Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Something new - Leetha. (XXX)

2 deltagere

Side 2 af 13 Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 15:32

Leetha sad og lænede sig op af baren. han sad vendt mod dansegulvet, og med albuerne mod baren. Han fulde Tayler og Amanda meget nøje. Pludselig mærkede han et puf det var Carl "hvorfor går du ikke ned og danser med ham?" spurgte han. Leetha så lidt overrasket på ham "ja tror du jeg er dum" kom det grinene fra Carl.
Leetha tog en tår af sin drink "jeg ved ikke hvad du taler om" mumlede han for sig selv. Carl lænede sig ned mod Leethas øre "det er mere creepy at du bare sidder og stirre på ham" sagde han. Leetha lod stadig som ingenting. Indtil han blev revet op fra stolen og med ned til dansegulvet. og før han vidste af det stoppede Carl, og flyttede sig. de var stoppet lige foran Tayler og Amanda.
Leetha stivnede. okay det her var pinligt. Men han nåede slet ikke at tænke før Carl begynde at skubbe til ham og danse op af ham. Indtil han fik Leetha til at danse.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 15:38

Amanda hviskede eller snakkede normalt i Taylor’s øre. ”Uhhh, to af danse fyrene kommer herned nu.” Hun fniste og Taylor vendte hovedet og kiggede lige op i de blå øjne han havde kigget på ude foran før. Taylor smilte og nikkede til Leetha som hilsen før de begyndte at danse med dem. Amanda holdte stadig Taylor i hånden, men hun begyndte at danse lidt tættere på Carl, sådan lidt en flirtende dans som piger altid lavede, udover at Amanda faktisk var hammer lækker når hun gjorde. Taylor gav blidt slip på Amanda og kiggede op på Leetha. Han greb blidt fat i Leetha’s skulder og snakkede i hans øre, så han kunne høre ham. ”Undskyld.. Jeg er ikke så go’ til at danse.” Grinede han. Det var tydeligt at Taylor var fuld. Hans nøddebrune øjne var lidt blanke.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 15:46

Carl havde abseut intet imod at Amanda dansede og flirtede med ham. Overhoved ikke. Han dansede bare med.
Leetha kunne ikke lade vær med at grine af Carl, han kom pludselig i tvivl om det var for Leethas skyld eller for Carls egen at han havde hevet ham med der ned. Han stivnede lidt da Tayler pludselig tog fat i ham. Men han kunne ikke lade vær med at smile da han høre hvad Tayler sagde. Han lænede sig ned mod Taylers øre "du er tusind gange bedre til ind du selv tror" sagde han ind i Taylers øre på en meget charmerende og næsen flirtende måde. Mens han stod sådan lagde han en hænd på Taylers hofte, men flyttede den igen da de begynde at danse igen.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 15:49

Han rødmede svagt og dansede til musikken. Han nynnede svagt med på sangen og bevægede sig smidigt rundt. På en måde var det tydeligt at se at Taylor var bøsse på den måde han dansede. Lige pludselig var der en som bumbede hårdt ind i ham og Taylor væltede på grund af hans dårlige balance og kraften der var på skubbet, han lavede store øjne og faldt.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 15:53

Leetha satte sig på hug overfor Tayler "er du okay?" spurgte han og så irraterret evter ham der havde skubbet til Tayler
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 15:57

Han nikkede og rejste sig op igen. Han havde faldet direkte ned på gulvet på halebenet. Han rejste sig op og kiggede på uret. Klokken var allerede over 3, tiden var fløjet afsted for ham. ”Jeg burde tage hjem, der er langt at gå.” Råbte han halvt til Leetha. Han rejste sig op og gik sådan lidt mindre elegant over til hvor man kunne få sin jakke til han hænge. Han trak hans pung op af baglommen, fandt en lille seddel med et nummer på, som hans jakke havde. Han tog jakken og Amanda var fulgt efter ham. ”Vi ses søde.” Sagde hun og krammede ham. ”Pas nu på du ikke bliver overfaldet igen..” Halvråbte hun til ham. Taylor smilte til hende. ”Jeg tager lige en smøg og så smutter jeg.” Han kyssede hende venligt på kinden og gik udenfor.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 16:00

Leetha fulgte med ham op til sin jakke. Han ville ikke have at han skulle falde igen eller sådan noget. Da Tayler havde fået sin jakke og sagt farvel til Amanda Lagde han en hænd på Taylers Skulder "skal jeg ikke følge dig hjem?..." spurgte han så
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 16:02

Taylor kiggede på ham og rødmede svagt. ”Du behøver ikke..” Han kiggede lidt genert på ham imens han tog hans jakke på. ”Altså.. Jeg vil ikke være til besvær.” Han trak svagt på skuldrene og holdte hans slanke hænder foran sig.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 16:09

Leetha smilede bare, og gav sit nummer til dem der sørgede for jakkerne. Han fik sin læderjakke og tog den på. "det er du ikke" sagde han så. Og bagynde at gå lidt "har du ondt?" spurgte han.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 16:12

”Øhm.. Nej.” Han små løb efter Leetha og kom op og gik ved siden af ham. Hans balance var stadig ikke den bedste.. Han fandt hans smøger frem, tog en selv og tilbød Leetha. Derefter tændte han sin egen og førte vejen. ”Det tager cirka 1 time at gå hjem til mig, herfra.” Han sukkede svagt.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 16:16

Leetha tog i mod smøgen og tænde den. " en TIME?... går du den her vej alene???" spurgte han lidt overrasket.
Han gik med sin jakke åben det var temlig lunt.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 16:22

Taylor trak på skuldrene, stoppede op tog hans egen jakke på imens han havde smøgen imellem hans læber. ”Ja, det gør jeg. Normalt på en hverdag, tager jeg metroen eller sådan, men på den her tid er de lukket, dem der går ud til mig.” Han holdte hans egen jakke åben og gik lidt mere. ”Man bliver vant til det, dog er det nogle mørke gyder jeg går igennem, for det er hurtigst. Han grinte svagt.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 16:26

Leetha tog et sug i smøgen "du burde ikke gå alene" sagde han så.
Han så på Tayler han tog sig selv i atter at bestire ham. da det gik op for ham, vende han hovedet og så den anden vej.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 16:28

"Man bliver vant til det." Han gik foran Leetha og de drejede ind i en gyde, hvor de gik igennem og ud på en mørk og lidt mere skummel vej. Taylor var blevet overfaldet der sidste gang og gyste svagt ved mindet.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 17:05

Leetha fulgte bare med. Han lagde mærke til at Tayler gøs lidt "fryser du?" spurgte han.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 17:33

Han grinte svagt. ”Ja, det kan man godt sige.” Han lagde armene omkring ham selv og kiggede ned i jorden, han frøs faktisk lidt, og der var stadig lidt langt endnu, dog var de over halvvejs. Taylor stoppede op og kiggede op på Leetha. ”Du behøver altså ikke at gå med mig hele vejen, jeg vil ikke være besværlig.”
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 17:51

Leetha smilede "det har jeg jo sagt du ikke er" sagde han. Han lagde mærke til at Tayler gik og frøs. Han tog sin jakke af, og lagde den over ham. Han havde det alligevel varmt.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 17:55

Han smilede svagt og nikkede. Taylor sagde ikke rigtigt noget, gad vide.. Burde han invitere ham ind på kaffen? Nahh, han skulle jo hjem igen, og kl. var jo ved at være 4. Skulle han tilbyde ham at overnatte? Det vidste han ikke om ville være forkert, men det var jo lørdag i morgen? Taylor gik og kiggede ned i jorden. De kom ind i et boligkvarter, hvor der både var rækkehuse og lejligheder i høje bygninger. Taylor stoppede op foran en dør, som førte ind til en opgang til moderne og nye lejligheder. ”Uhm..” Han kiggede ned i jorden og vidste ikke hvad han skulle sige. "Jeg bor her."
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 17:58

Leetha så op mod lejligheden. Og smilede "okay" sagde han med et smil. han vidste ikke helt hvad han skulle sige.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 17:59

”Øhm.. Det er sent, du må gerne overnatte hvis du har lyst.” Han trak svagt på skuldrene og gav ham hans jakke tilbage. Taylor rødmede svagt. ”Eller.. Det ville du nok ikke, jeg er jo en fremmed, såå.. D-d…”
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 18:02

Leetha så først meget overrasket på Tayler. Han havde ikke regnet med at det ville kommet.
Først stod han lidt "jeg...." Leetha kunne ikke finde ud af om han skulle sige ja. Kunne han overhoved holde sig i skindet når nu han havde drukket.
Men han kunne heller ikke få sig selv til bare at gå. Han smilede bare "jo tak.. det vil jeg gerne... hvis ikke et er til besvæg" sagde han
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 18:08

Taylor kiggede op på ham og smilede varmt. ”Som tak for at du fulgte mig hjem.” Han smilte varmt og åbnede døren op til opgangen, han gik op af trapperne, hele vejen op. Taylor boede i en lejlighed helt oppe på toppen. Han låste døren op og gik indenfor. Han tændte noget lys, smed hans sko og hængte jakken op, derefter gik han indenfor. Hans lejlighed havde 2 værelser udover badeværelset og køkkenet sammen med stuen. Hele den ene væg i stuen, samt med soveværelset, havde en væg som kun var glas, der var altan og køkkenet var nyt og moderne. Hans lejlighed var enkel, men stilet. ”Bare lad som om du er hjemme.” Smilte Taylor og begyndte at gå imod køkkenet. ”Vil du have noget at drikke?”
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 18:14

Leetha så sig lidt imponeret rundt. dette var godt nok noget andet ind hans lille 2 værelses nede i midtbygen. Han satte skoene og hængte jakken "måske en øl hvis du har" sagde han og gik lidt rundt i stuen med hænderne i lommerne og kiggede
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 18:16

Der var nogle model billeder af Taylor, ellers kunst billeder og et enkel billede af ham og to forældre, som tydeligt ikke var asiatisk som ham. ”Det har jeg.” Han fandt to øl i køleskabet, åbnede dem og hældte dem i to glas. Derefter gik han over og gav Leetha den ene og tog en tår af hans egen.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Bosted : En lækker lejlighed i Terre

Antal indlæg : 387


Tilbage til toppen Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 2 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 18:20

"er du adopteret ?" Spurgte han da han havde taget imod glasset, han stod og så på billedet af Tayler og de to forældre.
han tog en tår
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Lejlighed i den dyre ende af byen.

Antal indlæg : 798


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 13 Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum