Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til

2 deltagere

Side 6 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:21

Zero så på Mikala "du har allerede sagt ja til det ubrydelige segl du er nød til at gøre hvad jeg siger" sagde han roligt "jeg drillede kun jeg lovede at være rolig Mikala men vis du modsiger mig kan jeg måske ikke holde det løfte" sagde han roligt "og tillykke med barnet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:21

" det var for nogen månden siden jeg første gang mødte Zero han tja men kan godt sige at han over falde mig og gjore mig til hans slave og vis jeg ikke gjore som hans sagde ville han ville han dræbe inuyasha " græde mikala og trygge sig ind til Ai i mens hun græde hun ryste og diret nu ville Zero slog hende hun hade brudt pagten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:23

Ailince sukkede dybt og slap mikala , hun gik hen mod Zero og gav ham en hård lussing "AHh, hvorfor er jeg så sur på dig lige nu zero" sagde hun og kiggede på ham , hendes øjne brændt næsten af vrede "ved godt dit problem , men pleas hold mikala væk fra det, hun er for svag til at kunne holde til det" sagde hun sur og bid sig hårdt i læben, så der kom lidt blod ud af hendes mundvige "du er den værste zero"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:26

Zero rystede på hovedet "jeg sagde du aldrig ville kunne se dine kære mere jeg har aldrig sagt jeg ville slå dem ihjel" sagde han roligt til Mikala "og ikke kun ham osse dine venner jeg mente jeg villle slå dig selv ihjel" han fik en lussing men intet skete med ham han så på Ai "ja mit problem det evige problem" han tog fat i Ai og hev hende med sig ind i et andet rum og hviskede til hende "Det her har intet med problemet at gøre det her handler om Damia" han så roligt på Ai

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 15:26

"zero du er et modbydligt moster det ved du godt ikke"sagde han og kiggede på zero "du skal ikke gå og ligge segl når pigen har en kæreste vel er du dum eller sådan noget"sagde han og kiggede halv ondt på zero



//skal lige noget så hvis der sker noget hvor jeg er indblandet svare jeg først på den når jeg kommer tilbage//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:27

Mikala ryste tåren trille ned hun kunne slet ikke gøre noget hun var svaget og skrøbelig sådan hade hun altid været hun vendt hovedt ned i mod gulver nu ville Zero slog og tæve hende det viste hun godt hun lag sig ned og lå samrulle og ryste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:30

"AHh" sagde ailince da han hiv hende med, han var stadig stærkere end hende , men hun havde ikke rigtigt noget i mod det, hun så på ham da han havde hviskede det til hende "Damia" gentog hun forvirrede "hvad er der med hende" spurgte hun og stod nu mod en væg i rummet ved siden af , hun lagde hovedet på skrå "som du vil snakke med mig om" hun havde hørte Jaster ord og så på ham "Jeg lytter kun, vis du slutter din aftale med mikala " sagde hun bestem
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:33

han rystede på hovedet "så længe Mikala er under min magt kan hun ikke lave aftaler med andre Damia er personen som dræbte mig og Zanns forældre og osse Mikalas forældre og nu er min bror og jeg bange for hun vil gøre det af med Mikala vi ved hun er i byen og vi ved hun prøver at blive gode venner med Mikala" sagde han roligt og så mod døren "jeg må give hende en straf for ikke at lytte men jeg vil ikke til at slå hende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:36

Ailince sukkede dybt "du er uforstålig Zero" sagde hun og rystede på hovedet "Ved du hvad, du hjælper ikke mikala ved at lad hende være din slave, hun sletter det bare igen og igen, hun har altid været sådan , så længe jeg husker" sagde sukkede og sætte sig i seng "Men hvad vil du ha mig til at gøre, og vis du slåer mikala , går jeg imellem zero, hun er min lille søster , så du rør hende ikke bare sådan, plus , sagde det os til jaster"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:37

Mikala rejste sig men efter som hun ikke kunne se hvor hun gik falde hun over et bord hun ramte gulvet hårdt hun lå stille men hade åben øjne hun lytte efter de anderes stemme hun kunne ikke se eller høre den hun mummel en gammel vuggevist Ailince en gang her sungen for hende men det føldt som meget længe siden rigtig længe siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:39

Zero stod stille og så mod døren "du forstår det ikke det gør jeg ikke engang selv det er Zann som siger jeg skal gøre det her" sagde han roligt "jeg slår hende ikke bare roligt ihvertfald ikke skade hende slå" sagde han og gik mod døren roligt mens han tænkte sig om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:42

"du sår hende ikke eller rør hende" sagde hun og kiggede på ham med et hårdt blik "havde din bror ikke et vis had til hende" sagde hun og rejste sig , hun åbnede døren "Nej forstå ikke, jeg syne sikke bare du skal udnyttede hende bare fordi du kan" sagde hun og gik hen til mikala og tog hende indtil sig , hun nynnede lavt den vuggevis , mikala før mummlede , hun vuggede hende, så hun fladt til ro... Ailince virkede så moderlig og så blid, at man næsten kunne blive jaloux
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:45

Zero smilede og gik hen til Mikala og så på hende og agede hende på hovedet blidt mens han smilede venligt til hende "du behøver ikke frygte noget" hviskede han roligt til hende og kyssede hende på panden før han agede videre og så på Ai med et roligt smil før han igen så på Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:46

Mikala var altid rolig når Ailince var hos hende sangen gik lige i hjerte på mikala hun hade virkelig saven den så meget hun lå tæt ind til Ai som var søster til hende siden de gik i skole hade Ai alitd været en som beskydte og hjælpe mikala med alt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:49

Ailince begyndte at synge teksten nu, hun havde en utrolig smuk sangstemmen, hun så blidt på zero , hun sagde i hans hovede "tak, for du forstå" hun smilede , og lagde sig hovede mod mikala hår , mens hun vuggede hende og sang vider, hun derfor hende lige nu og vil prøve at være det mere, men kunne jo ikke altid være derfor hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:52

Mikala hoste voldesomt hun hade en smule besvære med at få luft en gang i mellem hun lukke øjne hun bliv ligbleg endnu mere bleg end Ailince hun var Mikala hoste svaget men flere gang i løbe af får minuter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:53

"der er en seng ovenpå som Thea sikkert ikke har noget imod du ligger dig på Mikala du ser meget svag ud" sagde han roligt og smilede "jeg skal køre en tur" han gik hen til døren og åbnede den og gik ud af den mens han så rundt lige ude foran han opdagede sin bil og kiggede om der var fri bane

//logger snart det er derfor han skal køre en tur men er lige med i 5 minutter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 16:12

Mikala hoste svaget hun hade være under en overfalde i dag hun hade ondt over alt hun lå med lukke øjne og hev en smulere efter vejert hun hoste igen den kan mærke hun blod i sin mund hun faldt ind til Ailince og lå stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 16:13

//sorry er lige lidt ud af kreativite XD skriver når den er i dette emne igen XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 16:56

Jaster sad og kede sig lidt mens han hørte på dem og alt hvad de sagde men sad næste og sov så hvis man snakkede til han kunne det tage lidt tid før han ville svare dem Han gabte lidt og hans hovede hang lidt som om han sov men han var lidt vågen alligevel han sad bare og tænkte på forskellige ting som ingen fik ud af ham på nogen måde
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 18:44

//Altså helt ærligt! Hvor er I da bare søde! I kunne da i det mindste have ventet på at jeg også var på!! Nu kan jeg sgu da ikk følte en skid med i det her emne!! Det må jeg sige! I er da virkelig søde! :'{//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 18:52

//thea jeg har da også været væk og de ventede heller ikke på mig men det var nok fordi jeg ikke bad om det og jeg sidder og sover så du kan prikke til mig i emnet hvis du vil//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 19:02

//Okay så prøver jeg at komme inde igen så godt jeg nu kan -_- Men det pisser mig altså virkelig meget af at man åbenbart ikk kan tænke selv og vente på de andre der er i emnet...//

Thea havde helt uden at nogen havde opdaget hende listet sig ud i køkkentet. Hun havde lukket døren og låst den. Hun havde lukket et hvert vindue godt og grundigt. Hun sad så nu bare på køkkenbordet med et måske lidt skræmt blik i hendes øjne. Og det var ikk tit man så det. Hun forstod næsten ingenting udover at hun åbenbart var blevet Zero's slave. Men hun havde jo ikk selv valgt det. Hvad skulle hun så nu gøre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 19:05

han vågnede op og gik hen til køkken døren "thea er der noget galt og er det noget du vil snakke om"sagde han udenfor døren mens han bakkede på døren og ventede på et svar fra hende af *hun er ikke sig selv og det er zero's skyld*tænkte han og ventede på ar hun ville svare ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 21:35

Thea hørte ham godt men svarede ham ikk. Hun trak bare sin ben op til sig mens at hun stadig sad på køkkenbordet. Hendes blik var ikk rettet mod noget bestemt men det var ikk tomt. Hendes hår hvilvede svagt om hende selvom at der ingen vind var og hendes vinger baftede svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 6 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum