Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:30

"godt så videre" Thazzuel begyndte at føre den unge mand videre gennem byen, holdt ham fra steder med mange folk. "så er vi ved at være her"Thazzuels stemme var rolig og behersket, de kom gennem en gyde og ind i en affolket baggård, Thazzuel antog igen johns skiggelse, og slap kraft skjoldet "så er vi her, og det klarede du jo fint.. lad os få dig op i en lejlighed, så bestiller jeg en pizza også kan vi få en snak om hanv vi gør med dig" Johns stemme var venlig og rolig, nærmest varm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Fre 12 Jul 2013 - 12:37

Inuyasha nikke. Og gik med ham op i lejligheden og satte sig bare på gulvet, og trak bene helt op under sig og vugge fra side til side. I mens han svagt nynne for sig selv og så sig lidt om, det var efter hånden længe siden han havde haft tage over hovedet. Det var ikke siden han var 5-6 år gammel og det var 11-12 år siden nu,
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:43

John så rundt i den sparsommeligt møblerede lejlighed, her var ikke meget mere end et køkken, et bad, en stue og et soveværelse. De var pæne og ny renoverede, og var møbleret med de mest basale ting. "Det her er dit sted hvis du vil ha det, jeg bor inde ved siden af.. jeg finder noget mad og så kan vi få os en snak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Fre 12 Jul 2013 - 12:45

Inuyasha smilede. Tænk at han fik en egen lejlighed af en som han lige havde mødt, Og Inuyasha blev enige med sig selv at han nok helle. Måtter lære at styre sin vrede end at han skulle komme oppe og sloges, selv om det med at sloges altid havde være en. Store del af hans live siden var han 10 år gammel
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 12:53

John smilede venligt og varmet til knægten.. "jeg smutter lige fem minutter, så kommer jeg tilbage med mad.. jeg er bare inde ved siden af" med de ord forsvandt han ud på gangen og over i lejligheden ved siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Fre 12 Jul 2013 - 13:01

Inuyasha gik ud på. Badeværelset for at vaske sig lidt han fandt nogen håndklæder, og gik i bad han havde virkelig brug for et bad. Sådan som han så ud hans hår var fedte og slaske og hans lugte lidt at, blod og jord så han fik sig vasket godt og grundig. Og fandt noget tøj i et skab og tog på i mens smed han sit eget, til vask så den kunne blive ren igen
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 13:13

Efter de aftalte 5 minutter var john kommet igen, han havde sat maden på spise bordet og havde selv fundet en stol og sat sig, han kunne ikke gøre så meget mere end at vendte på knægten.
John var forundret og en smule bekuýmret. Hvordan havde denne ungemand dog overlevet sålænge.. nå men det var ting han snart kunne finde ud af.. han var bare glad for at han kunne hjælpe den unge mand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Fre 12 Jul 2013 - 16:28

Inuyasha kom ud fra. Soveværlset i ført nogen rent tøj og var ny vasket, det var efter hånden et stykke tid siden han havde være i bad. Og havde får noget at spise og da han så at John sad ved borde, med nogen mad foran sig ville Inuyasha lige se hvad det var. Og det var ikke noget han havde set før i sit liv så han, viste ikke hvordan hans krop ville reger på der
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 12:31

John sad afslappet og tilbage lænet på stolen, og så afventende på den unge mand. Der var megt forskelligt på bordet, Det så udtil at jJohn havde lenset sit køle skab. Der var brød og stegt kød, frugt og noget ost, samt juice og vand at drikke. " tag bare for dig knægt, Det skulle være noget du ku spise" hans ansigt bilen lidt bekymret " håber jeg da, jeg viste jo ikke lige hvad jeg skulle finde frem, så jeg håber det går" hans stemme var rolig og munder mens han talte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 10:40

Inuyasha tog lidt. Steget kød og gumme det i sig og spise så meget som han, kunne får ned i sin mave og efter 15 minutter var han helt mæt. Og lænet sig tilbage på skolen for at slog mave efter, de store og gode måltid som han ikke havde får længe,
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 12:16

John spiste lidt mens knægten tog for sig, han lænede sig tilbage og betragtede ham. Daknægten var færdig så John på han. "nåå knægt fortæl mig så, hvad der skete i skoven?" han stemme var rolig og alvorlig, Det var tydeligt han var bekymret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 12:30

" jeg ved det ikke helt. Jeg sad ganske stille og var ved at snitte en bue, da jeg hørt noget lige bag mig jeg vent mig for at se hvad der. Var og føre jeg viste at det var det over mig og selv om, jeg kæmpe alt hvad jeg kunne fik den til sidst fat i mig. Og det er det sidste jeg rigtig kan huske " sagde Inuyasha
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 12:35

"humm" John lød bekymret "var det et menneske, et dyr? Måske et monster af en slags?" John tænkte så det knagede, hvis der var noget løs i skoven, der var stærk nok til at kunne skade Inuyasha så alvorligt så var det et problem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 12:55

" det linde en blanding af et menneske og et dyre. Men det virke mere bange en vred, jeg tror de forveksle mig med en anden " sagde Inuyasha
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 12:58

John nikkede, Han var mindre bekymret nu.. "og hvad med dig,? Hvad er din historie?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 13:09

" tja jeg husker. Ikke så meget fra min barndom for da jeg var 5-6 år blive jeg smidt på gaden, af en som havde tag sig af mig siden min forælder. Død min far før jeg overhovedet var født og min, mor kort efter jeg var komme til verden eller ved jeg intet om, min fortid ud over det jeg lige har sagde " sagde Inuyasha
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:03

"humm" John blev tænksom, "hvor meget er du vandt til at færdes blandt mennesker? Og ville du kunne holde ud at bo i by?" John var lidt usikker på hvad han skulle gøre med knægten her.. Uanset hvad ville han gøre sit bedste..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Søn 14 Jul 2013 - 18:20

" jeg er ikke helt trug ved andre folk. Men jeg kan sikket godt lære det, men jeg kan værke læse eller skive " sgade Inuyasha stille. Og så ned i gulvet han havde aldrig i sit live gå i skole, ikke en gang da han var minder
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 9:27

"javel ja" john lød ikke til at det overraskede ham den indste smule. "hør her knægt, jeg har et tilbud til dig.. jeg vil gerne hjælper dig, lære dig at læse og skrive, giver dig mulighed for at bo her den slag ting, så kan du kan få en mulighed for at.. ja få et mere normalt liv, og gøre en forskel.. Det eneste jeg beder om til gen gæld er at du gør dit bedste for at være den bedste person du kan være, og er villig til at prøve på at gøre en forskel, at hjælpe folk i verden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Inuyasha Tirs 16 Jul 2013 - 19:31

" jeg vil gøre alt. For at får et beder live en jeg har det nu for en som mig, det ikke kan skrive eller læse er det ikke nemt at passe ind. og jeg vil gøre som min mor som i sin tid hjalp mennesker over, det meste ar vores by med alt som hun kunne " sadge Inuyasha. Ønske at får et beder live og ville opføre sig så, godt han kunne når han var uden i blandt andre mennesker. Og væsner og ville ænder sig ry som den stædig, og vrede dreng til en mere rolig og glad dreng.
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Mødet i skoven Thazzuel (privat) - Page 2 Empty Sv: Mødet i skoven Thazzuel (privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum