Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til

2 deltagere

Side 5 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:42

Thea blev der imod lidt bekymret og krvavlede hen til hende og Zero mens at hun stadig holdt sengetæppet om sig. Man kunne se i hendes øjne at hun ikk havde taget det mindste af hans lille ubrydelige tegn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:44

Zero så på Thea "hvad er der med dig" spurte han roligt og smilede "du er Engel ikk?" han smilede og så på Mikala "hjælp hende" han så på Thea igen mens han smilede roligt "du har selv sagt ordene nu har du intet valg lige meget hvad så har du selv sagt ordene" han smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:45

Mikala lå stille hendes krop var lukke ned i noget tid efter en voldesomt overfalde tidliger i dag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:48

Hun så op på Zero og sank en mindre klump før at hun slap sengetæppet og rakte sine hænder frem mod Mikala. Hun spredte hendes vinger ud og lidt efter kom den samme isblå kupel om Mikala som der havde været om Zero tidligere idag. Hun lukekde sine øjne og begyndte roligt at heale. Det gik rigtigt hurtigt da hun jo trods alt var en fuldblods engel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 15:50

Mikala lå stadig væk stille men nu sov hun kun svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Lør 29 Maj 2010 - 16:25

Jaster kom stille gående forbi hvor Thea boede *jeg ser lige til hende*tænkte han og gik hen til døren og ringede på *håber da hun er hjemme*tænkte han og ventede *det ser da ud til at der er nogen hjemme for der er lys et par steder*tænkte han og ringede stadig på døren *vente vente*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 14:11

Thea så op da hun kunne høre nogen ringe på klokken. Hun rejste sig roligt fra sengen og gik hen for at tage sin morgenkåbe på. "Undskyld mig lige et øjeblik" sagde hun med sin rolige go blide stemme hvor efter hun gik ud af døren, ned af trappen og hen til hoveddøren. Hun åbnede den og fik næsten en mindre overraskelse. "Jaster! Øhm hej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 14:15

"hey thea"sagde han med et smil "hvordan går det med dig og må man komme indenfor"sagde han med et lille smil og kiggede på hende *hun har morgenkåbe på og hvad er klokken lige*tænkte han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 14:40

Zero knipsede og fik tøj på han gik nedenunder bag Thea og så på Jaster ham kendte han men hvor fra men så skød det ned i hans hovede og han smilede bredt en Dæmon fantastisk "goddag Jaster" sagde han som om han kendte ham de havde aldrig set hinanden men han havde hørt om ham fra en anden pige en bestemt pige en som havde sagt hun elskede ham og 2 timer efter sagt hun hade ham han smilede roligt "kom ind kom ind vi var lige ved at tage en kop te ikke rigtig Thea" han smilede roligt til Thea hans øjne var fuldt af ondskab før havde han skjult det men nu var det fremme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 14:45

Mikala dukke op bag Zero hun så ligeglad ud men hendes øjne flimmer som om hun var ved at komme sig igen hun stødte sig til trappen hun lag en hådn i mod sit hovede hun hilset på jaster men sagde ikke noget kun vis hun bliv talt til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 14:47

"zero"sagde han og kiggede på ham *ha og den skal jeg tro på*tænkte han og kiggede på thea han kiggede godt på hende "hvor kender du mit navn fra zero"sagde han og kiggede på ham med et venligt blik *han er nem at gennem skue*tænkte han og kiggede rundt og gik så indenfor *her ser godt ud*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 14:49

//kommer ind, tro dette enme kan blive spændende XD ///

Ailince stod og kiggede på dem alle samme med et rolige blik "dumdristig som altid , Zero" sagde hun med en helt rolige stemmende, hun sad i vinduet, og kiggede på dem med sin gul øjne, hun virkede anderledes , der var mørke omkring hende og hun så hårdt på dem, men stadig rolige, hun så på mikala og derefter mod jaster og Thea "sikke en forsamling " sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 14:50

han smilede "jeg kunne spørge dig om det samme" sagde han roligt og rakte ham en hånd med et ondt blik direkte mod hende som ville få de fleste til at frygte ham mens han smilede "jeg har hørt det fra hende der Twam" han smilede roligt "du ved forelskelser og sådan noget" han så mod Ai "nysgerrig som altid hva Ai"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 14:54

"Ja du kender mig zero, er der altid når du blander dig ud i noget" sagde hun drillende og smilede skævt til Zero, hun så mod Jaster og sukkede dybt og skiftede blikkede tilbage mod zero, hun lagde sig mod vindueskrammen og så mod thea "Sorry jeg bare hopper igennem vinduet" sagde hun og smilede roligt, hun så ret uhyggelig ud med de gule øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 14:54

"hej ailince"sagde han og kiggede på hende og så på zero "twam siger du"sagde han og kiggede rundt *jeg stoler ikke på ham ved ikke hvorfor men det gør jeg bare ikke og ailince hvis du læser mine tanker så ikke sige en lyd om det okay*tænkte han og kiggede på dem alle sammen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 14:56

" Ai Ai " sagde mikala hun måtte godt nok ikke talt før hun bliv talt til men hun håbe at Ai kunne hjælpe hende fri af den vejlieløse trangse hun var i hun gik frem i mod Aifor at komme til bare at rørved hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 14:58

Zero kunne ikke lade vær med at grine lidt "jaster jaster jaster jeg kan ligesom osse godt læse tanker" sagde han og smilede "for det andet nej jeg stoler heller ikke på dig og det er mere fordi jeg ikke kender dig mere end Twam er forelsket i dig" sagde han og smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 15:02

"okay"sagde han og kiggede på ham og fat et sted han kunne side ned og kiggede på de andre for at se hvad de lavede men han holdte øje med zero "hvad skal vi så lave"spurgte han og kiggede på dem alle sammen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:04

Ailince så uskyldig til siden "Sorry jaster , skulle jeg havde sagt" hun små grinede og så på Zero "Være nu ikke for hård , ved den lille dreng" sagde hun og kiggede på mikala , hun åbnede armene så mikala kom inden i dem , hun lukkede omkring hende "hvad har du nu ryddet dig ud i" sagde hun og sukkede dybt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:04

Mikala så vredt på dem # tsssss drenge hvorfor skal de altid skændes på den måde # tænket Mikala og reget ud efter Ailince´s hånd hendes øjne var sløgeret hun kaldet efter hende men kunne ikke se eller høre hende Mikala bliv urolig for at Ai slet ikke vil være sammen med hende mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:07

"nåh hun har bare sagt ja til slave tingene ligesom Thea" sagde han roligt og så på jaster "vil du ha et knald du får det gratis af en af de 2 piger" sagde han drillende og pegede på Mikala og Thea "de er gode begge to det er bare spørgsmålet om at vælge" det var meget tydeligt at han drillede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:11

"fordi de vil vise hvem er sejeste og har sex med flest piger" sagde hun drillende og hoppede ned , hun tog mikala hånden "rolige nu, fald til ro , du kære" sagde hun og trækkede mikala indtil sig og de sad på gulvet, hun nussede mikala hår blidt og smilede "jeg er her stadig" sagde hun utrolig blidt og omsorgfuldt, hun var så blid mod mikala ... sådan var hun mod dem hun elskede, hun så mod Zero og rakte tunge "har du fundet en ny fast at tag" spurgte hun drillende og små kiggede på Jaster
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:12

" Ai jeg kan ikke rigtig huske det " sagde mikala og følde sig tryg i Ai´s farven hun lydte til Zero´s ord " nej " sagde Mikala til ham hun var lige så godt til pas når Ai var der for hende hun var som en storesøster for Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 15:13

"zero zero zero mikala ved allerede hvordan jeg er du kan selv spørge hende"sagde han og kiggede på zero "hvis hun ikke har glemt det hele"sagde han og kiggede på mikala også på zero igen med et lille smil på læberne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:17

"kan hun ikke" svarede Ailince og aede , trøstende mikala kind "det okay og zero , lad være med at sælge mikala, hun har kæreste og børn" sagde hun og sukkede , "yaya, mikala hvad har du indblandet dig i " sagde hun og holdet hende blidt inden til sig , hun var blid lige nu og hendes udstråledning var det samme
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 5 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum