Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til

2 deltagere

Side 9 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 16:03

han nåede at få fat i hans hånd før han ramte hans mave det med lynet gjorde godt nok ondt på ham men han ville stoppe zero engang for alle efter alt det han havde hørt om ham han klemte til på zeros hånd så det ville begynde at gøre ondt på ham "jeg er hurtig og lydløs"sagde han mens han klemte til
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:09

"jeg er hurtig stærk og magtfuld prøv at skad mig og du vil fortryde det" sagde han roligt og så ham i øjne mens han smilede roligt hele hans arm blev overdækket med kaos lyn noget lyn som gjorder mere ondt end normalt lyn han hævede sin anden hånd "enden slipper du min arm eller osse må du undgå en hånd mere mens du har fat i den ene" han svang den men smilede så han drejede rundt på hælen lige inden han ville ramme og knaldede sin albue ned i nakken på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 16:16

han dukkede sig hurtigt og sparkede ham lige ind i maven med meget hårdt spark så som han ikke ville kunne nå at opdage og slap hans hånd og gik væk fra ham "fjern det her fra min øjn og vi går udenfor og gøre det her færdigt som rigtige mænd i stedet for ingen kræfter ingen magi"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:19

han grinte ondt "som du ønsker mide" sagde han roligt og knipsede roligt det for hans øjne forsvandt han gik udenfor og stod og så på ham han gik hen til ham og rørte hans pande han lammede hans kræfter han lavede en lille kugle i sin hånd det var hans egne kræfter som han lagde ned i sin lomme mens han bare stod roligt og så på ham med ca 5 meters afstand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 16:24

han stod og kiggede på zero og lavede kom an med en af sine hænder og var klar til at han kom for de var sikkert lige hurtige men styrke det viste han ikke og kiggede bare på ham *kom an dit dyr*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:27

han grinte roligt "ved du hvad du glemte" spurte han roligt og ventede til han havde svaret før han tog noget frem fra sin ryg det var en 9 mm pistol en politipistol med andre ord han kastede den ned på jorden "OG" sagde han roligt og fandt et interpol skilt frem osse "du er anholdt for vold vær venlig at følge med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 16:34

"gu vil jeg ej du misbruger kvinder"sagde han og tog et skilt frem "dit det er falsk mit er ægte det dig der følger med mig makker"sagde han og viste ham sit skilt "du er anholdt for misbruge kvinder af kvinder og har hørt du kan gøre noget ved dem så de for lyst til det imod ders vilje"sagde han og fat nogen håndjern frem og gik hen og tog fat i zero's arme og fik ham i håndjern "og du har ikke ret til at sigde noget for det kan blive brugt imod dig"sagde han *jeg håber bare jeg gør det rigtige*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:37

skiltet var 100 % ægte mens han smilede det var ingraveret under et andet navn der stod Orez Bang personen på billedet var blond mens Zeros hår var sort men nu skete der noget hans hår blev blond hans tøj blev hvidt han lignede en anden han lignede personen på billedet "vil du være venlig at tage de håndjern af jeg har intet gjort" sagde han roligt og så på Jaster "eller jeg skal love dig du mister dit skilt" han smilede roligt og venligt og ventede roligt

//skal lige køre skal vi sætte emnet på pause imens?^^ svar lige hurtigt et ja eller nej for har meget travlt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 16:41

"hvorfor skulle jeg det du er jo en og samme person som zero er"sagde han og kiggede på ham man kunne se han var sur på zero fordi han gjorde som han gjorde "du er sikkert en fin person men du gør bare noget der er forkert"sagde han og kiggede på ham "og du ved nok godt hvad"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:10

Thea var utrolig forvirret ligenu. Hun kom hurtigt på bene og taget sin morgenkpbe ordenligt op. Hun havde endnu en gang det skærmtrolds blik i hende øjne. Hun så frem og tilbage mellem dem. Så brød hun lidt sammen. "STOP DET NU!!! JEG TILHØRE INGEN!!" råbte hun højt som fik tiden til at stå stille et øjeblik. "HVAD TROR I JEG ER!!" så løb hun ud af køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 17:12

"thea vent"sagde han og gik efter hende men kunne jo nok ligeså godt lade været for hun ville ikke lytte på ham alligevel eller noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:22

Orez så på ham "du ved godt at jeg er din overordnede" sagde han og fik sin ild igen og smeltede håndjernene og gik afsted mod køkkenet han stoppede ude foran døren og forsvandt derind til hende han gik hen til Thea og så på hende "er du okay" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:27

"Hvad tror du selv? I står jo næsten og behandler mig som to små drenge der skændes om et stykke legetøj" sagde hun stadig ret ophidset mens at hun gik videre hen mod trappen, og videre op af den med hurtige skridt. "Jeg ved godt hvem du er nu så du skal ikk gøre noet igen.." Hun stoppede op på trappen og blev stående med ruggen til dem begge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:31

Zero forsvandt og kom frem oppe foran hende "jeg behandler dig ikke som et stykke legetøj men en person som jeg holder af Thea det er ham som mener jeg behandler dig dårligt det er ham som vil skade mig det er ham som tog det første skridt det første slag mens og han snød endda jeg var ved at dække dig til så han ikke så på dig og ydmygede dig mens han prøvede at slå mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 17:36

"jeg vil ikke ydmyde hende på nogen måder og du fortjente det slag"sagde han surt og kiggede på dem "men i skal ikke tage jer af mig og en sidste meddelse til dig thea ha det godt som hans dumme slave jeg kæmper bare for jer uden så meget som at få et tak fra nogen jeg skulle måske bare lade være"sagde han og gik ud af døren igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:38

Zero så på Thea "jeg får ham tilbage" sagde han roligt og gik hen til døren "JASTER ROLIG NU FOR HELVEDE DET ER DIG SOM OVERREAGERE" råbte han efter ham mens han så efter ham roligt og ventede på han enden blev mere sur eller svarede igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:41

Hun blev lidt overrasket mne gik sp bare fordi ham. "Jeg ved ikk hvem jeg skal tro på.." sagde hun roligt men lidt svagt mens at hun gik videre. Hun gik ind på sit værelse og lukkede døren. Hun lås´te døren og begyndte at tage tøj på. Hun tog en sportstaske fra skabet og gik igen ud af døren og ned af trappen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:46

Zero stod ved foden af trappen og blokerede vejen "du går ingen steder vis det er det du vil" sagde han roligt og så på hende "Thea hold nu op med at være så sur bebe" bedte han han kunne ikke li at hun var sur på ham af en eller anden grund holdt han meget af hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 17:49

"Overreagre jeg jeg prøver bare at sige til dig at det du gør er forkert man skal ikke bare gå i seng med alle og enhver jeg var engang som dig zero jeg gik i seng med mange piger og den trang jeg havde er ved at ha dæmpet af igen du kan se sådan en som thea hun har mange år tilbage af sit liv mon ikke hun ville bruge sit liv på andet end at gå i seng med dig prøv at ha et normalt forhold til kvinder i stedet for at gøre dem til slaver kvinder komme til en der viser sig som en mand og ikke sådan en som dig du har ikke styr på kvinder du voldtager dem i stedet for og det kan jeg ikke lige det derfor jeg gør som jeg gør lader pigerne komme til mig når de har lyst til sex og ikke når jeg har de har også følser skal du huske"sagde han stille og rolig til ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:51

Hun stoppede op foran ham. Hun var ikk sur eller sådan noget men bare forvirret og fortvivlet. "Jeg går heller ingen steder jeg skal bare på arbejder. Jeg havde dog tænkt at at holde fri idag men nu har jeg brug for lidt tid til at tænke mine tanker igennem" sagde hun og gik nemt forbi ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:59

han vente sig vredt mod Jaster "HAVE ET NORMALT FORHOLD" råbte han vredt "VIL DU SLÅ MIG IHJEL" han blev trist "vis jeg gør det dør jeg det er en forbandelse jeg har" han så ned i jorden "vis jeg ikke knalder forskellige piger eller vis jeg ryger i et forhold med en vil jeg dø" han så på Jaster "men pas du hellere på eller skal jeg sige Twam hun er min ven og jeg ved du har såret hende hårdt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 18:03

"ved jeg zero men kunne ikke klare det forhold mere"sagde han og kiggede på zero "og okay så du har en forbandelse på dig men hvorfor skulle den gå udover en der lige var flyttet til her i terre"spurgte han og kiggede på zero
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:06

"ikke for noget specielt søde skat" sagde han og smilede drillende "bare fordi hun så sød ud og var ny men kom til at have følelser for hende" han så fortsat på Jaster helt roligt han gik ind og gik hen til sofaen og satte sig roligt mens han så på loftet´og ventede roligt


Sidst rettet af Zero Tirs 1 Jun 2010 - 18:06, rettet 1 gang (Reason for editing : manglede lidt)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:06

Døren sm'ækkede i og Thea var uden for. Hun havde stadig sin taske over skuloder og hun tørrede af og til hendes øjne mens at hun gik med bestemte skridt. Hun kunne dog stadig høre dem i hendes hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 18:09

"okay men du skal bare vide jeg vil beskytte thea"sagde han og gik hen og satte sig i en stol og kiggede på zero
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 9 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum