Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Just gonna leave this here - and drag your souls into it! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Just gonna leave this here - and drag your souls into it!

Go down

Just gonna leave this here - and drag your souls into it! Empty Just gonna leave this here - and drag your souls into it!

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 23:03

Ja... En emne søgning, hvem skulle have troet det :D

Jeg er en ny Djævel her på siden, men har dog flere andre brugere her på siden, (fortæller ikke hvilke :3) og vil derfor gerne se om nogle ville være interesseret i at emne lidt med mig.

Jeg priser mig selv for min evne til at skrive over 400 ord på svar, og forsøger da også at få en standard på 500 ord pr svar.

Jeg har derfor nogle temmelig høje krav fra dem jeg skriver med.

Jeg kræver 200 ord som et absolut minimum. Hvis du har problemer med at nå det, så må jeg foreslå at du ikke svarer her.
Samtidig kræver jeg standard grammatiske evner, og stavning.
Slå mig ikke ihjel. - I. Will. End. You!
Vær gerne kreativ og vær i stand til at bruge beskrivende sprog. Det er virkelig kedeligt at sidde og læse på en halv side af ren og skær hjernedødt snak.

Well, Aida - Out!

See ya!

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Just gonna leave this here - and drag your souls into it! Empty Sv: Just gonna leave this here - and drag your souls into it!

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 11:44

Really?

Er der virkelig ingen D:

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum