Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The past..
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: The past..
"Det ville jeg. Jeg havde endda stjålet min mors gamle ring … " Amy vidste jo, hans mor var død, da hun fødte ham og hans søster. Det var ikke som om hun ville savne sin ring. Et øjeblik overvejede han, hvor den egentlig var blevet af. Om den var blevet smedet om, eller om den var gemt i jorden på et eller andet gudsforladt sted. Det var underligt at tænke på. Måske havde han tabt den ude i den forbandede skov ..
Han så op på hende med rynkede bryn. Havde hun stadig kjolen? Hvordan dog?
"Den kan da ikke være i god tilstand efter alle de her år … Er den?" Diego ejede intet fra den tid. Han kunne huske hver en detalje fra den tid, men de minder var også det eneste, han havde. Hans skaber havde ikke ladet ham beholde noget som helst. Og hvis han havde, ville det nok have været ringen, han havde gemt.
Han smilede lidt og strøg hende blidt gennem håret. Hun havde været et syn for guder dengang. Hun kunne have levet ved en konges hof. Hun ville rive alle mænds blik fra deres koner. Ciel kunne umuligt have været den eneste, der ville have gjort kur til hende. De var så unge, men hun måtte have haft mange frierer allerede. Måske var det endnu en ting, Ciel havde været bange for? Diego huskede ikke alle grundende, men frygten for blot at blive 'en af de håbløse frierer' kunne sikkert godt have været en af de ting, der havde skræmt ham.
"Engel … " Han sad og tænkte et øjeblik. "Du var ikke født i den by, vel? Du blev født flere år før … I nærheden af Skotland?" Nu om dage kunne man finde rødhårede over hele verdenen. Men dengang ville der jo nok have været flest af den slags oppe i Storbritanien. Irland eller Skotland.
Han havde svært ved, ikke at kysse hende hele tiden. Men hun skulle jo have mulighed for at svare ham. Det var svært at holde sig tilbage med den glæde hans indre var fyldt af.
Gæst- Gæst
"Den med den grønne sten? Den lød også virkelig smuk da du fortalte om den.." smilte hun og nikkede lidt for sig selv. Hun ville have været smigret over at han ville give hende den ring.. og det smigrede hende stadig, fordi hun vidste at han havde savnet sin mor rigtigt meget. Let bed hun sig i læben og lod blikket hvile længe på ham. Det var så.. hyggeligt..
Hun smilte lidt for sig selv. Trak kort på skuldrene igen, og bed sig i læben. "Alsa.. farven er lidt slidt.. men ellers er den fin nok, jeg passede på den som det eneste.." svarede hun let og rejste sig. Hun hældte champagne op til dem begge, og rakte ham det ene glas. Hun tog stille en tår af sit eget glas, og smilte for sig selv. Det var rart med lidt selskab i det tomme hus.
Amy huskede aftenen så tydeligt som havde det været aftenen før.. hun havde sørget for ikke at virke for ivrig efter ham, men så snart de stod tæt sammen og dansede (Dog ikke for tæt) Havde hun ikke kunnet lade være med at være glad.. han havde valgt hende, fremfor en masse af de andre piger, der havde kigget vredt på hende resten af aftenen. Om natten var de gået ned til stranden og havde gået langs vandet.. snakket om alt og ingenting..
Da han sagde engel kiggede hun tænkende på ham. Han lignede en der funderede over et eller andet. Og det næste han sagde fik hende til at smile en anelse. "Irland.." svarede hun stille og strøg hans kind kort. Hun havde været i byen hun mødte ham i omkring et år, da de mødtes.
Langsomt satte hun sig tilbage på hans skød. Hun huskede godt hvordan hun døde dengang, og det gjorde ikke specielt ondt.. i forhold til at blive forvandlet.
Amy- Competent (Rank 10)
Antal indlæg : 386
"Yea … Men den er sikkert gået tabt for evigt." Han skubbede tanken væk igen og holdt al sin opmærksomhed på Amy. Han havde vist aldrig været så opmærksom på en pige i hele sit liv. Normalt var piger nogen, der blot kom og gik - eller, rettere sagt, de kom og forsvandt så. Ikke mange var i stand til at gå efter at have mødt ham.
Han kunne ikke lade være med at smile, da han tog imod sit champagneglas. Havde hun virkelig beholdt kjolen for mindet om ham? En ussel bejler, hvis familie kun var højt på strå af manipulation og griskhed. Hun havde været sådan en renhjertet skønjomfru. Så uskyldig. Men han havde været i stand til at stjæle hendes hjerte og den bedrift var han stolt af.
Han sippede til champagnen og smilede, mens hun satte sig på hans skød igen. Det var rart at have hende så tæt på. Ikke meget kunne være bedre end dette.
"Irland … " Han smilede skævt og strøg hende blidt over låret. "Det kunne jeg næsten have gættet." Han havde i det mindste været tæt på! Han ville egentlig gerne have at vide, hvordan hun var død, men der var ingen grund til at ødelægge den vidunderlige stemning, de delte i øjeblikket. Hans glas klirrede imod hendes.
"Skål. For Irlands engel." Han kyssede hende kort før han drak af sin champagne igen med et lille, lumsk smil. Ciel var måske stadig fremtræden, men meget mere alkohol og så ville Diego tage over for alvor. Det gik pludselig op for ham, han havde glemt at betale for deres drinks henne på diskoteket og han grinte svagt. Hun kunne virkelig bringe ens tanker ud af kontrol.
Han ville egentlig gerne se hende i den kjole igen, men han var bange for, at den ville gå i stykker. Den gang havde han haft ret så ufine og upassende fantasier om hende i den kjole … Dengang havde den slags fantasier været meget tys tys, men nu kunne han se tilbage og grine af sin egen forsigtighed og blufærdighed.
Gæst- Gæst
"tja.. efter så mange år går ting som oftest tabt før eller siden" smilte hun og kyssede ham langsomt på halsen. hun pillede kort ved hans nakkehår igen inden hun nippede til sin champagne. Hun vidste godt at han ikke var den samme mere.. og det havde hun heller intet imod, han virkede mere.. som om han kunne li hende nu.
Amy så godt at han smilte, og kunne næsten gætte sig til hvad han tænkte. lige nu følte hun sig en smule dum. Det måtte virkelig lyde mærkeligt i hans øre at hun havde gemt en kjole så mange år kun for at minde sig selv om ham. Men han havde været den første hun nogensinde havde elsket sådan rigtigt, og det de havde haft sammen havde virkelig været meget mere specielt end så meget andet. Det havde ikke bare været fordi de kunne li hinanden, men fordi de forstod hinanden.
"Jaa Irland.. så du havde næsten ret.. men også kun næsten" grinte hun smilende og nippede til sin champagne igen. Det var meget nemmere nu hvor hun havde været ærlig overfor ham, omkring sin fortid. Hun havde næsten troet at han ville spørge hvordan hun var død, men det havde han endnu ikke gjort. Hun smilte da han klirrede sit glas mod hendes.
"Og skål.. for gamle minder" hun gengælde hans kys ømt inden hun smilte lidt og så ham i øjnene, inden hun drak det sidste champagne i sit glas. Hun nød hele aftenen lige nu.. den var helt klart endt meget bedre ud end hun først havde troet. Forhåbentlig havde han det en smule på samme måde. Ellers var han vel gået for længst? Han virkede da til at være ret så direkte.
"Jeg købte faktisk en for nyligt.. der minder meget om den, bare mere.. mig som jeg er nu" sagde hun efter en stund i stilhed, og lod blikket hvile lidt frem for sig, inden hun strakte sig en anelse og stilte sit glas på bordet. Hun kyssede ham ganske kort igen og smilte legende for sig selv.
Amy- Competent (Rank 10)
"Som du er nu," gentog han med et skævt smil og nussede blidt hendes hofter med tommelfingrene. "Den vil jeg da gerne se." Det kunne måske også give ham et billede af, hvordan hun havde ændret sig. Billedet af hende fra dengang var så tydeligt i hans sind at det var utroligt svært for ham at slippe det. Han havde heller ikke meget at sætte de minder op imod. Ud over, hvad hun havde på i øjeblikket og hvor rolig og afslappet hun var i hans selskab. Dengang havde alt været så fornemt. Unge mænd og kvinder burde ikke være alene sammen og som etiketten foreskrev havde deres forhold været mere tilbageholdende og respektfuldt end forhold nu om dage var, hvor unge par kunne finde på at smide sig i sengen på første date.
Han havde stadig stor respekt for hende. Men der var ikke længere nogen grund til at være tilbageholdende. De behøvede ikke længere være diskrete. Diskrete kærtegn, diskret flirten … Diskret pirrern. Han kyssede hende blidt på halsen. På kinden, på hagen, på læberne. Så meget var han gået glip af. Selv om han nu sad med hende på skødet og holdt om hende - i kød og blod, og ikke blot i en af sine fantasier - kunne han ikke lade være med at fortryde, han ikke havde gjort noget dengang. Hvis han dog blot havde haft en smule Diego i sig! Hvis han dog blot havde haft en smule adrenalin i blodet og havde grebet fat i hende, når hun vendte sig for at tage hjem. Hvis han dog bare havde revet hende tilbage i sin favn, kysset hende eller være gået ned på knæ. De to kunne være stukket af sammen og have levet et lykkeligt liv.
Men det kunne de også nu. Måske var der faktisk en eller anden guddom deroppe, der havde smilet ned til dem. Også selvom den havde brændt Amys vinger.
"Må jeg?"
Gæst- Gæst
Det var dejligt at han bare nussede hende på hoften, uden at virke pervers. Mange fyre ville jo kun en ting, og normalt var hun ligeglad, men med ham var det anderledes. "Det kunne da godt være vi kunne finde ud af du så den så.." hun smilte lidt og lod blikket hvile en anelse på ham. Hun ville meget gerne vise ham den på.. hvis det var det han ville, hvis han ikke bare ville se den uden hun havde den må. Det var egentlig rart at møde ham igen i sådan en tid, hvor man ikke skulle være bange for at kysse hinanden offentligt. Hvor han kunne holde om hende, uden at andre folk straks tænkte sit. Det gjorde de måske nok alligevel.. men det var set hele tiden nu, i forhold til den gang, hvor de måtte skjule de små kærtegn de gav.
Hun lukkede langsomt øjnene da han begyndte at kysse hende forskellige steder. Det var virkelig dejligt.. at mærke hans læber mod sin hud. Det gav nærmest en varm følelse hver gang hans læber ramte et nyt sted. Da hans læber kort ramte hendes, gengælde hun kysset igen, denne gang en smule ømt. Der var så meget nyt der skulle opdages.. så meget hun endnu ikke havde oplevet sammen med ham, fordi de ikke kunne tillade sig det dengang.. men nu virkede det til at han ligesom hende selv, ikke ville lade sig stoppe så nemt igen.
Hun kunne tydeligt huske hvor mange gange hun dengang havde ønsket han bare ville trække sig ind til hende.. Holde på hende bare et par minutter mere, før hun skulle gå. Virkelig gav hende den følelse af at han ikke ville have at hun gik.. at hun skulle blive sammen med ham.. den følelse fik hun først rigtigt nu.. Langsomt lænede hun sig hen og kyssede ham kort igen.
"Ja.. det må du.."
Amy- Competent (Rank 10)
"Så smut ud og klæd om." Han kyssede hende kort på kinden før han lænede sig tilbage i sofaen. I mellemtiden kunne han finde hendes anlæg og smide noget musik på.
Det ville være rart, næsten at kunne genopleve fortiden … Og samtidig få et indblik i, hvordan Amy havde ændret sig. Og mens hun var væk, kunne han også falde lidt til ro. Han hungrede sådan efter hende, at han næsten ikke kunne styre sig mere. Det krævede så meget viljestyrke at han var begyndt at føle sig utroligt svag. Hvor ville det være skæbnens ironi, at hun trak i en fræk lille sag, der kunne give det sidste kick for at sætte ham i den situation, han forsøgte at undgå.
Hvis de havde giftet sig dengang, ville hun have været Ciels første partner … Efter at have været sammen med så mange, som han havde, var det sært at tænke på. Men det bragte et smil på hans læber. Menneskelivet ville ikke have været så slemt. Hvis ikke hans var havde været sådan en idiot ville han have sagt nej til manden, der havde fortalt ham om vampyre … Nej, hvis hans far ikke havde været i vejen havde han aldrig MØDT den mand! Tænk engang, hvor meget der kunne have ændret sig … Så let. Det var næsten sørgeligt. Men Ciel nød at tænke på, hvordan hans liv kunne have været. Det var en smule eventyrsagtigt. At det var for sent nu var ikke vigtigt. Nu var han jo også lykkelig - selvom det havde taget lidt over hundrede år, før det skete igen. Men tingene kunne have været langt værre.
"Jeg glæder mig til at se den." Han strøg hende blidt over kinden. Ganske vist var han måske ikke så godt inde i det enogtyvende århundrede og han ville gerne, at tiden var stoppet for et par årtier siden, men han vidste, at Amy havde haft en fantastisk smag dengang, og mon ikke det havde hængt ved, også selvom tøjet i denne tidsalder havde mistet sin klasse.
Gæst- Gæst
Hun nåede hurtigt op til sit soveværelse og åbnede skabet, stod kort og overvejede om hun skulle drille ham og tage den lille sorte gennemsigtige på.. Men når det kom til stykket.. så var den blå jo også lidt fræk efter hendes mening.. så hvorfor ikke bare nøjes med den. Hun tog let det meste af sit tøj af bortset fra den sorte g-streng. Langsomt tog hun den midnatsblå kjole ud, den havde små falske diamanter påsyet så den glimtede en smule. Hun smilte lidt, lod sig langsomt glide ned i den, og rettede lidt på den så den sad ordentligt.
Hun kom langsomt ned til ham igen, havde stadig bare tær, og kjolen nåede hende ned til anklerne. Der var en høj slids til midt på låret i den ene side, og selvom den ikke var alt for nedringet, viste den stadig at hun havde en flot kavalergang. Der var ingen ryg på den, så den lukkede først lige nede ved lænden, når den var så stram som den var, viste den tydeligt hvor slank hun var.
For en stund stod hun bare og kiggede lidt på ham. "Er.. den for meget?" spurgte hun mildt. Hun elskede den. selvom den var meget pæn, og hun sikkert ikke ville bruge den specielt meget, havde hun ikke gjort noget for at stoppe sig selv i at købe den. Så havde hun da en flot kjole, hvis nu der en dag skulle være et eller andet. Normalt ville hun også have haft stiletter på, men lige nu var det meget rart at have bare tær. Forhåbentlig kunne han også godt li den.. normalt ville hun være helt ligeglad med hvad andre tænkte, så længe hun selv havde det godt. Men hans mening var faktisk vigtig for hende lige nu. Han havde været en stor del af hendes liv, og selvom det var mange år siden, kunne hun mærke at hun stadig godt kunne li at han kunne li hendes udseende.
Amy- Competent (Rank 10)
Han satte sig ned i sofaen igen og fyldte deres glas endnu engang. Han kunne høre hende komme gående igen, og så snart hun kom ind i stuen, tabte han underkæben. Hun var ligeså smuk som altid, men med strejfet af sexethed … Det var meget bedre, end det havde været i 1885! Han rejste sig og gik imod hende. Han lagde blidt hænderne på hendes tynde liv. Hans engel behøvede ikke engang et korset - Dog havde han altid fundet korsetter sexede, men hun var perfekt, som hun var.
"Den er perfekt." Han pressede blidt sine læber imod hendes og hans hænder gled om på hendes ryg. Da han mærkede, hendes ryg var bar hævede han brynet med et skævt smil. "Ligeså perfekt, som pigen, der bærer den." Han følte sig pludselig utroligt gammeldags. Han kunne godt lide, at hun overlod lidt til fantasien. Det viste også blot, at hun havde klasse. Hun var ikke en billig kælling - heller ikke, selvom de nu var i en tid, hvor det var normalt. Alligevel hungrede han efter mere.
Han strøg blidt fingrene igennem hendes hår. Det var umuligt for ham, ikke at smile til hende.Han var ikke sikker på, hvor vidt hun gerne ville ud af kjolen igen, men for hans skyld kunne hun skam sagtens beholde den på. Men hvis hun hellere ville smide den … Han slap hende og satte sig ned igen. Endnu engang så han lidt op og ned af hende.
"Og du kaldte mig sexet … " Han grinede lidt. "Det er den anden vej rundt."
Gæst- Gæst
Blikket hvilede på ham som hun stod der og følte sig lidt sårbar fordi hun tillod ham at se sig selv være så glad.. Men da han virkede helt mundlam over hende, smilte hun for sig selv. Da han kom hen imod hende lod hun kort hovedet glide på skrå og lagde armene op om hans nakke da han holdt hende om livet. "Jeg ved godt du kunne li korset.. men det klær ikke en kjole som den her.." grinte hun smilende og bed sig blidt i læben. Hun så på ham da han sagde at den var perfekt. "Det jeg glad for du sys.. jeg er ret glad for den" smilte hun blidt og nussede ham lidt i nakken. Hun havde ikke noget imod at klæde sig udfordrende, men der var ingen grund til at virke billig. "Sys du jeg er perfekt?.. det er jeg nu ikke.. men så længe det er dig der siger det, kan jeg godt leve med det" drillede hun smilende og bed ham ganske let i underlæben.
Det var dejligt når han strøg hende gennem håret, det havde hun altid godt kunnet li. Det fik hende til at slappe mere af. Hun så efter ham da han slap hende og gik tilbage til sofaen og satte sig. Hun fulgte tænkende med ham og satte sig ved hans side. Han kunne virkelig gøre hende helt varm indeni.. Mon han selv vidste det..
"Sexet? ah jeg er ikke specielt sexet.. men du er det.. Jeg må vel egentlig hellere skifte tøj.. Så du kan løsrive blikket fra mig igen" drillede hun og lænede sig hen og kyssede ham intenst.
Amy- Competent (Rank 10)
"Lige gyldigt hvad du har på, vil jeg ikke kunne tage blikket fra dig," forsikrede han. Han følte sig varmere, mens hans blik roligt gled ned imod hendes kavalergang. Han lagde blidt hænderne på hendes skuldre og kyssede hende. Blidt skubbede han hende ned at ligge og lå selv ved siden af hende. Hans ene arm flyttede sig ned om livet på hende og pressede hende blidt ind til sig. Kysset blev stadig ikke brudt og han lå med lukkede øjne og nød blot hende nærværd. Hans hånd lå på hendes lænd, lige over, hvor hendes kjole lukkede sig.
Han lo hjerteligt og kyssede hende på halsen. Han smilede lidt og hviskede i øret på hende; "Hold op med at være så beskeden, min engel. Du er den mest sexede kvinde, jeg nogensinde har haft i mine arme." Dette var, efter hans hoved, sandt. Og derfor var det også utroligt, at han kunne holde ro i sine bukser. Så længe det nu holdt. Det var vist lige præcis, hvad han ikke skulle have tænkt på. Han trak sig omgående lidt væk, i håb om, at hun ikke nåede at mærke den bule, der voksede i hans bukser. Han lod som ingenting og kyssede hende blot igen. At føle hendes krop så tæt på hans. Han skulle have vidst, det kun var et spørgsmål om tid, før hans længsel efter hende ville blive for meget for ham fysisk. Hvordan ville Amy overhoved reagere på det? Der skulle normalt meget mere til, for at han blev tændt, men Amy … Oh, Amy gjorde ting ved ham, han ikke selv fattede. Som at knække hans selvkontrol.
Gæst- Gæst
Hun smilte legende til ham "Uanset hvad siger du? Så du er ligeglad med om jeg har noget på overhovedet?" drillede hun blidt og bed sig en anelse i læben. Hun lod ham skubbe sig ned og smilte da han lagde sig ved hende. hun kunne godt li at være så tæt på ham.. ville faktisk meget gerne have ham endnu tættere på. Hun gengælde kysset længe og intenst, og slap ikke kysset. Hun mærkede hans arm om sig, og smilte mod hans læber da han pressede hende ind imod sig. Hun strøg ham over kinden og fortsatte deres kys.
Hun lukkede blidt øjnene da ha kyssede hende på halsen, og smilte ved de ord han hviskede i hendes øre. "Okay.. så jeg sexet.. men kun fordi du siger det, og hvis andre siger det er det løgn" hviskede hun mildt og bed sig en anelse i hans øreflip. hun smilte blidt til ham og betragtede ham. Da han trak sig væk, smilte hun lidt. Hun havde en ide om hvad der var grunden til det.
Langsomt lod hun hænderne glide op under hans trøje og nussede ham på brystkassen. Hun lænede sig hen og kyssede ham kærligt på halsen. "Hvis du så gerne vil.. hvorfor siger du det så ikke bare?" hviskede hun blidt og nappede ham en smule i øreflippen. Hun ville gerne have ham tættere på.. og hun havde længtes efter ham, mindst ligeså meget som han efter hende.
Amy- Competent (Rank 10)
"Jeg tænkte, det ville være at gå lidt for hurtigt frem, nu hvor vi endelig har fundet hinanden igen." Han lagde sig tættere på igen, da hun stak hånden op under hans trøje. Roligt kyssede han hende på halsen og nappede hende blidt. "Men du ser det måske ikke på den måde?"
Hans hånd gled roligt ned fra hendes lænd og ned mod hendes lår. Tanken om, at se hende uden noget som helst på, gjorde det ikke ligefrem lettere for ham at holde sig i skindet.
Han kyssede hende ned over halsen og stoppede ved hendes kavalergang med et skævt smil.
Det ville aldrig have været rigtigt overhoved at tænke på den slags, da Ciel voksede op. Ikke før, man var gift. Det var underligt, hvor meget tiderne havde ændret sig! Men skulle næsten tro, det var en helt anden verden, de boede i nu. Hvilket det jo på sin vis også var.
Gæst- Gæst
"Tænkte du virkelig det? jeg ville have troet det var noget du allerhelst ville faktisk.." hun smilte og strøg ham blidt over brystkassen. Han var nu dejlig.. Hun smilte da han kyssede hende på halsen og bed sig nydende i læben. Kunne egentlig godt li når han nappede hende. "Det ved jeg ikke rigtigt.. Jeg ser det mest som.. at hvis vi har lyst har vi lyst" smilte hun og kyssede ham intenst.
Det at han ikke virkede afvisende overfor hende, og overfor at være sammen med hende sådan, selvom det var allerførste gang, gjorde hende varm.
Hun mærkede hans kys ned af halsen og smilte lidt da han stoppede ved hendes kavalergang, så langsomt på ham.
Den gang havde de slet ikke turdet noget som helst, for det var jo mod alt der var af uskrevne regler den gang. Og derfor var det også som noget nyt og spændende at ligge sådan med ham. Nu behøvede de ikke at gifte sig, være fra fin familie.. de kunne gøre nøjagtigt hvad der passede dem.
Amy- Competent (Rank 10)
"Når 'vi' har lyst?" Han smilede lumsk og hans hånd gled blidt ned imod den åbning, der så smukt viste hendes ben frem. Den gled ind under kjolen og ind imellem hendes lår, for at mærke, om hun var ligeså tændt som han selv. G-streng. Det var ikke noget, han havde ventet, men det var bestemt ikke noget, han havde noget imod. Roligt gned han pegefingeren imod hendes klitoris. "Det ser i hvert fald ud til, at 'vi' har lyst," grinede han og kyssede blidt hendes røde læber.
Der var egentlig godt sjovt ved deres påklædning … Hende i fin kjole og han selv i skjorte. Som havde det været dengang. Nogen ting ændrede sig vel aldrig - som Diegos tøjsmag. Han havde aldrig været i stand til at trække i hættetrøje og hængerøvsbukser. Han var alt for fin. Men uanset hvor sjovt sammentræffet var, havde han ikke lyst til andet end at få hende ud af den smukke kjole og få lov at røre hendes endnu smukkere krop.
Hans lem var blevet hård, blot ved den lette berøring mellem hendes ben. Han ville have hende øjeblikkeligt.
Gæst- Gæst
"Ja.. når vi har lyst.. Du ved.. du og jeg?" hun smilte drilsk til ham og lod hans hånd glide op af sit hår. Hun smilte og nød at han var sammen med hende.. at han rørte sådan ved hende. Lysten til ham var der i hvert fald.. det var ikke noget hun lagde skjul på. ikke overfor ham. Hun elskede ham. da han nussede hende med pegefingeren sukkede hun nydende for sig selv og så ham i øjnene. "Jeg har skam lyst.. bare rolig" hviskede hun frækt, og gengælde kysset ømt.
Hun lod langsomt hænderne glide ned til hans bukser og åbnede dem, og begyndte at nusse hans lem blidt. Hun så smilende på ham, og lod kort læberne hvile mod hans hals. "Det ser også ud som om du har lyst.." hviskede hun frækt og kyssede ham intenst igen. Hun havde lyst til at være sammen med ham.. mærke ham tættere på sig.. Hans hænder mod hendes krop var virkelig en dejlig følelse.. måske var det bare fordi det var ham, men i hvert fald føltes det bedre end det havde gjort før.
"Lige her?.." hun så drilsk på ham.
Amy- Competent (Rank 10)
"Lad os sige, det er den bryllupsnat, vi aldrig fik." Han var hende op i hendes soveværelse og lagde hende ned i sengen. Han satte sig på sengekanten og begyndte at knappe sin skjorte op. Han var og blev en håbløs romantikker. Tanken om en rigtig bryllupsnat var faktisk tiltalende, også selvom Diego aldrig havde tænkt over den slags, efter at han blev forvandlet. Aldrig.
Han lænede sig hen over hende, strøg hende over kinden og kyssede hende lidenskabeligt. De havde afsluttet deres gamle liv - flere gange. Og dette føltes endnu engang, som om de startede et nyt liv. Dette liv ville de dele. Det hele føltes stadig for godt til at være sandt, men langt om længe begyndte virkeligheden at indhente ham. Han lå rent faktisk sammen med sin engel. Det burde ikke have været muligt, men det var der så mange ting, der ikke burde, som viste sig at være sande.
Gæst- Gæst
Langsomt lagde hun sig igen da han lænede sig hen over hende. Hun smilte blidt til ham og gengælde kysset længe og intenst. Det hele føltes så uvirkeligt.. Hun havde drømt om det her.. om at de skulle dele denne specielle ting sammen så mange gange i fortiden.. og selvom tingene var anderledes nu, var hun ligeså spændt som havde det været den gang.
Det var dejligt at være sammen med ham lige nu.. lige i dette øjeblik var hun ligeglad med alt andet end ham.
Amy- Competent (Rank 10)
"Jeg har altid været romantisk anlagt. Men je g har aldrig delt det med andre end dig." Det var bestemt ikke løgn. Selv hans skaber, som han havde elsket, havde han aldrig haft et romantisk øjeblik med. Eller nogen af hans ofre for den sags skyld. Selv ikke dem, der gik fri.
Roligt trak han hendes kjole væk fra hendes ben. Åbningen i den ene side var ganske praktisk og hans kolde fingrespidser strøg blidt op af hendes inderlår. 'Diego' virkede så fjern. Han følte sig ikke som nogen blodtørstig vampyr. Han følte sig som menneskedrengen, der havde haft et for stort hjerte, ifølge den position, han var i.
Han lod hendes tusser glide ned over hendes lår. Hans bukser var gledet ned, da han havde båret hende derop, eftersom hun jo allerede havde åbnet dem, da de lå på sofaen.
"Amy … Fortalte jeg dig nogensinde, at jeg elskede dig?"
Gæst- Gæst
"Jeg ved godt du var romantisk anlagt den gang.. men det er rart at vide du stadig er det.. og at jeg har den specielle ting fra dig" drillede hun smilende og lod hovedet glide en anelse på skrå. Det var rart at han ville dele den slags med hende, og ikke havde glemt den del af sig.
Hun lod blidt hænderne glide over hans brystkasse og smilte blidt til ham,. Hun følte en spænding.. som hun ikke havde følt siden dengang, alt ved ham var nyt, fordi det havde været forbudt den gang. Hun mærkede hans hånd glide op af sit inderlår, og smilte roligt. det var en dejlig følelse, og hun havde intet imod det her overhovedet. måske var det hurtigt, men de havde troet at hinanden var døde i mange år.. Og de vare følelser for hinanden var der stadig.
Langsomt skubbede hun hans bukser det sidste stykke ned af ham, og så drilsk på ham da han trak hendes trusser af.
"Neij.. det gjorde du ikke.. Men det har du gjort nu" smilte hun stille.
Amy- Competent (Rank 10)
Han rystede på hovedet, efter at han brød deres kys. Han følte ikke at 'fortalte jeg dig nogensinde, jeg elskede dig,' var en ordentlig måde at sige det.
"Jeg elsker dig," mumlede han igen imod hendes hals og fandt endelig frem til, hvor hendes kjole blev åbnet. Han åbnede den langsomt og roligt og lod så hånden kærtegne det stykke af hendes hud, der nu var blevet synligt. Denne gang føltes det rigtigt. Det blev sagt fra bunden af hans hjerte og det var næsten som om han kunne føle det slå hårdt imod sine ribben. Var det det, man kaldte fantomsmerter? Haha. Nok ikke lige præcist.
Gæst- Gæst
"Du bliver da til efter solnedgang ikk?.. jeg mener.. jeg vil gerne vågne op til dig" hviskede hun smilende og kyssede ham langsomt op af halsen. Hun stoppede kort efter og så blidt ind i hans øjne.
Havde hendes hjerte banket ville det nok have sprunget adskillige slag over ved hans ord. Hun smilte for sig selv, og nappede ham kort i øret. "Jeg elsker oz dig.." mumlede hun blidt i hans øre. Da han fandt ud af at åbne hendes kjole, grinte hun ganske let. Det havde været lidt synd for ham, det var ikke den mest nemme lås. Hun smilte kærligt til ham, og nød hans hænder mod sin hud. De efterlod en fornemmelse af at ville have mere.. Hun ville mærke så meget mere af ham..
Amy- Competent (Rank 10)
Den blå kjole, om end den passede som en handske, gled af hende ret så elegant. At se hendes bare krop var ikke, som han nogensinde havde forestillet sig det. Det blev sværere og sværere at holde sig tilbage. Hans krop skreg efter hendes.
Han kravlede hen over hende og kyssede hende blidt, mens hans ben gled ind imellem hendes. Langsomt, roligt for stadig at være lidt anstændig, lod han sin lem glide op i hende. Han kyssede blidt hendes kraveben, før han begyndte at bevæge sig. En taktfuld gyngen … Han havde aldrig været så hensynsfuld overfor en kvinde. Det var vel forskellen på at have sex og at elske.
Gæst- Gæst
Da han lod hendes kjole glide helt af smilte hun for sig selv.. så forsigtig han var.. afslappet.. men man kunne stadig fornemme at han virkelig havde lyst til hende. Det kunne hun ret godt li, at han var lysten, men ikke lysten nok til at hun bare var en genstand. Ingen tvivl om at hun også havde lyst til ham.
Hendes arme tog langsomt plads om ham idet han kravlede op til hende. Intenst gengælde hun, det kys han lige havde startet og smilte ganske svagt mod hans læber. Det var noget særligt det her.. i hvert fald for hende.
Et kort nydende suk forlod hendes læber da han trængte op i hende, det var en dejlig følelse.. Og i takt med at han begyndte at bevæge sig, begyndte hun at stønne ganske svagt, men nydende. Hun kyssede ham langsomt på halsen.
Amy- Competent (Rank 10)
Et sted i ham lurede der dog en frygt for, at dette ikke var sandt. Hvor stor var chancen for, at han blot havde moedt en tilfaeldig roedhaaret, llige da hans sunde fornuft spraengtes, som en bobble. Hvis det dog stod saadan til, ville han benaegte. Han havde altid set Amy som hans. Hans og hans alene.
Han foelte hendes taender paa sin hals, hendes laeber. Hans aandedrag var roligt i starten, men blev dybere - men paa samme tid overfladisk - mens stoen steg op i hans hals. Han kunne lige saa godt have vaeret jomfru, for i forhold til Amy havde ingen af de andre pigeboern meget at byde paa.
// Jeg skrev det hele paa min e-bog, saa der er nok flere fejl end der plejer at vaere. Sorry.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Fragments of the past
» Don't Dwell on the Past
» The Past Is Hunting Me
» Knife from the Past.....
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus