Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Even if you where the last person on, shit.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Even if you where the last person on, shit.
Men så snart hun begyndte at tale følte han hvordan han pressede hårdere imod sine øjne. Skubbede dem nærmest helt ind i øjenhullerne. Han startede ud med at se det sædvandlige farveshow bag lågene. Og det gik så hen til at blive umådeligt ubehageligt. Dog stoppede han ikke lige med det samme. ”Just go away! Ligner jeg måske en der har brug for at fører en samtale lige nu..?” Den vrissende tone lå stadig hen over hans stemme. Den syntes bare ikke at dække helt over den svage usikkerhed der for første gang lå i hans stemme. Og tydeligvis ville han heller ikke lade hende vide at han sad og legede tude Marie over noget hun nok ikke ville forstå. Endelig stoppede han sig selv i at pine sig selv med den ubehagelige smerte. Han stoppede med at presse imod sine lukkede øjne. Et halvkvalt snøft lød fra ham, hvor efter hænderne blev kørt op igennem det tykke brune hår.
”Lily var min søster. Hun var sammen med mig i den ulykke jeg døde i.” begyndte han så pludselig. Uden den hårde tone. Og han talte heller ikke specielt højt. ”Hun endte i en komatilstand. Jeg ved ikke engang om hun er vågnet endnu. Og det er snart 8 år siden nu.” Han var ikke engang sikker på at hun stadig var det. Eller om hun havde skredet som han havde bedte hende om. Han fik flettet sine fingre ud af det uglede hår, hvor efter han fik lagt sine arme over kors. Blot for at støtte dem imod hans knæ igen. Han stirrede tomt imod vejen. Blinkede konstant for at udtørre sine øjne fri fra salte tårer. ”Hun burde være ude og lege med jævnaldrende. Ikke ligge i en hospitalsseng med slanger, der fører skidt ind i hendes krop for at holde hende i live, nu hvor hun ikke selv kan indtage føde.” Endnu et snøft kom fra ham. Og han så stadig ikke imod hende. Han kunne ikke holde til det. Han følte sig alt for åben. ”And your shit of a touch just dragged me back.”
David O'Neal- Amber Sky - Leder
- Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.
Antal indlæg : 91
Da han igen talte til hende, inden hun nået at gå igennem hendes muligheder for hvad hun skulle gøre nu, følte hun sig som frosset til stedet, det at han åbnede sig op og vidste hvor følsom han kunne være på en gang, var lidt overvældende for hende. Hun bed hårde i læben, næsten så hun kunne mærke smerten der blev sendt igennem kroppen for at få hende til at stoppe, men blot for at blive ignoreret. Hun tog en dyb indånding, inden at hendes ben begyndte at flytte på sig, ikke væk fra ham, ikke ned af gaden og væk fra alt dette rod, men hen foran ham, hvor hun satte sig ned på hendes knæ. Først kunne hun ikke få sig selv til at vende de krystal klare blå øjne imod ham, og kiggede ned på hendes hænder der langsomt begyndte at blive røde på grund af kulden der bed i hendes trætte og udkørt krop. Da hun havde sat sig fik hun den sidste sætning med And your shit of a touch just dragged me back. Hun kunne mærke hvordan det brændte bag hendes øjenlåg, men kun en enkelt tåre fik lov til at løbe ned af hendes kind, inden hun stoppede endnu en syndflod af tåre der igen skulle vise hvor svag hun var. Hun hæv et hurtigt suk til sig, inden hun valgte at kigge op, hun kunne mærke lysten til at kramme ham ind til sig, tørre tårene væk fra hans kind brede sig inde i hende, men hun sad fuldkommen stille og tillod sig slet ikke at rører ham igen. Ikke efter hvad hun lige havde gjort, desuden ville han nok aldrig tillade hende at nærme ham sig igen, og nu hvor hun ellers havde følt de var kommet tættere på hinanden.
''I'm so sorry David, I, I didn't know, Im deeply sorry, if id known what you whent through.. I never ment to hurt you like that'' hendes ord var også en lav hvisken, som om hun ikke ture snakke højere, hun sukkede igen, og lod fingrene glide op til hendes kind og fjernede tåren der næsten var nået ned til kæben. Hendes øjne var igen vent ned imod hendes røde hænder der vred sig mellem hinanden, som var hun til en eksamen og ventede nu på den endelige dom, havde hun bestået eller ej? Pludselig med et ryk vente hun dog et meget besluttet og fast udtryk imod ham ''hit me..'' hendes stemme var en anelse højere, og et meget alvorligt undertyk i stemmen var blevet lagt som i at vise hun ikke lavede sjov. ''It will make you feel better?'' prøvede hun så igen, bare for at få ham til at kigge på hende, alt, det var ved at ødelægge hvordan at han undveg stort set alt kontakt mod hende, selvom hun fortjente det. ''Hit me''.
Evelyn Swift- Advanced Beginner (Rank 7)
- Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.
Antal indlæg : 117
Pludselig så han dog op. Han løftede hovedet og stirrede direkte imod hende med de brune øjne. Han havde spilet dem en hel del op, og han så ikke ud til at være alt for begejstre. Han så mere overrasket ud. Med en smule rynket næse. ”What the fuck!?” Af en eller anden grund havde det virkelig trådt ind i ham. Slog ham hårdt i ansigtet med en knyttet næve. Han var dog ikke sikker på, hvordan han skulle reagere. Derfor havde hans ubevidsthed automatisk valg den nemmeste udvej.
”Du vil have mig til at slå dig!? Hvad fanden..!” Han hævede stemmen besynderligt. Han virkede næsten helt ustabil i øjeblikket. Som vidste han ikke helt hvordan fanden han skulle gøre tingene for at få dem rettet op. Han kom underligt hurtigt op på benene igen, hvor på han samtidig fik taget fat i hendes bluses krave. Bare for at få hende op at stå på benene lige som ham. Så følte han sig nemlig knap så højere stående. Han forholdte dog et greb i hende lidt endnu som de stod op. Tvang hende nærmest op på tæerne. ”Hvad tror du jeg er? Et monster? Hvorfor fuck skulle jeg slå dig!? Og så endda få det bedre af det!” Hans tone lå tæt på et råbende leje. Men han prøvede ikke at blæse hendes trommehinder helt itu. Lidt selvkontrol havde han da. ”What the hell is actually going on in that head of yours!? Ligner jeg måske en der ville hæve hånden over dig!? Nej! Det er ikke hvad der ville få mig til at få det bedre.” Med et mindre ryk slap han hende igen og trådte selv et skridt tilbage. Han havde nær snublet over kantstenen, men han fik hurtigt fanget balancen igen. Det stoppede ham dog ikke for at ligne en idiot det lille sekunds tid. Ikke noget der fik ham til at tage blikket væk fra Evie.
”Du må få et andet røvhul til at slå dig..!” Han tørrede diskret og med hurtige bevægelser den sidste fugtighed væk fra sine kinder, inden han så ellers så væk fra hende. Drejede siden til hende. Og kørte endnu en gang hånden igennem det kraftige hår. Hans briller. Hvor var hans briller? Selvfølgelig var de væk, nu hvor han havde mest brug for dem. Han kunne jo intet se lige nu. Specielt ikke nu hvor det var begyndt at sne. Great! ”Der er ingen grund til at jeg slår dig. Det vil kun få mig til at få det meget værre.” Han var endelig faldet ned igen. Forsigtigt drejede han hovedet imod hende igen. Så lidt mindre hårdt på hende. Han var træt. Og han vidste ikke hvad han skulle gøre. Overhoved. ”Don’t ever tell me to hit you again.”
- Bosted : Han har bosat i et fint lille rækkehus i Terre’s bolig område. En etage. Omkring 69 m². Et småt separeret køkken, en rummelig stue, et badeværelse og soveværelse. Plus entré. Her bor han med sin midget-kat.
''Så du indrømmer du et røvhul?'' mumlede hun med en svag sarkasme og let morskab der fik lov til at spille et lille smil hen over de snart blå læber, men stadig ikke der gav hun kroppen lov til at stå og ryste som var hun ramt af parkinson. ''Kirken var ellers så god til at vise mig den rette vej med et bar håndfiner i ny og næ'' denne gang var det tydeligt at det ikke var ment som at blive taget seriøs, men nu vidste hun jo godt at han ikke lige frem virkede som typen der kunne se en joke når han allerede var oppe i det røde felt. Sjovt som hun prøvede at overbevise sig selv om hun kendte ham, når hun i virkeligheden slet ikke kendte ham overhoved. Ja han havde fortalt hende nogle personlige ting, hun havde delt nogle af hendes, han havde reddet hende, og hun havde påtrængt hans gæstfrihed. Det gjorde dem jo til intet andet end bekendte, folk der ikke kende hinanden, men ud af tilfældighed havde stødt på hinanden to gange. Hun rystede på hoved af sig selv, og hendes dumheder samt tydelige barnlige tanke gang om det ønske at ville kunne kalde ham ven.
Hun tog en dyb indånding ''I promise'' et kort suk undslap hendes læber, mens hun kastede blikket over hendes skulder, hun havde ingen anelse om hvor langt der var her fra til gyderne, hun havde for længst overskredet hendes gæstfrihed her hos David. Men lysten til at gå flere kilometer for at nå til skjulestedet i bare fødder var ikke just tiltrækkende, og trods at hendes lejlighed ikke lå særlig langt væk havde hun ingen intentioner om nogen sinde at vende tilbage der, især ikke efter hvad der var sket for nogle få timer siden. En pinlig tavshed opstod fra hendes side af, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre eller sige, var der overhoved mere at sige? Og hvorfor havde han ikke bare gået ind og smækket døren og gjort det klart at hun skulle finde et andet sted at lave ulykker. Hun forstod ingen ting, hun var træt, sulten, udkørt i så mange områder af hendes krop at hun ikke vidste hvor hun skulle starte omkring hvilket lemme der gjorde mest ondt. Ynkelig, ynkeligt.
- Bosted : Når hun ikke sover på kontoret, har hun nu købt et hus som er bygget ind et sted i bjergkæden.
David trippede kortvarigt på stedet han stod. Vendte nu fronten imod hende. Hvor efter han tog et skridt hen imod hende. Og så et til. Og så endnu et. Han stoppede først, da han var helt oppe ved hende. Og han ville fortsætte, hvis hun bakkede væk. Og forhåbentlig inden hun stak af, fik han løftet sine arme og langt dem omkring hende. Han var overrasket over sig selv. Men han stoppede dog ikke. Han strammede omfavningen lidt. Pressede hendes ind imod sig. For så derefter at lægge sit hoved hvilende oven på hendes. Han sukkede lettet og lukkede sine øjne et øjeblik. ”Fucking in hell. You’e surely to become my death..” lød det svagt fra ham. Stadig med sarkasme i stemmen. Bare ikke så giftdryppende som så mange andre gange. ”Jeg ved ikke, hvad fanden jeg skal gøre af dig lige nu.” Han følte, hvordan hendes krop lå et par grader under hans. Hvilket blot fik ham til at presse hende mere ind til sig. Han blinkede et par gange for at få den generede irritation væk. Han træk vejret roligt og var tæt på at indånde hendes hår et par gange, uden at det faktisk skete, selvfølgelig.
”Hey… I’m feeling some take away pizza. Hvad med dig? Det har været lidt af en hektisk dag. Og jeg kan forstå, du ikke har et ønske om at tage på hospitalet lige med det samme. Du kan trods alt sagtens stå af dig selv.” Han slet hende ikke. Blev blot stående med hende i sine arme. Han var taknemmelig for at være så meget højere end hende, at han uden problemer kunne holde sit hoved over hendes. Han så lidt frem og tilbage på den tomme gade. Og så tilfældigvis ud af øjenkrogen hans elskede nabo stå i sit vindue og se imod dem. Hvad hun dog ikke stod og tænkte nu med det smørrede smil på hendes rynkede læber. For helvede.
''Huh...'' var den eneste lyd der kom fra hendes læber i overraskelse da hendes øjne ikke længere kunne fokusere på husets vægge foran hende, men nu lå på en mandlig beklædt overkrop. Hun rynkede brynene af overraskelse for så at vende de blå øjne op imod de dejlige brune, trods at de altid var så spydige at kigge på, aldrig rigtig vidste følelser eller medlidenhed, var der altid en varme i dem som gjorde at selv hvis de gav en dræber blikket havde man svært ved at rive øjnene væk fra dem, eller, i hvert fald de få gange hun havde haft muligheden for faktisk at kigge ind i dem. Det næsten han gjorde kom dog som en stor overraskelse, bedre beskrevet som en chok, da armene blev lagt rundt omkring hende.
''slog mig ud, put mig i en brun pose og ud over en bro, tror jeg måske er den mest effektive måde at prøve at komme af med mig på'' fniste hun kort og tillod sig nu, at ligge armene rundt omkring ham og lagde taknemmeligt hoved imod den varme brystkasse. Med lukket øjne lod hun sig faldt fuldstændig ind i hans favn, hun var ikke bange mere, for første gang i meget lang tid følte hun sig tryg, eller det var ikke helt korrekt, alt den tid hun havde tilbragt med ham havde hun følt sig mere tryg end hun nogen sinde havde gjort sammen med hendes såkaldte redder, nemlig Greg. Hun sukkede kort, hvorfor kunne der ikke bare gå et halvt minut hvor hun ikke skulle tænke på ham, lige meget hvor hun gik hen, lige meget hvad hun gjorde i sit liv for at komme videre, fandt han altid en måde at ødelægge det hele for hende. ''Måske bare.... blive ved med at holde om mig, bare lidt endnu'' hendes stemme var svag, som var hun bange for overhoved at sige den sætning til ham, for ville det få ham til at slippe hende omgående? Men da det ikke vidste sig at være tilfældet, slappede hun en smule mere af og stod blot med lukkede øjne og kunne mærke hvordan at hans hjerte slog imod hans brystkasse og førte lyden ind i hendes øre som var placeret ikke særlig langt væk fra dens placering. Den næste sætning fik dog grinet fra på hendes læber, og et lille let grin forlod hendes læber.
''En ting må man gi dig, du bliver aldrig let af læse... Det ene øjeblik skulle man tro at du prøvede at få mig til at stå op i flammer med de der dødbringende blik, og nu skal vi have take away pizza? Hell, why not... Can jeg få ekstra sarkasme på min, må hellere få noget mere indenbords hvis jeg nogen sinde skal op i din kaliber..'' som det drillende fra hende, men stadig med hendes hoved imod hans varme krop. Da han ikke havde sluppet hende endnu, var hun ikke helt sikker på hun egentlig havde lyst til at de skulle forlade denne stilling helt endnu, den pizza måtte godt vente... Da de tanker passerede hendes hoved gav hendes mave en ordenlig rumlen fra sig. Måske kunne den ikke helt vente så længe som hun havde troet.
''Men pizza lyder bedre end hospitalet... så, pizza it is then!'' Hun trak sig en smule væk fra ham, hvor efter hendes øjne rettede sig samme retning som hans, imod den altid så nysgerrig nabo, kvindens stemme rungede allerede inde i Evie's hoved, forfærdelig kvinde mennesker, og hun havde kun hørt hende igennem en dør, godt det ikke var hende der boede sådan en kvarter hvor naboerne altid virkede en smule for nysgerrige til at der var nogen som fandt det okay.
Så levede de lykkeligt til deres dages ende.
The End.
Side 2 af 2 • 1, 2
» Well... shit - Constantine
» The world is shit.
» Don't Give It a Shit
» Well shit ~ Emnesøgning ~
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus