Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mødet i skoven Thazzuel (privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tors 11 Jul 2013 - 19:06

T: 16:00
O: ingen endnu
V: solskin og lunt
S: skoven




Det var en stille Eftermiddag. O skoven det var næsten ingen der inde lige nu undtagen Inuyasha en ung blandet race, Som lå på jorden og så ikke ud til at være ved bevidsthed som han heller ikke var efter som. Han var bleven overfaldt og såret i siden og såret blødt ret meget lige nu da det kun var får minutter gammel, og han lå med ansigtet ned af i et store bunke blødt mos og vis det ikke kom nogen var det ikke sikket at. Inuyasha ville klar dem så svækket og udmatter var han efter overfaldet
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:18

John var i skoven, for at finde ro, han havde ikke haft megen tid til sig selv på det sidste, og nu ville han bare gerne ha stilhed og ro.
Men som han stod der og nød freden og roen var der noget der fik ham til at reagere.
Styret af sine Intuition fandt han frem til Lysningen. Allerede inden han så drengen, viste han at der havde været kamp, og at nogen var kommet til skade.
Da hans blik faldt på den unge mand i lysningen, slog hans indstinkter til og han gjorde magien klar.
Han knælede ned og lod sin magt lukke den ungemands sår, så blødningen stansede.
med en rolig hånd og venlig stemme, forsøgte han at vække den unge mand..
"knægt.. knægt, er du okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tors 11 Jul 2013 - 19:21

Inuyasha begyndte. Svagt at komme til sig selv igen men hans øjne var sløgret, og han var forvirret og huske ikke rigtig hvad der var sket. Ikke andet en han havde får et såre i siden men hvor den kom, fra kunne han bare ikke huske da han glemt det ret. Hurtig og i det sammen han åben øjne så han Thazzuel, sidde knælerne ned sin siden
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:29

"Hey er du okay knægt" stemmen var rolig og venlig.. manden der sad der var smilende og rar. Han havde halv langt brunt hår, rødt skæg og klare alt for blå øjne.
Han var Muskuløs, høj og praktisk klædt, han lignede en mand der viste en ting eller to om at færdes i naturen. "Havd hedder du? du kan kalde mig for john.. jeg fandt dig her i skoven.. er du okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tors 11 Jul 2013 - 19:33

" det tror jeg nok. Er sikket bare øm og jeg hedder Inuyasha tak for hjælpen, men nu må jeg vider " sagde Inuyasha og forsøget at. Rejste sig op men faldt sammen af smerte i siden hvor han, havde haft der sår selv om det var væk smerte der endnu. Rigtig meget også selv om Inuyasha var meget stærke var smerte, værre end han nogen siden har mærke før i sit liv
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:41

"Du burde nok tage den lidt med ro, knægt, hvis ikke du tager den med ro ender du med at komme værre til skade" John så på knægten med bekymrede øjne, han rejste sig op og rakte ham hånden. "her lad mig gi dig en hånd"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tors 11 Jul 2013 - 19:44

Inuyasha tog hans hånd. Og lod ham trække ham på bene selv om Inuyasha, var noget valken ville han ikke falde sammen da. Han ikke viste hvor slem hans skade havde være og om, den havde skadet ham virkelig havde skadet ham alvorlige.
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:51

John hjalp den unge mand på benene og støttede ham efter bedste evne, han smilede. "nå hvorhen nu?" han så spørgende på den unge mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tors 11 Jul 2013 - 19:56

" jeg vil bare hjem. Vis jeg ellers havde noget jeg lever i den åben skov, og har intet tag over hovedet " sagde Inuyasha stille og ville. bare gerne har en et hjem og en blød seng at sove i, men det var ikke nemt for ham at finde et sted at bo
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:07

"Humm" den store mand brummede lidt for sig selv.. "hør her knægt jeg har et sted du kan være i nat hvis det er.. har du ingen forældre?"
John virkede bekymret, han var ved at være vant til den slags her i de Morgan, men hver gang skar det ham i hjertet.
Han kløede sig i nakken... "hvornår har du sidste spist?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tors 11 Jul 2013 - 20:11

" tak og nej min far. Døde før jeg var født og min mor kort efter jeg, blev passe af en at min landsbyens kvinder men da jeg var gammel. Nok til at spise selv jog de mig ud af min føde by og siden har, jeg være alene og forvirret " sagde Inuyasha stille " og det må. være mindste 3 dage siden jeg rigtig har får noget at spise " sagde han stille
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:19

John Nikkede sagte, han var egentlig ikke overrasket, mest trist. Han så på Inuyasha "jamen så må vi også få klaret det" han kløede sig i skæget med sin frie hånd. "vi må seom vi ikke kan få styr på dig, men vi skal ind til byen, så det er lidt af en gå tur" han sukkede kort "jeg håber du er klar på lidt motion" Han smilede venligt til knægten "Iøvrigt bare så du ved det, jeg arbejder for kommunen, jeg har et værested, og nogle ungdoms lejligheder, så jeg er ikke bare en skummel type der samler teenagere op rundt om i de morgans skove" john lo lidt for sig selv, ved tanken om havd folk dog måtte tænke om ham til tider

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tors 11 Jul 2013 - 20:24

" øh helst ikke byen. Jeg kan ikke styre mig selv når der er for mange omkring mig, jeg risiker at skade dem vis jeg se dem. For det har jeg prøvet før godt nok for længe siden " sagde Inuyasha, og virke bange for at komme ind i byen igen sidste han var. Der inde havde han nære slog en mand ihjel som provoker ham,
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:29

John stansede og lagde sit ansigt i tænksomme folder "humm" brummede han "Det ville gøre tingene nemmere for mig, jeg har nogle lejligheder der"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tors 11 Jul 2013 - 20:32

" jeg vil helst ikke. Komme til at gøre nogen ondt " sagde Inuyasha, og tog bind foran øjne " nu kan vi gå vis du vil føre mig så længe jeg. Ikke se alle de mennesker så sker der ikke noget " sagde han stille
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 20:46

John fnyste "Ta det der bind af knægt.. hvis der bliver noget bøvl skal jeg nok stoppe dig.. du kan ligså godt vende dig til folk.." han tog et fast greb of knægtens skulder og smilede og klemte beroligende "bare rolig, jeg skal nok passe på både dig og dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tors 11 Jul 2013 - 21:51

Inuyasha tog bindet af igen. Men virke ikke glad for det " du vil ikke kunne stoppe mig, Vis jeg gå amok der er der ingen som kan " sagde han. Og han viste det nemlig godt at alle havde besvære, ned at styre ham eller får at han at falde ned igen med det sammen.
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:59

"tro mig knægt, jeg har mine metoder.. jeg ved hvad du er, og det skræmmer mig ikke.." john smilede venligt, og klemte igen om hans skudler " jeg vil ikke lade dig skade nogen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Fre 12 Jul 2013 - 11:56

" selv om du tror du. Kan styre mig kan du ikke det er der ingen som kan " sagde Inuyasha stille, og gik langsomt med han ind mod byen. Og lige uden for byen stoppe han op da han ikke vil der ind, men var endelig nød til at følge med John der ind
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:01

John smileded for sig selv, han samlede magien i sig og lagde det magiske skjold omkring dem begge to. " så knægt så skulle den være ordnet, ingen kommer gennem den her bobble" med de ord lod han kort varigt boblen blive synlig, det linede en gyldent skinden vand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Fre 12 Jul 2013 - 12:07

Inuyasha var ikke sikke på. Om skjoldet kunne holde ham ret længe vis han først var. rigtig vred men han gav bare ikke komme oppe at slog med. Nogen selv om de drille ham og gjorde nar af ham,
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:12

med rolige skridt førte john knæten gennem byen, undgik de værste befolkede steder. mens de gik snakkede john til knægten om løst og fast for at holde hans fokus på ham og ikke så meget på hans omgivelser.
"du klare det flot knægt, vi er ved at være halvvejs" Johns stemme var rolig og fast, og han havde stadig et godt tag i kængten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Fre 12 Jul 2013 - 12:16

Inuyasha stoppe op. Da han hørte en hånlig stemme komme i mod dem, og stemme gjorde Inuyasha vred og forsøget at slippe fri. Så han kunne gå på ejeren af stemme som tirre ham så, voldsom som aldrig før og selv om John havde godt fast i ham. Var Inuyashas vrede ved at på et Maximum
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:21

John sukkede og slap formskiftnings magien, hans krop ændrede sig, og hans greb blev som jern.  men en rolig og melodiøs stemme talte han til knægten "Fald ned, der er ingen grund til at blive vræd på ham, han er bare en mand" Nu som Thazzuel stod han bag drengen i sin engle form, dog med vingerne foldet væk, så han passede ind. "jeg har tænkt mig at standse dig hvis der sker noget.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Fre 12 Jul 2013 - 12:25

Inuyasha viste hvorfor. Alle skulle drille og håne ham sådan da han aldrig i sit live, havde set nogen af dem før og selv om Inuyasha alle mest. Havde lyst til at kaste sig over manden som havde håne ham, gjorde han det ikke da han ikke ville sloges mere i dag. Han var alt for træt og kunne knap nok så på sine ben,
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum