Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So? //Alane// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So? //Alane// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So? //Alane// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So? //Alane// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So? //Alane// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So? //Alane// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So? //Alane// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So? //Alane// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So? //Alane// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So? //Alane// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So? //Alane//

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Ons 3 Apr 2013 - 0:10

Hendes kinder var dækket af et mørkt lag støv som også lå ind over hendes næse. Det fik hende til at se helt uskyldig ud og han var sikkert også faldet for hendes uskyldige attitude nu hvis det ikke var fordi han havde set hendes lystne side. Men for hende havde det bare betydet meget at han virkelig ikke troede hun var billig. Det var ikke det indtryk hun ville give ham. Stille begyndte hun pillede ved det nederste lag af hendes nederdel. Kysset, kysset kom bag på hende og hun nåede ikke at reagere på det men det var rart, hendes læber havde været varme og silkebløde og nu føltes de endnu mere varme. De grønne øjne løftede sig og kiggede på ham da han snakkede. Man kunne tydeligt se på hende at hun slappede mere af da han sagde det.

"Det må du gerne men egentlig vil jeg gerne fortælle dig mit rigtige navn, jeg hedder Alane. Og jeg er rigtig glad for du ikke ser mig som billig".

Alane fik ikke engang tænkt over det men hun kastede sig faktisk i hans arme og klemte sig let ind mod ham. Det var bare en stor lettelse for hende. Hun slap ham hurtigt da det gik op for hende. Let bed hun sig i læben og sendte ham et lettere undskyldende smil. Hun kunne dog ikke lade være med at grine lidt over det hans sagde.

"Glad for jeg også kunne finde ud af at tænde dig"
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Ons 3 Apr 2013 - 0:18

''Alane? Smukt navn, mystisk også passer til dig... jeg hedder noget så sinpelt som Josh, men på visse punkter passer det til mig.''

Han smilede roligt til hende, dette var sådan lidt af et turnoff egentligt det at hun pludseligt stoppede og så snakkede de, men måske det var det bedste, hvem vidste måske lysten pludseligt faldt over dem igen det eneste der havde være nødvendigt var at der blev sagt en enkelt sjofel ting. han smilede roligt til hende igen.

''Jeg har ingen grund til at se dig som billig, og slet ikke når jeg kan regne ud du ikke har brug for det... fyre må hænge over dig?''

Han smilede roligt, og da hun trak sig indtil ham lagde han armene om hende og stoppede hende i at trække sig væk fra ham ved at placere hans hænder på hendes røv og holde hende fast mens han kort kyssede hendes hals... Hun gjorde det sjovt nok igen...

''Ved ikke hvordan men du gjorde det igen...''

Han hviskede hende i øret og nappede hende i det.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Ons 3 Apr 2013 - 0:33

"Mange tak. Men egentlig kan jeg virkelig godt lide dit navn"

Hun smilede stille til ham mens hun så ham i øjnene, det gjorde hende egentlig ikke noget at deres intime øjeblik var sat på pause, det havde været rigtig rart men det var nu også hyggeligt bare at sidde og snakke med ham sådan her. Let samlede hun glasset op igen og drak noget mere af det før hun satte det fra sig igen. Varmen fra pejsen var ved at sprede sig godt i lejligheden og hun var faktisk begyndt at have det lidt for varmt. Stille rystede hun på hovedet over det han sagde, dette var første gang siden hendes eks.

"Ikke rigtigt må jeg ærlig talt indrømme. Dette er første gang efter min eks.."

Alane fik et chok da han greb hendes røv da hun prøvede at trække sig væk. Hun kiggede op på ham og bed sig let i læben. Af en eller anden grund tændte det hende virkelig meget når han var dominerende og bare tog fat i hende på den måde. Det kom lidt bag på hende og så igen ikke. Kuldegysninger spredte sig ned langs hendes rygsøjle og hun kom med en overrasket lyd af nydelse da han nappede hende i øret.

"Og hvordan fik jeg gjort det", hviskede hun stille.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Ons 3 Apr 2013 - 0:44

''Det er jeg glad for du kan.''

han smielde bare roligt til hende og tog selv lidt af hans rødvin, sådan at det ikke virkede til at han ikke kunne lide den, fordi det kunne han det var faktisk en rigtigt god rødvin hun havde. Han smilede bare roligt til hende da hun sagde det med hendes ex. han smilede roligt til hende...

''Så du har været 'nonne' i hvor lang tid?''

Han smilede flabet til hende, og han kiggede rundt. Heldigvis havde han allerede set hvor hendes værelse var henne. Han smilede roligt til hnede og da han allerede havde fast i hende rejst han sig bare op med hende og kyssede hendes hals legende og gik roligt med hende ind på hendes værelse...

Han lagde sig ned med hende på sengen, han kyssede hende op af halsen og kærtegnede så hendes læber med hans egne, hvorefter han bare så hende i øjnene.

''Det ved jeg ikke... Ved at være sexet og fræk som du er?''

Han smilte flabet
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Ons 3 Apr 2013 - 0:57

Hun sendte ham et dejligt smil som hun så ham i øjnene. Han virkede til han godt kunne lide hendes vin hvilket hun var glad for, det var jo altid rart at hun havde serveret noget godt for hendes gæst. Let strøg hun sit hår ud af øjnene igen. Alane kunne simpelthen ikke lade være med at grine let da han sagde det på den måde med at hun havde været nonne.

"Sikke en underholdende måde at sige det på men det er nok et halvt år siden"

Alane så ham i øjnene, det hele gik pludselig meget hurtigt men hun kunne ikke rigtig stå imod og så måtte det jo briste eller bære. Så længe han ikke bare gik fra hende, hun ville ikke være billig og ville ikke være et engangs legetøj, hvis dette var tilfældet skulle han i hvert fald ikke regne med at de kunne snakke sammen bagefter. Hun lod ham slæbe afsted med hende og så op på ham som de lå i sengen. Hun kunne mærke en kildrende fornemmelse i maven men det var nok ren nervøsitet. Hun nød virkelig kyssende på halsen, det var et af hendes svage punkter. Alanes øjne gled stille i og hun nød virkelig kyssene. Hun vidste dog ikke om hun ville gå hele vejen med ham. Det føltes ikke helt rigtigt fordi de ikke kendte hinanden særlig godt men alligevel var det bare så dejligt.

"Hvor er du dog sød"

Hendes stemme var drillende.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Ons 3 Apr 2013 - 1:01

''Det var længe hva?''

Han grinede og man kunne godt høre at han bare drillede hende lidt. Han smilede roligt til hende og da de var inde i sengen og lagde tæt, smilede han roligt til hende kyssede hendes læber og ned af hendes hals, strejfede hendes kraveben kort inden kyssene gled op igen, alt imens lod han sine hænder glide op under hendes skørt og blidt kærtegne hendes baglår og inderlår let...

''Synes du virkeligt?''

Han smilede flabet til hende og nappede hende blidt i halsen igen, han så på hende han betragtede hendes øjne også for at han kunne finde ud af om hun kunne lide det han gjorde. Det var jo ret vigtigt for ham at hun kunne lide det. Han smilede bare ganske stille til hende...

''Du er ret smuk..''

Han hviskede det i hendes øre.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Ons 3 Apr 2013 - 1:33

"Ikke rigtigt"

Hun smilede skævt, Alane kunne sagtens gå meget længere tid uden at hun ville begynde at føle sig virkelig trængende. Hun strakte sig stille som hun lå der i sengen. Hun følte sig egentlig meget godt tilpas ved bare at ligge her og have ham tæt på og hun havde et eller andet sted i sig selv besluttet sig for at de ikke skulle ende med at have sex. Det ville sikkert bare skabe en masse drama mellem dem indtil de fandt ud af hvad der egentlig helt præcis skulle ske mellem dem. Hun ønskede ikke han skulle få nogle forventninger hun ikke kunne opfylde og den anden vej rundt.

"Ja da, ellers ville jeg da ikke sige det"

Alane fik et chok og endnu en lyd af nydelse undslap hendes læber og hendes øjne gled stille og roligt i. Hun kunne virkelig godt lide det han gjorde men hun ville ikke lade det gå længere. Hun rødmede stille da hun hviskede hende i øret.

"Det er du virkelig også.."
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Ons 3 Apr 2013 - 1:36

''Det var heldigt ellers havde du sikkert høje forventninger til mig.''

Han smilede drillende. Han syntes jo hun havde lagt så meget op til det, at han egentligt forventede hun ville gå hele vejen med, det var jo sådan lidt det hun havde gjort an til. Han smilede roligt til hende og kyssede hende lidenskabeligt, mens han langsomt trak hendes trøje af hende, og han smilede bare ned til hende og kyssede hende så ned af halsen og brystet og ned på hendes mave hvor han kyssede hende rundt om navlen...

''Tak...''

Han smilede, og greb fast i hende og smed hende længere ind på sengen, og satte sig så overskræves på hendes og greb fast i hendes håndled og holdte hende blidt fast ned mod madrassen dog også ret bestem, og han nappede hende så i halsen legende...

''Kan du lide det?''

Han hviskede det i hendes øre mens han nappede hende i øreflippen.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tors 4 Apr 2013 - 22:12

"Hvem siger jeg ikke allerede har det?"

Hun smilede skævt og drillende til ham. Hvordan skulle hun sige det? Måske det var bedst hun ikke sagde noget. Dybt inde i hende kunne hun ikke engang finde ud af om hun ville det her eller ej så måske hun bare skulle følge strømmen? Alane bed sig i læben og så kort øjeblik meget tænksom ud. Alane kunne ikke lade være med at være bange for det, hun var så bange for at det skulle ende som det gjorde sidste gang hun lod en dreng komme for tæt på. En tåre trak i hendes ene øje men faldt dog ikke, den lå bare og hvilede som en enkelt lille diamant. Hun gispede stille da hun mærkede trøjen forlade hendes krop. Hun havde en rigtig smuk og veltrænet krop, hun var ikke pumpet nej det var lige tilpas for en pige på hendes størelse. En sort ring sad og dekorerede hendes navle.

Alane lod sig trække ud af sine tanker men den ene tåre var stadig et tegn på hun nok ikke havde det helt godt. Det havde jo intet med ham at gøre, hun var bare bange. Let bed hun sig i læben og ås op på ham. Hun kunne virkelig godt lide det men det var også lidt pinligt så derfor rødmede hun stille mens hun kiggede op på ham. En let hvisken kom fra hende.

"Ja".
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tors 4 Apr 2013 - 23:11

''Det ved jeg ikke, men forstår godt hvis du har så smuk du er. Og utroligt behagelig at være i selskab med.''

Han smilede roligt til hende, og han lagde godt mærke til hendes tåre men først efter at han havde taget trøjen af hende desværre. Han smilede roligt til hende og kyssede den tåre væk fra hendes øjenkrog. han gav hende dog ikke tøjet på igen da hun faktisk virkede okay med at han gjorde det. Han smilede roligt til hende,mens han kyssede kanten af hendes bryst mellem krageben og selve brystet...

''Du har en virkeligt smuk krop.''

Han smilede roligt og trak så langsomt sin egen trøj af så han havde bar overkrop det var jo fair. Han vidste ikke om han selv ville gå hele vejen det var jo længe siden, men til at røre ved hinanden ville han gerne...

''Er det okay hvis vi bare holde os til at kæle?''

Han kyssede hende blidt omkring øret. Han kunne ikke sige han ikke ville få yderligere lyst men lige nu ville det være det bedste syntes han. Han kyssede hende og langsomt gled hans fingerspidser ned under hendes skørts kant.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tors 4 Apr 2013 - 23:20

"Men hvad tror du der kommer til at ske efter det her, altså mellem os?"

Hun turde næsten ikke stille spørgsmålet men gjorde det alligevel. Det var jo ikke fordi hun regnede med guld og grønne skove altså i den betegnelse at de begyndte at komme sammen. Hun ville bare ikke være et engangs legetøj og var det så underligt hun ikke ønskede det. Ikke efter det hun havde været igennem. Det var vildt generaliserende af hende at tro alle drenge bare var de samme men hun var bare så bange. Små kuldegysninger spredte sig over hele hendes krop og hun nød virkelig de lette kærtegn han kom med. Atter engang rødmede hun.

"Mange tak og jeg kan faktisk kun sige i lige måde.

Alane ville gerne røre ved hans overkrop men kunne ikke rigtigt da hun stadig var holdt nede mod sengen, hun vred sig en smule for at komme fri. Hun kunne ikke lade være med at smile indeni sig selv. Det her lettede rigtig meget på hende og hun kiggede stille op på ham.

"Det vil jeg meget gerne"

En lille rystelse gik igennem hendes krop da hans fingre gled op under hendes skørt.

Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tors 4 Apr 2013 - 23:25

''Lige nu ved jeg det ikke, men mit håb er da at vi kommer til at se mere til hinanden efter dette, og at du ikke bare sparker mig ud når du har fået hvad du vil have.''

Han rødmede lidt. Han stoppede dog ikke nej han kyssede bare hendes læber blidt og ømt, inden han betragtede hende stille. Han havde sluppeet hendes hænder helt og langsomt trak han hendes skørt af hende og lod hende ligge der i kun trusser og BH. Han smilede roligt til hende og kyssede hende i kavalergangen...

''Mmmhh... Tak.''

Han smilede roligt og tog så også sine bukser af og lagde sig tæt ned imod hende, mens han langsomt og helt roligt fjernede hendes bh også. han kyssede hende så ganske blidt på hendes brsytvorte og kærtegne dem meget blidt med spidsen af hans tunge...

Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tors 4 Apr 2013 - 23:36

"Jeg vil meget gerne se dig igen efter det her. Jeg ønsker ikke at være en engangs fornøjelse. Du må blive her så længe du ønsker Josh. Jeg kan virkelig godt lide dit selskab"

Alane gengældte det blide og ømme kys men hun lagde også noget varme i det mens hun stille lod sine fingre glide op i hans nakke hår som hun blidt og drillende hev lidt i da han havde sluppet kysset. Hun lod ham bare gøre det. Forsigtigt så hun op på ham, hun lå nu i en ganske sort bh, samt sorte trusser og så sokkerne som gik hende til lidt over knæene. Roligt lukkede hun øjnene i og sukkede stille i ren afslappelse og nydelse.

"Du skal ikke takke, jeg siger jo bare sandheden"

Hun kiggede roligt på ham og betragede ham så roligt uden rigtigt at sige nåede. Hun lod sine fingre glide ned af hans ryg og stoppede ved hans lænd hvor hun blidt borede fingerne ind i hans hud da ham begyndte at kærtegne hende mere intimt. Hun stønnede ganske svagt af nydelse.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tors 4 Apr 2013 - 23:40

HAn smilede og sendte hende et virkelig gladt og varmt smil. Han kyssede hende fra hendes bryst og ned til navlen mens han ganske langsomt trak hendes strømper af hende simpelthen fordi han ikke fandt det videre sexet at have strømper på i sengen, og han smed sine egne på samme tid... Han kyssede hende så op af igen, og mærkede så hendes negle bore sig ned i hans hud...

''Mmmhh... Det ejg glad for...''

Han nappede hende blidt i halsen, mens han lod sine fingre meget langsomt glide ned i hendes trusser. Han var meget meget forsigtig mens han gjorde det, og han begyndte helt blidt og meget roligt at kærtegne hende...

Han kyssede hendes hals en hel del, og tog engang imellem lige fast med tænderne men han efterlod ingen mærker. Han smilede bare roligt til hende og kyssede hende nu mere intenst og lidenskabeligt.

''Jeg nyder det her...''

Og det var endda uden hun virkeligt gjorde noget.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Tors 4 Apr 2013 - 23:49

Hun smilede stille og kunne ikke lade være med at skyde ryg da han kyssede hende ned langs maven. Man kunne godt mærke på hende at der var noget dyrisk over hende men det var ikke synderlig fremtræden. Let strøg hun noget af det hvide hår ud af øjnene mens hun stille kiggede på ham. Dette virkede ikke som normal samvær med det andet køn nej det virkede mere intimt og som om de klikkede på et andet niveau.

"Hvad ønsker du?"

Hendes stemme var på et eller andet plan meget sensuel men samtidig var den også blid. Hun gispede stille da hans hånd gled ned i hendes trusser. Hun kiggede på ham med et meget intenst blik, ikke skræmt eller noget nej det var bare intenst. Hun stønnede stille atter engang, denne gang stønnede hun ham dog i øret, lyden var lav men meget sensuel. Roligt lod hun sin tunge glide op af hans hals mens hun stille lukkede øjnene og nød det han gjorde ved hende. Det var rart efter ikke at have gjort noget der mindede en smule om det her i et halvt år.

"Det gør jeg virkelig også"
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Tors 4 Apr 2013 - 23:55

Han havde det på samme måde mest fordi det var så blidt og så omsorgsfuldt, det var så skønt. Han smilede rolit til hende, han nappede hende blidt i halsen, og han så bare på hende da hun spurgte hvad han ønskede det var jo ikke noget særligt han ønskede faktisk.

''Bare gør hvad du har lyst til... Hvis du bare vil ligge og nyde så det okay.''

Han smilede roligt, og kyssede hendes læber blidt igen. Han lod så stille en finger glide over hendes klitoris ganske ganske blidt, og langsomt begyndte han at kærtegne det område mere og mere, indtil han ganske forsigtigt lod et par fingre glide op i hende og imens trak han hendes trusser af...

Han lagde sig ned på siden ved siden af hende, og kyssede hende lidenskabeligt imens han lagde med sine fingre og legede blidt med hende. Han virkede til at vide hvad han lavede med hende...

''Det er længe siden hva?''

Han sagde det drillende fordi han svagt kunne fornemme det på hendes krops reaktioner.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 5 Apr 2013 - 0:03

Hun kiggede stille på ham med et dejligt og blidt smil, hun virkede så fantastisk rolig lige pludselig. Roligt lod hun sin ene hånd glide ned af hans overkrop og lod sin hånd kærtegne lige omkring hans private dele men hun rørte ikke med vilje, det var tydeligt hun ønskede at pirre ham. Let bed hun sig i læben, det var lang tid siden så hun var rigtig bange for at dumme sig men nu måtte hun jo bare tro på sig selv og håbe på hun ikke dummede sig. Hendes hud var silkeblød og dejlig varm, den virkede nærmest varmere end hans egen hud.

"Jeg vil også gerne gøre noget for dig"

Roligt lod hun drillende sine fingre glide over hans lem men udenpå hans underbukser. Atter engang stønnede hun blidt da han lod sine fingre kærtegne hendes mere sensitive dele. Det var virkelig rart. Hun vidste ikke om hun kunne holde sig til kun kælen men det måtte tiden jo vise. Let lukkede hun sine øjne og nød bare det hele han gjorde ved hende. Det var så rart det hele. Hun gengældte uden tøven hans lidenskabelige og passionerede kys. Roligt greb hun omkring hans lem men stadig udenpå underbukserne.

"Oh shut up"

Hendes stemme var drillende men samtidig også lettere genert.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Fre 5 Apr 2013 - 0:09

''Det er jeg da glad for du vil.''

Han smilede og sukkede nydende bare ved hendes blidt berøringer som ikke engang rørte noget særigt, og det blev bare mere dybt hans suk da hun berørte hans lem, og der var stadig tøj imellem. Han sukkede nydende, og han kyssede hende bare lidenskabeligt. Han smilede roligt, og lige netop hans underbukser fjernede han ikke det måtte hun selv klare...

''Mmmhhh... Du god...''

Han smilede bare og kunne ikke lade være med at smile skævt og flabet over det da hun sagde han skulle holde mund. Han grinede lidt, og nappede hende blidt i læbern...

''Oh no... But it is sweet.''

Han kyssede hende lidenskabeligt, og rykkede sig tættere på hende, et meget tydeligt tegn på at han havde lyst til hende, han lod hans fingre lege videre i hende stadig blidt og roligt, ikke noget vildt eller voldsomt.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 5 Apr 2013 - 0:21

Let nappede hun ham i øreflippen og så afventende på ham, hun var meget i tvivl om om hun overhovedet kunne gøre noget af det her rigtigt mere. Hun kunne dog ikke lade være med at smile da han sukkede over hendes berøringer. Det var rart at få en bekræftigelse i at det hun gjorde ved ham rent faktisk føltes rart. Roligt trak hun hans underbukser ned og hun kunne ikke lade være med lige at kigge kort ned for at se hans lem. Let bed hun sig i læben inden hun blidt begyndte at kærtegne det.

"Jeg er da glad for at jeg kan gøre noget godt for dig"

Alane gengældte det lidenskabelige kys som ham gav hende. Det var rart og hun følte sig rent faktisk speciel for en gangs skyld. Det var så lang tid siden hun havde haft menneskelig kontakt med nogen overhovedet. Hun havde trukket sig helt tilbage efter det med hendes eks var sket. Hun rødmede atter engang. Hun gispede stille men sukkede så igen da han bed hende i læben.

"No its not"

Alane gengældte det dejlige og lidenskabelige kys. Det her var så dejligt rart altsammen. Hun rykkede også tættere på ham da han rykkede tættere på hende. Hun stønnede stille men det blev mere sensuelt.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Fre 5 Apr 2013 - 0:26

''De...det kan du...''

Han stammede lige der da det var lige der hun havde fjernet det sidste der adskilte dem og da hendes varme hånd havde berørt hans lem havde det virkeligt føltes så godt. Han smilede roligt, og han kunne ikke lade være med at kravle lidt ind over hende og kysse hende lidenskabeligt, han sørgede dog for stadig at lege med hende og gøre så hun kunne blive ved med hendes fantastiske berøringer...

''mmmhh... Yes it is...''

Han rødmede fordi han selv nød det så meget. Han sukkede imod hendes læber, og han kunne allerede mærke hvordan det havde påvirket ham at han ikke havde gjort sådan noget her i over et halvt år. Det gjorde det svært for ham at holde ret længe... Han fik langsomt lyst til hende...

''This is embarassing... I want you...''

Han sukkede det i hendes øre.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 5 Apr 2013 - 0:35

Hun rødmede stille mens hun så ham i øjnene. Det var rart at blive komplimenteret men dog var det en lidt underlig kompliment men det var rart at få afvide alligevel. De dybe grønne øjne kiggede op på ham da han kravlede halvt ind over hende, det var rart, hun følte sig på et eller andet punkt så sikker omkring ham men hun kunne ikke forklare hvorfor og det genered hende lidt. Normalt var hun ikke så rolig omkring så fremmede. Sidst havde det været en vampyr ved navn Axel og ham var hun faldet for, senere havde hun så fundet ud af at han havde en kæreste. Hun kunne tydeligt huske hvordan han havde reddet hende ud af hendes alkohol misbrug.

"Why?"

Alane forsatte med at kærtegne hans lem med hendes hånd. Hun kiggede ham blidt i øjnene og smilede stille hvorefter hun kyssede ham ømt og lidenskabeligt. Let lagde hun hovedet på skrå og betragtede ham stille hvorfor var det pinligt han fik lyst til hende. Var det ikke ganske naturligt?

"Why is it embarassing?"
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Fre 5 Apr 2013 - 0:41

''Fordi jeg sagde jeg kun ville kæle...''

Han smilede lidt forlegen til hende og kyssede hende lidenskabeligt, trods at han ikke havde haft sex længe havde han altid haft håbet om at få noget så han havde da aldrig været dum nok til at gå rundt uden kondomer, så det var ikke fordi de ville risikere alt muligt jo, men det var bare det at han ikke ville være pervers eller virke alt for klam og liderlig...

''Men skal nok lade være med noget hvis du ikke vil...''

Han så hende i øjnene med et varmt smil. Han vidste jo alligevel ikke om hun ville nå at få noget ud af at have sex med ham, da han nok ville komme ret hurtigt, men måske hvis de var heldige kunne han stadig holde til runde nummer to jo...

''But I really want you, your so sexy, so gorgeous.''

Han kyssede hende lidenskabeligt, mens han med en fri arm fik fisket sin pung frem og lagde den inden for rækkevidde hvis nu han var heldig.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Fre 5 Apr 2013 - 0:54

"Hey, alle kan ændre mening og det er der intet galt i"

Der var jo intet galt i at skifte mening, det ville hun sikkert også ende med at gøre hvis det her ikke snart fik en ende men det så umiddelbart slet ikke sådan ud. Let strøg hun noget hår ud af øjnene og så på ham med et charmerende smil. Alane gengældte igen det dejlige kys som han gav hende. Gad vide hvor dette mon måtte ende. Han var ikke ulækker, klam eller noget i den dur.

"Jeg er virkelig glad for du er så betænksom"

Alane lod sin hånd glide op og ned af hans lem med blide bevægelser. Hun nød det virkelig og smilede stille til ham. Hun nød virkelig at være tæt på en anden og især efter så lang tid. At det så var med en som ham gjorde det faktisk endnu bedre. Hendes øjne fulgte hans bevægelser og hun kunne ikke lade være med at hæve et øjenbryn da han fandt pungen frem, hvad mon han skulle med den. Hun rødmede dybt over det han hviskede i hendes øre. Hun så op på ham og bed sig lidt i læben.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Josh K. Fre 5 Apr 2013 - 1:01

HAn lod bare pungen lægge efter han havde fundet den frem, og han lagde sig bare lidt ned over hende og mens han lod sine fingre lege i hende, kyssede han hende fra kanten af hendes bryst og op til hendes brystvorte, hvor han igen kærtegnede den med spidsen af hans tunge... han smilede legende til hende mens han langsomt stønnede lidt imod hendes bryst... Hans fingre steg lidt i hastighed mens han legede... han smilede roligt til hende, og tog fast i hendes hånd ved hans lem og flyttede den...

''Lad mig tilfredstille dig lidt...''

Det var mest fordi han var tæt på at komme, og han ville jo ikke bare komme ud over hendes seng, det syntes hun nok ville være lidt ulækkert specielt fordi han ikke var sikker på det stoppede dem, så de ville nok fortsætte og en af dem ville så lande i det...

''Nyder du det rigtigt?''

Han sagde det drillende til hende, mens han lod en hånd glide op og ned af hendes rygsøjle med blidt bevægelser. han smilede bare mens han stadig kærtegnede hendes bryst med tungespids og kys.
Josh K.
Josh K.
Competent (Rank 11)

Bosted : En Lejlighed i terre.

Antal indlæg : 470


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Alane Man 15 Apr 2013 - 10:37

Hendes øjne glippede lidt i ren nydelse. Hvordan kunne hun gøre dette med en helt fremmede mand. Hun skød skylden på at det var så lang tid siden og det var hun sikkert også, hun var trængende kunne man vel kalde det. Et blidt og forførende støn undslap hendes læber mens hun roligt betragtede ham fra hvor hun lå. Kunne han ikke lide det, var det derfor han fjernede hendes hånd, hun kunne ikke rigtig tolke det men valgte bare og lade det ligge. Et nik og et lille smil kom fra hende da han sagde som han gjorde. Hun nød det enormt meget. Det kunne hun ikke komme udenom og egentlig ville hun virkelig heller ikke, hvorfor skulle hun?

"Meget, og det mener jeg"

Hun sendte ham et dejligt smil mens hun ellers bare lå og nød det. Kuldegysninger spredte sig over hele hendes krop som han kælede for hendes rygsøjle med fingrespidserne.
Alane
Alane
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en yderst lækker kælder lejlighed, sponsoreret af en ukendt arv.

Antal indlæg : 68


Tilbage til toppen Go down

So? //Alane// - Page 2 Empty Sv: So? //Alane//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum