Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Go down

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. Empty Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 20:48

*Sigh* ... Det er sjældent når der egentlig er noget som irritere mig gevaldigt,
men der er en ting her, som virkelig går mig på nerverne!

Inden at jeg vil klage direkte over det,
vil jeg lige høre jer andre om i oplever det samme,
på siden VIE LA MORT.

Den tingest som sidder øverst oppe, hvor der står alt muligt,
som "Welcome, Valentin (dit bugernavn)", også videre,

når jeg skal til at scrolle ned af eller op, svare på et emne eller lignende,
sker der det her:

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. 10fal1y

KIG NØJE PÅ BILLEDET,
hvor den tingest til hvor der står "Welcome Valentin", kan ses tydeligt,
HVOR DEN IKKE SKAL VÆRE.... :c

Undskyld caps ...

I merely one hell of a butler ..... *bukker, undskyldende*, ak ja...

Nå.. sker det for jer?


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. Empty Sv: Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 20:51

Har oplevet samme problem, det kan være vildt irriterende specielt hvis man skal bruge menu boksen også at den lige dækker for det. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. Empty Sv: Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 20:52

Det kan virkelig sætte en mindre irritation i en..
fordi man synes jo at den dækker over noget vigtigt tekst.. :b


Sidst rettet af Valentin Tirs 16 Apr 2013 - 20:54, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. Empty Sv: Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 20:53

Nemlig :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. Empty Sv: Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 20:55

Jeg har oplevet det da jeg brugte Google Chrome - men problemet er der ikke når jeg bruger Firefox.. ^^'


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. Empty Sv: Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 20:56

Ah... måske skulle man bruge en anden browser så owo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. Empty Sv: Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Indlæg af Gæst Tirs 16 Apr 2013 - 21:04

Firefox, virker meget bedre,
kan jeg se. :3

Mange tak!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. Empty Sv: Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Indlæg af Ahngel Tirs 16 Apr 2013 - 21:04

Chrome har før ikke været vildt heldig mht til forummodellen Vie la Mort bruger. Der har været nogle bugs og ting og sager førhen og i fleste tilfælde har det været for folk med Chrome. Personligt har jeg ikke oplevet noget, men jeg bruger osse firefox.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig.. Empty Sv: Sker det også for jer? Det irriterer i al fald mig..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum