Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Det kan være svært at sige farvel - Asma EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Det kan være svært at sige farvel - Asma

Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 17:24

Tid. 18.34
Sted. Bibliothéque
Omgivelser. Bøger, reoler, stole, borde, mange ting...!
Dato. ??
Vejr. Regn, og mørkt
Påklædning. En hvis top, en sort cardigan, med hvide dødninghoveder, og stramme hvide bukser

Regnen slog mod ruderne. Folk sad og læste, eller kiggede på bøger i reolerne. På en stol, ved et bord, i et hjørne af rummet, sad Kitja. Hun kiggede ud i luften, med et tænkene blik. Hun tænkte og tænkte, på sin alder bedste veninde. Hun savnede hende, men måtte alligevel også sige farvel til hende. Kitja skulle rejse! Hun vidste ikke hvor hen, men måtte rejse væk i et stykke tid.
*Asma, hvorfor er det så svært? Jeg savner dig helt vildt! Jeg elsker dig!* Tankerne fløj fra side til side i hendes hoved. Kitja sad stille som en statue. Hun havde begge hænder på bordet og sad ellers bare helt stille. Uden at trække vejret, for det gjorde vampyre jo ikke.
Hun tænkte på hvor meget hun savnede Asma, hvordan hun skulle sige farvel. Hvordan hun skulle gøre alt! Hun holdte de røde blodtåre væk.
*Orgh! Kom nu!* tænkte hun strengt til sig selv og var ved at sprænges af vrede. Men også at en slags sorg. Bare det nu ville gå godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 21:37

Asma løb nærmest op af trapperne til Biblioteket. Hun var spændt! Det var idag hun skulle sige farvel til Kitja, ikke så rart. Asma åbnede den mørke dør stille og skimmede hurtigt rummet. Hendes hjerte hoppede rundt og hun var i det hele taget spændt. Hun løb frem og tilbage mellem de store reoler. "Kitja!" råbte hun, i den ellers så forladte bibliotek. "Søde!" Asma var allerede forpustet, for hendes hjerte kørte allerede på den højste knal?
Asma var mange gange ved at snuble over nogle bøger, men klarede det da en til videre. "Kitkat!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 21:41

Kitja skubbede stolen ud med benene så den væltede og gav et stort raballer fra sig. Folkene der var på biblioteket, måtte holde sig for ørene. Hun begyndte med store skirdt at gå hen mod Asma. Hun smilte. "Min engel!" sagde hun stille, for folk var begyndt at sende nogle mærkeligt, onde eller irriterede blikke til dem.
Kitja lagde hovedet på skrå og betragtede Asma, da hun avr kommet helt hen til hende. Kitja lagde armene om hende, og smilte, samt lukkede øjnene i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 21:44

Asma kunne med ét se væsner med onde blikket. Asma lod sine hænder dale og svaje? Sådan som hun undskyldte. Hun var allerede over ved Kitja og lag derfor op til en kæmpe kramme. "Min vampyr pige" sagde hun og holdte pigen ind til sig. Asmas tåre væltede ud, og hun kunne seriøst mærke de der blikke. Nogen begyndte til om med at mumle. Asma viftede med hånden bag Kitjas ryg, for at få dem til at se væk. Det hjalp så..ikke. "Jeg..jeg ved ikke hvad jeg..sk..skal sige" stammede hun og tøvede et sekund. "Jeg elsker dig Kitja"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 21:56

"Det ved jeg Asma og jeg elsker også dig," Kitja knorrede af alle blikkende og trak Asma, med over i et hjørne, hvor der var et lille bitte bord. Der satte hun sig ned på en stol og fik asma til at sætte sig overfor. De var 'gemt', bag to reoler, så folk nu ikke kunne se dem.
"Asma," mumlede hun og kiggede ned, hvor efter et par røde blodtåre, fik frit løb ned af hendes kinder.
Hu bed sig hårdt i underlæben og tørrede nogle af tårene væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 21:59

//Smutter, skal nemlig til...fødselsdag.. xD Men svare i morgen..og be til at jeg kommer hjem i live *snøft* eller i det mindste med en arm!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Man 19 Jul 2010 - 22:00

//Okay, sødte! Jeg vil savne dig så meget! *Krydser fingre*//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 21:02

Asma fulgte lydløs med Kitja. Hun kunne ikke engang sige noget tilbage! Så meget lammet var hun altså. Hun satte sig selvfølgelig overfor Kitja og lag sine hænder på bordet så Kitja kunne holde dem. Asma vil ikke høre på noget der vil sørgligt, og når KItja græd.. ja så..græd hun også. "Kitkat.. bare sig det som det er" hun bed sig på pegefingeren hurtigt så smerten i stedet var på fingeren og ikke..hjertet. Sådan set.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 15:52

"Ja, jeg skal så... Rejse væk i et par dage måske uger," sagde hun stlle og kiggede ned i bordet. Hendes øjne var triste.
"Jeg har virkelig brug for at tænke..." Hun sukkede og kiggede på Asma igen lidt efter. Det var slet ikke meningen, at Asma egentlig skulle have det at vide, men hvem fortalte ikke alle sine hemmeligheder til sin bedste ven? Den næreste man havde. Asma var den der var tættest på Kitja. Den hun mest turde stole på. Den hun elskede, den hun kunne elske og dele alle sorgerne med. Den alder bedste ven man kunne forestille sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 15:58

Asma åbnede munden for at protestere, men tav så. Hun kunne ikke forbyde hende i at rejse, Kitja valgte det selv, og det måtte jo være vigtig. Hun så på pigen, i tavshed. Lod denne tavshed vare lang tid, bare for at pine sig selv.
”Kitja.. jeg ved ikke.. hvad jeg skal sige” sagde hun og holdte sig på hovedet. Hun rystede derefter på hovedet igen og igen. ”Jeg er.. modløs” de sidste vidste hun ikke rigtig hvad skulle betyde, men hun var så ked af det.. at hun ikke kunne tale!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 21:30

Kitja havde lyst til at sige: 'Avah er du?!', men lod dog være. "Asma, søde, jeg kommer jo tilbage. Jeg lover det. Jeg har bare brug for... Lidt tid..." sagde hun stille og ramte en arm over bordet så den landede på Asma's ene skulder.
"Jeg elsker dig, og det ved du også godt." mumlede hun og trak armen til sig.
Kitja var slev ked af det og ville egtnlig ikke forlade Asma, men var af en eller anden ukendt grund nød til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 14:59

Hun stirrede på Kitja. Som om halvdelen af hendes verden var gået i stykker. Det var som om at der var fire søjler der holdte på verden, og en af dem var gået i stykker. Asma rystede på hovedet, som om alt det Kitja sagde ikke passede. Hvorfor så oprevet? Kitja skulle af sted.. det var vel i orden? Asma mærkede hendes kolde hænder, og en lille smil kom frem. ”Vampyren Kitja rejser fra mig. Hvem bliver den næste?” hun kyssede Kitjas ene hånd, mens hendes øjne så roligt på hendes. ”Jeg holder af dig Kitja. Du er en god ven. Så du vil ikke blive glemt. Tro mig, jeg venter på dig” hun bøjede sig over bordet, og krammede hende. ”Lad os nyde de sidste timer så, vampyren Kitja”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det kan være svært at sige farvel - Asma Empty Sv: Det kan være svært at sige farvel - Asma

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum