Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et nyt venskab() Christan - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et nyt venskab() Christan

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 14:05

Han rynkede brynet og nikkede "ja det er der skam, mange af de historier man høre om er sande. har du aldrig undret dig over hvorfor de ikke finder gernings manden på de mange drab hvor vedkommende er drænet for blod" spurte han og hævede øjenbrynet "eller hvorfor man høre ulvehyl ved fuldmåne, hvorfor nogle folk bevæger sig anderledes er anderledes end de fleste" spurte han og kørte hånden gennem det pjuskede hår.
Han smilede oprigtigt til ham og nikkede "du er en modig ung mand, men jeg er sikker på at det nok skal blive sjovt" han klappede ham på skulderen og sukkede, hvor underligt, det var ikke alle og en hver der ligefrem ville være hans ven også lød så fast i deres beslutning om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 14:13

Falentin så nøje på ham imens han slugte hvert et ord der blev sagt, han kunne stadig ikke helt fatte det"hmm jeg trode bare at politiet var dårlige til den slags"svarede han letter ærligt"vil det sige at det er farligt at være menneske?"spurgt han så, en smule urolig dog ikke særlig meget.
Han smilede så muntert"man må jo leve livet, og venner har jeg ikke så mange af"svarede han let, hans bedste venner bode i Frankrig og de skrev kun få gange sammen over nettet, mest når de lige havde set en plakat af ham.
Her havde han kun få venner, et par druk venner samt et par gode kollegaer, men ellers ikke,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 14:21

Han så længe på ham, før han brød ud i en latter "nej nej kære ven, men de kan ikke ligefrem fortælle at der har været endnu et vampyr angreb vel, det ville ikke se så godt ud" små klukkede han og sukkede, politiet var vel ikke decideret dårligt, eller nogen af dem var, men så var der de få som ikke var dårlige. Det eneste problem var bare de ikke kunne fortælle hvad morderen var. Han trak på skulderne "det kommer lidt an på meget, jeg kunne havde været hensynsløs i aften, bare brugt nogle af mine små gaver på dig, fået dig uden for og derefter drænet dig. men du er et menneske, det der løber igennem dine åre holder min slags levende, plus der er vidst også nogle som tager sjælene har jeg hørt" han trak på skulderne og smilede skævt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 14:29

Falentin lo let og kunne enligt godt se hvor dum han havde været, selvfølig kunne politiet oklare sagerne men ikke gøre noget ved dem, fordi morderne var fot farligie og de skulle ikke skramme folk væk.
Han smilede let"det lyder nu rigtigt nok"sagde han så muntert, hvorefter han sendte et skævt smil"hmm"mumlede han let, han lænede sig lidt længre tilbage og så kort rundt i lokalet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 14:39

Han grinede stille med og sukkede til sidst, ligesom for at udlive latteren "så hvad laver en som dig, med et fjæs som det der må alle pigerne da jagte dig" brummede han og hævede øjenbrynet spørgende, han kunne da godt indrømme at Falentin var en køn mand, men måske på overfladen men hvad med under fladen var han ligeså smuk der eller var han som Christian selv kold og sort?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 15:06

Falentin lo let "ja kvinderne er efter mig overalt, jeg arbejder for et stort modelfirma her, og ja er ved at være kendt i hele verden"svarede han roligt"man tjener godt tilgængel er der alle tøserne, samt papparazzi og presse folk som forfølger mig konstant"sgade han roligt.
Under overfladen var han faktisk ret usikker på sig selv, desuden er han en ren gentelman og har manere, men der gemmer sig også en masse klogskab inde i ham, noget som ikke altid for lov at komme frem, så man kan vel sige at hans ydre passer noglelunde til de indre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 15:20

Han nikkede, havde godt forventet at det ville blive sagt "så de forfølger dig simpelthen, du lyder som en der godt kunne bruge en bodyguard og nu er jeg tilfældigvis ledig på markedet hvis man kan sige det og der er ikke noget menneske der kan komme igennem mig"han smilede bredt og lettere drillende til ham, da han igen rettede de blå øjne mod ham, en smule drilleri var vel okay, det var også sjovt også selvom han på punkter mente det, han ville da ikke have noget imod at være det, hjælpe en ven, hvis han havde problemer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 15:31

Falentin smiledel let, en bodyguard kunne vel være rart en gang imellem, så det var da et tilbud han kunne han da godt få brug for.
Han lo roligt nå så ny skulle man drilles? "hmm jeg kunne da godt bruge dig, et par gange, og du vil selvfølelig blive betalt godt"sagde han så dybt alvorligt nu hvor han snakkede foretning.
Falentin kun gå fra at være dybt useriøs til at blive meget seriøs, det var en god ting især i sådan nogle stunder som denne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 15:46

Han blev selv hurtigt alvorligt, men måske fordi han var hvad han var, så gik alting meget hurtigt for ham eller langsomt, det var forskelligt. folk opfattede 50 år som meget, for ham var det bar en lille tidsperiode, mest fordi han allerede havde levet i 560 år. han nikkede og fiskede et kort op "du er nok den første jeg rent faktisk giver mit rigtige nummer til, men her, du kan bare ringe, jeg vil nok være der i løbet af et par sekunder højst et minut hvis du er i problemer" forklarede han og smilede skævt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 15:55

Falentin betragtede ham let, han kunne godt lide den måde hvorpå, Christan blev så hurtigt alvorlig, det var næsten som at se han selv og det gav et skævt smil på hans læber.
Han tog imod kortet og lage det roligt i lommen"jeg vil huske det, og så er det mig en ære at jeg er den første der for dit nummer"sagde han roligt hvorefter han rakte en hånd frem, da man plejede at give håndtryk efter en sådan aftale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:03

Han nikkede og trykkede igen hans hånd, denne gang lagde han bare flere kræfter i, for at vise at han havde kræfter som han ikke kunne måle sig med. Dog ikke så meget at han brækkede eller forstuvede hånden, bare for at få sat det på plads "jamen det var så lidt, men jeg må advarer dig, jeg er ikke venner typen, så pis mig ikke af, jeg er ikke sjov når jeg først er sur" advarede han og trak på skulderne derefter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:11

Falentin mærkede tydligt mandens styrke, den var ihvertfald et godt våben, han smilede let"jeg skal nok lade være med at pisse dig af"svarede han, hvorefter hanb så slap mandens hånd"må jeg så byde på endnu en drink?"spurgte han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 16:29

Han nikkede og smilede bredt "god dreng, de fleste der gør leer ikke længe og du virker som en fed fyr, så det ville være synd at stoppe din vejrtrækning" han trak på skulderne og vendte sig igen mod baren "ja da, det må du da gerne, jeg tager det samme som før, ikke alt det der med blande op, bare god ren vodka, tør og stærk" han brummede og smilede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 18:51

Falentin smilede let"det er jeg glad for"svarede han munter, han prøvede så let at få kontakt til bartendern, som dog hurtigt vendte tilbage"endnu en omgang til os bægge"sagde han rolig. Bartendern kiggede undrene på ham imens hun fyldte deres glas igen før hun så mod Christan med et spørgne blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 19:09

Hans øjne var hurtigt på bartenderen, og da han fik spørgende blik fra hende, nikkede han kort og smilede bredt "ved du hvad, hvorfor putter du ikke lidt af den specielle lille ting i som jeg elsker" spurte han bartenderen og hentydede til blod, hun puttede nogle gange lidt blod i hans drinks, det øgede også til et resultat at han måske ikke spiste fra en af gæsterne i aften eller direkte dræbte endnu en

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 19:16

Falentin tog roligt imod hans drik, imens han blot betragtede hvordan fyren snakkede med bartendern, det lød som om han kom her ofte det var dog ikke noget han selv havde tænkt sig. Han var nød til at besøge de forskellige steder for at forvirre pressen en smule, men det plejede nu aflivel at lykkes for dem at opsnappe ham, og der kom derfor ofte billeder af ham hvor han var ude i byen og drikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 19:19

Han tog smilende imod sin drink der denne gang havde en svag rødlig farve, han tog en tår af den og sukkede stille "mhh som jeg elsker den, vil du smage" spurte han drillende og holdte sin drink hen mod Falentin, bare for at se om han faktisk havde nosserne til at prøve også for at se hans reaktion på at drikke vodka, blandet op med menneskeblod, faktisk var der mere blod i end der var sprut, men lugten var godt gemt bag lugten af alkohol altså for at menneske, en vampyr eller et andet væsen med ligeså høj lugte sans ville let kunne lugte hvad der var i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab() Christan - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab() Christan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum