Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Is it blood i can smell-Constantine EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Is it blood i can smell-Constantine EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Is it blood i can smell-Constantine EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Is it blood i can smell-Constantine EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Is it blood i can smell-Constantine EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Is it blood i can smell-Constantine EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Is it blood i can smell-Constantine EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Is it blood i can smell-Constantine EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Is it blood i can smell-Constantine EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Is it blood i can smell-Constantine EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Is it blood i can smell-Constantine

Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 19:59

T:Middag s tid ca
O:Tpgen over stedet, en bænd, gravstene, et lille hus belagt med sten og mursten
V:Tåget, mørkt, koldt
S:Kirkegården
D:7/7?

_____________________________________________________________________________________

Julia sad på den eneste bænk på hele kirkegården, den var lavet af træ, og så meget
mørk ud i et skær. Tågen havde lagt sig stille over hele stedet, og der var ingen tid til at se efter
nogen spor af nogle for hun kunne høre lidt at der var stille, næsten som sad hun inde i et fængsel.
Julia s røde blik skimmede nogle gravstene, mens håret bare faldt lidt ned over ryggen. Hun var meget
heldig at hun kunne se noget i mørket, og meget heldig at hun var gået herned der plejede at ske
så mange ting nede ved kirkegården så derfor gjorde det hende ldit glad at være her. Nu hvor vejret var så dejlgit koldt
og at det var på dette tidspunkt gav det en slags spændings følelse inden i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:15

han havde siddet i en time eller sådan cirke og stirret på en gravsten hvorpå navnet 'leriandél' stod hele hans familie var ikke vampyre han var en af de uheldige der blev taget af vampyrene tilbage hvor han opvoksede og han viste en del af hans familie nu om dags var ankommet til frankrig og at en del af hans familie havde blevet begravet her han rejste sig op og rettede på frakken han tog sine briller med røde glas på og gik ned igennem tågen for at komme hjem igen på vejen syntes han at han skimtede en pige side på bænken da han var foran bænken stoppede han brat og vendte sig og kikkede på hende han vidste der var noget underligt ved hende men var ikke helt sikker *endu en* tænkte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:23

Julia vendte sig lidt rundt på bænken og skulede lidt til den person som kom hun vidste underligt nok at hun kunne se ham gennem tågen som hun hele tiden havde troet hun ikke kunne, så tog hun sine ben ind til sig mens hun nød kulden race forbi hende lidt"Hmm jaså hvad laver en vampyr som dig her"lød det ud af munden meget venligt og lidt stille hun vidste at han var en art som hende, de røde øjne afsløred et og også hans lugt. Julia s hår begyndte at flagre lidt mens hun kørte en hånd igennem tågen der skete ikke noget fordi tågen blev bare hel igen, efter at hun havde lavet et hul det healede sig bare. Gravstene og huseet var mørkt belagt, og stod helt stille omringet af tåger fra hvert hjørne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:27

han sukkede og gik hen og satte sig ned ved siden af hende og justerede på brillerne "hvad gør dig så sikker på jeg er vampyr?" han lænte sig tilbage på bænken og kikkede ligé ud i tågen han viste at alle kunne fornemme andre racer og at han kunne det sammen men han ville gerne hører om hun baserede det på andet end normalt men det var sikker 'lugten' eller følelsen men han lignte jo mere et menneske... eller ihvertfal om dagen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:33

Julia kiggede på ham med hovedte på skrå og smillede lidt mens hun lod et blik glide til den ene side, hvor der var en masse gravstene, og den anden side ikke så mange"Fordi jeg kan lugte det, og føle at du er det du ligner et menneske men jeg kan se det på dig underligt nok"sagde hun og nikkede lidt til ham"Men mit navn er Julia fuldenavn Julia Stone hyggeligt at møde dem"sagd ehun fornemt lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:41

han sukkede og nikkede "nå..." hvar hans svar bare hans fransk var lidt rusten og han havde en britisk accent på sine ord underligt nok "Julia.... miss stone noget siger mig du kan lide kirkegården på denne tid af natten?" han vidste det var et dumt spørgsmål men han spurgte alligevel "jeg hedder Constantine hele mit navn er ligemeget"

[OOC: Navner Constantine bliver udtalt Kon-stan-tin]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 9:00

Julia nikkede lidt til det han sagde mens hun kiggede rundt på kirkegprden, der var grave, mørkt og meget smukt"Ja det kan jeg meget godt jeg syntes kirkegården er meget smuk om natten"sagde hun med et lille smil og kiggede hen på ham"hyggeligt at møde dig Constantine

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 23:20

han sukkede stille mens han kikkede rundt på kirkegården også selvom udsyndet var dårligt "kan ikke helt se charmen med en kirkegård... det er bare her de normale døde er... intet specialt... nogle af gravene er tomme enda eller vare en sten der markere ingenting...nej er ikke ligsom de var engang... engang hvor de betød noget" han kikkede op af hvilket havde nogenlunde sammen resultat ingen udsyn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:08

Julia nikkede og rejste sig mens hun gik lidt rundt mellem dem"jeg syntes det er meget hyggeligt, lugten fra de døde, gravene, huseet der, mørket det hele passer nærmest bare ind"sagde hun og kigged hen på ham"syntes du ikke eller hver har jo sin mening"tilføjede hun med et tænkene udtryk i øjnene og hovedet mens hun strøg en finger igennem håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Søn 11 Jul 2010 - 15:16

han rystede let på hovedet "for mig til at tænke på da jeg døde.... er ikke en rar tanke også selvom det er mange mange år siden" han sukkede lidt for sig selv og kikkede ned på hende "foretrækker folk der bevæger sig" han smilte let da han selv syntes kommentaren var lidt morsom

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 16:17

Julia kiggede på ham med hovedet på skrå lidt"virkelig syntes du det"spurgte hun med et grin der undslap hendes læber. Julia kiggede rundt der var så mange ting og omgivelser på kirkegården

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 17:27

han nikkede "ja... ville foretrække som f.eks at spændere tid med en smuk pige som dem end at sidde og stire på en grav af en død mand eller kvinde" han smilte venligt til hende og lagde hovedet let på skrå "hva' syntes de?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 17:29

Julia smillede mildt til ham over det han sagde hans ord til hende mens hun kiggede rudnt på gravene"jeg enig men balancen mellem de døde og levende er ukrontroleret men yderst suk og behagligt jeg siger mange tak fordi du synte jeg er smuk"sagde hun og bukkede lidt forvover til ham mens hun kiggede tænkene på ham"har du fået drukket noglet blod"spurgte hun venligt lidt stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 17:40

"jeg syntes ikke bare de er smuk, jeg ved de er det og jeg har set mange ting i min levetid men de overgår grænserne af skønhed jeg før har set" han smilte til hende før han trak på skuldrene "er ikke den tid på måneden... og ligesom andre vampyre har jeg ikke brug for det ligeså ofte OG bruger syntetisk blod for ikke at blive andgrebet af flere vampyr jægere... de ldaer mig pænt være" han satte hovedet let på skrå "men noget siger mig de er blod tørstig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 17:43

Julia kiggede på ham med et lille sil over læben hun var meget beæret over at han syntes hun var smuk de fleste havde ikke brugt dette ord"Tak mange tak..For deres ærlige mening ja lidt tørstig men vil lære at holde på min trang så jeg bider ikke nogen"sagde hun og nikkede lidt mens hun lod sit røde blik spejde rundt i omgivelserne"jeg vil undgå at sætte lidelser igang hos menneskene eller væsnerne.."sagde hun stille ed blikket op på himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 19:41

han smilte til hende "godt valg... du kan også prøve at vende dig til syntetisk blod også selvom til at starte med ville dyre blod smage bedre.. tror jeg da jeg aldrig har drukket fra et dyr... fylt med sygdomme og alt det der" han kikkede op på himlen før han kiggede ned på hende igen "sikken pokkers tåge... gør dog ikke folk suspekte... ihvertfald ikke meget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Is it blood i can smell-Constantine Empty Sv: Is it blood i can smell-Constantine

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum