Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Something new - Leetha. (XXX)

2 deltagere

Side 3 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Something new -  Leetha. (XXX) - Page 3 Empty Sv: Something new - Leetha. (XXX)

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 18:31

”Øhm.. Ja det er jeg.” Han smilte svagt, gik over og satte sig på sofaen, der hvor hans chaiselong var. Han trak hans ben op under sig og tog en god tår af hans øl. ”Jeg blev da jeg var 1 år gammel.”
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Antal indlæg : 387

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 18:37

Leetha gik med over og satte sig i sofaen ca. et halvt sæde fra Tayler. "bor de også her i byen?" spurgte han.
Han tog en tår og lænede sig så tilbage. Han sad og kiggede lidt på Tayler og tog sig selv i at kigge lidt meget på ham, over det hele, og igen måtte han vende hovedet.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 798

Indlæg af Taylor Tors 20 Feb 2014 - 18:40

”Nej, de bor i England.” Han smilte venligt til Leetha. ”Jeg kom hertil på grund af min lille model karriere.” Han trak på skuldre og tog en go’ tår af hans øl. Han satte sig med fronten til Leetha og smilte varmt til ham. ”Er du her fra?” Han lagde hovedet på skrå og kom til at kigge lige lidt for meget på Leetha. Han rystede svagt på hovedet og smilte lidt med en svag rødmen over hans kinder.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Tors 20 Feb 2014 - 23:02

Leetha rystede på hovedet "min mor bor i Canada.. der er jeg vokset op..." Leetha tog en tår af sin øl, og sad ellers og så ned i glasset "jeg har aldrig rigtig kunne med min mor.. og hendes kærester.. så da jeg var 13 blev jeg sendt her over til mine bedsteforældre som bor ude på landet... Men for halvandet år siden syntes de det var på tide at jeg gjorde noget ved min dans.. så.. det er dem der betaler alt for mig her.. ud over de penge jeg tjener på mit arbejde sagde han. Og det var tydeligt at det ikke var en 'Lykkelig' barndom han talte om
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 7:06

Taylor lagde hans hoved på skrå og et trist udtryk foldede sig ud i hans ansigt. Han satte glasset fra sig, rykkede blidt nærmere og krammede Leetha. ”Hmm.. Lyder ikke lykkeligt..” Hviskede han og nussede blidt hans ryg.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 9:11

Leetha blev nærmest helt stiv da Taylor krammede ham. Hvad skulle han gøre? kramme igen?..
Han stille et par sukunder, men lod så sine trænede arme glide næsten nervøs rundt om Taylors sider og dernæst om på ryggen.
Til at starte med føltes det underligt og akavet, men alligevel.. det var alt for længe siden han havde fået et KRAM ikke bare et af Carls falden om halsen eller 'vi ses senere' kram. Det har var et rigtigt kram. Han begynde at slappe mere af, han lukkede øjne, Men samtidig blev hans grab om Taylor også mere fast og tæt.
Leetha lod sin hage hvile på Taylor skulder.
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 9:24

Han smilede og sad sådan i et par sekunder, Taylor var stadig rimelig beruset, så derfor gjorde han disse spontane ting, som han normalt aldrig ville gøre ved en fremmed i ædru tilstand. Han smilte varmt og trak sig væk. ”Håber det hjalp.” Han drak ud og rejste sig fra sofaen. ”Hvor vil du sove? Sofaen? Der er også plads i min seng hvis det er, den er rimelig stor, så der kan faktisk nemt sove 4 mand i den…” Han begyndte at snakke lidt og gik ud i køkkenet. Derefter gik han ind på soveværelset og tændte lyset. Han soveværelse var også enkel, et stort skab i den ene side og hele vindues væggen i den modsatte væg, i midten var den store seng og nogle billeder på væggene.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 9:34

Leetha blev mere og mere angst for at det her ville ende galt. "jeg tror det er bedst jeg bare sover her"Mumlede han lidt og så efter Tayor da han gik ind mod soveværelset.
Han havde allermest lyst til at ligge sig ind i sengen til ham... men var bange for hvad han selv kunne find på, han havde drukket. og havde ikke opført sig den mindste smule som han plejende.
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 9:38

Taylor fandt en ekstra dyne frem og pude, som han gik ind og gave Leetha. ”Det er op til dig. Jeg er ligeglad med hvor du sover.” Han trak på skuldrende og gik rundt og slukkede noget lys samt rullede gardiner form. Han gabte svagt og strakte sig. ”Det er helt op til dig.” Han smilte varmt og gik ind på soveværelset, hvor han trak tøjet af, til han kun havde underbukser på, derefter lagde han sig under hans dyne i sengen.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 10:08

Det hele kørte rundt inde i Leetha's hoved. Og det begynde endnu mere da Taylor begynde at tage tøjet af. Leetha lagde sig ned med hovedet i puden, men det hjalp ikke. Han drejede hovedet lidt, og så ind mod soveværelset 'jeg for aldrig sovet hvis jeg går der ind' tænkte han for sig selv.
[i]'men det gør jeg jo heller ikke hvis jeg ligger her ude'[/i Til sidst rejste han sig og tog dyne og pude med. Han gik ind i soveværelset og lagde det i sengen uden at sige noget. Hvad skulle han sige?
Han tog sin T-shirt af og sine strømper. så han stadig havde jeans på. han lagde ned og rak dynen over sig
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 11:39

Han kiggede op og smilede til Leetha, og rullede om på hans side og smilte mere til ham. ”Go’nat.” Han slukkede lyset og lukkede hans øjne. Han havde længe ville sove med en igen, det havde han savnet i lang tid og håbede på en måde at Leetha ville putte lidt med ham, man kunne vel altid ønske at han tog skridtet og kom over til ham.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 12:20

Leetha lå med ansigtet mod Taylor. Han kunne ikke helt få dig selv til at lukke øjne. Det var underligt, for Tayler lå ikke ret langt væk, enlig ville Leetha bare kunne rette armen ud og så ville han kunne rør ved ham. Men kunne han?... ville Taylor blive sur?
Leetha Lå lidt, men lod så sin hånd køre lidt hen mod Taylor. Hans hånd ramte Taylors hofte, og leetha stoppede. han ville ikke flytte den længere hvis Taylor skulle blive sur
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 12:24

Taylor åbnede hans øjne, smilte svagt og rykkede sig lidt tættere på Leetha, ikke meget, men nok til at kind of sige at han slet ikke havde noget imod det overhovedet. Han rødmede svagt og tog sig sammen. Fuck det her.. Han rykkede langsomt og helt tæt på Leeth, lagde blidt hans kind imod hans brystkasse og lukkede hans øjne.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 12:39

Det var tydeligt at Leethas hjerte hamrede af sted. Han lagde armene om Taylor , han lod den ene arm glid ind under Taylors hoved, og holde den anden på Taylors læn.
Han prøvede at lukke øjne, men det var svært for ham at slappe af.
Han lagde hovedet så hans hage lige ramte Taylors hovedet.
Hans vejrtrækning var lidt tung.
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 12:45

Taylor var meget nervøs, men alkoholen i hans blod hjalp lidt på den. Han lagde blidt hans ene arm omkring Leetha’s hofte og puttede sig ind til ham. Han elskede at ligge sådan her, det var så rart. Han bemærkede Leetha’s vejrtrækning og hjertebanken. Han kiggede blidt op på ham i mørket og spurgte lidt bekymret. ”Skal jeg flytte mig?”
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 13:07

Leetha blev næsten helt overrasket over at Taylor faktisk sagde noget. Han bukkede hovedet ned mod Taylor "uhm... nej" sagde han stille
Han trak Taylor lidt mere ind til sig
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 13:11

Han mærkede hans egen puls stige lidt og han lagde hans hoved ind under hans og smilte. Hmm.. Det var rart at ligge her, han var ret glad for at det var weekend, så han ikke skulle op til et shoot eller Leetha skulle på arbejde. Han gabte svagt og lod ubevist hans læber rør svagt ved hans kraveben.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 13:23

Leetha mærkede tydelig Taylors læber. Men han slappede alligevel mere af. Han lukkede øjne, og der gik ikke længe før han var ved at falde i søvn.
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 13:25

Han puttede sig blidt helt op af Leetha og da han hørte hans hjerte og vejrtrækning slappe mere af kunne han selv få ro. Han lukkede hans øjne helt i og faldt i søvn.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 13:30

Normalt sov Leetha dårligt men i nat havde han sovet bedre ind han havde gjort længe. Morgen solen ramte ham i ansigtet, og han vrængede ansigt og vende hovedet lidt
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 13:32

Mumler svagt i søvne og drejer sig rundt i løbet af natten så de ligger i ske da Leetha vågner. Taylor sov stadig og lå helt fredeligt i hans arme med ryggen imod hans brystkasse. Han brune hår var svagt rodet og hans kinder let pink i det, hans læber var svagt adskilt og han trak vejret stille og roligt.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 13:48

Leetha åbnede øjne. Han havde til at starte med faktisk gemt at han sov hos Taylor. Han spærrede øjne op og så ned på Taylor. Men efter han fik kørt gennem aftens forløb, slappede han mere af. Han lagde sig tættere på Taylor, trak ham ind til sig, og puttede sit ansigt ned med Taylors hår
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 13:51

”Mmh..” Han vendte sig om på ryggen, strakte sig svagt og åbnede hans øjne. Han kiggede søvndigt op på Leetha og smilte svagt. ”Go’morgen.” Han gabte svagt og vred sig lidt i hans trætte og halv stive krop.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Indlæg af Leetha Fre 21 Feb 2014 - 13:54

Leetha rettede hovedet op, og støttede hovedet på sin hånd og så ned på Taylor "godmorgen" sagde han og kunne enlig ikke lade vær med at smile
Leetha
Leetha

Indlæg af Taylor Fre 21 Feb 2014 - 13:56

Han kiggede op på ham og nu i ædru tilstand blev han utrolig genert, hans kinder blev en pink farve og han trak dynen lidt op over sig. ”Je-..” Han rødmede mere og kiggede op i hans øjne.
Taylor
Taylor
Competent (Rank 10)

Side 3 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum