Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Quiet. //Oliver EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Quiet. //Oliver EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Quiet. //Oliver EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Quiet. //Oliver EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Quiet. //Oliver EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Quiet. //Oliver EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Quiet. //Oliver EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Quiet. //Oliver EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Quiet. //Oliver EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Quiet. //Oliver EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Quiet. //Oliver

Go down

Quiet. //Oliver Empty Quiet. //Oliver

Indlæg af Alyssa Tirs 8 Okt 2013 - 22:05

T: Omkring kl 18:00.
O: Ikke som sådan nogle.
S: Gågaden, nærmere betegnet i Alyssa's butik.
V: Køligt, men skyfrit.

Alyssa stod og satte nogle glas med øjne op på en af hylderne. De var egentlig meget sjove syntes hun, men det var nok ikke alle der delte hendes form for humor. Tænkende strakte hun sig og så kort rundt i butikken. Der havde ikke været så mange indtil nu, men de fleste kom også først frem når det begyndte at blive mørkt. Derfor havde hun sent åbent. Faktisk åbnede hun først kl 17. Og det virkede til at det var et ganske godt tidspunkt.

Indtil nu var det mest vampyre, djævle og dæmoner der havde været og købe noget, og hun fandt det ganske underholdende at snakke med dem om de forskellige ting. Ikke at hun kun havde ting til at gøre skade, hun havde da også nogle healende salver og den slags.

Denne aften havde hun et par sorte støvler på, og en lang sort kjole med et underbust corsage på også i sort. Der var lunt i butikken, så hun havde ikke noget udover kjolen som dog havde trekvart ærmer. Fordi hun havde en lysebrun hud, virkede kjolen ikke så mørk igen, og hun så da ikke bleg ud, hvilket egentlig var rigtigt rart når nu hun mest gik i sort.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Quiet. //Oliver Empty Sv: Quiet. //Oliver

Indlæg af Gæst Tirs 8 Okt 2013 - 22:20

Oliver skuttede sig irriteret i den kølige aftenvind. Efterår var en trist årstid, syntes han. Træerne og planterne døde langsomt, og alligevel var der noget smukt ved det. Alle de varme, orangerøde farver gjorde ham behageligt tilpas, men tanken om at det kun så sådan ud fordi naturen visnede gjorde ham en anelse utilpas. Han var på vej hen til apoteket for at snakke med en bekendt, der havde brug for hjælp til et overfladisk sår, men noget fangede hans øjne.

Tøvende stoppede han op, og kiggede nysgerrigt ind ad vinduet på en af butikkerne. Der var mørkt, konstaterede han, og de få ting han kunne se derinde gjorde ham en anelse utilpas. Var det ulovlige sager? Var det sort magi? Oliver spærrede øjnene op ved tanken om alt det ufine ved sort magi, og han trak jakken endnu tættere om sig.

"Nå, videre," mumlede han, og ville vende sig om. Alligevel tog han i dørens håndtag, og trådte ind i den lune butik. Han kunne umiddelbart ikke se nogen, og fortsatte over mod en reol mens hans øjne blev mere og mere forfærdede over alle de bizarre ting han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Quiet. //Oliver Empty Sv: Quiet. //Oliver

Indlæg af Alyssa Ons 9 Okt 2013 - 17:23

Alyssa gik tænkende ud i baglokalet for at hente en kasse med tørrede urter, og da hun så kom tilbage med kassen i hænderne, så hun en stå inde i butikken. Hun smilte venligt til ham og lod hovedet glide en anelse på skrå. Derefter satte hun kassen på disken og gik hen imod ham. Han lignede ikke en der normalt kom sådan nogle steder, men måske han var blevet nysgerrig? efter hans blik at dømme brød han sig ikke rigtigt om de ting han så.

"Kan jeg hjælpe dig med noget?" spurgte hun let og stoppede op ved hans side. Lige nu stod han foran hendes forskellige magiske bøger. Et svagt drillende glimt hvilede i hendes nøddebrune øjne. Han var helt klart ikke vant til at komme i sådan nogle butikker.

"Jeg tror ikke du er ude efter lige den her form for bøger, men jeg har omme på den anden side af reolen nogle du måske hellere vil kigge på?" smilte hun venligt. Han måtte næsten være en engel.. Det var i hvert fald det hun gættede på. Så kunne han jo altid blive vred og alt det, hvis hun tog fejl.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Quiet. //Oliver Empty Sv: Quiet. //Oliver

Indlæg af Gæst Ons 9 Okt 2013 - 22:28

Det gav et sæt i Oliver, da en kvindestemme overhumplede ham lige, da han havde taget en bog af hylden. Forfjamsket satte han bogen tilbage på plads, og vendte sig undskyldende om. Han kløede sig forlegent i håret, og skulle til at sige, at han bare kiggede, da hun selv sagde noget til ham. Det fangede hans nysgerrighed. 'Den her form for bøger' lignede en form for mørk magi; bestemt ikke noget, som Oliver havde tænkt sig at praktisere på nogen måde.

Nysgerrigheden vandt over ham, og han smilede varmt - og forsigtigt - til hende. Han pustede ud med en let klukken.

"For at være ærlig, ved jeg slet ikke hvad jeg vil kigge på. Jeg blev nysgerrig, må jeg indrømme." Forklarede hende, men nikkede alligevel, med et varmt glimt i øjet. "Men hvis du påstår, du har noget, jeg kunne have interesse i, så vil jeg da i hvert fald gerne se det." Han lagde hovedet på skrå. Måske var hun en af dem, der kunne kigge på en person, og så bare vidste hvordan de var. Oliver havde altid fundet sådanne personer en smule uhyggelige, men også fascinerende. Det var en af hans laster, måtte han indrømme, fascinationen af alt det, han havde fået at vide var forkert. Måske var det derfor han var gået ind i butikken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Quiet. //Oliver Empty Sv: Quiet. //Oliver

Indlæg af Alyssa Lør 12 Okt 2013 - 19:14

Alyssa smilte venligt til ham da han virkede lidt forskrækket over at hun pludselig stod bagved ham. Og egentlig vidste hun godt at hun måske, burde have sagt noget. Et let blik blev givet til bogen som han satte på plads. Hun var ret god til at kende væsner, det kom sig af hendes hobby gennem lang tid, nemlig butikken. Og så elskede hun at læse bøger, især om andre væsner. Hvis hun nu havde ret i at han var engel, ville han med garanti ikke læse de bøger med mørk magi.

Han gav hende et smil, hvilket fik hende til at trække lidt på skuldrene. Så slappede han nok lidt af nu. Hun var ikke ude på at skræmme ham jo.

"Nysgerrighed er også godt nok af og til.. Jeg er da glad for du kiggede ind, selvom det måske ikke var din hensigt" smilte hun og blinkede til ham. Han virkede ganske venlig, og det var da rart at vide hun også kunne lokke folk til som egentlig, ikke brød sig om butikkens ydre. "Jeg har en masse med Healing, og måder at udvikle sine magiske evner, det er de bøger der er her på den anden side. Måske en lykkeamulet?" sagde hun med et drilsk glimt placerede i de brune øjne. For hendes skyld behøvede han ikke at købe noget, det var hyggeligt bare at snakke med nogen. Det var ikke ligefrem fordi de typer der plejede at komme var videre snaksalige.
Alyssa
Alyssa
Competent (Rank 9)

Bosted : En lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 274


Tilbage til toppen Go down

Quiet. //Oliver Empty Sv: Quiet. //Oliver

Indlæg af Gæst Ons 16 Okt 2013 - 23:32

Oliver sank en enkel gang. Gud hvor burde han virkelig ikke være her. Han kiggede kort på bogen, han havde sat tilbage på plads, og gøs indvendigt. Sort magi. Måske burde han bare undskylde sig, og så gå igen? Det burde i princippet vel ikke være så svært. Han knyttede kort hænderne, og lod dem så åbne sig op igen, frustreret over sin indre splittelse. Han løftede hovedet med et spinkelt håb om at pigen ville få ham til at ændre mening og blive. Der var noget spændende over stedet, men han havde det dårligt over sig selv.

Han kiggede genert ned, da hun blinkede til ham, men smilede alligevel da han kiggede op igen.

"Nysgerrighed er…" Han tøvede, og trak på skuldrene, "Af og til ikke et godt træk for én som mig" Forklarede han, med et skævt smil. Han kiggede overrasket på hende, og lagde nysgerrigt hovedet på skrå. Healing? Måske var det ikke et helt skidt sted han var kommet! Han lyste op i et smil, og kiggede glad på hende. "Healing?" Sagde han spørgende, og nikkede for sig selv. "Healing lyder absolut som noget, jeg kunne finde på at læse om." Han klukkede dæmpet over hendes sidste kommentar. "Ja, vi har vil alle sammen brug for lidt held en gang imellem."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Quiet. //Oliver Empty Sv: Quiet. //Oliver

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum