Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Not another bloody new guy. - søgning
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Not another bloody new guy. - søgning
Well Lads ´N´ Lassises - Here we go
Udenlandsk uddannet kok og tjener på de 24 søger emner. Opvokset i et fint irsk middelkasse kvarter i Dublins gader, af hans rygsøjle kirug (og små racistiske) far, samt af hans takt og tone opfyldende stedmor der ejer et tøjrensnings firma kaldet Rosenknuppen.
Med minderne om sin biologiske mors trafik ulykke, og med et kys fra sin ungdoms kæreste Karmen O´rilly, hoppet den kære Kazul med sit selvopdigtet navn, på et skib med retningen mod frankrig i håbet om at finde gode job muligheder, og udkonkurrere de franske kokke, så han kan samle pengene krævet til at forsøge sin gravide drømme pige Karmen, og hans fremtidige søn/datter. Kazul er dog ankommet til Frankrig alene da Isabel O´rilly bliv syg med lunge kræft kort inden afrejsen, og siden det er Karmens moster, bliv hun i irland for at pleje og sørge for betaling af hospital regninger. Derfor er Kazul ankommet on his own
Han er en romantiker og en gentlemand, men forvent intet slagsmål, eller mentalt press han kan holde til, for udover han gennem sin karrierer har lært at håndterer stress, har han ingen fysiske eller psykiske færdigheder værd at pointerer.
Betragt ham hverken som god eller ond, for han er ikke i nogen af de kasser, og har en mere komplex etik, men er nok mere hvad man ville anderkende som normal medmenneskelig person.
Navnet Kazul er ikke Irsk, men selvopdigtet fra den superhelte komedie han selv skrev i alderen af 11, hvorefter han påtog sig selv navnet til sin identitet, da han ikke kunne lide sit fødselsnavn Jonny.
Er frisk på alle plots. Alle emner. og alle former for emne partnere.
Spiller med totalt realisme, og hvis din karakter slår min ihjel, eller udføre permente skader fordi det ville være realistisk, så det hvad der sker. Har ingen grænser. Men respekterer dine.
Vil derimod have en med okay grammtik og fin kreativitet, og da jeg ser mig selv som en god emner, kan jeg leverer det samme tilbage tilgengæld.
Udenlandsk uddannet kok og tjener på de 24 søger emner. Opvokset i et fint irsk middelkasse kvarter i Dublins gader, af hans rygsøjle kirug (og små racistiske) far, samt af hans takt og tone opfyldende stedmor der ejer et tøjrensnings firma kaldet Rosenknuppen.
Med minderne om sin biologiske mors trafik ulykke, og med et kys fra sin ungdoms kæreste Karmen O´rilly, hoppet den kære Kazul med sit selvopdigtet navn, på et skib med retningen mod frankrig i håbet om at finde gode job muligheder, og udkonkurrere de franske kokke, så han kan samle pengene krævet til at forsøge sin gravide drømme pige Karmen, og hans fremtidige søn/datter. Kazul er dog ankommet til Frankrig alene da Isabel O´rilly bliv syg med lunge kræft kort inden afrejsen, og siden det er Karmens moster, bliv hun i irland for at pleje og sørge for betaling af hospital regninger. Derfor er Kazul ankommet on his own
Han er en romantiker og en gentlemand, men forvent intet slagsmål, eller mentalt press han kan holde til, for udover han gennem sin karrierer har lært at håndterer stress, har han ingen fysiske eller psykiske færdigheder værd at pointerer.
Betragt ham hverken som god eller ond, for han er ikke i nogen af de kasser, og har en mere komplex etik, men er nok mere hvad man ville anderkende som normal medmenneskelig person.
Navnet Kazul er ikke Irsk, men selvopdigtet fra den superhelte komedie han selv skrev i alderen af 11, hvorefter han påtog sig selv navnet til sin identitet, da han ikke kunne lide sit fødselsnavn Jonny.
Er frisk på alle plots. Alle emner. og alle former for emne partnere.
Spiller med totalt realisme, og hvis din karakter slår min ihjel, eller udføre permente skader fordi det ville være realistisk, så det hvad der sker. Har ingen grænser. Men respekterer dine.
Vil derimod have en med okay grammtik og fin kreativitet, og da jeg ser mig selv som en god emner, kan jeg leverer det samme tilbage tilgengæld.
Gæst- Gæst
Sv: Not another bloody new guy. - søgning
Hej. Du lyder interessant pg gennemarbejdet. Jeg er frisk. :)
Gæst- Gæst
Jeg emner gerne med dig, jeg har dog ikke fået lavet Ansonia færdig endnu
Gæst- Gæst
Hvad ville i to henrivende frøkner sige til et tre personers fælles emne så? us three together ? Could be fun.
Gæst- Gæst
Hvis Petya kan bære over med at jeg er ny til RPG, så vil jeg da meget gerne :)
Gæst- Gæst
Sagtens, men kan ikke foretille mig hvordan det skulle udspille sig? Petya er menneskehader i høj grad, og jeg har det krav til mine medspillere at de opsøger mig in-game. Med mindre Ansonia og Petya kender hinanden i forvejen?
Gæst- Gæst
De kunne måske være kusiner? Det kunne måske være Petya som har lært Ansonia at bruge knive??
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Søgning... Søgning... Søgning.. ( Emnesøgning her)
» Bloody mud!
» Bloody pleasures [xxx]
» bloody night..
» Bloody Mistakes.
» Bloody mud!
» Bloody pleasures [xxx]
» bloody night..
» Bloody Mistakes.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum