Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bare et besøge til en ven - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bare et besøge til en ven

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

bare et besøge til en ven - Page 3 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:40

han stop med af træner sin mave bare for af griner lidt af hende, "du skal bare træner det så kan du godt om noget tid og vil du vide hvad jeg træner med dem" spurget han og smiler roligt, han gik roligt over til hende og mærke for sjov på hendes overarm, "jo det er muskel de skal bare træners op" sagde han og smiler roligt, han sat fod ind under den en af dem og løft den med fod så han kun når den med hånd uden af bukker sig ned efter den, "jeg træner skulder med den" sagde han og viser hende hvordan man gør, han køre arm lige op ind fra krop af som om han laver engle hop bare ud af bruge ben.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:42

Yuuki kiggede på Lucifer og rakte tunge af ham i det hun så ham komme mod sig og sagde"jeg rakte bare tunge af dig for sjov ikke straf mig hahah" hun smilede og kiggede nøje med da han sagde hvordan og hvor man skulle gør det og hvordan han gjorde det og sagde"jamen jeg har jo ikke rigtig brug for muskler har jeg??" hun kiggede stille på ham og sagde"desuden vil jeg væde med vis jeg kom ud for noget farligt jeg har masser af muskler der ?? når der endelig sker noget og man har brug for musklerne ??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:51

"ja og det skal du ikke, så noget find jeg mig ikke i" sagde han for sjov da uhn tror af han vil skraf hende, "jo det har du da, på dit arbejde når du skal hjælp ældre menneske op i dere seng så behøve du ikke af kalder på hjælp" sagde han og lad vægt ned på gulv, hvorefter han roligt går over til hende og ligger roligt armene om hende, "og så ser det også godt ud hvis kvnide har lidt muskel på krop og ja nogen du er i farligt kan du godt for der kommer angalim ud i krop som af du kan løbe i længe tid og du bliver stærke omkring 4 gang stærke bliv man ved det" sagde han roligt og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 14:56

Yuuki kiggede overraskende på Lucifer i det han vidste så meget om kroppen og adrenalin og ja alt om det med styrke og sagde"wauw ! er det rigtig det har jeg aldrig troede jeg troede bare man blev lidt stærker men wauw det er da vildt så stærk man faktisk bliver??" hun kiggede lidt undrende på ham og rystede lettere på hovedet over det og kiggede på ham igen og tog en af vægtene op og gjorde som han sagde og sagde"se jeg kan godt men det gør stadig lidt ondt fordi de er virkelig tunge for mig men jeg kan godt jeg kan det jeg vil men nu når vi jo er igang sååå hvad tænder du på lucifer" hun håbede sådan han ville bare afsløre lidt eller give hende et vink for at begynde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 15:04

"ja det er det og ja det er faktisk, man mener af en kvinde kan rige en bil dør af hvis hun har adrenalin i sit blod og vil rede sit lille barn så mener man en kvinde kan lidt vild enlig" sagde han og kiggede roligt på hende, da han kun ser på hende af hun var overrakser over det han vidste om kroppen, "ja det kan du godt og du kan altid starte med lidt minde vægt på så du ikke over af strang dig og din muskel for det har din krop ikke godt af" sagde han og smiler roligt, han rejse sig kort efter op og går over til en fri palds på gulv hvor der ikke var noget af træner med, hvor han stille sig til af stå på hænder og begynde roligt af køre ned i armene og så op bagefter, "det vil jeg da ikke sige smukke og hvis jeg gør, hvad for jeg for det" spurget han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 15:13

Yuuki smilede og sagde"okay" hun tog nogen mindre vægte og lagde sig på en af dem hvor man skulle bruge armene kun. hun lagde med 5 kilo på vær bare for at starte langsomt ud og tog stille stangen op og ned og sagde for at drille ham" det her det meget hårde end at træne op af en stripper stang" hun grinte stille og kiggede ned mod ham og sagde"du er bare i rigtig go form hva" hun smilede og trænet videre hun lå der med strakt krop og rigtig nød at træne faktisk og ikke nok med det så så hun rigtig lækker ud i mens. hun smilede ldit over han sagde måske og sagde som svar til det"Hmm måske et kys eller noget af mit blod igen når du vil ha det i en uge?? i en uge kan du bare spørge om mit blod så få du det hvor som helst og når som helst smukke" hun blinkede ned til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 15:24

han tæner roligt videre og kiggede kort nogen gang over på hende og synes det var lidt hun træner med, men det var op til hende og hun vil træner i gemmer, efter lidt tid stop han med af træner så hvorefter han lad sig på mave og træner ryg, "det kan vi godt sige af jeg må kom og spørge efter dit blod i en uge, ud du må sige nej" sagde han og træner roligt videre, "jeg tænder lidt på kvinde som træner man ikke så de er for store, bare lidt må de godt har" sagde han og kiggede kort på hende, han var ikke pinligt berørt af at snakke om så noget her og han var ligeglad med, "og hvis du måske af træner så lad være med af træner for meget din bryst muskel medmind du godt vil har minder bryster" sagde han og træner videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 15:28

Yuuki rødmede let over at han sagde at hun ikke skulle træne sin bryst muskler for meget fordi så ville de blive små. hun kiggede undrende hen op ham og satte yderligere 5 kilo på så der nu var 10 ved vær og sådan ville hun blive ved med at gå op af . hun så stille på ham i mens og sagde"hmm?? ja men jeg træner da os men ikke så man kan se musklerne men det mest mine ben og mave jeg træner" hun kiggede stille hen på ham og sagde"desuden ville du da blive ked over vis jeg fik mindre bryster haha siden du lige på pegede det eller kan du bare godt li at kigge på mine bryster Lucifer haha og ..... Hmm?? ja lad os sige en uge uden jeg må sige nej og den starter fra i dag af" hun smilede sødt og trænet vidre og fik til sidst efter nogen få minutter den helt op på 25 kilo ved vær..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 15:35

"okay og jeg træner hele krop for det passer sammen og du skal også husk af træner din ryg når du træner din mave" sagde han og træner roligt videre, han rejse sig op og gik over til strang igen og begynde af træner igen med den på de små 150kg, "nej det vil jeg ikke, som jeg har sagdet før er det personlighed som tælle og ikke kvinders krop, og nu sagde jeg det bare for af være sød mod dig hvis du nu ikke vidste det" sagde han og stod med side til hende, "okay så lad os sige det, det bliver dejligt af få frisk blod og ind da varm" sagde han bare for af drille hende lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 15:43

Yuuki kiggede stille mod lucifer og lagde stangen i det hun stille lagde sig på gulvet og kiggede på lucifer og sagde"Det skal jeg nok huske at træne men man jeg sveder nu" hun grinte lidt i det hun tog mave bøjninger hun ville tag ved de normal 100 hun plejede at tage. hun smilede ldit og rødmede let over det han sagde angående hendes blod go sagde"men nu skal du heller ikke komme og bruge mig som astatning for dit dejlige dyre blod vel?? altså nogen gange er vel iorden men ikke en time efter vær gang fordi så dør jeg da af blod mangel inden du når at suge af mig igen haha" hun smilede sødt i det hun vendte sig og trænede ryggen lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 15:51

"okay godt og det er kun godt af du sveder så er det bare tegn på af det er hård nok for dig" sagde han og smiler drille til hende ud over det var rigtig hvad han sagde om det, "nej bare roligt som ca. tre gang på en dag og så bare lidt af gang, morgen, middag og aften, og det havde jeg ikke tænke mig af gør" sagde han og blikke til hende, han træner roligt videre og kiggede kort rundt ind han lad strang ned på gulv igen, "når er det pool vi hopper i eller tager vi os bare et bad hver" spurget han og var færdig med af træner for nu da han havde træner om morgen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 15:57

Yuuki rejste sig op og sagde"hmm okay det en aftale og du bestemmer selv hvor meget så længe jeg bare ikke dør" hun blinkede til Lucifer og tog sig blidt til halsen i det hun stille tog hans hånd og trak ham med ned til poolen med et frækt smil og sagde"vi tager da poolen især nu når jeg endelig har noget på til det og nåårh ja lucifer jeg fik aldrig hævn for den gang du gjorde det her" hun skubbede ham blidt ned i vandet i den dybe ende så der intet skete ham og grinte i det hun stille smilede sødt og uskyldigt til ham og sagde"Ups ! var det lille slemme mig er kom til at skubbe dig haha og uden at falde i denne gang"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 16:03

"okay godt og ja selvfølgeligt dør du ikke" sagde han og smiler roligt, han gik roligt med hende ud til pool og lod sig falde i da han nu ikke kun slå sig på det, "ja det har du og så mangle jeg bare af få dig i" sagde han og tog fat i kant og hiver hende ned i pool ved af tager fat i hendes arm, hvorefter han svømmer væk fra hende og smiler drille, "ja det var lille dig og det var ikke med som hivet dig ned i pool" sagde han og kiggede roligt på hende, efter lidt tid dykke han og svømme lidt rundt under vand ind han svømmer hen inder hende og kilder hende i side, hvorefter han dykke dyber ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 16:09

Yuuki skrig højt da hun blev hevet ned i vandet og kun i lidt tid under i det hun kom op og trak vejret og så efter lucifer og sagde"haha! meget sjovt lucifer nu svømmer din lille blod pose bare væk fra dig så efter som det næsten er middag eller er midddag muhahah!!" hun grinte i det hun stille svømmede lidt rundt i cirkler og begyndte at over grine da han kildede hende i siden fra under vandet. hun smilede sødt i det hun kiggede på ham og rødmede let. Hun dykkede os under vandet men svømmede i den dybe ende os men bare væk fra ham for at han ikke skulle kunne fange hende mens hun holdte øje med ham meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 16:18

"haha som om du kommer lant og vi har lige spist middag smukke" sagde han og svømme roligt videre, da hun og dykke og hold sig ved den dybe ende svømme han hurtig hen til hende og lad armene om hende og hold op med af svømme så han falder roligt mod bund medmind hun kun hold ham og hendes selv op som han ikk regn med, da de ram roligt bund ligger han sig ned med hende bare for af drille hende og så en da så hun ligger nedste, han smiler lumsk og kysser hende med små varm og kærligt kys op af hendes hals, han skulle jo også find ud af hvad hun tænder på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 16:22

Yuuki kiggede stille på ham og prøvede på en måde at komme ud af hans greb men kunne ikke rigtig komme fri i det hun lå der på bunden i sin lille bikini der sad stramt på hende med en lækker fyr over sig som jo var lucifer. det fik hende til at over rødme i det hun stille kiggede på ham og skulle snart op af ha luft. hun kiggede på ham og fik sig fri og svømmede op mod overfladen for at få luft, lucifer skulle jo ikke ha luft men kunne jo skabe luft nede i lungerne. men hun havde meget svære ved at være så dybt og læmge under vandet fordi luften forsvandt hurtigere..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 16:31

han smiler bare da hun over rødme og han gab slip på hende da han kun ser af hun skulle op og af vejr, efter lidt tid svømme han også op til overfalde bare for af drille hende lidt mere, kysser han hende roligt og blidt op af hende mave og stop da han når til hendes bryster, han lad armene om hende efter han havde kysser hende op af hendes mave og bevæge ben for af hold sig op, "når så havde du ikke lyst til af være der ned mere eller skulle du op og havde vej" spurget han bare for af drille hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 16:36

Yuuki rødmede meget og sagde"desværre Lucifer men der skal meget mere til at tænde og forfør mig du burde nok os øve dig noget mere" hun gav ham så meget tilbage nu at det var helt vildt men hun elskede os at gi ham tilbage fra da han gjorde det hun kiggede stille på ham med et smil over de lyse læber og sagde"ja jeg skulle bare lige ha vejret og så skal jeg dykke igen frækkert og hvad prøvede du egenlig på der nede hva??" hun smilede ondt i det hun stille dykkede ned under vandet igen og svømmede ned mod den dybe ende med meget luft i lungerne denne gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 16:41

"det er nu heller ikke det jeg prøver på, jeg drille dig nu bare" sagde han og smiler roligt, "okay du er også så kedeligt and går så noget, hvad vil du gør hvad du ikke måtte kom op få ellers død du" spurget han og smiler lumsk, han gab slip på hende da hun dykke, han dykke efter hende og svømme roligt rundt der ned ind han sidder sig op af væg hele ned på det dybe, han svar ikke på det med om hvad han prøve på for han prøve ikke på noget ud over af drille hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 16:48

Yuuki svømmede stille hen til lucifer og rundt om ham i det hun stille prikkede ham i siderne gang for gang og så svømmede hun op som en hval og fik nyt luft og ned under vandet igen og helt ned til ham og tog om ham for at drille lidt mens hun kunne få et smil frem uden at miste luft eller få vand ind i luft rørene. hun kiggede stille nysgerrigt på ham i det hun kredste om ham igen og svømmede hen til enden af vandet og så op og tog nyt luft

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 16:55

han sad roligt op af væg og beøve ikke luft i med det sammen, han kiggede roligt på hende så hun svømmer rundt og kiggede nysgerrig på ham, han smiler bare af hende da hun svømmer op for af få noget luft ind hende svømme ned ved ham igen, efter lidt tid klappe af ved side af sig som tegn til af hun skulle sidder sig hvis hun havde lyst, hvis hun ikke havde var det fint nok for hamm han klør sig kort på kind og læner sig tilbage op af væg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 17:16

Yuuki svømmede ned ved hans side med et smil og sad der i noget tid ved ham i mens hun stille kiggede på ham og studerede vær en bevægelse han fortog sig og stille lod hun sig svømme rundt igen og så ned til ham da hun havde fået luft. Hun kiggede stille på ham og sad ved han side igen og tænkte*Hmm ?? gad vide hvornår han vil op af poolen lidt måske kan jeg få mig noget massage haha det kunne være dejligt efter sådan noget hård træning?? men måske har han ikke kræfter til det efter han os har været en hård træning igennem*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 21:11

han kiggede roligt på hende da hun sat sig ved side af ham, han lad roligt en arm om hende og ae hende roligt på hendes hofter, han gab slip på hende da hun svømme op få af få luft og så lad han arm om hende igen da hun sad sig ved side af ham, efter en hod halv time måtte han også op efter noget luft, han svømme roligt op til overfalder og kiggede kort rundt, han svømmer kort rundt ind han sad sig op på kant og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 21:16

Yuuki kom stille op efter noget tid og kiggede på lucifer med et smil og sagde"nååårh tror du så du kan finde ud af hvad ?? jeg tænder på hva frække og Hvad er klokken??" hun kiggede stille mod uret i det hun rejste sig op og sagde"Wauw ! allerede 19 ... det godt nok meget den er?? har vi virkelig været så længe i badet??" hun kiggede stille mod Lucifer i det hun lagde sig på massage Briksen og sagde"årh lucifer gir du mig ikke noget massage så du sød så må du drikke fra mig 2 gange i aften" hun blinkede til ham fordi det var jo aften og han måtte jo godt drikke fra hende nu hvilket gjorde hende lidt nervøs

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 21:23

"ja det tror jeg godt af jeg kan, hvis jeg vil" sagde han og smiler roligt, "jo den er næste 19, hvorfor da, er du ved af være sulter efter noget af min lække mad" spurget han og kiggede kort på hende ind han rejse sig op og gik roligt over mod hende, "jo det kan jeg godt smukke henter lige massage oile" sagde han og gik kort ud af rum ind han kom ind igen med oile, han smøre kort hænder ind i det ind han begynde af massage hendes en ben ned fra og op efter hvorefter han tager det anden ben, hvor han smøre sig hænder ind igen med oile og begynde af massage hendes ryg og skulderen blade og skulderen og nakke og den en arm hvorefter den anden arm, hvor på han var færdig med af massage hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum