Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Pain and Gain
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Pain and Gain
Da hun var forsvundet ud af lejlighed stod Dean blot, helt lammet og satte sig så tungt på sengen og lagde sig tilbage så han lå på ryggen og stirrede op i loftet, han vvar umulig go han vidste det godt. Han kunne ikke gøre noget rigtigt og hans liv blev efterhånden mere og mere indviklet, han kunne ikke engang selv finde hoved og hale i det mere og det hele virkede bare så åndsvagt og umuligt.
Der var en lille stemme inde i Dean der fortalte ham at han ikke skulle bakke ud denne gang, at han skulle gå efter hende og finde hende, imens en anden stemme sagde til ham at han bare burde flyve op til Gud og råbe. Dean anede ikke om nogen af tingene ville virke, Dean gik ud af døren og kiggede rundt, hvordan han nogensinde skulle finde Audrey i den store by anede han ikke og han lod sig derfor fare til himmels, men han nåede ingen at se, ingen at tale med. Alt var bare vidt inden han hårdt ramte den sorte asfaldt. Dean kom med en klagende lyd, hvad ville Gud nu havde fra ham. Dean kiggede op imellem gydens vægge og så Audrey stå med solen mod sig: "Audrey, hvad laver du?" råbte han op til hende og trak sin t-shirt af for at lade sine vinger bredes så han kunne flyve op i højde som hende.
Dean- Highly competent (Rank 12)
Antal indlæg : 661
Hun gjorde plads til at han kunne flyve op til hende, så de nu begge kunne stå ansigt til ansigt. Det lange smukke platin blonde hår gled blidt med vindens dans, mens de mint grønne øjne med rødlig skær, så sørgmodigt på Dean. " Hvorfor kom du.. hvorfor kan du ikke bare lade mig være! ". Hun mærkede en vrede boble op i sig, som bebrejdede hun ham.. for de følelser hun havde. " Gå Dean.. jeg har ingen lyst til at snakke med dig ". Hun vendte ham ryggen og strøg kort en enkelt tåre væk, før hendes øjne langsomt blev en blodrød farve.
Hendes hjørnetænder gled ligeså også frem, i det hun mærkede trangen, den forfærdelige trang til at dræbe, til at dræne. Hun vendte sig om mod ham og sagde med en hård men dog alligevel blid.. undertone " Vis du ikke går, så bider jeg dig fandeme ".
Gæst- Gæst
Dean greb fat omkring hende trods hendes ord: "Hold kæft, snakker du altid så meget?" sagde han og rullede med øjnene, hvis hun ikke havde bemærket det så var han faktisk igang med at hjælpe hende i et snuptag fik han hende ned i et mørkt hjørne af en gyde bagved bygningen hvor hun var i sikkerhed, ihvertfald en times tid for solen der var begyndt at bevæge sig indover byen.
"Jamen jeg er også glad for at se dig" sukkede Dean tl hendes trussel, hun måtte da være helt væk, men på den anden side så kunne han godt forstå det. Aftenens hændelser havde ikek været venlige, alligevel gik Dean ikke, men stod nu blot et par meter fra hende og stirrede over på hende.
Da hun åbnede sine øjne igen, var de stadig blodrøde. Det var som om at de blodrøde øjne ikke tilhørte hende, men nærmere en anden, en der ikke frygtede døden, som var personen allerede død. Audrey smilede en lille smule og så kort op af, i det hun spurgte " Sendte gud dig, eller er du altid sådan en pain in the ass Dean Sanders ". Hun grinte lidt, dog mest af ham. De blodrøde øjne, vis man så godt ind i dem, var de identiske med Kajika´s. Audrey rejste sig langsomt op og tog sit lange smukke hår op i en fin stram høj hestehale, hvorefter hun kort strakte sine arme over hovedet. " Du kan ikke lide mig.. og jeg kan ikke lide dig, så smut ".
Hun gjorde en kort håndbevægelse til Dean, som skulle han se at smutte, inden hun havde fået nok af hans tilstedeværelse. Hun slikkede sig kort om munden og blottede de fine hjørnetænder, der så smukt stod frem, som var hun klar til at dræne ham for alt det blod han overhovedet havde, i den fine veltrænede krop, han nu ejede.
Gæst- Gæst
"Jeg har aldrig sagt jeg ikke kan lide dig" forsøgte Dean sig med og rullede så let med øjnene. Han vidste ikke helt hvordan han skulle forsøge at sige noget fornuftigt til hende når hun var i det fjentlige humør hun nu engang var: "Hør jeg er ked af det igår" sagde han, selvom han allerede havde forsøgt sig med den sætning før, men han forstod godt at hun ikke just kastede sig i armene på ham.
Dean kiggede på hende: "Du kan bare prøve" sagde han og gik så fire skridt til siden så han nu stod op af den modsatte væg i gyden hvor solens stråler stod højt på og han afventede så, hun ville være døden nær hvis hun hoppede på ham.
Hun mærkede en dyb smerte inden i, den smerte der altid skreg.. den smerte der var vedvarende, uanset hvad hun gjorde, så var hun aldrig nok. Hun grinte lidt, mest af sig selv, i det hun sagde " Fint.. jeg vil tilgive dig, på en betingelse.. at du giver mig husly for i dag, samt holder dig væk fra alkohol og stoffer.. ". Hun så bestemt på ham, som forventede hun næsten allerede at han ville afslå hende koldt.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham