ville have et menneske som slave når det var det laveste væsen der fandtes i slave herakiet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 16:23

han smiler rolig, "jo det kan jeg enlig godt hjælp dig med" sagde han og kiggede på hende, han tog en tår af voka og kiggede kort rundt, "hvad kan du bistå med som slave nu hvor du er et menneske ikke" sagde han og kiggede på hende, han regn med hun var et menneske da hun ikke send nogen speciel arua ud som andre magiske væsen gør.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 16:51

Nika rødmede blidt over de makerede kindben " Tja jeg faktisk alt det som en slave skal, eller det sagde min gamle herre" sagde hun og så på ham med et roligt blik. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige så hun så bare på ham med et sødt smil. Hun lænede sig ind over bordet " Hvad tænker du på når jeg siger slave?" sagde hun så stille så der ingen andre kunne høre det udover ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 16:56

han nikke bare til af han havde hørt hende, han smiler rolig af hende og kiggede på hende, "en som hjælp med det hverdag og det privat hvis det skulle" sagde han og kiggede på hende, "hvad tænke du på når du sige slave" spurget han og drak det sidste af sin voka.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 17:00

Nika smilte kort " jeg tænkte på det samme som dig" sagde hun og drak også resten af sin drink. " Hvor uhøfligt af mig. Mit navn er Nika" sagde hun og rakte en hånd frem og ventede på han tog den. Måske var der lige en til hun skulle fortælle ham. For at blive Nika's herre skulle man have været i seng med hende, eller hvis man var vampyr eller varulv skulle man bide hende. Skulle hun ikke fortælle det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 17:05

han nikke kort af hende og smiler kort, han rakte hånd frem og gab hende hånd, "navn er Gabriel" sagde han og kiggede på hende, hans navn var det sammen som en engle, men det var han ikke hele, han har en lette køldelig hånd, han tog hånd til sig efter han havde giv hende hånd, "går du ikke op og hente noget mere af drikke, en voka skal jeg har" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 17:10

Nika nikkede " Selvfølgelig" sagde hun og rejste sig, tog han og hendes glas og gik op i baren." En vodka og en morito" sagde hun og smilte sødt til bartenderen. " Hva hvem er ham du sidder med?" spurgte bartenderen " Det er min nye herre" sagde Nika tilfreds og tog drinkene og gik ned til bordet igen. " Vodka til dig og morito til mig" sagde hun og smilte blidt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 17:13

han nikke kort og kiggede kort på hende, "dank" sagde han (tak på tysk) og tog en tår af voka, "har du så nogen krav til af kun bliv din herre" spurget han og kiggede rolig på hende, han regn med hun har, for det har de fleret for af være sikke på af deres herre ikke er svag.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 17:17

Nika nikkede " Well. uhm.. Ja" sagde hun, men hvordan skulle hun få formuleret at han skulle gå i seng med hende? Det var vel bare at sige det lige ud var det ikke? " lad mig sige at alle andre racer end vampyrer og varulve skal i seng med mig, før jeg bliver deres slave, for varulve og vampyrer skal bare bide mig" sagde hun og rødmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 17:21

han smiler kort af hende og kiggede afvente på hende, at hun skulle fortælle ham krav, han lo kort af hendes krav og kiggede så på hende, "ved godt af jeg ikke er vampyr eller varulv men bid gerne også så du sige bare en af ting eller begge" sagde han og smiler kort til hende, ind han tog en tår af voka, men kun godt tror af han var en vampyr da han kun find på af drikke blod.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 17:28

Nika så på ham " det er op til dig selv" sagde hun og bed sig let i underlæben. Hun så på sin drink og lod sin pegefinger køre på kanten af glasset og tog derefter en lille tår. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige så ventede bare på hans svar. Hun strøg en sort pandalok væk fra ansigtigt, da det irriterede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 17:32

han smiler kort over hende, "så bliver det begge dele for af være sikke" sagde han og kiggede på hende, det lyder til af det bliv sjov af være her i by, han tog glas op og kiggede på hende, "lad os skål på det" sagde han og rakte glas frem mod hende, hun virke lide usikke på ham eller var det bare ham.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 17:36

Nika nikkede og stødte hendes glas ind i hans " Lad os det" sagde hun og grinte blidt. Ville han være en god herre? eller ville han være en af dem der smadrede alt og alle? Det ville jo vise sig når hun var blevet hans slave. Nika håbede han var typen der ikke smadrede folk hvis de så på hende på en forkert måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 17:44

han nikke kort og stødte også sit glas ind mod hende ud afbruge for meget kraft, han stille glad på bord efter han havde skål med hende, han smiler kort og kiggede så rundt, han lukke kort øjne og smiler svagt, "bor du tæt på her og skal vi bliv og ser på show" spurget han, han havde lige send nmogen zombie her over så de vil være her om lidt.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 17:51

Nika så på ham og løftede et øjenbryn " Ja jeg bor i en lejlighed 10 minutter her fra. Hvilket show?" spurgte hun og så sig omkring, det lignede ikke der var noget show der skulle til at starte, men oon det var noget med ham at gøre det kommende show? Det ville hun sikkert finde ud af om lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Artair Lør 18 Dec 2010 - 17:54

han nikke kort og kigge rundt og smiler svagt, "det show som begynde om lidt, der vil kom nogen zombirer ind af dør der over" sagde han og peger på en af dør, "jeg har aldrig rigtig synes om diskotek derfor plejer jeg af laver sjov her ind, som i dag med af send nogen død til sted" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

den ny dæmon - Nika privat Empty Sv: den ny dæmon - Nika privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum