Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 3 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 3 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:02

Yuuki kom stille traskende tilbage og så på blodet og havde holdt det varmt med hendes krop tempratur og hendes dejlige jakke så hun var is kold da hun kom tilbage. hun rystede og gik stille hen til hans telt og kiggede men kunne se der var mørkt hun lagde stille den forseglede pose med hendes jakke om og sagde stille"Det er til dig" hun gik stille der fra og rystede stadig , hendes læber var helt sprækket til blods næsten fordi de var sprækket og så havde hun hevet det døde hud af så det var begyndt at bløde. hun kiggede stille mod sit telt og rystede i det hun stille satte sig i sengen og havde tænkt sig at overgive sig til at følge hans komandoer og fuldt ud ikke drille ham i mens de var på mission, yuuki sukkede stille i det hun kiggede på sine blå finger og lagde dynen så godt hun nu kunne over sig men fik den ingen gang på før hun faldt om i sengen af træthed

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:15

han lå bare og kiggede op på loft i telt og kiggede kort over på hende og kiggede så op igen da han så af det var hende, han kiggede kort ned på pose hun stille ved telt indgang, han laf blod fra pose over i en af sig beholder og rejse sig og gik over til hende telt, og kun ser af hun fryser, han gik over til fælles telt og tog en længe dyne og gik tilbage til hendes telt og bytte hendes dyne ud med den anden som også var varm og længe, hvor han lad den anden ind på fælles telt, hvor efter han lad sig selv til af sove og stå tidligt op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:18

Yuuki vågnede næste dag helt smadret i bene men opdagede at hun havde en længere og meget mere varm dyne, hun kiggede lidt mærkeligt på den men smilte så sødt og tog stille om den og puttede sig glad ind til den og rejste sig stille op da en af drengene puffede til hende fordi de skulle ha morgen mad, Yuuki kom stille gående hen til lejrens fælles telt med et glad smil og sagde"Godmorgen alle sammen sikke en dejlig morgen det er hva" hun satte sig for sig selv efter at ha taget noget mad med sig og sad stille og kom til til sig selv, hun kendte jo ikke rigtig nogen her andre end Lucifer og desuden sad han sikkert ved generalerne men hun var os ligegad det var jo lucifer bare??... hun kiggede lidt på sin ikke så appetitvækkende mad med et smil og spiste stille videre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:51

han løbe sig en kort lille tur ind han gik til morgenmad, han tog noget mad og sad sig ved generalerne bord sammen med de andre, han sad roligt og snakke med de andre ved bord og spise og drak lidt vand engang imellem, han kender en dele af dem som var her i leje da mange af dem havde være ud på mission sammen med ham, da han var færdig med af sidder rejse han sig op og kiggede kort rundt, "nogen af er skal ind i by og beskylde indbygge mod bande og det er de ny som bliver sendt der ind senere på dag" råbet så alle kun høre det, hvorefter han råbet nogen navn op som skulle bliv tilbage da hun var sår eller syg og Yuuki navn var et af dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 20:56

Yuuki rejste sig op og sagde"jeg nægter at blive her jeg vil og kan godt kæmpe selv om jeg er såret ! og det vil jeg bevise lad mig ikke blive tilbage i lejren ! lucifer!" hun kiggede strengt på ham. alle kiggede forbløffet på hende og undrede sig over hvordan hun turde tale og være sådan over for generalen ligesom om han var en ven eller underordnet. hun kiggede stille på ham og de andre og sagde"jeg vil ikke blive her så i kan egenlig ikke tvinge mig" hun kiggede stadig fast på lucifer og ville ikke ændre mening uanset hvad han sagde eller prøvet at gøre. de andre sagde"Sæt dig nu ned" Yuuki kiggede ondt på dem men så , så over mod Lucifer igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:04

han kiggede ond over på hende, "de bliver her som jeg sige ellers må jeg desvæære sendt dem tilbage, vi kan ikke bruge en som ikke kan tager mod orden" sagde han strengt og kiggede stadig ondt på hende, han kiggede ned på de andre ved hans bord og snakke kort med dem ud de andre kun høre det, "de bliver her ellers bliv de sendt hjem med det sammen" sagde han strengt og mener det 100%, han stå med hænder bag ryg og venter på af hun vælger af gør.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:09

Yuuki så vredt på Lucifer og sagde"Okay så det godt Nu skal jeg!!!" 3 af drengene fra hendes telt tog fat i Yuuki og en om hendes mund og smilede til lucifer og sagde"Hun tager i mod dit tilbud jeg tror bare det varmen der stiger hendes lille kønne hoved til vejrs så hun ikke kan tænke klart bare bare fortsæt med hvad i nu var i gang med general" yuuki så vredt på Lucifer dette skulle han ikke slippe godt fra han skulle få sådan at holde hende tilbage fra hæren kunne han ikke være ligeglad med hendes tilstand han var jo ikke andet end ligeglad han skulle virkelig få tænkte hun og kiggede vredt på ham og fast holdte hans blik mens vennerne fik hende ned at sidde igen og fjernet sin hånd fra hendes mund hvor i hun stille og vredt sagde"Fint! jeg bliver"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:28

han kiggede ondt på hende og kiggede på hendes vennerne som hold hende tilbage, han nikke bare til en af dem da han sagde af hun tog imod tilbud, han sat sig ned og kiggede på de andre generaler og tog lidt vand, han snakke kort med dem og tyster til sidste på hoved af noget de snakke om, "Yuuki som jeg ved var du ind og bliv syge igår og det skal har lidt tid af heal i ind de må noget derfor bliv du tager i leje og det er godt af du har om bestemme dig" sagde han kort og kiggede kort på hende, en af de andre general rejse sig op og begynde af sige nogen navn som skal følger efter ham da han er deres leder, så forsætte de andre general gør det sammen så der kun er de som skla bliv tager og ham selv da han skulle hold øje med dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:36

Yuuki rejste sig op og så mod lucifer og sagde"jeg ligeglad om jeg så forblødte til døde ville det sikkert ingen gang være til gavn nu" hun kiggede væk og tog sin pakke og smed den ud med noget af maden på og gik ud med raske skridt ud af teltet mens alle stirrede på hende, hun satte sig i en jeep og kiggede på alle dem der tog af sted som skulle ind til byen, mens hun bare skulle sidde og se på, hun sparket til jeepens instrument bræt og hoppede stille ud af den i det hun gik hen til sit telt der var helt tomt nærmest alle var ude i krig undtagen hende og hun hadet det, Hun gik hen og satte sig i sin seng og kiggede ned i jorden mens hun sparkede til en vand flaske der blev med stor styrke kylet ud af teltets indgang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:53

han sagde ikke noget til det første hun sagde og det ved han også af hun ikke mener, hun var bare op af køre over det, han trakke på skulderne da hun gik ud fra telt, han sad som den enster der ind og spise færdig og drak noget mere vand da det var en varm dag, da han havde spist færdig rejse han sig og gik over til sit telt og tog sin ting og flytte over i det stor telt hvor general sove, han gab bare ikke af sove der men nu vil han godt, han lad sin ting der ind og gik tilbage til sit telt og slå det ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 21:58

Yuuki kiggede stille udenfor sit telt og fik stille øje på Lucifer og tænkte*hvad??? hvad! laver han dog.... hvorfor pakker han... hans eget telt ned ... årh... han vil sikkert sove ved de andre generaler?? men hva så jeg da også ligeglad ! .... han kan gøre hvad han vil jeg vil ikke snakke til ham mere* hun kiggede lidt væk og så rundt i det hun stille kiggede mod Lucifer der ikke så efter hvor i, hun listede forbi ham og gik stille ind af mod byen hun havde lagt et brev på Sengen hvor der stod"Tager ind til byens hospital efter mere Bandage". hun kiggede sig lidt over skuldren og kunne intet høre fra lejren men sagtens se den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:04

han fik det sidste på plads og pakke sit telt sammen, nu skulle han bare går rundt og hold øje med de andre, som han ikke gab man nu hvad han den uheldig af dem, han gik rundt hele dag og laver ingenting ud over af træner lidt og dovne, første da de skulle spise så han af hun mangle mellem dem, han gik over til hendes telt og så brevet, han tog sig mobil frem og ring til en af de andre general og fortælle ham af hun skulle send hjem med det sammen og hun skulle nok alligevel sidder nogen dage bag bur, han gik tilbage og spise sammen med de andre som nok var klare til af bliv send ind til by om en dag eller to.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:08

Yuuki kom tilbage efter nogen timer med noget frugt fra byen af og Nogen nye forbindinger og kiggede lidt mærkeligt rundt og gik ind til sig selv med forbindingen og tog en ny om sin meget svage og skadet arm og smilede, og sagde"årh det var dejligt noget uden blod der stinker og krasser" hun så at alle spiste og gik stille der hen i det hun sagde"Hejsa alle sammen nå skulle vi alle sammen spise allerede det vidste jég skal ikke vi skulle??" de kiggede overrasket og mærkeligt på hende i det hun satte sig som helt normalt, hun så at lucifer ikke var til at se men rystede stille på hovedet og spiste lidt i det hun hørte teltets Gange blive slået hårdt væk til siderne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:15

da han kom tilbage til fælles telt så han af hun var kommer tilbage, han skubbe talleken væk fra hende og så ondt ned på hende, "kan man for en forklare lige nu og med det sammen" sagde han ondt og strengt på en gang, den tone bruge han ellers aldrig i militær men nu var han nødt til det, "hvem har giver dig love til af forlade leje ingen og det du har henter ind i by har vi her i leje eller er det ikke godt nok eller hvad" spurget han og så stadig på hende, hvis hun ikke kom med nogen god forklare vil han smid i bur nogen dag til af hun var kølder ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:20

Yuuki rejste sig op og så vredt på Lucifer og stak ham en lussing for første gang i hele sit liv stak hun lucifer en hård og Lang lyd trukken lussing der kunne høres med et ovenlig klask over hele lejren og alle så det, alle der var der tilbage så en af soldaterne klaske deres general en Ovenlig respektløs lussing, hun så vredt på ham og sagde"JEG! ikke Bange for dig! jeg gik for at få fred og køle ned og få lidt frugt og se mig omkring i byen og lære hospitalets persionale at kende da jeg hentede nye sygninger og forbindinger til mit sår så jeg selv kunne klare det!" hun stod der vredt foran ham men kiggede så på sin hånd der havde stukket ham nok hans livs lussing og blev flov og måske lidt bange for koncekvenserne nu....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:26

han bevæger ikke hoved da hun gab ham en lussing, det gjort slet ikke ondt, "det er jeg fuldt sted ligeglad med der er en grunde til du er her og du har selv vælge det ikke mig" sagde han og styrke sig med af giver en lussing igen, okay skulle skulle kælder af i nogen dag i bur og måske ud mad om middag, han tog hende over skulder som han nu havde gjort en del gang, hvorefter han gik over til ders bur, hvor han smid hende der ind og lukke dår og lås, hun fik ikke sin mad med da hun ikke behøve det, da hun ikke skulle laver noget hård de næste dag, hvorefter han gik tilbage til de andre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:31

Yuuki Slog Lucifer og sparket og sagde"du kan godt give slip! PÅ MIG!!! lucifer lidt mig så!!!!" hun var vred og såret over hans opførsel. hun kiggede sig over skuldren og sagde"nej !!! neeeeeeeeeej! ikke det burd jeg vil ikke slip mig ! Stop!!!" hun fik ham slået en gang i hovedet med albuen inden han nået at slippe hende så han begyndte stille at bløde ved hans øjenbryn. hun så vredt på ham og gav et støn fra sig da hun ramte burets bund, hun kiggede vredt på ham og sagde"Slip mig så ud!!! lucifer kom så tilbage slip mig så ud!!!!! luuuuuuuuucifer!!!!!!!!!!!" hun så mod ham men gik så ned i knæ og sukkede i det hun stille gik hen i et hjørne og lagde sig som en kat ville ha gjordt og lukkede øjne. Den hede der var og den dumme lucifer de dumme regler hun ville jo bare hjælpe og der var da ikke mere bandage ? eller ikke sådan en kort rulle hun skulle bruge... Hun sukkede og prøvede at ignorer varmen i mens timer blev til uger for hende... indtil det blev koldt om natten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:38

han tog sig ikke af det lille sår hun fik giver ham mens han bære på hende da han heal natur hurtiger ingen normal, det var noget han var begynde på efter han var bliv halv vampyr, "nej jeg giver ikke Yuuki, du har selv bed om det så må du tager det som det er og føler regler" sagde han ind han forsvande hele væk fra hende, han spise færdig og drak lidt vand og fortælle de andre hvor hun var og hvis de prøve af få hende ud vil de også ende der ind alene vejr for selv, da de var færdig der gik han over og tog nogen af de ny forbindeing som hun havde henter og smider dem ind til hende plus hendes gammel dyne, han sagde ikke noget imens, hvorefter han gik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:44

Yuuki kiggede stille op i det han kom gående forbi og sagde"kan jeg ide mindste ikke få noget vand lucifer !" hun så ham forsvinde og sparket til en af trammerne og så på den slidte gamle dyne, og sparket den ud af buret, i det hun kiggede på forbindingerne og stille gav sig til at rive i den ldit bare for at have noget at lave, Næste dag lå hun helt smadret i buret, hun havde kun fået det fra morgen af igår og uden vand ville man dø, hun kiggede stille rundt og var helt udmattet af tørst og sult. hendes mave gjorde ondt og hendes vinger ville ikke holde sig mere i ryggen, de bevægede sig nogen gange fordi hun ikke var under raske forhold, begyndte hendes krop at skalde stille fordi hun manglede væske til kroppen for at holde den kørende, og hendes sår var stoppet med at bløde men helede ikke så hurtigt som før

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:51

han savr ikke på hendes spørgsmål, første næste morgen kom han med noget mad og noget vand tl hende og gik roligt igen ud af sige noget til hende, han sagde heller ikke noget om af hun havde vinger frem, han var sgu ligeglad med hende lige nu, der var nogen regler som du bare skal følge vil det hele være meget nemmer for dem alle sammen, sammen dag bliv to af de andre send ind til by, han kom ikke med mad om middag, man han kommer en noget vand så hun havde noget af drikke, om aften efter de andre havde spise kom han med mad og vand til hende og han sagde stadig ikke noget til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 22:57

Yuuki så stille op da han kom ind med det men sagde intet efter som hun ikke turde, hu lå bare der helt stille uden at sige noget som helst. hun kiggede stille på det han gav hende og veldtede det da hun fik det, og smed maden væk, hun var tæt på at besvime af dehydrering, og mangel på mad. hun kiggede stille på det og mærkede hvordan vingerne lagde sig hjælpeløst på jorden og ved hendes ryg og kunne mærke hvor svag og tunge de var. hun kiggede stille ned på Burets bund og lod stille sine negle glide til blods hen af det og tænkte over hvor dumt hun havde kvejet sig indtil alt blev helt sort for hende og verden forsvandt for hendes synd og trammerne forsvandt.... i det hun stille besvimet på en måde og sov på samme tid så hun lå helt stille med en langsom svag vejr trækning og maden der ej var spist om hende eller vandet der lod blodet fra hendes finger spredes i burets bund.. der blev helt ind tørret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 23:08

senere på aften hvor han kom og kiggede til hende opdage han af hun var besvimet og havde ikke spist mad eller drukke vandt han havde giver hende, han åben dør ind til buret og bære hende over til hende jeep og lad hende om bag i den og starte den og køre hurtig ind til hospital, hvor hun bliv lad på skade stue og fik doge med det sammen for hun ikke tør hele ud, hvorefter han køret tilbage til leje og fik en andre general til af ser til hende næster morgen hvis han ikke selv var der.

næster mogrne
han spise morgenmad sammen med de andre og som var bliv raste eller kommer sig så meget af de vil kun bliv sent ind til by, han tager der ind sammen med de andre og sendt dem ud på deres område, hvorefter han gik på jagt og tog på hospital og sad i venter sal da de ikke gab af andre ind kun de kvindelig læge kom ind til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 23:15

Yuuki vågnede stille og kiggede sig omkring og så hvor hun var endt og tog sig stille til hovedet i det hun så hun havde en slange i armen fordi hun fik drop i det hun sikkert manglede vand. en kvindelig læge så hun var vågen og gik hen med mad til hende og sagde"spis" hun kiggede på damen og sagde"Nej jeg overlever" damen så strengt på hende og sagde"Spis så overlever du eller du gør ikke" Yuuki kiggede undrende på damen men tog så ldit af maden og hostet så i det hun hvde svært ved at tag det ind. hun kiggede stille på sig selv heldigvis havde hun ikke sådan tabt sig kun 1-2 kilo men ikke mere dem skulle hun nok hurtigt få på igen siden hendes kondi var rigtig go. hun kiggede stille rundt og sagde"jeg vil ud at ha luft" damen sagde"Kun 5 minutter så skal du her ind igen" yuuki nikkede og gik stille ud på hospitalets altan stadig med slangen i sin hånd man kunne os fra vente salen komme der ud. hun kiggede stille ud over byen og sukkede lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 23:23

han kiggede roligt rundt og så hende ud på altan, han rejse og gik ud i by, nu vidste han af hun var våge og lever, han gik ud og tog sig ting og lad sig på sit sted hvor han skulle hold øje med det mest af by, det var kedeligt det her, hvorfor bliv han ikke bare send ud og laver nogen mission for selv sig men næ nej du skal bliv her i by og pas på de andre og holld øje med dem, nu hvor de andre går rundt ned på jorden ser du meget mere op fra et hus som han lå i, det var godt nok ødeladet men det var bedre ind ingenting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 23:27

Yuuki så noget af Lucifer da han gik fra hospitalet men sukkede igen efter hendes opførsel han gjorde vel bare sin pligt nu. hun var ingen gang sikker på de overhovedet var venner mere efter sådan som hun havde været overfor ham og trodset hans ja?? hans ordre. hun gik stille ind igen og trak slangen ud af hånden og sagde"jeg må af sted nu mange tak for plejen jeg er okay og ring ikke til nogen og vis nogen kommer så sig jeg gik mod lejren" hun smilede med sit engle smil der kunne få en vær til at føle med hende og de nikkede stille i det hun begyndte stille at gå ned mod byen. hun kiggede lidt rundt og kiggede efter lucifer men kunne intet se, hun sukkede lidt og begyndte stille at gå gennem byen for så at komme til udkanten af byen og gå mod lejren

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum