Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So? //Alane// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So? //Alane// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So? //Alane// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So? //Alane// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So? //Alane// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So? //Alane// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So? //Alane// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So? //Alane// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So? //Alane// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So? //Alane// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So? //Alane//

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

So? //Alane// Empty So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 14:04

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
18:00
BiblioteketBøger, hylder, folk på vej hjemSkjorte, bukser og sko, ganske almindeligtSvag regn


Josh var lige på biblioteket for at finde ud af hvad der var sket af nye ting inden for den sidste tid. han ahvde været i gang med nogle ting som havde gjort at han ikke lige kunne følge så godt med i hvad der skete i samfundet, og derfor tænkte han at det var en god ide at han skulle gå på biblioteket. han sad roligt og kiggede sig roligt omkring.

Han havde ikke lige set at klokken var blevet lukke tid, så han havde lige pludseligt fået alt for travlt, og han skyndte sig at pakke sammen og smutte uden for. Han gik derfor videre inden han så opdagede at han havde glemt sin telefon inde på biblioteket og han styrtede derfor tilbage og var på vej ind af døren igen.


Sidst rettet af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 14:44, rettet 1 gang
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 14:38

Påklædning: http://4.bp.blogspot.com/-AWmpsv1TizQ/UVrPHYkVJZI/AAAAAAAAABQ/fHsAdbS4KmU/s1600/l_741b4698c38646e2bf5344d91a85c82d_large.jpg - Støvlerne er bare uden spænder og så er der ikke nogen hæl, den er bare flad.


De grønne øjne gled over uret atter engang, hun havde været her alene de sidste tre timer, eller næsten alene. Det ville sige der var også andre bibliotekarer men dette var hendes første dag uden opsyn og hun havde fået ansvar for at lukket stedet ned for i aften. Det lange hvide hår hang ned langs hendes ryg, hun havde farvet det, farvet det for at glemme. Glemme al' den ulykke, sorg og smerte hun havde gennemgået. Det var også derfor hun var flyttet hertil, for at starte på en ny, en ny chance. Hun håbede bare hun ikke klokkede i det selvom det ville ligne hende at gøre det. Endelig slog klokken seks som den skulle. Roligt rejste hun sig fra skranken, de sorte støvler lavede små dæmpede lyde da hun gik hen mod de store dobbeltdøre som førte både ud og ind af biblioteket.

Lige som hun skulle til at låse dørene blev den hamret op og hun måtte træde nogle skridt tilbage, både for ikke at falde men også for ikke at blive mast. Et udtryk af chok lå over hendes ansigt som hun kiggede på den unge mand foran hende. Hvad havde han lige gang i? Roligt holdt hun i døren som hun kiggede på ham, lettere afventende.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 14:48

Han opdagede så at der stod en ung kvinde bag døren som han lige havde åbnet ret voldsomt. Han så på hende med et blik der viste at han var ked af det han havde gjort men han havde ikke lige set hende desvæære. Han smilede lettere roligt til hende, og venlig var hans smil da også. han kiggede på hende og talte så endeligt.

''Ej det må du virkeligt udnskyld jeg havde ikke set dig.''

Han så på hende undskyldende og glemte pludseligt alt om telefonen som lagde derinde på et bord, det var jo ikke vigtigt når han lige havde været ved at slå en anden ned. det var ikke noget han kunne lide det gjorde faktisk at han havde det rigtigt skidt.

''Må du altså meget undskylde...''

Han så på hende han havde jo ikke haft nogen ide om at hun havde været der. Han greb hurtigt sin telefon der lagde på bordet tættest på heldigvis. Han så på hende.

''noget jeg kan gøre?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 15:00

Roligt forsvandt det chokerede udtryk og et mere neutralt tog dets plads. Hun virkede ikke sur, nej faktisk nærmere nysgerrig. Hun ville vide hvad han skulle her og hvorfor han næsten havde slået hende ned med dør. Let trådte hun til side så han kunne komme indenfor hvis det var det han ville. De grønne dybe og fangende øjne gled over ham, han så ikke ud til at være meget ældre end hende.

"Det er okay, du kunne ikke rigtig vide jeg stod bag døren. Der var jo sjovt nok en dør i vejen for det"

Hun smilede roligt til ham, det var ment som en joke for at lette stemningen lidt mellem dem. Hun kiggede stille ud. Det regnede, ikke meget men det skulle nok nå at tage til inden hun fik pakket sig sammen og ryttet det sidste op herinde. Hun fulgte ham og fandt så ud af at han havde glemt sin telefon herinde, det var derfor han havde smækket døren sådan op, han var bange for han ikke ville nå det.

"Som sagt er det helt okay, der skete jo ikke noget"

Hun smilede stille og så ham i øjnene, hun strøg noget af det hvide hår ud af øjnene.

"Hjælpe med at rydde op så jeg ikke skal gå hjem i øs regnvejr"

Det var tydeligt det var en joke, man kunne både høre det på hende men også se det på hendes ansigt.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 15:16

han smilede roligt, og han var da glad for at hun virkede til at tage det rigtigt rigtigt pænt. Han havde været lidt nervøs for at hun ville slagte ham for det. Han smilede roligt til hende, og betragtede hende lidt. Selvom han godt kunne fornemme hun bare lavede sjov omkring det med at hjælpe hende, men han havde da stadig tænkt sig det.

''Nu forstyrrede jeg dig jo, så det kan jeg da sagtens.''

Han smilede roligt til hende, og så ud i regnen. Det var allerede taget ret godt til. Han var godt nok glad for at han havde husket at tage paraply med, måske han skulle tilbyde at følge hende hjem også? Han smilede roligt til hende.

''Jamen hvad så med at jeg hjælper med at rydde op og så følger dig hjem bagefter jeg har da en paraply med.''

Han grinede lidt, og kiggede rundt, og forsøgte at finde ud af hvad han kunne gøre.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 15:32

Hun havde ikke set nogen grund til at blive sur på ham, dette var jo en oprigtig fejl og for den sags skyld også undskyldningen der kom fra ham. Derfor så hun bare på ham med det samme blide smil. Til gengæld hvis han ikke havde undskyldt havde hun behandlet ham så meget anderledes. Hvis man kom på hendes forkerte side kunne hun være en rigtig led satan. Man kunne tydeligt se overraskelsen da han rent faktisk tilbød at hjælpe hende. Hun måtte sikkert ikke for bibliotekets regler men hun kunne ikke sige nej nu hvor han tilbød at hjælpe hende. Roligt lukkede hun døren i og vendte sig så fuldt mod ham.

"Jamen så mange tak skal du have og du kan komme med op til skranken og så tager vi den der fra?"

Alane lagde let hovedet på skrå som at spørge om det var okay. På mange måder mindede det om en hund denne handling, det havde nok også lidt at gøre med den fact at hun var en varulv. Hun kunne simpelthen ikke lade være med at smile. Han var simpelthen så sød mod hende. Han var den første hun sådan rigtig havde haft kontakt med siden hun flyttede hertil så indtil videre så det ud til at tegne godt det hele men alting kunne ændre sig på få sekunder, det vidste hun.

"Mange tak skal du have, det vil jeg meget gerne"
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 16:12

''Godt jamen det vil jeg gøre. Og endnu engang undskyld, jeg skulle nok have taget det lidt mere roligt...''

Han smilede bare lidt forlegent til hende fordi han kunne da godt se at han kunne have gjort det lidt mere roligt. Han kunne jo bare have åbnet døren stille og roligt, og hvis han ikke havde nået det kunne det være hun stadig havde villet åbne for ham, hvis han nu bare spurgte pænt nok. Han smilede stille til hende og gik med hende op til skranken.

''Jamen må man så allerede nu høre hvor du bor henne ad?''

Han smilede venligt til hende, mens han langsomt gik i gang med de helt simple ting som at smide papir ud og andet som var skrald. alt det som enhver kunne klare, så kunne hun gøre de ting der var mere vigtige, og ikke lige noget alle sådan ville kunne finde ud af.

''Hvor længe har du arbejdet her? synes aldrig jeg har set dig før.''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 19:53

Hun kunne ikke lade være med at grine lidt af ham, det var lidt kært at han blev ved med at undskylde selvom hun allerede havde sagt til ham at det var okay. Atter engang lod hun sine øjne mødes med hans. Der var en venlig glød i dem. Hun håbede lidt det var sidste gang han ville sige undskyld til hende da hun ellers nok ville begynde at finde det lidt små irriterende. Indtil videre havde det været helt fint men nu ville hun langt hellere snakke om noget andet.

"Som sagt, er det helt okay. Du skal ikke bekymre dig omkring det. Der skete jo intet"

Da de var kommet op til skranken forsvandt hun om bag den hvor hun bukkede sig ned og begyndte at tage bøger op som hun placerede foran ham. Mange af dem var tunge og store med hun virkede ikke til at have det mindste problem med vægten af dem. Hun rettede sig så op, da der cirka var blevet lagt en otte store bøger foran ham. Hun så på ham med et stille smil.

"Jeg bor i udkanten af midtbyen mod syd"
"Men nu hvor du gerne ville hjælpe så kan du sætte disse bøger på plads. Du kan finde placerings nummeret på margen af bogen og så burde det ikke være så svært eftersom der er skilte der viser de forskellige numre på reolerne"

Hun samlede selv en stak bøger op som så meget gamle ud, disse bøger hørte til i den sektion hvor der kun var adgang for ansatte og det var ikke gud og hver en mand som kunne låne disse bøger. Let bed hun sig i læben mens hun læste de forskellige placeringer for sig selv. Hun vendte sin opmærksomhed mod ham igen da han talte.

"Jeg er startet her for cirka en uge siden, jeg kom til byen her for 10 dage siden cirka"
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 20:09

''Godt nok, jeg syntes bare det var synd for dig at du skulle blive nøsten slået ned af en fremmede mand.''

Han smilede roligt til hende, mens han kiggede på hende som han gik med hende op til skranken og han så hende smide bøger op til ham. Han nikkede bare roligt mens han begyndte at sætte dem på plads som hun havde forklaret hvordan han skulle gøre det. Han smilede roligt til hende da han var færdig.

''Så du sagde den sydlige del af midtbyen?''

Han smilede og satte sig halvt på skranken og betragtede hende. Han smilede bare mens han hørte hende forklare hvor længe hun havde arbejdet der. Han smilede roligt til hende og grinede.

''Det var ikke længe?''

Han smilede.

''Er vi færdige her?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 20:29

"Men det var også kun næsten, ingen grund til at tage sorgerne på forskud og især slet ikke for noget der ikke engang skete eller vil ske. Jeg regner ikke med du slår mig ned en dør i den nærmeste fremtid må jeg ærligt indrømme"

Hun smilede skævt før hun kort forsvandt ind i et baglokale som hun låste op med et bundt nøgler hun havde siddende i siden. Roligt men hurtigt fik hun placeret bøgerne korrekt og kom så ud af lokalet hvorefter hun låste døren derind til igen. Hun havde aldrig selv læst nogle af bøgerne på biblioteket, hun købte altid sine bøger, der var en større fornøjelse ved at eje den i stedet for blot at låne den. Roligt gik hun hen til hvor han stod ved skranken atter engang. Roligt samlede hun lettere stor skraldepose op som var fyldt til randen med diverse ting. Hun bandt en knude på den hvorefter hun så på ham med et stille smil.

"Ja det gjorde jeg og nej det ved jeg godt, dette er også min første vagt alene og tænk sig engang den første dag hvor jeg er alene er jeg ved at blive slået ned. Tænk hvilke katastrofe dette sted ska gennemgå mens jeg arbejder her"

Det var tydeligt hun drillede igen, det var bare sådan hun var. Drillesyg og hun var glad for en god joke.

"Ja, lad os komme ud"

Roligt gik hun mod udgangen hvor hun åbnede døren og vendte på han trådte ud. Efter han var trådt udenfor placerede hun skraldeposen på jorden hvorefter hun gav sig til at låse de store dobbeltdøre. Hun samlede så posen op igen og vendte sig mod ham.

"Vi kan gå så snart jeg har smidt den her ud", hun pegede stille hen mod et skur der var et stykke fr biblioteket som om det var der posen skulle hen.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 20:56

''Jamen bare fordi det kun var næsten skader det vel ikke at man er påpasselig, og er en smule bekymret.''

Han smilede roligt til hende, og da hun kom ud til ham fra det rum hun havde været i smilede han bare. Han nikkede til hende og grinede lidt af hende, egentligt syntes han ikke at dette var virkeligt så sjovt som hun gjorde ud af det. Han smilede ganske roligt og rystede på hovedet af hende.

''Ja ja godt du kan grine.'

han smilede bare lidt flabet, og da hun gik uden for fulgte han bare med hende, da hun gjorde an til at gå imod skurret fandt han parplyen frem og holdte den hen over hende, og gik med hende over til skuret.

''Er der egentligt meget langt?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 21:07

"Nej det har jeg skam heller aldrig sagt"

Hun kiggede stille på ham og så sig så kort omkring. Gaden var totalt forladt. Hun ville egentlig også bare ønske hun kunne sidde hjemme foran pejsen i hendes lejlighed, det kunne være rigtig dejligt. I stedet for alt dette våde vejr. Alane smilede stille men kiggede så undrende på ham. Havde hun sagt noget forkert? Kort bed hun sig i læben men lod det så ligge. Hvis han var utilfreds over noget måtte han åbne munden og sige det. Ellers gad hun ikke rigtig tage sig af det.

Roligt begyndte hun at gå da han havde slået paraplyen op, der var ikke så langt hen til skuret. Roligt fandt hun sine nøgler frem igen og hun låste så skuret op og fik smidt pose i en container derinde. Hun lukkede døren efter sig og låste den så hvorefter hun smed nøglerne ned i sin skuldertaske som hun bar. Hun hentyede til at de skulle gå ned af en gad ved siden af biblioteket. Der var ikke særlig langt, maks en gåtur på femten minutter så det var da ikke så galt.

"Nej så langt er der heller ikke. Det er en gåtur på maks femten minutter. Men nu hvor du er så sød at følge mig hjem kan jeg så byde på noget, kaffe, the eller måske et glas rødvin. Hvad end du nu lige lyster"
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 21:16

''Jamen det vil jeg da gerne være med til. Det lyder da meget hyggeligt må jeg sige.''

Han smilede roligt til hende. Han så på hende og han gik bare med hende stille imod der hvor hun boede. Han smilede bare venligt til hende, og varmt. Han betragtede hende roligt. Han så på hende stille og roligt. Han grinede lidt mens de gik. og han kunne ikke lade være med at grine over ham selv.

''Du må sgu undskylde at jeg var så alvorlig tidligere, har bare en tendens til at være rigtig dårlig til at tage ting i sjov...''

han grined elidt og rystede på hovedet af sig selv. Dette tegnede til at blive en god aften. han smilede roligt og kiggede på hende mens han sørgede for at holde paraplyen ordentligt over hende så hun ikke blev våd af regnen selvom den var ret så voldsom... Han blev dog selv en smule våd...

''Godt vi snart er der...''

han grinede.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 21:47

"Jamen hvad skal vi så have?"

Alane virkede som en pige der var meget nede på jorden men samtidig virkede hun også som en pige der var lettere socialt akavet med at hun nemt kunne komme til at joke med de forkerte ting på det forkerte tidspunkt. Hun sendte ham et dejligt smil. Hun havde Godt lagt mærke til at han kiggede rigtig meget på hende men af en eller anden grund generede det hende ikke særlig meget. Alane var bange for at falde for en my fyr, hun var bange efter det der var sket sidst. Hun skubbede det hurtigt væk. Hun var kommet hertil for at glemme og det agtede hun at gøre.

"Det skal du ikke undskylde for, jeg må bare huske ikke at joke så megt omkring dig hvis det er"

Hun smilede stille af ham og lagde godt mærke til at han blev våd og det var derfor hun gjorde som hun gjorde. Roligt lagde hun sin arm i hans så de nu gik arm i arm og ingen a dem blev våde. Hun kiggede forsigtigt op på ham for at se om det var okay med ham.

"Vi er der lige om to minutter"
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 21:51

''Drikker generelt ikke rigtigt varme drikke, men vin vil jeg da ikke sige nej tak til.''

Han smilede roligt til hende. Han havde det faktisk godt i forhold til at han stadig havde det skidt med at have overfaldet hende. han smilede roligt til hende, og kiggede bare på hende da hun lagde hendes arm i hans. det overraskede ham lidt at hun gjorde det, men han stoppede hende ikke ligefrem i det. Det var da meget rart når det kom til stykket.

''Ej det skal du ikke, jeg skal bare være bedre til at se du driller mig.''

Han smilede roligt til hende, og han var glad for det, og han smilede bare over at de snart ville være der. han kiggede på hende roligt da de stod foran døren, og han rykkede sig om bag hende, så hun kunne komme til døren mens han sørgede for at de ikke blev våde af regnen...

''Er det en stor lejlighed du har?''
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 22:06

"Jamen så står den på rødvin"

Hun grinede stille, hendes latter var dejlig at høre på i stedet for sådan en irriterende høj tone var den meget musikalsk. Let smilede hun til ham. For hende var han ikke personen som næsten havde slået hende ned med en dør nej han var en mulig ven som hun gerne ville lære bedre at kende. Han virkede som en rigtig sød og flink fyr så længe ham ikke havde travlt. Hun smilede stille for sig selv ved den tanke.

"Okay men så skal jeg nok være blid her til at starte med"

Hvor kunne det egentlig misforstås og det var nok også derfor hun rødmede som hum gjorde. Let sænkede hun blikke så det hvide hår dækkede for hende kinder. Hun var glad for han ikke var flippet ud over det med hun havde taget hans arm men nu havde hun ho heller ikke prøvet på noget. Det var egentlig mere sådan så de begge kunne være tøre. Roligt låste hun døren op og gik så ind i lejligheden hvor hun tog jakken af og skoene. Hun ventede på han kom ind og lukkede så døren bagefter ham og låste den. Lejligheden virkede rigtig flot og hyggelig

"Den er faktisk relativt stor og især af en kælderlejlighed"
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 22:14

''Det er da dejligt at høre, hvis du da ikke hellere vil have noget andet?''

Han syntes ligesom at han var nød til at spørge han kunne jo ikke rigtigt vide hvad hun helst ville. Hun skulle sådan set ikke byde ham på noget. Hvis hun ville var det helt okay, men det skulle ikke være noget hun følte sig tvunget til at gøre. Han betragtede hende helt stille og roligt, mens han gik md hende ind i lejligheden og kiggede sig rundt. Han hængte sin jakke på en knage og fulgte bare stille efter hende.

''Tro mig søde, ingen grund til at være blid ved mig.''

Han grinede og rakte flabet tunge af hende. lige netop det seksuelle var noget han havde det relativt nemt med at joke om men lige hvorfor han havvde det sådan vidste han ikke. Han kiggede rundt og smilede over hendes rødmen...

''Hey det er da sødt at du tænker på mig.''

Han rakte flabet tunge af hende igen, og nikkede bare til at den virkede ret stor når man tænkte på det var en kælderlejlighed.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 22:28

"Nej jeg kunne faktisk godt nyde et glas rødvin eller to lige nu"

Hun var nu kun iført det lettere korte hvide skørt og den nedringede grå top samt de stribede sokker som gik hende til lidt over knæene. Roligt smilede hun til ham inden hun satte kursen mod stuen hvor hun gik hen og satte sig på hug for at tænde pejsen sådan så de kunne få noget varme men også bare for hyggens skyld. Efter det var gjort gik hun over til et stort skab hvor hum fandt to rødvinsglas frem og så en flaske rødvin.

"Nånå så du er måske en helt lille vildkat eller hvad"

Et flabet smil blev sendt hans retning inden hum forsvandt ud i køkkenet for at åbne vinen. Hun kunne godt lide at lege og det var også derfor hun legede med på hans lille leg: der gik ikke længe før hun kom ind i stuen igen og hældte så op i glassene til dem begge to hvorefter hun stillede flasken på bordet og satte sig så i sofaen.

"Oh sweety you should just know how sweet i Can be"

Hendes stemme var forførende og drillende som hun så på ham med et skævt, flabet og udfordrende smil. Roligt løftede hun glasset "skål", sagde hun kort og lod så glasset hvile mod hendes læber mens hun nydende drak noget af den røde væske.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 22:33

Han smilede bare over hende, dette kunne sagtens blive sjovt. Han smilede bare flabet tilbage, og sjovt nok havde han aldrig set sig selv som en kat på nogen måde for ham ville det altid være kvinden der var katten, hvorfor vidste han egnetligt ikke. Han grinede bare...

''Vild sagtens... kat knap så meget..''

Han rakte bare tunge af hende og smilede roligt til hende. Han satte sig i sofaen med hende og tog glasset og smagte stille på det. Han så på hende roligt og morede sig bare over det hun sagde med at han bare skulle vide hvor sød hun kunne være...

''Oh you are welcome to show me. Otherwise I have to believe you are lying.''

Han gengældte bare hendes smil stille og roligt, mens han helt afslappet lænede sig lidt tilbage i sofaen. Han kunne sagtens være den mere afslappede type end den hun viste i første omgang...
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 22:55

Hun var glad for de egentlig faldt så godt i spænd og at de bare klikkede med det samme. Det var ikke fordi hun regnede med en kæmpe romance ved det her eller noget, nej hun forventede et venskab. Let grinede hun stille over deres siguation, den morede hende men hun kunne heller ikke lade være med at finde den lettere forførende og erotisk hvilket måske ikke var det bedste. Let bed hun sig i læben. Hun smilede skævt ved hans kommentar.

"Okay så kan vi sige jeg er katten og du er det store farlige rovdyr"

Hun smilede skævt og grinte let igen. Atter engang drak hun noget af den røde væske. Det var en dur vin men den smagte også himmelskt eller det synes hun i hvert fald den gjorde. Et frækt smil gled over hendes læber og hun kiggede på ham med et dybt forførende og sensuelt blik.

"I Will if you Will be sweet to me"

Alane blinkede frækt til ham og drak så noget mere af vinen hvorefter hun stilte glasset på bordet og lænede sig så tilbage i sofaen. Hun kunne mærke hans arm ligger langs hendes nakke og hans fingre røre ved slutningen af hendes nakke. De sad ikke helt tæt men der var dog ikke meget plads mellem dem.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 23:01

''Godt så...''

Han grinede lidt flabet af hende og smilede bare over deet hun bagefter sagde med at så skulle han også vær sød. Han rykkede sig lige lidt tættere på hende, og lænede sig kort ind over hende ganske drillende, mens han bare smilede til hende legende. Han grinede lidt og så på hende.

''Oh but youll have to make me be sweet to you then...''

Han prikkede hende blidt på den ene læbe inden han stille fortsatte dette med det samme han havde sagt. han kunne lide at drille og alligevel hadede han når det her kom over ham. Når han blev den mere perverse side af ham var det noget han virkeligt hadede. Han kiggede på hende roligt.

''Bet you can't be sweet enough for that.''

Han smilede bare skævt og frækt til hende og lænede sig ned over hende sådan at hans ansigt kujn var få centimeter fra hendes inden han trak sig roligt tilbage igen.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 23:21

Alane kunne ikke gøre for det. Det var så lang tid siden hun havde følt sig speciel for en. Men hun ønskede heller ille bare at være en pige blandt de andre. Hun bed sig lidt i læben og så op på ham med et sensuelt blik. Hun lod ham bare komme så tæt på som han ville da hun virkelig nød det her nok egentlig mere end hun burde men hun kunne sagtens holde igen eller det mente hun i hvertfald at hun kunne. Let lænede hun sig selv mod ham for at drille ham også. En sensuel hvisken lød i hans øre.

"Then teach me What i have to do"

Man kunne godt se på hende at det her påvirkede hende meget men det generede hende faktisk ikke. Alane kunne godt lide denne leg men hun ville heller ikke virke billig i hans øjne. Det var hun egentlig ret bange for at komme til at virke sådan. Hun bed sig lettere frækt i læben mens hun så ham i øjnene.

"So your not gonna be sweet, your gonna be harsh on me?"

Hun blinkede frækt og så ham i øjnene. Alane lukkede rummet mere mellem dem så deres læber næsten rørtes. Dog gjorde hun det samme som ham og trak sig væk med et drillende smil. Mon hun også tændte ham som han helt sikkert gjorde ved hende.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 23:32

Han smilede roligt og hun overraskede ham meget, dette var slet ikke det han havde forventet da han tog en tur på biblioteket. Han smilede bare legende til hende, mens han lyttede til hendes lave hvisken i hans øre. Han smilede bare legende til hende...

''Oh but that would not be fun... It is more fun if you explore on your own.''

Han hviskede det tilbage i hendes øre på nogenlunde samme måde som hende selv men dog ikke nær så feminint det var mere maskulint selvfølgelig. Han grinede lidt, mens han så så på hende og så hendes læber være helt tæt på hans... hun tændte ham uden tvivl...

''That depends on what you deserve... I can be rough and wild, but also gentle and sweet.''

Han hviskede det til hende i hendes øre, inden han nappede hende i det legende.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tirs 2 Apr 2013 - 23:48

Hun måtte til at slappe lidt af ellers ville det ende med hun sprang på ham. Hun ville så gerne gøre et godt indtryk og ikke bare virke som en tøs der spredte ben for hvem som helst for det gjorde hun virkelig ikke. Men hun var virkelig også bare tændt men hun måtte nok stoppe det her snart. For guds skyld hun anede ikke engang hvad han hed. Kuldegysninger spredte sig over hendes krop da han hviskede hende i øret igen.
Alane blev virkelig tændt af den maskuline og lettere hæse stemme som hviskede hende i øret igen og igen.

Roligt vendte hun kroppen mod ham og så på ham mens hum bed sig i læben. Hun så rigtig fræk ud. Let strøg hun noget af håret ud af øjnene mens hun så på ham.

"So What do i deserve?"

Hun bed sig fælt i læben igen.

"Jeg plejer virkelig ikke at være sådan her omkring folk jeg lige har mødt men jeg kan bare ikke lade være. Så du må endelig ikke tro jeg er billig"

Hun rødmede vildt og så ned på hendes hænder.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tirs 2 Apr 2013 - 23:59

''You deserve exactly what you want.''

Han smilede bare varmt og venligt til hende, mens han så på hende og inden hun nåede at indvende noget eller rigtigt reagere havde han kysset hendes læber ganske blidt. Han smilede roligt til hende og han satte sig lidt tilbage da hun pludseligt talte om at hun ikke var billig...

''søde dog... undskyld hvis jeg ikke må kalde dig det... bare fordi du får lyst til mig betyder det jo ikke at du er billig, måske jeg bare er selvglad men jeg ser ikke mig selv som en hver anden fyr.''

Han smilede bare roligt til hende og strøg hende blidt over kinden. han så hende ikke som billig overhovedet, og selv hvis hun var, så var han jo lige så slem. Han så ingen forskel på opførslen om det var en mand eller kvinde der virkede nem...

''jeg kunne jo bare være lige det du manglede... Og hey hvis du er billig så er jeg mindst lige så billig... jeg var klar til at flå tøjet af dig.''

han grinede lidt.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum