Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til

2 deltagere

Side 10 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:13

"jeg beskytter hende osse og bare rolig jeg vil ikke tvinge hende eller mishandle hende" sagde han og smilede og tilføjede for sjov "ret meget ihvertfaldt" han grinte lidt så man kunne se det var dril "ej helt ærligt vil jeg ikke mishandle hende eller tvinge hende vis der er noget bestemt hun ikke kan li siger hun det og så skal jeg se om jeg kan ændre det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 18:15

"okay zero men holder alligevel øje med dig"sagde han med et lille smil han ville ikke virke som en der altid var sur eller noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:16

Zirt hørte at der var nogle der talte da hun gik forbi. Hun gik derop med et smil. Hun så Jaster og Zero. Hun smilte og lagde hovedet på skrå. "Hej med jer!" sagde hun blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 18:18

"åh hej zirt"sagde han og kiggede på hende med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:18

han nikkede kort "du forresten tog du min pistol fra plænen" spurte han bekymret vis nu nogen små børn fandt den eller værre vis det var en eller anden sindssyg person som fandt den og skød rundt over det hele han så op og så på Zirt "hej med dig" sagde han roligt

//husk 3 linjer^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:20

efter nogle timer kunne man så høre noget rumstere ved døren og hun kom gående ind af døren. Hun vidste ikk om de andre stadig var der men hun gik bare op af trappen igen ligemeget hvad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:22

//Undskyld//

Hun gik stille ind og så rundt. "Hej Jaster!" sagde hun og smilte først til Zero og derefter til Jaster. Hun kiggede skiftevis på dem begge. Hun satte sig på hug på gulvet og smilte blidt ud i rummet. Hun var glad ligenu. Hun tænkte lige kort på sin bedste veninde. "Kender i Twam?" spurgte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:24

Zero kunne ikk lade vær med at grine lidt og så på Jaster med et lidt drillende smil derefter så han på Zirt igen han så Thea gå op af trappen og var lidt trist over det selvom han vidste han skulle lade hende være alene lidt han så på Zirt igen med et smil "kender hende godt hun var forelsket i mig på et tidspunkt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:26

"Hun er min bedtse veninde, men hun er alså altid så stædig!" sagde Zirt med et lille smil. HUn mente det ikke rigtig, men nogle gange var Twam meget stædig. Zirt smilede af den pige der kom ind. Hendes brune øjne løb skiftevis på dem alle tre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:29

Efter lidt tid kom hun stille og forsigtigt gående ned af trappen igen. Hun gik roligt hen til stuen og stod lidt lænet op af dørkarmen. "Jeg ser at endnu en er kommet ind uden at have banket på.." sagde hun med sin rolige og blide stemme. det var ikk ondt ment eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:30

"Øhh...undskyld, jeg kan da godt gå!" sagde Zirt og vendte tommelfingrende usikekrt mod døren. Hun smilte ikke længere, men var dog stadig glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:32

Hun rystede let på hovedet. "Nej nej det er okay.. Bare bliv" sagde hun stadig med sin rolige og blde stemme. Hun så ret træt ud og hendes hår var en smule uglet samt at hendes tøj vare en smule flænset som om at hun ahvde været overfaldet. "Jeg gør ud og laver aftens mad.. Nogle ønsker?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:34

"Øhh..nej kan li' alt udover kød!" sagde hun med et smil. "Jeg er gegetar!" Hun rettede blikket mod Jaster stadig med et meget, meget blidt smil. De gled igen tilbage på Thea.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 18:35

"nej det gjorde jeg ikke"sagde han og kiggede på zero og kiggede så på zirt "hva laver du her zirt"spurgte han med et sødt smil til hende og rejste sig og gik hen til hende og tog hendes hånd og kyssede den for at hilse pænt på hende "og zero hvis du undre dig over at jeg gør det her er fordig jeg har mødt hende før"sagde han med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:37

"Øhh. jeg er her fordi jeg kom forbi og at jeg kedede mig!" sagde hun og hoppede lidt op med et lille piv da han kyssede hendes hånd. "Bare gå ud og lav noget vegetar mad til mig!" sagd ehun blidt. "Og spørg luge Jaster hvad han vil have!" Hun rettde blikket mod Jaster igen og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:40

"For det første så skal jeg nok lave noget mad til dig og for det andet er jeg ikk din tjener.. Det er faktisk mig der ejer huset.. Ikk mine forældre men mig" Så vendte hun sig om og gik ud i køkkenet med et lavmælt suk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:42

"Øhh...jeg er lisom ikke dum vel!" sagde hun højlydt efter Thea. Hun så igen på Jaster med sine blide øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 18:43

"øh ved ikke helt"sagde han og kiggede på zirt "hmm aftens mad lyder godt så bare lav noget spiser alt"sagde han med et lille smil og kiggede rundt for at se hvad der forgik rundt om ham *jeg er lidt forvirret lige nu men det går nok over*tænkte han med et lille smil og kiggede stadig rundt og kløede sig i nakken med et smil "er du her zero"spurgte han og kiggede rundt efter ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:44

Zero rejste sig og gik ud i køkkenet og lukkede døren "er der noget jeg kan hjælpe med Thea" spurte han roligt og gik hen til hende "er du blevet overfaldet" spurte han osse mens han så på hende roligt med et lidt trist ansigtsudtryk men stadig rolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:47

Hun stod lidt lænet op af køkkenbordet. "Det er ingenting.. Blot en god afslutning på den her dag" sagde hun sakastisk og man kunne nu også se nogle få blåmærke på hende bare arme og bare ben samt en mindre hudafskrabing på hendes kind lige under hendes øje. Hun sukkede så endnu en gang lavmælt og så over på ham. "Det ville være en stor hjælp med til hjælp" sagde hun så roligt men et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 18:48

"zirt prøv og slap lidt af hun har haft en hård dag okay"sagde han og tog hendes hånd "hva laver du her"spurgte han og kiggede hende i øjne med et smil og kiggede bare på hende med et sødt blik i sine øjn
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:49

han gik hen til hende og agede hende på kinden "hvad er der sket søde Thea" spurte han og så på hendes skader lidt trist over det han så på skaderne og derefter hende i øjne "jeg skal nok hjælpe så godt jeg kan og med mig ved køkkenet behøver du ikke et komfur vis du forstår" sagde han og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:50

"Jeg kedede mig!" sagde hun trist. Hun smilte ikke, kiggede ikke på ham. "Jeg er ligeglad med om Thea har haft en lang dag. Jeg vil bare ikke have at folk tirre mig på dne måde!" sagde hun og så vredt ud i den tynde luft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:53

"Der er ingenting..Jeg klare mig fint.. det er bare en smule små skader" Hun prøvede at komme uden om det og vendte sig om så hun så ned i køkkenbordet. Hun havde godt kunne høre Zirt men hun gjorde ikk noget ved det.. endnu. Hun ahvde da ikk startet. Det var hende der havde behandlet hende som hendes tjerner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 18:53

"åh hold op og få et kram"sagde han og lagde armene om hende med et lille smil "hvorfor så sur"spurgte han stille og kiggede på hende "er det noget med mig at gøre"spurgte han og kiggede på hende *hva er der med hende i dag*tænkte han og kiggede på hende med et lille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 10 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum