Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
"Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
Gæst- Gæst
Sv: "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Arbejde er jo nu engang blot arbejde.. hvorfor skulle det gøre nogen forskel? Han burde ikke bekymre sig om det.. Han havde altid været en af dem der havde setr andre som mere end blot kunder.. Han fnes kort stille for sig selv og slugte jordbærets rester..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg antager at det var tilfredsstillende?" sagde han så og kiggede hen på hende med et spørgende blik.. han havde godt lagt mærke til hendes ører men ville ikke lægge meget vægt på det overhovedet. Han tog et jordbær mere inden han rettede sig op og gik kort ud på altanen og tog hatten af sig, så det halvlange gyldenblonde hår kort blev taget med i vinden. Han tog derefter sin taske til sig og lænte sig op ad balkonens gelænder og tog den lille krukke op med de små lys. Han brettede begge sine ærmer op og afslørede noget der lignede en metaltråd der lå under hans hud. Den ligeså havde den hvide glans over sig.. som de små lys. Derefter tog han krukkens låg af og fiskede lysene op med fingrene og indsatte dem i armene, så tråden lod til at lyse lidt mere op. Han stilte den nu tomme krukke og brettede ærmerne ned igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er der da ikke noget i vejen med." sagde han og betragtede ørerne i en tid. Længe siden han egentlig havde set en neko.
"Fint nok. Du vil lave en aftale. Hvor mange procent vil du højst bruge." sagde han så og smilte. Han var egentlig lettet over hun ville lave løsningen. Han magtede ike flere zombielignende trunter med meget utilfredse kærester.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig synes jeg det. Af alle dyrene i den her verden, er katten nok det mest tiltalende." sagde han med et kort smil og skrev selv under på kontrakten. Han lyttede kort til hendes prase om kærester. "Jeg har ikke megen erfaring med kærester eller lignende. Mit arbejde udgør at mange tror at jeg er helt og holdent forelsket i dem. Pokker også tage de metoder. Mennesker tror det er kærtegn på det meste." sagde han så og rakte hende papiret med et smil. "Så nej. Det har jeg ikke."
Han nikkede da hun havde skrevet under, og derefter foldede han det sammen, så det blev mindre og mindre, til sidst på størrelse med et spillekort og underligt nok, skiftede det også udseende og blev til et kort. Ruder Dame.
Han satte det i hattebåndet med et smil. "Tid til at forsegle kontrakten." sagde han og så imod hende inden han tog et skridt frem for at give hende hendes 10 dages drømme.
Han tog kort blidt fat om nakken på hende og pressede sine læber imod hendes i en tid. Hans mund var iskold og føltes som om han åndede igennem hende.
Gæst- Gæst
Hun mærkede blidt de kolde dejlige læber og lukkede øjnene et kort øjeblik for bedre at kunne føle den følse af at han nærmest åndede nyt liv ind i hende og regnede stærk med hans slags forseglelse af kontrakten snart var færdig...... og ikke varede ved...
Gæst- Gæst
6 små stjerner. Han smilte veltidfreds og brettede ærmet op igen og indsatte dem blandt de andre små stjerner i den lysende sølvtråd under sin hud, som snorede sig i mønstre op ad begge arme og ned over brystkassen, hvilket ikke kunne ses selvfølgelig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var nok ikke en af dem der ville falde ned i sindsygen når hendes kvote var nået, vel? Ashton smilede kort. Ville hun mon ende med at falde ned i Abyssen eller noget andet?
Forhåbenlig ikke.
//Srry lack of krea x)//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Aaaanyway jeg siger tak for handelen endnu engang ærede frøken." sagde han med endnu et strålende smil inden han kort tippede på hatten og nikkede til hende bare for at lade som om han var en normal forretningsmand bare et øjeblik. Et kort spøgende grin kom fra ham derefter.
Gæst- Gæst
jeg håber du bliver meget? Øhm.. hvad kalder man det nu?...
rig på oplevelse og ej rigdom?"
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» I will get you, sooner or later you will give in, and click on this. Soon, you'll be in my power, soon you will be mine - only MINE!(Full)
» You should be mine, but I'll lie.
» That is mine
» You are all mine!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]