Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Kreativitet
Side 1 af 1
Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)
Heej alle!
Jeg har i fire dage arbejdet på at lave et pc-spil over en historie som kørte på et Star Wars rollespilshold som jeg styrede på et tidspunkt.
Jeg er lige blevet færdig med demoen, så tag da lige og download den og skriv hvad i mener! Spillet fylder ikke mere end 70MB.
HUSK NU! LÆS MIG-FILEN ER DER IKKE FOR SJOV!
Screebshots:
Link til download: DOWNLOAD
Giv mig noget feedback!
Håber i kan lide spillet :D
Jeg har i fire dage arbejdet på at lave et pc-spil over en historie som kørte på et Star Wars rollespilshold som jeg styrede på et tidspunkt.
Jeg er lige blevet færdig med demoen, så tag da lige og download den og skriv hvad i mener! Spillet fylder ikke mere end 70MB.
HUSK NU! LÆS MIG-FILEN ER DER IKKE FOR SJOV!
Screebshots:
Link til download: DOWNLOAD
Giv mig noget feedback!
Håber i kan lide spillet :D
Gæst- Gæst
Sv: Et af mine store projekter: STAR WARS: Rise of Nepharian (PC-spil)
Fuuuuuuck hvor fedt :D !! Det ligner noget i stil med Hanako spillene der hedder Aveyond O_O
Vidste ikke man selv kan lave sådan nogle :O
Jeg prøver det med det samme!! <- overekstatisk.
Vidste ikke man selv kan lave sådan nogle :O
Jeg prøver det med det samme!! <- overekstatisk.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
SYYGT!!! Zamba du er sq da bare for nice - det samme med dit spil!! XD
hvordan har du lavet det spil Oo altså med et specielt program eller noget? :'O
hvordan har du lavet det spil Oo altså med et specielt program eller noget? :'O
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Hehe mange tak ^_^ Giv kritik når i har spillet det!
Gæst- Gæst
Skal jeg nok (Når jeg har fundet ud af hvordan man installere den asiatiske halløjer xD)
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
I tilfældet du ikke åbner min besked:
Oi. Er kørt fast i spillet meget tidligt. Det er den der dør der skal åbnes med passwordet: Nepharian.
Well.. det virker ikke. Ligemeget hvor mange gange jeg trykker på de rigtige knapper i rigtig rækkefølge, så siger den det samme.
acces denied.
Oi. Er kørt fast i spillet meget tidligt. Det er den der dør der skal åbnes med passwordet: Nepharian.
Well.. det virker ikke. Ligemeget hvor mange gange jeg trykker på de rigtige knapper i rigtig rækkefølge, så siger den det samme.
acces denied.
Ahngel- Master (Rank 21)
^OP lille emne! Jeg vil ha kritik ^_^
Gæst- Gæst
WOW Oo'!!!!!!! (et udbrød på vej xDD) hvor er det bare seeejt n____n elsker star wars især lyssværd yaaaya!!! ^__^
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Et spil med mine dukker-Mika Amané
» Tag mine hænder, mine ben, øjne og mund. Men hjertet vil du aldrig kunne røre. Så buk! - Tanya
» I will get you, sooner or later you will give in, and click on this. Soon, you'll be in my power, soon you will be mine - only MINE!(Full)
» "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
» ~Kun Et Kort I Mit Spil~
» Tag mine hænder, mine ben, øjne og mund. Men hjertet vil du aldrig kunne røre. Så buk! - Tanya
» I will get you, sooner or later you will give in, and click on this. Soon, you'll be in my power, soon you will be mine - only MINE!(Full)
» "Mine damer og mine herre. Jeg byder jer hermed et tilbud... som De ikke kan afslå."
» ~Kun Et Kort I Mit Spil~
Vie La Mort :: Off Game :: Kreativitet
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont