Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A Visitor Milord (Emmiliana)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: A Visitor Milord (Emmiliana)
Det var nemlig noget hun havde tænkt lidt over siden han gav hende tilbuddet. For hvis man kunne så kunne det være en sej ting at gemme sit blod og så smage det selv, eller gemme det for evigt i en lille halskæde. Hun smilte lidt for sig selv og lukkede sine øjne ”Jaer” mumlede hun så.
Gæst- Gæst
Hmmm altså hvis det er tappet så foretrækker jeg engleblod. Men jeg har ikke prøvet helt frisk engleblod, så der er helt frisk menneskeblod stadig langt det bedste
Han gik efter hende ind i stuen og tog en cola med til hende og selvfølgelig sit eget glas. Han smed sig nærmest ned i sin lænestol og kiggede på hende: Altså hvis dit blod bliver tappet, så er det ikke længere dit og bliver ikke påvirket af forvandlingen. Så du ville godt kunne gemme det til efter forvandlingen. Jeg vil dog ikke anbefale dig at drikke det bagefter. Det kan give dig nogle minder som du ikke havde lyst til at huske
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
Caleb var den første hun nogensinde havde fortalt det til og det var lidt overskridende for hende, så hun begyndte at lukke sig inde i sin egen verden igen.
Gæst- Gæst
Minder er altid vigtige... Men nu har du fortalt noget af din historie så lad mig fortælle lidt af min... Jeg var en gang et lykkeligt medlem af Hus DeBayle. Jeg havde en far og en mor. Og en lillesøster. Anna hed hun. Anna døde fordi hun blev frygtelig syg... Så jeg levede i sorg med mine forældre i nogle år. Så kom Claire. Claire viste mig en ny verden. Jeg blev betaget af den og accepterede hendes tilbud. Det var fantastisk. Indtil mine forældre døde. Det var her det første gang gik op for mig at mange ville dø selvom jeg holdt af dem. Claire blev selv offer for heksejægere. Så jeg har mange gange tænkt over om evigheden var det værd. Se ens kære visne og dø... Da kom jeg til at tænke på at fremtiden er helt min egen. Med store gaver kommer der også store ofre....
Han blev selv rimelig tavs og drejede sin stol så han kunne kigge op på maleriet af hvad der nok var hans familie. Han skålede til billedet og sad lidt i tavshed
Der gik lidt tid hor hun studerede maleriet, og hun kunne godt se at det var Caleb som ung med hans forældre, og så måtte pigen på billedet jo være hans lille søster. Hun kom til at tænke på sine egne forældre og det eneste hun havde tilbage af dem var en halvødelagt billede. Hun sukkede lidt og vendte sig mod ham for så at række hånden ud til ham. ”du skylder mig stadig en dans” Sagde hun med et stort smil.
Gæst- Gæst
Han rejste sig selv op og kørte sin hånd hen over maleriet. Et lille flashback kørte inde i hovedet på ham fra en af de mange fester holdt i familiens palæ. Det var som en film der kørte fra et fornemt bal. Anna kom hen til ham og hev ham i ærmet og sagde: Caleb nu er det altså min tur. Han blev nærmest revet tilbage til virkeligheden da det gik op for ham at Emmilie krævede sin dans. Han rystede lidt på hovedet for at få sit fokus igen og nikkede til hende. Han gik, startede musikken og bukkede for hende med et smil
De eneste danse hun kendte var romantisk intime danse, som hun havde set i tv’et engang ved en eller anden film hun ikke engang vidste hvad det var for en, og lige nu var det også ligemeget. Hun så lidt ned mod jorden og nussede sit ene ben med sin ene fod lidt mens hun tog armene om på ryggen og nussede den ene arm med den ene hånd, genert og en smule nervøs over om hun skulle komme til at træde ham over fødderne eller at hun bare koksede i det ligemeget hvad.
Hun så på ham, ind i hans øjne og sendte ham et lidt genert smil men også et ventende smil samtidig, fordi hun faktisk glædede sig til det.
Gæst- Gæst
Han hjalp hende til at stå forsigtigt på hans fødder. Så lagde han sin højre arm om hendes talje og med den anden hånd tog han hendes højre hånd, løftede den og lod den hvile i hans. Så begyndte han stille at føre hende rundt på en måde så trinene ville danne en stjerne. Han holdt godt ved hendes talje så hun ikke faldte. Han smilede bare og nikkede for at berolige hende om at hun gjorde det godt.
Han begyndte at danse med hende stående på sine fødder, og det var en smule underligt, men hun begyndte godt at forstå systemet. En stjerne hvis hun ikke tog helt fejl, for det var ikke en trekant eller firkant, og de gik hele tiden et skridt ind for så at træde et skridt tilbage igen. Hun rødmede lidt da han tog bedre fat om hendes talje og nærmest fik hende tættere ind til sig på den måde. Hendes tanker begyndte at køre rundt i hovedet igen, men positive var de da. De var bare en del svære at holde styr på. Tænk at du står så tæt med mig, og smiler så varmt. Hun kunne ikke lade være med at smile lige nu, og en enkelt tåre trillede også ned ad hendes kind.
Emmilie var et glad menneske men hun havde aldrig haft nogle decideret forhold der fungerede så tæt før. Så tryghed var ikke noget hun var vant til, og det gjorde hende lykkelig. Hun så mod hans øjne og rødmede en smule for så at kigge lidt flovt væk ”det er dejligt det her” sagde hun så og troede hun snakkede om dansen, men inderst inde mente hun, at det var dejligt at have en person i nærheden.
Gæst- Gæst
Han begyndte at danse stille igen. Han gjorde sine bevægelser meget langsomme så han var sikker på hun kunne følge med hans bevægelser. Når det virkede til hun havde styr på det satte han hastigheden en smule op. Da dansen gik som den skulle spurgte han noget forsigtigt:
Hvorfor kom den tåre lige før Emmilie?
Han tog fat på samme måde og ligeledes gjorde hun. Dog holdte hun lidt strammere fast i hans hånd denne gang, men den anden hånd lå stadig blidt på hans skulder. Hun var ekstremt nervøs for at komme til at træde ham over tæerne nu, så hun bed sig lidt i læben og sørgede for at have sit blik i mod deres fødder. Et skridt tilbage og et skridt frem. Sådan blev de ved mens de dansede rundt i en stjerneform. Ja det var en stjerneform. Hun smilte lidt fordi det så ud til at lykkedes lige nu.
Dansen blev en smule afbrudt af hans stemme og hun så op på ham ”Hvilken tåre?” hun havde ikke selv lagt mærke til at der var en tåre der havde undsluppet hende. Men tanken om det fik hende til at glemme at hun dansede og det blev mere automatisk og flydende nu. ”Oh var det det du tørrede væk fra min kind før” hun grinte lidt og lod det glide ud i et stort smil.
Gæst- Gæst
Lige præcis Emmilie. Nu gør du det rigtige. Du holder op med at fokusere på dansen og bare danser. Så bliver det også meget nemmere at danse. Det var en meget tydelig men dejlig forandring. Jeg håber da tåren fra før var for noget godt. Det kan godt være du ikke rigtig har danset før, men du lærer hurtigt. Meget faktisk.
Han spinnede hende rundt nærmest i en pirouette og holdt sin hånd, så skulle hun falde ville han gribe hende.
Men i det han begyndte at tale om hvordan hun dansede, så slog lynet ned i hende og hun begyndte at lægge mærke til hvordan hun dansede igen, men hun noget ikke at få styr på det sådan ordentligt før han snurrede hende rundt, og hun begyndte at vælte over sine ben, og rigtigt nok, hvis han ikke havde holdt fast i hende var hun nok væltet.
Følelsen skræmte hende. Det at kunne se verden i en skæv vinkel fordi man var ved at vælte var uhyggeligt for hende som elskede at have styr på sådan noget. Hun noget at stramme sit greb om ham samtidig med at hendes anden hånd helt automatisk kom op og gjorde sig klar til at tage i mod et stød fra gulvet som nok ville ramme hende rigtig hårdt.
Men hans greb var nok, det redede hende og trak hende indtil sig igen hvilket forbløffede hende mere end gulvets stød mod hendes krop, for det var blødere at ramme.
Gæst- Gæst
Det var ikke min mening at chokere dig Emmilie. Jeg ville kun rose dig for hvor godt du klarede det. Men lad os sidde lidt og nyde et glas. Der er vist nok danseundervisning nok for nu synes du ikke? Du siger bare til hvis der er andet jeg kan bringe så må du jo sige det.
Hun oplevede rigtig mange nye indtryk og det tog selvfølgelig tid at absorbere dem. Men hun klarede det efter omstændighederne godt. Mange ville nok bare begynde at fornægte hvad der skete omkring dem
Hun så på glasset og løftede det så op. Og lige som ham så snurrede hun det lidt rundt med sin pegefinger i mens hendes tanker kørte lidt rundt. ”Hey… uhm.. Caleb, jeg håber ikke at jeg er besværlig at finde ud af, for jeg ved godt jeg nogen gange ikke giver mening, eller viser tingene som jeg føler når jeg gør, og andre gange føler jeg noget for meget.” hun lavede et lille grin for at hentyde til hun ikke forstod det helt selv. ”Jeg er bare en usikker følsom pige der ikke kan sætte ord på ting ordentligt” hun hentydede til engleblodet som hun smagte før, og hendes manglende reaktion på det. ”Men underlig er vist et godt ord for mig” hun grinte lidt før hun tog en tår af sin cola.
Gæst- Gæst
Han tømte sit glas og svarede: Det er skam helt i orden Emmilie. Ville det ikke være kedeligt hvis alle var ens? Jeg synes kun det er dejligt at måde individer så unikke som dig. Du er ganske vist følsom, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Det er bare ikke alle der kan acceptere forskelligheder men det er også oftest de mest ensomme individer.
”Heh, sorry sorry2 sagde hun så og tog hånden op til sit hoved som et lidt uskyldig forsvars måde for som han hele tiden havde sagt, så var han en gentleman og en gentleman ville nok ikke syntes om at man bøvsede åbent foran ham. ”Jeg er ikke særlig piget på det punkt” sagde hun så og satte sine fødder ned på gulvet for at have et fast grundlag nu. ”men hvis du ikke kan lide det skal jeg nok sørge for at det aldrig sker foran dig igen” hun smilte venligt til ham og ventede på hans reaktion.
Gæst- Gæst
som en bog af etikette. Og der passede han jo nok ikke ligefrem ind på det typiske billede. Bevares han kunne alt en adelsmand skulle kunne, men derfor behøvede man ikke være kedelig.
Han blev godt nok lidt chokeret over at hun bøvsede. Det skete ikke normalt set de steder han kom og i kraft af han var vampyr, bøvsede han ikke selv.
Han grinede bare med lidt og sagde: Det er skam helt i orden. Det er jo ikke nogen dyr restaurant vi sidder og spiser på. Jeg er i teorien ligeglad med du bøvser i mit hjem Emmilie, jeg har bare ikke selv bøvset i 300 år så det kom bare som et lille chok
Hun gik hen til vinduet for at kigge ud og se hvad der skete udenfor her til aften eller nat som det jo var ved at være nu. Hun sukkede lidt da hun så at der var rimelig mørke skyer i betragtning af hvor mørkt der var. Der var et stormvejr på vej. ”Uhm.. Caleb, hvor længe er du oppe i nat” hviskede hun så og vendte sig mod ham ”for, jeg tror ikke jeg skal hjem i det vejr der er på vej” hun smilte lidt kækt til ham før hun grinede lidt. Emmilie var bange for torden, men ville aldrig indrømme det for Caleb, som en af de eneste ting hun ikke ville fortælle ham. Men for at rette tankerne mod noget andet så gik hun tilbage for at stille ham et par spørgsmål.
Hun slog sig ned i sofaen igen og foldede sig sammen ”Så.. Caleb du er jo godt nok kun en mandlig vampyr men du må jo vide lidt. Får kvindelige vampyrer menstruation? Og danner i ehm..” hun rødmede lidt før hun sagde ”sæd”
Gæst- Gæst
Han gik selv med op til vinduet og kiggede ud. Der var ganske rigtigt et stormvejr på vej. Og det ville ramme snart. Det var ikke til at sige hvor frygteligt det ville blive endnu. Han kiggede ned på hende og sagde: Jeg går ud fra du spørger om du må overnatte da du ikke vil ud i det vejr. Jamen ved du hvad der er sofaen du kan tage Emmilie. Ingen skal ud i det vejr hvis man kan undgå det
Endnu et brud for ikke at sidde fast i en stærk følelse? Ja det måtte være sådan noget. Han satte sig i lænestolen, lænede sig lidt frem og støttede albuerne på knæene. Så tænkte han kortvarigt og sagde: Det var nogle spørgsmål jeg ikke havde fået før. Men nej kvindelige vampyrer får ikke menstruation og mandlige vampyrer producerer heller ikke sæd.
Gæst- Gæst
Ja selvfølgelig. Mit liv lige før jeg blev forvandlet var egentlig fint men trist grundet min lillesøsters bortgang. Det var lidt svært at finde noget egentlig værdi i livet. Claire mødte jeg til en fest og vi endte med at snakke sammen. Hun viste mig lidt af livet som vampyr og advarede mig også om de negative ting der kunne være. Jeg endte med at acceptere. Forvandlingen i sig selv var ikke på nogen måde behagelig. Men da jeg vågnede igen, var det som at se verden med nye og skarpere øjne. Alle ens sanser var stærkere. Det var som om mine øjne var blevet åbnet for hvordan verden ser ud. Jeg skulle selvfølgelig vænne mig til alle de nye indtryk, men jeg blev undervist i de ting man skulle tage højde for så overgangen var problemfri. Du vil selv blive undervist i alle de nødvendige ting. Så det korte af det lange er: Jeg valgte at blive forvandlet fordi min verden var blevet grå og trist. Da jeg vågnede var verden farverig og smuk. Ganske vist er der negative ting, men lægger man tingene op på en vægtskål så er den positive side klart den tungeste
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Skal jeg blive vampyr eller skal jeg forblinde et menneske og blive gammel og kedelig som mister alle sine venner i en gammel alder og bare ønsker at det snart er min tur? Eller skal jeg virkelig blive vampyr og leve for evigt og få en masse venskaber med forskellige væsner og blive sammen med dig Caleb. Hun sukkede lidt igen og foldede sig endnu mere sammen og holdte nu sine hænder mod sine øre. Skal jeg blive vampyr og ende med måske at blive en hungersyg massemorder som nyder at slå ihjel bare for at få blod og nyde den smerte man forsager på de uskyldige væsner der skal give sit blod bare for at jeg skal overleve… men så igen, jeg ville have sværere ved at dø, og det har jeg allerede været ude for før.
Hun begyndte at græde ved tanken.
Gæst- Gæst
Awww Emmilie..... Det må være noget af en konflikt du gennemgår.... Der er ingen pres overhovedet. Du skal nok komme frem til den beslutning der passer dig bedst. Der vil hele tiden være nogen til at støtte dig lige meget hvad du vælger... Jeg bliver ikke sur hvis du takker nej. Jeg gav dig jo ikke muligheden fordi jeg var sikker på hvad du sagde. Jeg gav dig bare muligheden
Hun satte sig op og krammede sig ind til ham. Hendes krop rystede lidt men hun slappede mere af nu. ”Jeg ville bare ønske jeg allerede vidste hvordan jeg ville blive” hun så op i hans øjne før hun skjulte sit ansigt indtil ham igen ”Men vil du være sød at tappe noget af mit blod så jeg kan få det til en lille halskæde” hun smilte meget lidt til ham og virkede en smule nervøs. Det kom sig af at hun var bange for nåle, så hun håbede han ville sige ja og gøre det i stedet.
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Solnedgang - Emmiliana
» Efter Lukketid - Emmiliana
» Meet me in the Dark ~ Emmiliana
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]