Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 4 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 4 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 23:35

han lå roligt på tag af hus og kiggede ud over hele by som han nu kun ser der fra, han så af hun gik ud fra hospital og fandet mobil frem med det sammen og ring der ned og fik en kort samtale med en læge der fra og hvor af hun var rast noget til af kun går og af hun gik mod lejren, han lad på og lad mobil tilbage i lommer, det kun han ikke gør noget ved nu, da han arbejde måske første i aften hvis de gab ham fri som han ikke var sikker på.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 23:40

Yuuki kom til at møde en af dem der var med i en af banderne der men han så ikke Yuuki som en trudsel men mere som den engel de havde beskrevet . han kiggede på hende og begyndte at sige alt muligt på et andet sprog. yuuki kiggede lidt på ham og sagde"Jeg bliver nød til at gå nu" hun begyndte hurtigt at løbe nu ud af byen mens hun kunne høre lidt skud bagved sig i det hun løb. da hun nået langt nok væk fra byen slog hun vingerne ud og fløj rigtig højt op i det hun kiggede ud over det hele og landet ikke så langt fra lejren og sagde"hallo er her nogen??" hun slog hurtigt sine vinger ind og kiggede lidt rundt i det hun gik tilbage til buret og ryddede stille op og kiggede påd et beskidte klamme bur og sukkede lidt. hvor i hun gik hen og hjalp med at lave mad til dem der nu kom om aften

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 23:48

efter lidt tid ring hans mobil godt nok var den på lydløs, han tog den frem og tog den og tale roligt, han lad hurtig på da der sket noget ned i by som han måtte være klare til af skylde, det viser sig af udvirke sig til noget store, så han måtte skylde når som han var ligeglad med, der død ikke nogen af deres ejer heldig dem som er der ned, i leje var der kun nogen få tilbage som gik rundt og hold vagt og en læge og to køkken folk, som det enster som var i leje, en af vagt ring kort ind de skulle spise, og det var til lucifer hvor han fortale af hun var kommet tilbage til leje, om aften da det mest var falde til roligt, flød han ned til en jeep han har hold bag hus han ligger i, hvorefter han køre tilbage til leje og lede efter hende da han kommer tilbage.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 1 Apr 2010 - 23:57

Yuuki sad og snakkede med en af lægerne og smilede sødt i det hun sad helt rolgit og fik taget stængene ud af hendes arm, det havde helet sig godt sammen så trådene kunne godt tages ud nu. hun sagde"ja og jeg har ryddet lidt op og hjulpet ude i køkkenet jeg håber bare ingen dør af min dårlig madlavning haha og så ved jeg ikke om jeg skal afsone min straf i buret mere i nu siden jeg jo kom på hospitalet var de jo tvunget til at tag mig ud og indlægge mig" hun tog sig lidt til armen og sagde"tak Jim" hed lægen men ingen kaldte ham det. hun smilede i det hun stille gik ud der fra og fik øje på jeepen og kiggede lidt rundt i det hun stod og tænkte*Er Lucifer ! ?? Kommet tilbage!??* hun gik stille ind i mad teltet for at se om han sad der men der var igen lucifer at se kun få andre der var smadret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 0:06

han gik over i general telt med sin ting og våben som han nu havde haft med der ind, han smidet fod tøj og t-shirt da han ikke gab af har det på og ud over var der kun mænd i leje og så lige Yuuki som den enster kvinde, han gik over til vand behold og vaske sig kort og drak en dele vand da han overfalde en af bande medlemme ind han kørt mod leje, han kun mærke nogen kom går mod ham eller mærke puls, person kom tæt på ham,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 0:10

Yuuki gik ind i teltet og snakkede med nogen af fyrene der var kommet og de var utrolig glad for at se hende helt i live i stedet for halvt, hun smilede sødt og spurgte efter lucifer, de vidste det ikke helt men sagde at han sikkert var henne ved vandet for at vaske sandet og støvet lidt af sig fordi han havde udkigs posten i dag. yuuki nikkede stille og gik med forbinding stadig men kun for at skjule det vemmelige ar. hun fik øje på lucifer og listede sig stille mod ham i det hun sprang på ham og holdte stille om ham men os fast og sagde stille og uskyldigt med lidt gråd i stemmen"undskyld .... Lucifer jeg har været sådan og tak fordi du fik mig indlagt jeg regner da med det var dig efter du kom ud fra hospitalet" hun kiggede stille på ham og stillede sig ret foran ham og sagde"jeg klar til fuldt at fortsætte min straf hr, general"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 0:23

han var lige blivet færidg med af vaske sig da hun sprang på ham, han smiler roligt da hun sagde undskylde til ham, "du er tilgiver og det var så lidt passer bare mit arbejde" sagde han og kiggede kort på hende da hun stille sig foran ham, han tog det lille håndklæde han havde med der ud og tør sig med det, "det er jeg glad for af du er og du har få ny straf og den går ud på af du sove ind hos mig i natten" sadge han og smiler roligt, han tog lidt af drikke ind han kiggede på hende og venter på af hun skulle svar ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 0:28

Yuuki stod der smilende men da han sagde hendes nye straf var det nærmer som om hun fortrak buret fordi at lægge op af sådan en svedig veltrænende krop mens der lå andre som kunne se det gjorde hende mega pinligt berørt men på en måde også glad inden i, hun rødmede meget kraftigt og det kunne sagtens ses, hun så på lucifer og sagde"jaaaaaaa.... J.... javel Sir" hun rødmede lidt ekstra og så lidt væk for at skjule det men det var jo forsent så hun kiggede igen på ham flovt og sagde"såå jeg skal sove ved d.... di... dig i aften?? blandt andre os? eller jeg ved du har en seng for dig selv men det gør dig slet ikke pinlig berørt at de kan se du sover med mig eller noget??" hun kiggede på ham og strøg sit hår til siden og fugtede langsomt sine læber med et smil og krammede lucifer og sagd"Egenlig er jeg ligeglad du dejlig at sove med og jeg har sådan savnet dig lucifer"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 0:36

han smiler drille da hun begynde af rødmede over det han sagde, han smiler bare da hun endelig svar og ind da rigtig, "ja det skal du medmind du sige mig imod og nej ikke mellem andre jeg er den enster general som er her i leje så har et hele telt for os selv og nej det er jeg ikke og det burdet du vide" sagde han og kiggede kort på hende, han krammer hende igen da hun krammer ham, "det husk jeg nok også noget om af du synes og jeg har også savner dig fjolle dyr" sagde han og strøg hende over hendes hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 0:43

Yuuki rødmede uskyldigt igen og nød at høre ham tale normalt til hende igen og holde om hende og især da han strøg hende over håret det havde han ikke gjordt længe, hun kiggede på ham med den røde nuance i kinder med et smil over de lyse læber og holdte stadig om ham og sagde"du kan selv være et fjolle dyr sir" hun blinkede til ham lidt og sagde"såå?? ´ventede du hele dagen på hospitalet til jeg kom til mig selv?? og forresten hvordan gik din tidligere mission i dag? den jeg gik fra jeg hørte nogen skud da jeg gik fra byen var du en af dem der affyrede ?? en af skudene??" hun kiggede nysgerrigt på lucifer men smilede bare over at han tog om hende og sagde stille"jeg glæder mig sådan til at ligge ved dig og få varmen som jeg plejer" hun kiggede stille op mod ham og strøg ham blidt over hans kæbe og så ham i hans dejlige nøde brune øjne og kunne ikke undgå at smile som en lille pige over at se i så smukke øjne igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 0:54

"nej bare roligt det gjort jeg ikke, jeg køre dig indtil hospital igår aftens og var kun der ind kort i morgens hvor jeg så af du var våge" sagde han og krammer videre, "jo det gik find nok bare utroligt kedeligt ja det fik jeg, hvorfor da" spurget han og kiggede kort på hende, han strøg hende kort over hende kind, "og det var da godt af du gør det, ud over min seng her er ikke lige så sotr som den der hjem så vi må sove lidt anderlades ind vi plejer" sagde han og krammer hende kort igen og tog armene til sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 1:00

Yuuki nikkede kort i det hun kiggede på ham lidt studerende og sagde med en venlig stemme"Hmm?? jeg var vel bare nysgerrig af natur jeg hørte os skud da jeg forlod byen jo så det kunne ha været dig jeg kunne høre skyde efter nogen ??" hun kiggede kort på ham og fik et smil frem i det den røde nuance kom frem i hendes nærmest pocelæn hvide kinder og man kunne se hun blev lidt pinlig berør af tankerne om hvordan de mund så skulle ligge i sengen??. Hun kiggede stille på lucifer og tog os armene til sig da han gjorde det og kradset sig lidt på halsen over varmen havde irriteret hendes hud lidt og så lidt ved skuldren hvor forbinding sad og spejdede lidt ud over ørknen og sagde"lad os få noget mad og så finder vi ud af til den tid når vi skal sove hvordan vi sover det er jo min straf så du bestemmer sir" hun blinkede lidt forførende bare for at drille ham og gik mod spise teltet igen og satte sig ved nogen af soldaterne og der var os plads til Lucifer hvor efter hun tog lidt mad da hun havde sat og slappet lidt af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 1:07

"okay det synes jeg af du er tit" sagde han og strøg hende over hendes hår og smiler roligt, "ja lad os få lidt mad og noget af drikke og ja det gør vi til den tid og er du sikke på det af jeg bestemmer det" spurget han og gik mod fælles telt, han tog noget mad og noget vand og sat sig ved de 7 andre som var i leje ud over dem som hold vagt i nu, de andre dag havde han også sidder sammen med de andre da han ikke behøve af sidder ved general bord nu hvor de ikke var sammen, han begynde roligt af spise og tog lidt af drik engang imellem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 1:13

Yuuki kiggede roligt mod Lucifer med et smil og sad og tænkte lidt over hvad han mund mente med at *Er du sikker på at jeg bestemmer helt??* hun tænkte meget over dette ene lille spørgsmål men slog det ud af hovedet i det hun spiste op rejste hun sig stille op og gik hen med det og smed pap tallerken ud og kiggede lidt rundt og sagde"godnat alle sammen tror jeg snupper mig en lille lur" drengene kiggede på hende med et smil go sagde i kor"Godnat Engel" hun grinte fordi de vidste ikke hvad hun var men syntes at hun var som en engel og det var hun jo også nogen gange når hun ikke blev hissig, hun kiggede mod Lucifer og gik stille hen til hans telt eller rettere generalernes og kiggede stille på den meget smalle seng og tænkte*Wow?? vi kommer vist til at ligge utrolig meget tæt op af hinaden men jeg tror jeg overlever?? desuden så er det jo en strf og nydelse på samme tid at ligge op af ham fordi han er varm og så tæt det er rimelig pinligt??* hun smilede og satte sig stille og ventede på ham i det hun tjekkede til sit sår

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 1:21

han sad bare og spise og drak idt og venter på af hun skulle svar ham, man det ser ikke så ud af hun havde tænke af savr ham, han kiggede kort op på hende da hun sagde af hun vil smutte hende, han spist færdig og drak det sidste af sig vand ind han smid de forskellig ting ud og gik over til telt, han sagde ikke godnat da han skulle rundt og tjek senere på aften, han gik ind i telt og så af hun sad på hans seng, "når er du stadig sikke på af jge bestemmer hvordan vi skal ligger og sove" spurget han og gik om bag hende og massage roligt og blidt hendes skulderne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 1:26

Yuuki lyste helt op da hun så Lucifer komme ind til hende efter noget tid eller det var jo teknisk set inde ved ham men hun sad jo ved hans seng så det var jo egenligt at komme hen til hende. hun kiggede på ham stille og rødmede let da hun stille begyndte at masseger hende og sagde"ja det er jeg sikker på fordi du min general og det er min straf derfor burde du os bestemme alt det der skal ske altså hvordan vi skal sove" hun smilede sødt og kiggede sig over skuldren og sagde"undskyld jeg ikke svaret dig der inde men det var måske pinligt for dig vis de andre begyndte at spørge om hvorfor jeg svaret dig sådan og ja alt det du ved" hun grinte kort og tog sig lidt til armen og krasset sig op af halsen igen og sagde"og lucifer du ved jo jeg er født nysgerrig eller det har du da fundet ud af nu haha!" hun smilede sødt til ham og kiggede på ham i lang tid i mens hun nød massagen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 1:36

han nikke bare osm svar på det første hun sagde så hun vidste af han havde hørt hende, "og det er okay og det vil ikke være pinligt for mig, jeg tror nu mere af du mener det vil være pinligt for dig og ikke mig" sagde han og stop med af massage hende da han nu havde massage hende i et stykke tid, "ja det har jeg funder ud af at du er meget nysgerrig" sagde han og strøg hende over hendes hår, han sad sig ved side af hende, "jeg synes vi skal ligger på side op af hinande når vi skal sove eller vil du sove oven på mig" spurget han og blikke drille til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 1:42

Yuuki rødmede lidt over det han sagde med at lægge oven på ham men os op af siden af ham men smilede stille og roligt og sagde"det kan vi godt altså på siden" hun smilede i det hun stille lagde sig udmattet i sengen og sagde"det hårdt at gå og flyve så langt fra byen og hele vejen her hen" hun så stille på ham og sagde"forresten Lucifer?? flyver du nogen gange her fra og laver missioner for dig selv?? som du ikke har fået tilladelse til?? jeg syntes nemlig du nogen gange mangles i lejren??" hun kiggede sig stille over skuldren i det hun nød at han strøg hende over håret og rødmede meget let ved hans berøringer. hun kiggede på ham med de blanke blå øjne og ventede på det spændende svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 1:51

"okay det regn jeg også med af vi gjort" sagde han og kiggede kort på hende, "okay det synes jeg nu ikke af det er" sadge han og kiggede ned på hende da hun havde lat sig ned i seng, "ja jge flyver nogen gang væk her fra og mission for jeg for det mest altid love til da jeg er general, hvorfor da nu nysgerrig igen" spurget han og kiggede på hende, han rejse sig op og klør sig kort i nakke, "kommer igen om lidt skal lige rundt og tjek en omgang" sagde han og gik ud af telt og kom igen efter lidt tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 14:02

Yuuki smilede sødt og sagde"jaaah måske lidt nysgerrigt igen siden jeg har set du mangles nogen gange men du burde ikke selv tag af sted du burde få mig med eller noget til at være ved din ryg altså du kan jo ikke ?? ja... klare alt selv?? kan du lucifer?? fordi en dag vil heldet måske vende og der vil ske dig noget og så er jeg der måske ikke til at hjælpe eller nogen andre og så går det altså galt ??" hun kiggede stille på lucifer med sine blanke øjne og rødmede let i det hun jo bekymret sig tydeligt om han kom til skade eller han var i godt behold. hun kiggede på ham da han rejste sig og nikkede stille og lagde hovedet tilbage på hoved puden med et lille gab og kiggede mod telt indgangen og lå så lucifer os kunne være der ved hende. hun smilede træt og stille da hun så ham komme ind af telt ind gangen og smilede stort. i det hun stille så på ham og lukkede øjnene og nød at høre hans vejr trækning

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 14:12

"okay og det må man sige af du er, og hvorfor skulle jeg det og jo det kan jeg godt har være i militær i så meget år af jeg har meget mere bide om så noget her og det behøve du ikke for der skal mere til af slå mig ihjel" sagde han og kiggede kort på hnede. da han ko tilbage til telt tænde han en lille lampe så hun kun ser noget da han ikke behøve det, han skifter om til nogen løssidder bukser af stof ind han skubbe lidt til hende og lad sig ned på sidder bag hende, hans vejr trækning var unormal da han ikke behøve af tak vejr lige så meget mere da vampyr ikke behøve af trak vejr.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 14:20

Yuuki smilede lidt ved tanken om at hans vejrtrækninger lød så sjove og ureglmæssige efter som han jo prøvede at få det til at lyde normalt men han havde ikke så meget held med det. hun kiggede stille på lucifer da det lignede han sov og tænkte*Hmm måske har han ret i at der skal meget til at slå ham ihjel men jeg er nu stadig usikker på at han kan klare sådan missioner han sikkert tager alene men han er jo os general??* hun kiggede lidt mod Lucifer da hun så sig over skuldren men lukkede så blidt øjnene i igen mens hun prøvede at få sin krop til at slappe helt af ved siden at lucifers hun havde aldrig lagt sådan og så tæt på en fyrs krop før de lå jo helt op af hinanden men på en måde føltes det også rart og i morgen skulle hun sikkert ind til byen med de andre. Efter som hun havde afsonet sin straf og ikke var såret sådan helt mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 14:28

ah tog sig ikke af hvordan han vejr trækening lyder det var han skulle ligeglad med, da hun fik lad sig rigtig lad han roligt en arm over hende, hun måtte flytte den hvis hun ikke vil havde det ellers lod han den ligger der, han kysser hende kort på nakke så godt han nu kun for hendes hår, "godnat sove behageligt" sagde han og slukke lampe med den anden hånd, ind han lad sig til af sove.

næster morgen
han våger tidligt næste morgen som han plejer af gør når han var i militær, han lå stadig Yuuki og det så ud til af hun sover i nu, så han lå bare stille for ikke af vække hende, han lå bare og slappe af og lydet til de små lyder som kom fra dyrer som gik rundt i leje efter mad eller skjule sted for de andre dyr.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 14:33

Yuuki vågnede stille i det hun syntes at lucifers vejrtrækning forsvandt, hun kiggede sig træt og stille over skuldren og så på ham og vendte sig så stille om igen og så mod telt indgangen og sagde stille"Godmorgen smukke har du sovet godt ved siden af mig??" hun kiggede stille ned på sandet med et smil og tænkte*Sikke en dejlig morgen at vågne til ved siden af ham og der er dejlig varmt og ja alt ser bare ud til at være dejligt i dag selv om der er krig rundt omkring kan jeg simpelthen ikke undgå at smile i dag* hun satte sig stille op og kiggede på lucifer i det hun blidt lod sine finger køre gennem hans halv lange hår og nussede hans hoved bund blidt med finger spidserne. hun kiggede stille på lucifer med et smil og sagde"Skal du så op og give ordre i dag sir." hun blinkede til ham fordi hun drillede ham lidt med at kalde ham sir og hr. og general i stedet for hans navn som hun ellers altid kaldte ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 14:43

"godmorgen og ja jeg har sove fint, hvad med dig har du" spurget han og tog arm til sig da hun sad sig op, han klør sig kort i hår efter hun havde nussr hans hoved bund som ellers var behageligt, han smiler drille til det næste hun sagde til ham, han sat sig lidt op bare på den en arm og kiggede på hende, "ja det skal jeg og min første ordre er af du skla smid tøj" sagde han for sjov bare for af ser hvordan hun tager det, han strøg hende roligt ned af hendes ryg, efter lidt tid skifer han de løssidder bukser ud med sig militær bukser og kiggede ned på hende, "skal du med ud og bliv vaske og få lidt vand ind vi skal spise eller ind jeg skla møde på arbejde, du skal første være til morgenmad om 45min eller en time eller så noget" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum