Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Succubus Song
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Succubus Song
" Sean er en velhavende mand, der for noget tid siden blev smidt bag tremmer fordi man erklærede ham sindssyg.. Men han bad mig... Hans eneste.. Hvad kalder man det..." sagde hun og så ned i jorden " Eneste rigtige ven... om at dræbe dig.. Uden jeg egentlig ved helt hvorfor" sagde hu og tog endnu et hiv af smøgen. Hun syntes også til at starte med det var underligt at hun skulle slå en mand ihjel som hun ikke vidste hvem var eller hvad han egentlig havde gjort, hvilket sikkert var derfor hun smuttede.
" Men ja.... Den mand har aldrig været helt normal.. Ikke efter den dag hvor hans mænd blev dræbt af en djævel..: Eller nærmere en ærkemager som hed Connor... Og da jeg hørte du var ærkemager... Måtte det være dig" sagde hun og sukkede kort inden hun atter tog et hiv af smøgen.
Gæst- Gæst
Han kunne ikke skubbe tanken om at der var andre motiver bag det end bare at slå ham ihjel. Hendes opgave var for tyndt forklaret og det var urealistisk. Men det kunne også være hun besluttede sig for andet når de nu snakkede sammen
Han lagde sine hænder om på ryggen og sukkede kortvarigt inden han næsten opgivende kiggede på hende og sagde: Jeg tror de bliver nødt til at stille dem selv det spørgsmål om det eneste der var formålet at jeg skulle dø. Men hvis de mener de har en chance så skal de være velkommen til at prøve. Eller de kan overbevise ham om han tager fejl
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Hun så på ham da han sagde noget om at skulle prøve på at slå ham ihjel " Jeg nægter at slå nogen ihjel som jeg ikke er sikker på er den rigtige... Plus jeg har ikke nogle våben på mig... Endnu" sagde hun og sukkede " Jeg skulle kun finde ham og derefter komme tilbage til hans mænd for at sige hvor han var så kunne det være jeg måske fik et våben og derefter kunne jeg tage livet af ham... Men eftersom du er den eneste der er tilbage... Bliver det svært" sagde hun og så på Khá med et skævt smil.
Gæst- Gæst
Igen morede hendes ord ham. Han kunne ikke lade være med at tænke på hun var blevet snydt. Det virkede som om de havde valgt at udelade noget om Khá. Han kiggede flabet på hende og sagde: Nu vil jeg redde dem fra at være dum. Det kunne meget vel være du skulle finde mig. Det er ikke så svært jeg har et slot lige ude i bjergene. Men hvorfor i alverden skulle du dog have en chance for at slå mig ihjel? Jeg kan ikke kun tale til udødes sind, jeg kan også styre dem hvis jeg ønsker det. Men hvorfor har de ikke fortalt dig det siden de har så indgående kendskab til mig?
Han rettede ryggen og stod majestætisk og ventede. I det fjerne kunne man høre de metalbeslåede hjul fra kareten
Khaa- Master (Rank 21)
Hun sukkede kort og så i retningen af bjergene, inden hun igen rettede blikket mod ham " Jeg havde ikke planer om at dræbe dig med mindre du var ham jeg ledte efter, men det viste det sig, at du ikke var... " sagde hun og så skarpt på ham " Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg er egentlig også fuldkommen ligeglad..." sagde hun og kunne så opfange en lyd i det fjerne som hun ikke var vandt til. Hun vidste ikke hvad det var før hun hørte en svag prusten som sikkert var en hest eller i så fald noget lignende.
Gæst- Gæst
Foran dem stoppede Khá's karet. Den var trukket af to skelet-heste med lysende blå flammer hvor øjnene skulle sidde. Selve kareten var af Ibenholt med sølvbeslag der forestillede Ægyptiske symboler i forskellige afskygninger. Indersiden af kareten blev skjult af bordeaux-røde gardiner. Kusken var hans butler Bach.
Han gik hen og åbnede kareten og slog trinet ned hvorefter han spurgte: Er der et sted jeg kan bringe dem til? Med mindre de selvfølgelig stadig ønsker mit endeligt.
Khaa- Master (Rank 21)
Hun så på Khá og smilte kort " Hmm... Jeg har ikke som sådan nogle steder at tage hen... Jo måske lige kirkegården. Jeg skal op og besøge en ven" sagde hun og så igen på hestene og gik derefter rundt omkring kareten og studerede den nøje som hun netop lige havde gjort ved hestene.
" Hvis det selvfølgelig ikke er til besvær" sagde hun og kom op ved hans side.
Gæst- Gæst
Khá gik hen og hjalp hende op i kareten der indenvendigt var klædt med bordeaux-rødt silke. Han satte sig selv over for hende og skænkede et glas djævletårer og rakte forsigtigt et glas over til hende. Det ville nok ikke være smart af hende at drikke det da hun risikerede at blive afhængig af det. Imens sagde han fattet:
Men du må endelig bringe Sean en besked fra mig. Han skal bruge noget stærkere hvis han ønsker mig nedlagt. Men lad nu det ligge. Bach! kirkegården
Khaa- Master (Rank 21)
" Jeg snakker ikke med Sean... " sagde hun og himlede med øjnene. Hun tog imod glasset og så så på ham med et skarpt blik " Sig mig Khá.... Er du ude på og få mig til at drikke det her? Djævle tårer.... " sagde hun og så på glasset " Jeg ved godt hvad det stads gør ved væsner" sagde hun og sukkede inden hun hørte Khás stemme diagere kusken til at køre.
Gæst- Gæst
Så må der vel være et mellemled siden du kan få opgaven. Så der kan vel bringes en besked til ham på en måde.
Han kiggede let på hendes glas og tilbage på sit eget og duftede let til det og sagde: Ingenlunde. Men en vært byder sin gæst noget at drikke. Ikke sandt? Og det ville ikke være rigtigt af mig at sidde og indtage det uden som minimum at have budt dig et glas. Det er dit eget valg om du drikker det.
Han lænte sig godt tilbage og nød egentlig bare turen. Og så var det fantastisk den skepsis hun lagde for dagen. Egentlig heller ikke så underligt. Bare fordi at Khá sagde en ting var det ikke ensbetydende med at andre troede på det. Hvilket oftest viste sig at være dumt
Khaa- Master (Rank 21)
Hun ville gerne have der skulle ske noget... Hvilket var grunden til hun ville over til kirkegården. Hun kunne også havde sagt Maison de Fous... Men så ville Khá vide hvilken person hun var i fritiden, nu hvor hun ikke var på arbejde som sanger eller stripper.
" Burde vi ikke snart være der? Så langt ligger kirkegården ikke fra hotellet" sagde hun og så på ham med et undrende blik.
Gæst- Gæst
Han tog sig en dejlig tår af sit glas og kiggede kortvarigt ud af vinduet, og hans øjne blussede op i blå flammer kortvarigt. Han kiggede koldt på hende og sagde: Kirkegårde er der mange mindre af her i byen, så jeg tænkte jeg ville lade kareten køre indtil jeg fik et mere præcist svar. Det er ikke bare hvilken som helst kirkegård du vil til er det?
Hans øjne holdt den blå glød og dørhåndtagene og vinduerne i kareten fik nu samme glød som hans øjne
Khaa- Master (Rank 21)
Hun så på ham med store øjne " A hva siger du!? har du kørt forbi kirkegården... Jeg fucking hader jer mænd.... Især djævle" sagde hun og så ud af vinduet. Hun bed sine tænder sammen for ikke at gå amok. Hun havde en ustyrlig lyst til at springe på ham og klappe ham sådan en, men hun havde trods alt selvkontrol og hun ville under ingen omstændigheder besvime på grund af ham igen.
Gæst- Gæst
Flammerne omkring ruderne og dørhåndtagene blev lidt kraftigere og der var ikke nogen tvivl om at hun kom ikke uskadt derfra med mindre han synes det. Man ville kunne begynde at mærke varmen og en svag sitren i huden fordi det ikke var normale flammer
Khaa- Master (Rank 21)
" Hvad vil du have? Penge? blod? sex.... " sagde hun og så på ham med et hævet øjenbryn inden hun lod en hånd glide gennem det lange hår, der var gledet ned foran hendes øjne.
Gæst- Gæst
Hendes små tilbud bød kun endnu en let manisk latter, og han fortsatte med det samme mørke smil: Penge? Har jeg alt for mange af i forvejen. Blod? Det tager jeg v´hvis jeg vil have det. Sex? Nej.... Det svar kan få dig uskadt gennem døren. Flammerne her er ren magi så skulle du prøve at slukke dem, ville de stadig brænde. Og jeg kan starte dem indeni i dig hvis jeg ønsker det. Vil du prøve det eller vil du svare?
Khaa- Master (Rank 21)
Hun bed tænderne sammen " Jeg har givet dig svar... vil du have detaljer eller hvad? " sagde hun og så på ham med et ligegyldigt blik og derefter på flammerne. Hun havde ikke tænkt sig at røre dem... Lige meget hvad Khá sagde
Gæst- Gæst
Flammerne på ruderne og håndtagene blev der, men dem i hans øjne forsvandt og hans smaragdgrønne øjne kunne ses igen. Han sukkede let og kiggede først ned i gulvet og vendte blikket tilbage mod hende
Tænk nu lige efter en gang. Hvorfor skulle de sende dig efter mig uden at have forberedt dig bedre? Enten er der noget du skjuler for mig eller også skjuler de noget for dig
Khaa- Master (Rank 21)
" De vil have mig til at tage Connor med til kirkegården så de selv kunne dræbe ham" sagde hun og så på ham " Er du tilfreds?" sagde hun og så imod ilden.
Gæst- Gæst
Han fandt en kniv frem og satte den mod sit hjerte og gjorde tegn til hun skulle bare trykke kniven i hvis hun ønskede det. Kortvarigt efter stoppede kareten og flammerne forsvandt
Jeg venter skulle det blive nødvendigt
Khaa- Master (Rank 21)
" SEAN!!!!!! Kom frem ! jeg er her nu kom med Sam" råbte hun og så sig omkring og rystede over hele kroppen. Tanken om at hun ikke nåede det i tide irriterede hende, hun vidste ikke ham hendes ven var i live. Der kom ikke nogle svar fra nogle som helst personer. HUn blev bange for hun kom forsent.
[/color]
Gæst- Gæst
Khá satte sig så han kunne kigge ud og se hvad der skete, og han holdt der som først lovet. Han var ikke bange og gik derfor ud af kareten og stod afventende og kiggede mod kirkegården. Bach rømmede sig og spurgte: Skal jeg være klar til at komme hurtigt væk Herre?
Khá rystede forsigtigt på hovedet og sagde: Nej det er der ingen grund til Bach. Hvis der var nogen her der ville kunne slå mig ihjel ville jeg kunne mærke dem
Khaa- Master (Rank 21)
" Jeg er her nu! Hver er Sam?" spurgte hun og så efter en skygge der kunne ligne ham. Hun bad til djævlen om at han var i live... Hvis ikke... så skulle Sean nok få betalt, om hun skulle risikere sit eget liv!
Gæst- Gæst
Khá fremmanede den blå flamme og den tog form som en slange der kravlede rundt på hans hånd. dette gjorde han mest af alt for at fordrive tiden, for han var alligevel nysgerrig over hvad der kunne ske inde på kirkegården
Khaa- Master (Rank 21)
" Shhh Sharabi,, Ikke så højt du skulle jo ikke vække de døde... Her er Sam... Han har det fint, men det har du ikke ret meget længere" lød Sean's stemme inden han trak en pistol imod hende, Sam var lamme slået og kunne nærmest ikke bevæge sig.. Hvad skulle hun gøre? Hun håbede på at Khá syntes der var gået længe og derfor kom ind på kirkegården.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» This Aint A Love Song
» the teamwork of a song! - Will
» Made a song.
» Halloween Song.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus