Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice))

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 Empty Sv: I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice))

Indlæg af Melicia Lør 23 Mar 2013 - 21:58

Hun nikkede stille, men langsomt, til det han sagde. Hun vidste ikke helt, hvordan hun skulle forholde sig til det hele. Hun betragtede bare sin egen spinkle hånd, dog kunne det ikke ses, hvor unormalt hun fandt det, på hendes ansigt. Hun legede list med tanken om at dø af blodtab, fordi man blev suget tør af en vampyr. Hun forstillede sig de lange tænder, som trængte ind i hendes hud, mens den velkendte smerte spredte sig. Hun kunne forestille sig, hvordan blodet løb ned ad hende, og hun måtte støtte sig til vampyren. Et gys krøb ned langs hendes rygrad. Hun fortrak ikke en mine, mens hun betragtede sin hånd og stille sagde "Så jeg vil ikke blive vampyr, hvis jeg blev bidt af en, og overlevede?" Hun vidste ikke, hvor spørgsmålene kom fra, men hun kunne ikke fokusere på andet end tanken om hans blod i hendes åre. Det gjorde hende på en måde -en sindssyg en dog, men stadig- glad. Hans sidste to sætninger fik hun ikke fat i...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Bosted : Den lejlighed hendes far ejer, men pt. leder hun efter et nyt ....

Antal indlæg : 594

Tilbage til toppen Go down

I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice)) - Page 3 Empty Sv: I know ... I'm mad ... But I can't go back ... Please ... Help?((Choice))

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 22:23

"Det virker desværre ikke som i skønlitratur" sagde Choice kort mens han kiggede på hende og han rettet sig langsomt op for ryggen var begyndt og gør en smule op, langsomt trak han vejret mens han kiggede væk og han tjekket op på om der var flere cigaretter tilbage i pakkeren men den var tom. Et kort lydløs suk gik fra hans læber mens han gik hen for smide pakken ud i skraldespanden "Hvorfor spøger du?" sagde han efter at lidt tid var gået mens han vendt sig tilbage om imod hende "Vil du da ligefrem gerne vide hvordan det føles?" sagde han kort mens han langsomt gik tilbage hende til hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Melicia Lør 23 Mar 2013 - 22:47

Hans svar var kryptisk, men hun tolkede det dog til et 'nej', selv om hun ikke var helt sikker. Hun betragtede stille sin hånd med samme underen som før. Hun rejste sig med unormalt smidige bevægelser, helt uden at bemærke det. Hun var dybt optaget af hendes hånd, som hun åbnede og lukkede langsomt, mens hun vendte og drejede den som i en drøm. Det var helt uvirkeligt. Hun lagde ikke mærke til, hvad han lavede, ej heller at han begyndte at ryge. Hun lov ubevidst sin tunge fugte sine læber. Den vil kun virke en time eller to det her, det var hvad han havde sagt. Hun sank en klump. Hun overvejede det så lidt, det han sagde. Vil hun virkelig vide, hvordan det var, hvis hun blev forvandlet til en vampyr? Eller vil hun bare vide, hvordan det vil være, hvis hun blev bidt? Hun trak stille vejret langsomt og tungt, mens hun tænkte. Hendes skikkelse var rank, og hun var halvt smurt ind i sit eget blod, hvilket hun ikke havde lagt mærke til. De højhælede sorte boots gav hende en rank holdning, mens de slidte jeans klæbede sig til hendes slanke skikkelse som lim. Hun lignede sig selv, men så alligevel ikke, dog vil det være svært at sætte en finger på, hvad der var anderledes. Hun svarede ham uden selv at tænke over svaret "jeg har tænkt over, hvordan det måtte føles at blive ... bidt" Hun sagde det med en monoton stemme, dog var det sidste ord sagt i fascination. Hun oplevede verden som i en drøm, som om det ikke var hende, som var til stede, men hun så verden gennem en andens øjne. Hun betragtede stadig sin egen hånd med en underen ...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 23:08

"Det meget forskælte for jeg tit af vide, nogle siger at det den værste smerte der overhoved findes mens andre siger at det bedre end sex" sagde Choice kort "Men jeg ved nu ikke om jeg skal tro på den ene eller den anden for jeg hører altid hver sin historie" sagde han kort efter mens han han stoppet op så der var et par meter i mellem.
"Jeg tror det kommer an på hvad for følelser som det at person føler når der bliver bidt men jeg kan sådan set ikke vide det mere for det jo længe siden at det set for mig og jeg husker ikke meget af den nat" sagde han kort mens han igen bevæget sig tætter på hende så der kun var en meter i mellem dem og han gik kort rundt om hende for an atter stoppet op før an hende, han stod stille i lidt tid og hans øjne flyttet sig ikke fra henden "Du kan jo altid prøve det hvis du gerne selv vil vide det, men jeg tager ikke ansvar for hvad der sker, bare så du lige ved det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Melicia Lør 23 Mar 2013 - 23:54

Hans ord rungede igennem hendes sind, og hendes fantasi gjorde det muligt for hende næsten at mærke både den stærke smerte, men også den ukendte nydelse, som hun ikke havde prøvet før. Nydelsen var kun, som hun forstillede sig den, da hun jo stadig var jomfru so far. Hun lagde ikke mærke til, at han langsomt, som en rigtig jæger, nærmede sig hende på kattepoter. Hun fornemmede ham -hans tilstedeværelse- kun svagt. Hun betragtede stille sin hånd, og hun havde ikke opdaget, at hun ubevidst havde trådt ud -dog for et godt stykke tid siden nu- ud på det åbne kirkegulv, mens hun stadig betragtede sin hånd med samme uvidende nysgerrighed. Hun lagde ikke mærke til, at han kom tættere på, hvorefter han langsomt gik i en cirkel rundt om hende. Han gik som en sulten løve, et rovdyr, omkring hende, som om han overvejede, om hun var værd at sætte tænderne i. Hun bemærkede ikke hans mærkværdige adfærd, men var bare lettere fortryllet af de udvidede sanser. Hans ord tiltrak sig så hendes opmærksomhed, og hendes blik fandt hans skikkelse. Den var utrolig detaljeret, og det hele var lyst, bemærkede hun. Stod han og ... Hun kunne næsten ikke tænke tanken til ende, før hendes fantasi begyndte igen. Hun kunne næsten mærke hans kolde hånd i sin, før an vil lægge den anden hånd på hendes mave bagfra. Han vil holde hendes hånd og arm udstrakt, mens han forlod små langsomme kys op ad hendes udstrakte arm. Han vil kysse hende på halsen, efter at have fjernet hendes hår let. Hun vil nydende strække halsen, give ham frit udsyn til hendes blottede hals. Han vil trække det kys ud, mens hånden på hendes mave vil nusse hende let der. Hans tænder vil så bryde igennem hendes sarte skind, og hun vil lade øjnene glide i. Nydelsen ... Hun gøs let, da hun forstillede sig det. Uh.. Det var både tillokkende og skræmmende på samme tid. Hendes forårsgrønne øjne fastlåste sig i hans mørke, før hun stille spurgte "Hvad kunne der ske?" Hun stod bare og havde fået en ynde over sig, som hun ikke havde haft før ...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 0:10

"Hvad der kunne ske? Det kommer an på mange ting.. Jeg en af de få der kan læses mennesket samt væseners minder gennem det blod som jeg lever af men det kraver dog et jeg drik over længer tid før jeg få et flash af folks minder og tror mig det ikke alt som jeg ønsker og se nu og da" sagde Choice kort "Jeg har set alt fra krig og til de man mærkelig syner som narkomaner nu har når de højde på stoffer, der os været et par andre billeder men for det meste er det kun vampyr minder som jeg få lov til og se da jeg hold på mange historier fra vores verden" sagde han kort mens hans stadig kiggede på hende med et roligt blik og han lod en går ned på hendes hage og han holdt hånden stille i mens han kiggede hende i øjne "Jeg lærer normalt folk og kende på den måde men som sat der ting som jeg tit ønsker at jeg aldrig havde fået lov til og se" sagde han kort mens han flytte hans hånd væk fra hende og igen gik han rundt om hende "En hver lille hemmelighed bliver en del af mig, lige meget hvad folk så ende prøver på gemme fra den her verden så er jeg i stand til og se hører og føle det som der har forgået i det øjeblik" sagde han kort mens han nu stod bag ved hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Melicia Søn 24 Mar 2013 - 0:33

Hans stemme tilegnede hendes fulde opmærksomhed. Ordene, der flød fra hans læber var bløde og dybe, som om de havde en anden mening, end det han lige stod og sagde. Hendes øjne var fangede i hans, som om en magnets sydpol var indsat i dem et sted inde i mørket, og at nogen havde plantet dennes nordpol i hendes egne øjne. Hun afgranskede ham, afgranskede enhver lille del, hun kunne få fat i, igennem hans mørke mørke øjne. Hendes eget blik afslørede intet, ikke så meget som den mindste følelse. Hun følte sig næsten fanget af hans dybe øjne. Hun behøvede dog ikke at se længe i hans smukke øjne, før hun så sandheden i dem, og alt den smerte han havde oplevet gennem andres minder. Hun kunne nærmest se de dansende lillae giraffer og krigszonerne i hans øjne, mens hans fortalte. Hun frøs nærmest fast til stedet, da hans hånd lagde sig under hendes hage, mens hans øjne borrede sig dybt ind i hendes indre, som om han baldrede alle de murer og afspærringer, hun havde sat op, ned. Hun blev langsomt tør i munden, og hun forsøgte at fugte sine læber med tungen, før hun gik over i at bide sig selv lidt i underlæben. Hun kunne knapt forstille sig alle de ting, som han havde været vidne til igennem tiden og hun gøs endnu en gang. Hun var stadig neglet til stedet, da han begyndte at gå rundt om hende igen. Hans stemme var dyb og næsten forførende, bemærkede hun. Hun sank en klump, men selv om hun var lidt nervøs, så kunne det ikke ses på hendes rette holdning og meget feminine udstråling, som hun havde fået gjort endnu mere tydelig af hans blod, der nu løb igennem hendes åre. Hun kunne fornemme, at han stoppede op lige bag hende, men det faldte hende ikke ind, at hun kunne vende sig om. Hun stod bare, mens hun stille hviskede, henvendt til hende selv "Du vil ikke dræbe mig, så vil du komme til at hænge på mig i 50 år ... du vil kunne se mine minder" Hun kunne næsten mærke, hvordan han vil kunne gennemsøge hele hendes hoved. Det fik hende til at føle sig en smule sårbar, og da tanken om hans tænder gennem hendes hud, strejfede hende, så gled hendes ene hånd ubevidst op til bunden af hendes hals, hvor han vil kunne bide. Hun lod blidt to fingre kører ned over stedet. Hun gøs endnu en gang ...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 0:45

"Hvis jeg havde en plan om at dræb dig havde jeg gjort det for lang tid siden for jeg ikke den type person som har tålmodighed til tider, men du ved jo at jeg har spist en gang her til aften" sagde han kort mens stadig stod bagved hende og der vel under en meter i mellem dem "Alt hvad der gemmer sig i dig ville blive en del af mig og bare rolig jeg skal nok lad være med dele det med nogle som helst" sagde Choice kort mens han kiggede på hende med et roligt blik "For de ikke nogle som helst som har mulighed for at komme ind i min hjerne eller hvis de vil må de kæmpe for det og det tror jeg ikke at der mange der kan" sagde Choice kort mens han kiggede på hende og han blinket en gang i mens han trak vejret langsomt..

Gæst
Gæst

Indlæg af Melicia Søn 24 Mar 2013 - 1:01

True. Hvis han havde ville dræbe hende, så havde han allerede haft rigeligt med muligheder. Han kunne bare have ladt vær med at rede hende fra afdelingen, eller han kunne have betragtet hende forbløde på gulvet lige før. Han havde også spist. Hun mindedes, hvordan hendes forfølgers krop var faldet livløst til jorden. En kuldegysning krøb over hendes krop endnu en gang. Hun kunne næsten mærke hans tilstedeværelse, og kunne næsten allerede mærke, hvordan han invaderede hendes hoved. Det gjorde hende lidt urolig, men på den anden side, så var tanken om det ukendte også tiltrækkende. Hun tvivlede heller ikke et sekund på, at han ville holde, hvad han så for sig selv. Hun var meget opmærksom på hans tunge åndedræt og turde næsten ikke vende sig om. Hun gøs endnu en gang. Selv med hendes rette holdning og høje hæle, så gik hun ham kun til hagen, lagde hun mærke til. Hun havde en meget feminin og udfordrende udstråling, hvilket udelukkende var blodets skyld. Hun havde stadig ikke bemærket, at hun var smurt ind i sit eget blod og lidt af hans med...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 1:25

Han lod den ene hånd går op på hendes skulder "Er det hvad du vil have? Eller skal jeg overtale dig på op til flere måder?" sagde han kort mens hans hånd bevæget sig fra hendes skulder og inde under hendes hår videre op til hendes hals, han var godt klar over at den ville være halv kold i det for vampyrer havde jo kun kropsvarme i kort tid efter at de havde drukket blod men det holdt aldrig til mere end 20-30 minutter. Hans flyttet der efter hans hånd tilbage til hendes skulder og videre ned af hendes arme til han endt ved hende hånd som han kysset ganske stille, der var smag af blod, både fra hans egen mens os fra hendes og han forsat blot op at hendes arm til han atter nået op til hendes skulder. Der stoppet han dog for kort tid mens han duftet til hende og han lukket stille hans øjne mens han nød duften af hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Melicia Søn 24 Mar 2013 - 1:46

Hun kunne mærke, hvordan kulden bed sig fast i hende, da hans hånd placerede sig let på hendes skuldre uden på jakken. Hans ord var forførende og lokkende på samme tid. Hendes hjerte bankede regelmæssigt i hendes bryst, mens hun trak vejret tungt, bare for at prøve at få noget fornuft ind i hoved, at tænke klart, men mislykkedes. Hun blev bare endnu mere bevidst på hans tilstedeværelse. Hun var pinligt meget bevidst om, hvordan hans hånd strøg hende ned under trøjens kant, på hendes bare ryg, hvorefter hendes nakke blev dennes næste mål. Hun gøs endnu en gang og havde svært ved at samle fokus nok til at kunne snakke. Hendes jakke faldt stille fra hendes skuldre og ned op gulvet, så hendes spinkle skuldre og feminine former blev synlige bag den armytop, hun havde på inden under jakken. Hun mærkede, hvordan hans kølige fingre bevægede sig ned over hendes arm. Hans bløde, men kolde, læber mødte hendes håndflade, hvorefter læberne langsomt bevægede sig op ad hendes arm. Hun var som en kludedukke i hans vold. Hendes hjerte bankede let i hendes bryst, vidnede om, hvor levende hun egentlig var. Hun trak vejret lettere rystet. Hun udstrålede stadig feminisme og ynde, mens hun stod der i hans arme og stadig var indsmurt i både hendes og hans blod...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 1:57

Hans ene arm var gået ned omkring livet på hende mens den anden arm lå langs hendes egen hendes egen arm og han tog hendes hånd i hans egen mens han stadig havde fokus på duften af hendes blod, på samme tid blive hans os opmærkesom på hendes hjerte, det var utrolig roligt i forhold til mange andres menneskers og det suprice ham næsten da de flest normale mennesker ville være ret så utrolig for hvad der kunne ske når det næste øjeblik kom. Stille bevæget han ansigt tætter på hendes hals og han lyttet til pulsen som bakket i takt med hendes hjerte, det var rar og rolig melodi som han næsten kun danse til men han undlod det dog mens han tog den ene hånd op og skubbet hendes hår til side. Duften tog til og igen var hans arm ned m livet på hende mens hans stille lavet et kort kys på hendes hals for han havde en vane med smag på person før han tit sat tænderne i halsen på dem, hans tænder blottet sig stille og han nippet hende forsat på halsen før et enkelt bid undslap fra hans læber, det var ikke et bid som gik i gennem huden ved først forsøg men det var hellere ikke det som han tit var ude på med det første bid og han bed dog en smule hårdere da han gjorde det for anden gang og den her gang gik hans tænder dog igennem huden og smagen af blod mødt ham langsomt..

Gæst
Gæst

Indlæg af Melicia Søn 24 Mar 2013 - 2:19

Hun mærkede, hvordan hans hånd fandt vejen ned over hendes mave og lagde sig om livet på hende, holdte hende fast, så hvis hun havde tanker om at flygte, så vil det ikke kunne lykkes hende. Hun gøs, da hendes trøje var krøbet meget lidt op på maven, så hans kolde fingre kom i kontakt med det sarte maveskind af hendes. Hendes fokus gik så til hans hånd, der stadig holdte hende og strakte hendes arm helt ud. Hendes hjerte bankede roligt i hendes bryst. Hun var bare frosset til stedet og gjorde derfor ingen modstand. Hun mærkede, hvordan han flyttede hendes hår og lige der gjorde hendes hjerte et ekstra udslag. Hans arm trak hende så endnu en gang ind til ham, pressede hendes ryg mod ham. Hårene rejste sig på hendes arme, da han kyssede hende blidt på halsen og hun strakte blidt halsen lidt mere. Hun mærkede, hvordan de spidse tænder nappede i hendes nakkeskind, og hendes hjerte sprang et slag over. Der var et lille øjebliks pause, hvor hun var pinligt meget opmærksom på hans krop, der nærmest opslugte hende. Det var ingen vej tilbage. En enorm smerte gik igennem hende, da hans tænder gik igennem hendes hud. Hun gispede efter vejret, mens hendes åre begyndte at sitre, som blodet forlod dem. Hun lukkede så langsomt øjnene, da det udviklede sig til en behagelig varme, som fik hendes muskler til at slappe af. Hun lukkede stille øjnene i nydelse. Damn. Hun sukkede nydende, mens væsken forlod hendes krop. Hun strakte stille hals, mens hun støttede sig ind til ham. Hun frøs ikke mere. Hun udstrålede stadig feminisme og ynde, dog dertil også underdanighed nu. Hun stod bare i hans magt, indsmurt i deres blod...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 2:37

Han holdt hende i et fast men roligt grab så hun ikke ville falde til jorden når han endelig trak tænderne til sig og han gjorde sig ende nøje med og lad vær med spilde nogle som helst af de små røde rubiner som han drak fra hendes, hendes smag var til dels andreleds end den mand som han havde drukket fra tidligere og han havde stadig hans øjne lukke mens minder begyndt og danne sig inde i hans inder blik, det var som og læse en bog men det gik dog bare hurtigere på den her måde for jeg behøvet han ikke blader i mellem de mange sider og derfor kunne han nemt aflæse alt det som han så.
En svar summe lyd kom fra ham og han nød næsten som en kat der spandt når at blive kælet men det forgik dog på en lidt anden måde for han lavede kun den lyd når han var rolig og når han fik blod, igen sat han fokus på de billeder og minder som han så og han holdt konstant hørersansen åben så han ikke kom til og drak for meget for han var udmærket klar over hvor meget blod et menneske maks kunne klar og tabe før det ville blive livfarligt for dem, tiden gik på en måde langsomt men os hurtigt og der fik maks fem minutter før han atter stod og slikker på det lille sår som han havde lavet for det skulle jo heal så hun ikke skulle rande rundt med blod om hele halsen for det ville nok ikke være det mest smarte og gøre sådan lige i øjeblikket selvom der stadig var en del blod på hendes krop..

Gæst
Gæst

Indlæg af Melicia Søn 24 Mar 2013 - 19:44

Hun kunne mærke, hvordan hans stærke arme trak hende ind til hans maskuline skikkelse, og hun vidste godt, at hun ikke havde en chance for at komme fri, selv hvis hun lagde alle sine kræfter i. Hendes krop blev lidt tungere, da alle hendes muskler slappede af ved den behaglige varme, der udsprang fra hendes nakke. Hun kunne, med de forøgede sanser, svagt høre, hvordan han sank hendes blod dråbe efter dråbe, som forlod hendes krop. Hendes øjne var blanke og fraværende, næsten slørede, grundet den behaglige situation, hun var havnet i. Hun var pinligt bevidst om, hvordan dråberne viste ham alle hendes minder, som om han så en film med hende i hovedrollen. Hun kunne forstille sig, hvordan minderne strømmede til ham, om den gang, hvor hendes barndomsven var død, derefter, hvordan hendes mor var død af sorg. Han var nok allerede nået der til, hvor hendes far var begyndt at misbruge hende og mistede hans arbejde. Hendes far havde derefter drukket det meste af deres lille formue væk, og hun havde været nødt til at tage arbejde, hvor hun kunne. Han oplevede nok, hvordan hun var påvirket af mørket i hende, hvordan hun knækkede sammen og bare lå rystende på gulvet, når anfaldene begyndte, hvordan hun skreg og kræsede sine arme til blods, hvordan hun gik helt amok og skadede sig selv. Han så nok, hvordan hun(mens stemmerne havde taget kontrollen over kroppen) utallige gange havde prøvet at tage sit eget liv på hundrede forskellige måder. Han så nok, hvordan Tchort havde redet hende fra anstalten, ensomheden og selvmordsforsøgene mange gang, hvordan hun havde fundet tryghed i hans arme. Han så nok hendes overraskelse, da barndomsvennen vendte tilbage som engel, hvordan vennen havde kæmpet for at få hende på gode tanker igen, hvordan vennen havde fejlet. Han så nok, hvordan hun besøgte sin moders grav så tit hun kunne komme til det, og hvordan hun kun bevægede sig ud i nattetimerne, efter solen var gået ned. Hun gøs stille og blev trukket ud af sine tanker, da han kom med en stille lyd, der kunne minde om en kats spinden. Hun bemærkede ikke selv, hvordan hendes puls blev hurtigere grundet, at der lige pludselig ikke var så meget blod hjertet skulle pumpe rundt. Hun lænede sig ind til ham, da hendes ben begyndte at give efter. Hendes øjne var lukkede, da han slikkede de to små sår i hendes nakke. Hun faldt stille ned i mørket, ind i bevidstløsheden, mens hun blev som en kludedukke i hans arme. Hun havde stadig et nydende og tilfredst smil i mundvigen ...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 20:27

Filmen komme til en enden og han stå nu med åbne øjne, det sidste han havde set var det øjeblik hvor de stod her i kirken men filmen var dog ikke endt som den normalt ville, nej havde hun været et sandt offer havde filmen blot endt i mørke for det var det som der normalt sket når hans offer var ved og dø af blodtab.
Han rettet sig op så han stod lidt mere normalt end før og han kan kunne nemt mærke hendes krop imod hans mens han os opdaget at hun var blive en smule som en kludedukke men det var jo os ganske normalt for blodtab tog ret meget energi fra kroppe og det endt ofte med at folk tit skulle indtag en hel del jern bag efter, for kroppe skulle jo danne nyt blod. "Hvordan har du det, er det til og overleve?" sagde han kort mens han kiggede ned på hende og han holdt hende stadig i det samme faste grab mens han stod stille som om at der aldrig havde været liv i ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Melicia Søn 24 Mar 2013 - 21:31

Hun var et offer, kunne man godt sige, for selv om det nok ikke blev hans tænder, der frarøvede hende livet, så havde hun været offer for utallige andre former for svigt og smerte. Folk havde aldrig haft medlidenhed med hende, så hun havde lært bare at tage livet i stiv arm. Hun var helt væk, dybt nede i mørket, i bevidstløsheden. Hvis det ikke havde været for hans arme, så var hun sunket om på gulvet. Hun var så langt nede i det rolige mørke, at hun ikke ænsede noget omkring sig og derfor heller ikke hørte hans spørgsmål og lettere bekymrede ord. Hun var bevidstløs...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 22:06

Hun var bevidstløs og det kunne der ikke laves om på i den næste tid for bevidstløshed kunne vare fra fem minutter og op til flere timer men det afhang meget af person, dog var der lige det problem at Choice ikke ville have tid til og vente på hun våget op igen for det kunne tag hele natten og hvis morgen nået og komme så ville der ikke være en mulighed for kunne slip væk fra solen, Choice havde oplevet dens magt før for han havde et par ar som var et godt bevis på hvad der kunne se med en vampyr som havde prøvet på og begive sig ud i solen men det var dog sket i hans første tid som vampyr og derfor havde solen ikke kunne dræbe ham med det samme.
Han løftet hende bare op i brude stil og han bestem sig for at det ville være bedst hvis han tog hende med hjem til hans lejelighed for det var ikke særlig smart og efterlad hende her i den kolde nat, han begyndt og gå op imod døren som han havde sparket ned og han kom udenfor hvor han så sig kort omkring før han forsvandt afsted imod Terre..

Gæst
Gæst

Indlæg af Melicia Søn 24 Mar 2013 - 22:34

Hun var sunket helt ned i de mørkeste dele af hendes sind, hvor mørket var for tungt til, at hun kunne få forbindelse til virkeligheden. Mens hun var fanget i intetheden begyndte en gammel sang at bevæge sig igennem mørket. Sangen havde hun tilfældigvis hørt en dag. Hendes far havde været på arbejde, og hendes mor havde sat musik på. Hun havde været omkring ni år gammel og kunne ikke forstå de fremmede lyde, som kom ud af højtaleren. Hendes mor havde forklaret hende, at sangen var sunget på et meget gammelt sprog, der stammede fra den anden side af jorden. Hun havde stadigt ikke forstået sangen, så hendes mor havde oversat de indviklede lyde til ord, som hun kunne forstå. Sangen havde handlet om en pige, som var fanget mellem mørket og lyset. Alle hendes bekymringer og spørgsmål, var det som blev sunget i sangen. Den gang havde hun ikke forstået meningen, men nu var det en god beskrivelse af hendes egne tanker og følelser. Hun havde ikke hørt sangen siden hendes mors død, selv om det ind til da havde været hendes yndlings. Sangen og historien om den ulykkelige og forvirrede pige spillede på repeat i hendes hoved, mens hun så scenen udspille sig. Hun lagde ikke mærke til noget af det, der foregik i den virkelige verden, men var bare fanget mellem lys og mørke...
Melicia
Melicia
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 23:01

Det blive en halv lang tur men ikke så lang igen for Choice var jo hurtigere end mennesker og derfor kunne han nemt bevæge sig med en unaturlig fart så turen maks ville komme til og tag ham omkring en halv times tid, han sat fart op og forsvandt for omverden for der var ingen grund til og gå alt for langsomt for det ville bare tag alt for lang tid..

//Emnet er flyttet out//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum