Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
bare et besøge til en ven - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

bare et besøge til en ven

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

bare et besøge til en ven - Page 4 Empty Sv: bare et besøge til en ven

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 21:27

Yuuki over nød det og sagde"årh! du bare så go til at masseger Lucifer du er utrolig go! det helt vildt årh!" hun grinte lidt og nød det mens hun tænkte over det første han havde sagt og sagde"hvad skal du mere ha for at afsløre mere på hvad der tænder dig? eller hvordan man tænder dig bare en ting hvad vil du ha for det??" hun så bedene på ham hun ville vide det hele om ham og smilede rigtig sødt i det hun satte sig stille op og kiggede på massage oliens bøtte og sagde"Mmmmh med advokado Duft... årh dufter rigtig godt.. og godt det ikke var Honning fordi så ville jeg bare være fyldt med bier nu der troede de kunne æde mig haha" hun grinte lidt med et smil på læberne til luciferHun nikkede kort og glad til det med hun savnede hans mad

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 22:49

"ja det ved jeg godt af jeg er, nu er jeg også uddannelse" sagde han og smiler roligt, "jeg fortælle dig det ikke og nej vi hamdel ikke om det smukke" sagde han og smiler roligt, "ja den duft fint nok men du bestemmer sig om du tager et bad nu eller bare lad være og tager noget tøj på 0g ja måske man nu har jeg ikke bier her ind" sagde han og kiggede roligt på hende, "man jeg smutte lige i bad og så laver jeg mad bagefter" sagde han og smiler roligt, han gik oven på og tog sig et kort bad og skriver til nogen løs sidder stof bukser og bar overkrop, hvorefter han går ned og begynde på af laver mad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 22:54

Yuuki smilede til ham og sagde"jeg tager et bad neden under" hun gik stille med ham og de skildtes da det var han gik oven på og hun gik neden under og i bad. hun tog et lang dejligt bad og tog sine shorts på og sin top, shortsene var sorte og toppen hvid. hun kom stille gående ud fra bade værelset med et håndklæde om hovedet og så på Lucifer og sagde"Wauw! smukke prøver du at tænde mig ved at gå sådan rundt og se lækker ud flotte" hun puffede blidt til ham og blinkede i det hun stille gik ud i køkkenet og sagde"nej det godt du ikke har bier nede ved poolen ellers havde jeg skreget af frygt haha og flygtet" hun kiggede stille på lucifer og flettede sit hår i den ene side af sin skuldre så den anden side var stille blottet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 23:04

"ja det gør du bare" sagde han og gik i bad, "nej det gør jeg ikke for jeg ved ikke noget om deet eller gør du det" spurget han og kiggede roligt på hende, han gik roligt igang med af laver mad og tog en cola og åben den og tog en tår af den, "okay hvorfor vil du det, er du da bange for bier smukke" spurget han og kiggede roligt på hende og sat noget af det ind i oven, hvor han vendt sig om og kiggede roligt på hende med cola i den en hånd, "når hvad vil du så havde af drikke til mad, vand igen eller noget andet" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 5 Apr 2010 - 23:09

Yuuki smilede sødt og sagde"jamen bier gør ondt når de ikke kan li en og de har det med aldrig at kunne li mig så de angriber mig altid når det sommer og jeg går rundt udenfor godt jeg ikke er allergisk fordi så havde jeg lignet en utrolig stor op pustelig ballon men altså jeg ved ikke hvad jeg vil ha ? til maden Hmm jo nu ved jeg det faktisk" hun gik stille og elegant hen til ham og ud af hans hænder tog hun hans cola og sagde"jeg vil da ha din cola" hun tog hurtig en lille tår af den med et smil og sagde"mmmh! smager dejligt af Lucifer" hun blinkede drilsk til ham og sagde"hvad skal vi så ha smukke??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 10:03

"det synes jeg nu ikke og det er ikke fordi de ikke kan lide dig, de kan godt lide dig de viser det bare på en anden måde og ja det er det af du ikke er" sagde han og smiler roligt, han lod hende tager cola ud af hans hånd og smiler bare roligt, "okay og hvordan smager jeg" spurget han og gik over til køleskab og åben det og tog en øl i sted for, hvorefter han lukke køleskab og åben øl og tager en tår af den, "en lille blande af det jeg havde i køleskab, hvorfor smukke" spurget han og kiggede roligt på hende og tog en tår mere af sin øl.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 12:29

Yuuki kiggede på lucifer i det hun gav ham et smil og gik tæt på ham og hviskede i hans øre med en blid stemme mens hun stop tæt op af hans veltrænet krop"Du smager rigtig godt" hun blinkede til ham da hun trak sig lidt på afstand fra ham og tog endnu en tår af hans halv drukkede cola hun havde stjålet fra ham og slikkede sig let om læberne i det hun kiggede på køleskabet og sagde"jeg var bare nysgerrig som jeg altid er heh det ved du jo os inderst inde at grunden til jeg spurgte dig hvad vi skulle have var fordi jeg er nysgerrig" hun blinkede til ham igen med en fræk under tone og gik stille mod bordet mens hendes hofter virkkede lidt forførende, hun kiggede på tv¨et en stund og satte sig i sofaen ligeså stille og lagde bene op i sofaen og lå der helt udstrakt og sagde"årh det var altså dejligt med et bad det vist noget tid siden jeg har været så lang tid i bad"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 12:43

"det var jo godt af du synes det men nu er det ikke dig som har få love til af bide mig" sagde han og blikke til hende, han tog en tår mere af sin øl da hun forklare af hun var nysgerrig, "ja det plejer du jo af være og ja det vidste jeg godt hvis jeg tænke mig om" sagde han og smiler roligt, lidt efter nogen tid tog han mad ud af oven og stille det på bord, hvorefter han sidder sig ned ved bord og tager lidt mad, han tog en tår mere af sin øl ind han begynde roligt med af spise af mad, "okay det var da godt af du synes om det" sagde han og smiler roligt ind han spise videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 12:50

Yuuki smilede sødt og hoppede over sofaen og satte sig overfor ham og smilede rigtig glad og sagde"Fjolle kan du overhovedet tænke haha og ja det er rigtigt at det er dig der må bide og ikke mig?? fjolle haha!" hun smilede kært nu og tog noget af maden op på sin tallerken og tog lidt af den dejlige cola hun havde taget fra lucifer som hans læber havde rørt, hun smilede sødt og spiste lidt af det og sagde"Wauw det smager da helt vildt godt??!" hun kiggede på lucifer og så på sin mad og spiste op efter få minutter og tog lidt mere i det hun spiste af det og kiggede sig rundt og sagde"jeg havde aldrig gættet det var dig lucifer vis du ikke havde sagt det med blodet oppe på arbejdet?? haha du virkede som en helt anden??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 18:43

"ja det kan jeg godt og ja det er det nok, for jeg haar tænde til det" sagde han, han spise roligt og ind han tog noget mere og tog en tår mere af sin øl, "ja det ved jeg godt af det gør, du har sagdet det en dele gang til mig efterhold" sagde han og kiggede roligt på hende, "det var nu heller ikke mener af du skulle det og det var første da jeg spurget Nero og din uddannelse af du kun kender mig" sagde han og smiler roligt og spise roligt videre ind han tog noget mere og drak det sidste af sig øl.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 18:53

Yuuki grinte lidt i det hun sagde stille"jaaah du har ret ?? det har jeg sagt temmelig tit men din mad smager altså bare godt jeg kan simpelthen ikke gør for det haha! og ja... da du sagde det med nero gik det op for mig hvem den mystiske klædte frække fyr var men jeg mener det seriøs! jeg troede du mente først at du ville ha min krop jeg blev lidt bange da du sagde det der angående blod ... at du ville ha min krop og mit blod fik mig bare til at stivne og så ser man at det er uskyldige lille dig Lucifer haha det var egenlig lidt sjov haha!" hun smilede sødt og uskyldigt og tog lidt af sin cola i det hun spiste færdig og rejste sig op, hun kiggede på lucifer og sagde"jeg går lige ud og skylder af" hun gik der ud med tallerknen og tændte vandet i det hun stille skyllede vandet, hun lænte sig lidt bagud med bagen og kiggede på vandet stille fjerne alle urenheder på tallerknen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 19:06

"ja det har du efterhold og betyder vel bare af du godt kan lide det, en nu en grunde til af du skulle flytte ind hos mig, så kan du få så noget lække mad hver gang du er hjem og hvis jeg er hjem" sagde han roligt og smiler svagt ind han spise videre, "det kun også godt være af jeg ved har det smukke" sagde han for sjov og blikke til hende "ja det gør du bare, jeg kommer nok om lidt" sagde han og spise roligt videre, han spist færdig ind han tog af bord, da han kom ud i køkken stå hun og havde bagdel stikke ud fra sig, han stille roligt mad på køkken bord ind han klappe hende på røven og lod hænder bliv der, "du bed sig om det så du stod" sagde han og smiler roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 19:11

Yuuki skrig og kiggede stille på lucifer i det hun begyndte stille at grine og sagde"ja men vis jeg bad om det hvorfor er din hånd der så stadig smukke" hun blinkede frækt til ham i det hun allerede stod oprejst nu og kiggede på lucifer der stod ved hendes side og grinte svag i det hun sagde"jaaa det bliver bedre og bedre jeg tror næsten jeg flytter ind men er du stadig okay med det med dine ja?? veninder og det fordi jeg vil nødig skræmme dem væk eller for at sige det ? skræmme dit sex liv væk os haha" hun strøg blidt lucifer over håret og nussede ham stille i hovedbunden og kiggede på ham i det hun stille gik ind i stuen og strakte sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 19:22

"fordi jeg ved af du kan lide det men du vil bare ikke sige det" sagde han og smiler roligt, hvorefter han forsætte med af tager af bord og stille i opvaskermaskine, "og ja selvfølgeligt er jeg det og nej det gør du ikke, nej slet ikke jeg tror de er ligeglad med af der er en anden i hus og hvis det gør kan vi gør det hjem hos hende ellers må jeg jo bare tager dig" sagde han og blikke letter frækt til hende bare for af drille, hvorefter han strøh hende roligt over hendes hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 19:28

Yuuki grinte kort i det hun stille tog om lucifer og sagde"årh jeg helt udmattede Lucifer efter den lange arbejds dag kan jeg blive ved dig nogen dage?? bare for at slappe lidt af desuden har nero heller ikke været hjemme i rimelig lang tid syntes jeg hvilket er temmelig mærkeligt men jeg overlever og hah så ville du tag mig eller hva og have et sex liv med haha lucifer du ved det kun er i dine drømme sådan noget ville kunne lade sig gøre" hun blinkede frækt til ham og drillede ham meget nu i det hun stille gik hen til døren ud til haven og kiggede gennem glasset han havde nu en smuk have, glasset blev lettere bedukket og det så lidt seksuelt ud men hun var ligeglad hun lod stille en hånd køre op på glas døren og kiggede stille ud stadig og tænkte lidt over nogen få ting

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 19:43

"okay og det gør du bare ud over af du skal på arbejde imorgen tidligt kl 9 hvis jeg husk rigtig som jeg plejer af gør, og så ligger han nok ikke mærke til det" sagde han og lad armene om hende og kysser hende på hendes næse tip, "nej det er ikke noget i min drøm for det er for sjov af jeg sagde det ud over du vil kun lide det, hvis du gik med til det" sagde han og kiggede roligt på hende, han da slipper på hende da hun gik mod havn dør og kiggede ud, han gik lidt efter om bag hende og kiggede hende over skulder, "ja den er fint ikke ud over jge ikke bruge tid på den" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 19:49

Yuuki smilede og sagde"nej du ville nyde af få mig i seng med dig kom nu bare indrøm det at du har tænkt over det nogen gange frækkert" hun blinkede til ham i det hun stille kiggede ud mod haven igen og sagde"ja det var kl.9 jeg skulle på arbejde og skal vi så ikke sige at du henter ?? mig så kan jeg sove ved dig nogen af disse dage??" hun kiggede stille på Lucifer og kyssede ham for at drille ham kyssede hun ham på skuldren og op af til hans hals og blinkede i det hun stille sagde"jeg går op og skifter tøs til mine hotpants og den skjorte jeg har fået af dig smukke" hun blinkede og gik stille oven på i mens hun fandt de ting i tasken hun skulle og tog det på og kom neden under igen og kiggede på lucifer og sagde"det er dejligt det aften hva??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 20:01

"nej da, jeg vil ikke nyder det overhoved, jeg vil hade det over alt på jorden" sagde han og smiler roligt, "jo det kan jeg godt, hvornår har du fri så jeg ikke behøver af venter der ind for der er kedeligt der ind når man ikke har noget eller skal jeg hjælp dig på arbejde"spurget han og kiggede roligt på hende, "ja det gør du bare og jeg tror af jeg sidder mig ud i havn med en øl og du tager bare noget med der ud" sagde han og gik kort ind i køkken og tog en øl fra køleskab ind han gik ud i havn og sad sig på en havn stol.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 21:01

Yuuki kiggede undrende på Lucifer i det han sagde han ville hade det og gik stille efter ham og satte sig ved hans side uden noget i hænderne efter som hun ikke var tørstig eller noget og satte sig ved hans side og kiggede stille på ham i det hun sagde"Hmm hvorfor ville du hade det over alt på jorden... lucifer??" hun kiggede stadig nysgerrig og undrende på ham i det hun stille kiggede på hans have og lukkede øjnene stille og tog sig lidt til halsen for at mærke om hun var ved at fryse eller noget fordi så burde hun gå ind efter som hun ikke havde særlig meget på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 21:08

"det ved jge heller ikke eller det ved jge ikke før jeg har prøve haft det med dig mens ellers var det for sjov smukke" sagde han og kiggede roligt på hende, han tog en tår af sin øl og stille den på have bord, "hvis du kommer til af fryse så kom hen over af sidder hvis du vil" sagde han og hentyder til af hun kan sidder på hans stød, "man du svar mig ikke på hvornår du har fri imorgen eller skal jeg går rundt der ind og hjælp dig" spurget han og kiggede roligt på hende, han kun nemmet hjælp hende der ind hvis det var.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 21:19

Yuuki smilede sødt og sagde"det ved jeg ikke om du må efter som du jo ikke er uddannet læge eller potør eller ? sygeplejerske?? er du da uddannet i en af de ting flotte??" hun kiggede stille på ham lidt og begyndte at grine i det hun smilede sødt og sagde"hmm jeg får fri ved 15 tiden faktisk de giver mig vist tidligere fri denne uge angående et eller andet med en læge uge så?? kl.15 er det ca jeg har fri måske før" hun kiggede stille på ham og satte sig hen på hans skød og lagde sit hoved blidt op af hans arm og halv på hans brystkasse og gabte lidt i det hun sagde"årh her er dejlig afslappende"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 21:27

"nej det bliv jeg nu ikke side af jeg kan ud over af jeg har tager en maste ting ind under militær så jeg må godt rede folk der men ved ikke om det er nok til af jeg må" sgde han og smiler roligt, da hun sat sig på hans stød lad han roligt armene om hende, "okay så kommer jeg og henter dig kl 15 og nej jge hjælp dig ikke, tror bare af jge bruge dag her hjem efter jeg har kørt dig på arbejde, "det var da godt af du synes det" sagde han og kysser hende svagt på hendes hals og nusser hende roligt og blidt på hendes mave, "kan du hold varm nu smukke" spurget han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 6 Apr 2010 - 21:32

Yuuki smilede sødt og sagde"okay men du er jo meget uddannet altså ihvertifald mere end jeg er ?? og så kan du os så meget og er så stærk men det er okay vis du bare bliver hjemme og gør lidt rent eller slapper af eller træner som du plejer og så kommer og henter mig senere på dagen men husk nu kl.15 ikke før eller sener men præcis" hun grinte lidt i det hun rødmede let over hans kys på halsen og smilede sukkersødt i det hun sagde med en sød blid stemme"Ja jeg kan sagtens holde varmen nu når jeg ligger op af dig smukke"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 10:18

"ja det har jeg man nu er jge også en dele år ældre og så har jeg også nogen andre som jeg ikke bruge så meget mere" sagde han og kiggede roligt på hende, "ja det er jeg men bliver bare her hjem måske en anden gang kan det være af jeg vil hjælp dig og det skal jeg nok smukke" sagde han og smiler roligt, "det er godt af du kan det og du kan jo lide af ligger op af mig" sagde han roligt og smiler roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 7 Apr 2010 - 15:49

Yuuki smilede sødt til ham i det hun stille kiggede på ham og sagde"Nøøøøj jeg elsker bare at ligge på af dig fordi du er så blød hah" hun prikkede ham blidt på maven med et glimt i øjet af drilskhed og stille kiggede på ham i det hun lagde sig helt op af ham og sagde"har du tænkt dig i dag?? her i aften at bide mig Lucifer??" hun kiggede lidt på ham lidt undrende og nysgerrig. mens hun stille legede med en hårlok af hendes og sukkede lettere af træthed

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum