Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
My soul. //Aubrei// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
My soul. //Aubrei// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
My soul. //Aubrei// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
My soul. //Aubrei// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
My soul. //Aubrei// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
My soul. //Aubrei// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
My soul. //Aubrei// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
My soul. //Aubrei// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
My soul. //Aubrei// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
My soul. //Aubrei// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

My soul. //Aubrei//

2 deltagere

Go down

My soul. //Aubrei// Empty My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Man 1 Apr 2013 - 21:19

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
23:00
ParkenFå folk, vampyre og den slags.ALmindeligt, skjorte og bukser, samt skofuldmåne, skyfrit.


Matic havde taget Aubrei med i parken. Han sad bare med hende på bænken. De havde været sammen længe nu, godt nok havde deres forhold haft sine knæk og dårlige tidspunkter men alt i alt så gik det faktisk rigtigt godt, og Matic så deres forhold som godt, og håbede hun så det på samme måde. Han kyssede hende ganske blidt.

''Nyder du aftenene skat?''

Han smilede roligt før han tog hendes hånd stille og gik videre ned igennem parken. Han havde en lille overraskelse til hende. Han smilede roligt til hende mens han trak hende videre gennem parken. han håbede hun havde det rigtigt rigtigt godt sammen med ham.

''Elsker dig min egen.''

Han kyssede hende blidt igen.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Aubrei Man 1 Apr 2013 - 21:37

Han kyssede hende blidt igen

Aubrei havde været så forbavset da Matic havde spurgte om hun ikke ville med ham i parken. Men det havde været dejligt, og netop derfor var hun også taget med ham. De havde været sammen længe. Også selvom der havde været lidt problemer, så holdt de jo stadig sammen. Da han kyssede hende, rødmede hun stille og gengælde det længe og ømt. Hun lod kort hånden hvile mod hans kind.

"Ja meget.. jeg er jo sammen med dig"

Hun holdt blidt om hans hånd, og så kærligt ind i hans øjne, inden hun fulgte med ham videre gennem parken. Han havde virket så hemmelighedsfuld hele dagen, og så havde han bedt hende om at komme med herned. Sådan havde hun aldrig oplevet ham før, men det var nu ganske sødt efter hendes mening.

"Jeg elsker virkelig også dig."

Hun gengælde kysset blidt.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Man 1 Apr 2013 - 21:52

''Hvor er du sød min egen.''

Han kyssede hende blidt, og da de langsomt gik gennem parken, kiggede han lidt rundt og smilede roligt op til hende. Han kyssede hende blidt, og imens han gik der igennem skoven, væltede han over noget og rullede ned af en lille bakke... Han lagde dernede og lignede en der var kommet til skade... han lagde og kiggede lidt op i mod hende... Håbede hun kom ned til ham fordi det ville være passende fordi han vidste der snart ville ske noget hun skulle se...

''Søde kommer du ikke lige herned?''

Han smilede bare roligt til hende, og da hun endelig kom ned til ham smilede han bare drilsk og flabet til hende. han sad på et lille tæppe og bag ham var der en kurv som ikk havde været synlig oppe fra bakkens top...

''Elsker dig.''

Der var strøet sorte roser på tæppet.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Aubrei Man 1 Apr 2013 - 22:14

"Du er også sød.."

Hun gengælde kysset ømt, og fulgte med ham videre. Hun så kærligt på ham som de gik sammen, det var virkeligt dejligt at gå her sammen med ham, selvom hun ikke vidste hvad han havde i tankerne. Da han så pludselig faldt så hun forbavset efter ham, og bed sig hårdt i læben. Hun skyndte sig hurtigt efter ham, og håbede ikke at han var kommet til skade.

"Jeg er på vej.. er du okay?"

Da hun kom der ned, så hun på ham og grinte opgivende for sig selv. Hun sukkede blidt og gik langsomt hen og satte sig ved ham. Det så ganske dejligt ud, med kurven og det hele.

"Jeg elsker også dig.."

Hun strøg kort hånden henover nogle af rosenbladende.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Man 1 Apr 2013 - 22:23

''Noget galt?''

Han havde hørt hun grinte af ham. Han smilede roligt til hende, mens han bare for at drille hende lidt, fandt noget frem fra kurven det var noget kød. Han smilede roligt til hende, det var skåret i halv små stykke og lagde i en pose. Han knappede sin skjorte op og smed den sammen med t-shirten så hans torso var blottet han lagde sig så ned og hældte kødet ud på hans overkrop... bare for at drille hende...

''så er der serveret skat.''

Han blinkede til hende. han lagde bare og ventede på hvordan hun ville reagere på det han havde gjort, hun kunne jo både blive stødt af det, og syne sdet var dumt og klamt, hun kunne synes det var sød, sexet eller frækt... eller måske synes hun bare han var pervers...

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Aubrei Man 1 Apr 2013 - 22:38

"Neij slet ikke.. du bare tosset"

Aubreiane grinte lidt som hun sad der ved ham, og nussede hans arm stille og blidt. Hun elskede ham virkelig højt. Da han sad der og smed sit overtøj, virkede hun til at starte med en smule undrende. Han var da ikke så pervers, at han bare ville gøre det lige her.. lige nu. Det havde hun nu ikke troet om ham. Men da han så fandt posen frem med kødet, smilte hun lidt. Hun betragtde kødet som han lagde udover sin overkrop mens han lå ned. Let himlede hun med øjnene af ham og grinte.

"lækkert.."

Langsomt lænede hun sig hen og nussede ham kort op af armen. Tænkende tog hun et stykke kød fra hans mave med munden. Tænkende spiste hun det, og betragtede ham mildt.

"Hvorfor skal jeg pludselig forkæles sådan?"
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Man 1 Apr 2013 - 22:46

''Du synes det er perverst gjort af mig synes du ikke?''

Han så på hende og sukkede over det da hun nussede hans arme og så tog et stykke kød fra hans mave, det var faktisk rigtigt rart, virkeligt helt fantastisk rart. Han smilede roligt til hende og trak lidt på skuldrende da hun spurgte hvorfor hun skulle forkæles sådan... Han grinede lidt...

''Fordi du altid forkæler mig søde... og jeg ved jeg får gengæld en dag for det... men mest er det fordi jeg elsker dig.''

Han smilede roligt til hende og selvom han var sikker på hun syntes han var klam og perverst stoppede han ikke med at lege tallerken fordi hun gjorde jo det han havde håbet og han smilede bare roligt til hende.

''Og du forkæler jo også mig sådan her.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Aubrei Man 1 Apr 2013 - 23:21

"Mmh.. det ved jeg ikke helt"

Hun smilte legende til ham, og sukkede blidt for sig selv. Hun var glad for at snakke med ham. Og det var en sød tanke at han ville gøre det. Hun kunne ikke lade være med at tænke lidt.. for hun havde egentlig næsten troet han ville noget andet denne aften.. Men det virkede til at hun håbede det mere end ham.

"Sys du jeg forkæler dig altid? Ja self får du gengæld for det en dag.. Jeg elsker også dig"

Aubreiane lod hovedet glide en anelse på skrå. Hun syntes ikke at han var klam, eller pervers. Men det havde bare forundret hende lidt at han kunne finde på sådan noget her. Det havde han aldrig gjort før. Let tog hun endnu et stykke kød.

"Det ved jeg.."
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Man 1 Apr 2013 - 23:27

''Ja det synes jeg du gør... at være sammen med dig er en stor forkælelses.''

Han smilede roligt til hende, og satte sig lige kort op og kyssede hende kort. Han smilede til hende ganske stille og ville egentligt bare gerne ahve hun spiste op, fordi han havde en overraskelse mere, som hun nok skulle få at vide senere. Han smilede roligt til hende, meget roligt endda inden han stille spurgte hende blidt.

''Behager min krop og kødet dig ikke?''

Han smilede bare og han spurgte sådan fordi hun ikke rigtigt spiste så han troede måske der var noget galt. Han så på hende roligt. Han så på hende med et stille og roligt blik, dog også længselsfuldt og håbefuldt var det blik der hvilede på hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Aubrei Man 1 Apr 2013 - 23:49

"Det er jeg da glad for du sys"

Hun smilte kærligt til ham, og gengælde hans kys længe og blidt. Han var nu dejlig. Og han kunne sagtens være romantisk, når han virkelig gerne ville. Og det vidste hun faktisk også godt, for han havde været det førhen,. enkelte gange, men ikke så ofte. Det var dejligt når han endelig var det.

"Jo self gør det det.. Jeg.. Undskyld skat jeg havde lige spist da du kom hjem, så jeg er ikke så sulten"

Hun så forsigtigt på ham. Ville ikke have at han blev vred på hende. Let kyssede hun ham ømt. Hun tog derefter et stykke kød mere, og spiste det ganske langsomt. Det var nu lækkert kød.. så hun ville ikke bare lade det gå til spilde.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Man 1 Apr 2013 - 23:55

''Dejligt.''

Han smilede roligt til hende og kyssede hende ganske ganske blidt han smiled eroligt til hende, Han var glad for at være sammen med hende. han nikkede bare roligt da hun sagde at hun lige havde spist, så derfor tog han selv nogle af stykkerne og spiste dem. han smilede roligt til hende. Han satte sig op og gav hende kød stykkerne så en af gangen,,, ahn smilede roligt til hende.

''Nu er det kun kødsaften der er tilbage på min krop...''

Han grinede lidt og kyssede hende lidenskabeligt... Han smilede lidt til hende, og pegede så på dne anden side af den lille sø de var ved. han smilede roligt til hende. Han kiggede på hende roligt...

''Går du med til den anden side? Der har jeg en hemmelighed mere.''

Han kyssede hende blidt.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Aubrei Tirs 2 Apr 2013 - 0:37

"Meget dejligt.."

Hun gengælde kysset længe og ømt, inden hun så ham i øjnene. Hun lænede sig ned og tog endnu et stykke, inden hun lagde de andre i posen som han gav hende. Hun smilte lidt og grinte for sig selv, da han sagde at nu var der kun kødsaften tilbage. Det var egentlig sødt at han ikke blev vred. Nu havde han jo gjort sig så umage.. også havde hun allerede spist.

"Det kan vi ikke have."

Langsomt lænede hun sig ned, og slikkede forsigtigt kødsaften væk fra hans mave med tungespidsen. Hun så ham drillende i øjnene og gengælde hans kys blidt, da han kyssede hende. Fulgte hans finger da han pegede mod den lille sø.

"Ja self.. Hvis du vil have mig med"

Hun gengælde kysset let.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Tirs 2 Apr 2013 - 1:03

''Mmmhh...''

Han sukkede nydende over hendes tungespids der rørte hans hud. Han smilede roligt og da hun sagde at hun gerne ville med smilte han bredt og tog hende stille med sig, og gik roligt afsted imod den anden side, men da de var cirka nået halvvejs derover snublede han endnu engang, og faldt bare ned på ryggen og så op på hende...

''Jeg er virkelig uheldig hva?''

Han smilede bare op til hende og så på hende. Han ventede lidt på hun kom hen for at ville give ham en hånd til at hjælpe ham op. Han havde nemlig en lille hemmelighed. Han smilede roligt til hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Aubrei Ons 3 Apr 2013 - 21:51

Aubreiane smilte legende til ham, inden hun bed sig lidt i læben. Tænkende begyndte hun at gå sammen med ham, uden rigtigt at vide hvor de skulle hen. Da de gik hen imod den anden side, så hun ham tænkende i øjnene. Da han så snublede igen, grinte hun opgivende og så blidt ned på ham.

"Jaa det må man sige du er.."

Hun smilte kærligt ned til ham. Tænkende gik hun helt hen til ham, og rakte blidt hånden ned mod ham for at ville hjælpe ham op. Han var nu dejligt.. og det var vidunderligt at tilbringe tiden med ham denne aften. Det var så sjældent efterhånden at de var ude nogle steder. ikke fordi hun ikke nød at være sammen med ham derhjemme, men der var noget andet ved at være ude sammen. Det var bare lidt mere romantisk.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Ons 3 Apr 2013 - 21:57

Han tog stille hendes hånd da hun rakte den ned til ham og smilede roligt. Han gjorde an til at rejse sig men istedet for at rejse sig op sank han på knæ, og smilede roligt til hende Han så bare op i hendes øjne og han regnede med at hun nu allerede havde en stærk ide om hvor dette var på vej hen. Han smilede stille og kyssede hendes hånd.

''Aubrei, vil du gifte dig med mig?''

Han smilede roligt til hende, og så op på hende. Han vidste ikke lige hvad han skulle forvente. Han havde ikke nogen gode ideer om hvordan hun ville reagere, og egentligt var intet her helt planlagt ringen havde han gået rundt med i noget over en måned jo...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Aubrei Ons 3 Apr 2013 - 22:05

Aubreiane smilte kærligt til ham, og strøg kort en tot af det sorte hår væk fra øjnene. Men da han så pludselig gik på knæ istedet for at rejse sig op, rødmede hun stille. Hun havde da håbet på det længe, men hun havde ikke været helt forberedt på det. Et svagt grin hvilede på hendes læber, da han kyssede hendes hånd.

"Matic.. Ja.. ja self vil jeg da det"

Hun smilte kærligt til ham, og kyssede ham længe og ømt. Hun elskede ham rigtigt højt. Og havde egentlig ikke troet at Matic nogensinde ville fri til hende. Han havde aldrig virket som typen der ville risikere at binde sig på den måde. Men nu havde han jo gjort det.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Tors 4 Apr 2013 - 17:20

Han gav hende ganske roligt ringen på, og smilede roligt til hende. Han gengældte hendes kys mens den ene blodrøde tåre efter den anden gled ned af hans kind. Det her var noget han havde været så bange for at gøre. Han havde altid være bange for at binde sig men mest fordi han var bange for så at miste personen...

''Elsker dig... Forlovede...''

Han smilede da han sagde det og lagde armene om hende og krammede sig indtil hende tæt. Han smilede roligt til hende, mens han bare ganske roligt begyndte at gå lidt for at komme hjem til hende igen. Han smilede roligt.

''Aubrei, jeg ved dette er lidt underligt at spørge om, men hvordan med sex? Vil du nu vente til vi er gift?''

Han så på hende, han vidste nogle havde det sådan at mellem forlovelsen og brylluppet...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Aubrei Tirs 9 Apr 2013 - 16:23

Aubreiane smilte lidt genert da han gav hende ringen på, og betragtede den kort som den sad der om hendes ringefinger. Blidt kyssede hun ham igen, og smilte. Strøg let hans tåre væk. Hun havde aldrig troet at, han ville fri. Men hun var virkelig glad for at han havde vist hende den tillid.

"Elsker også dig.. forlovede"

Et svagt grin slap fra hendes læber, inden hun krammede ham kærligt. Hun nød at sidde her sammen med ham. Da de begyndte at gå hjem af, holdt hun let om hans arm. Det havde været en skøn aften.

"Det da ikke underligt. Jeg vil ikke vente medmindre du gerne vil have vi venter? så gammeldags er jeg ikke"

Hun kyssede ham længe og ømt, og flettede deres fingre forsigtigt. Let begyndte hun at gå igen.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Matic Man 22 Apr 2013 - 18:06

Han smilede bare til hende og gengældte hendes kys. Han smilede bare og rystede på hovedet da hun egentligt spurgte om han ikke ville have sex, som om han ville kunne være i nærheden af hende uden at have lyst til at rive hendes tøj af hende og så bare tage hende. Det havde han jo næsten altid lyst til.

''Det er jeg glad for du gerne vil.''

Han smilede legende til hende, grunden til at han var rigtigt glad for det var fordi han havde en lille overraskelse forberedt der hjemme som dog ikke var direkte seksuelt men det var noget der nok meget nemt kunne udvikle sig i den retning.

''Vil du med hjem igen? Har en sidste overraskelse der.''

Han smilede drillende til hende, og kyssede hende blidt på halsen mens han roligt gik med hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

My soul. //Aubrei// Empty Sv: My soul. //Aubrei//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum