Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
here comes trouble...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: here comes trouble...
Hun lod ham tage fat omkring hende og hun fulgte roligt med ud til den motercykel han havde holdende: "Den er nice!" sagde Nicole lidt højere end planlagt, nok fordi at hun havde drukket en smule. Helt fuld ville hun ikke kalde sig, men om ikke andet kunne man vidst godt kalde hende en smule beruset: "Bor du langt væk?" spurgte hun nysgerrigt og gjorde sig klar til at hoppe bagpå.
Nicole sad roligt bag ham og vented på at de var fremme og da de ankom smilede hun blot, det var uden tvivl et meget flot sted han boede og hun glædede sig allerede til at fortsætte festen.
Raquel- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 822
Romain vendte sig så om og gik hen i køkkenet, hvor hans så åbnede det store køleskab for så at tage et par dåser øl, samt et par colaer og en flaske rom. Det hele satte han på en bakke sammen med en skål slik, før han så smuttede ud til hende, han placerede bakken på bordet ved siden af de to liggestole, før han så nuppede en øl og rakte den til hende, før han selv tog en og åbnede den for så at tage en slurk" nå er der så noget jeg burde vide om dig?"lød det nysgerrigt men forførende fra ham.
Romain- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.
Antal indlæg : 90
Nicole tog glædeligt i mod øllen som han kom ud igen og hun smilede så kærligt i mod ham, han blev mere og mere lækker at se på i takt med at hun blev mere og mere fuld, men var det ikke ofte sådan? "Hmm... Jeg vil super gerne studere, og min far og jeg er ved at spare op til min uddannelse.. Min mor er død og min far tager for mange stoffer og er sammen med for mange piger... Jeg... Nyder livet?" sagde hun i et smil, det var vel sådan en ganske kort opsummering: "Hvad med dig? Har du nogen store hemmeligheder?" spurgte hun roligt.
Romain drak let, af sin øl imens han betragtede hende nysgerrigt, hun var sandelig en køn pige"det lyder da lidt hårdt, men håber da snart i har råd til din uddannelse hvad end du så vil være?" lød det roligt fra ham.
Han tømte det sidste i dåsen, før han så snuppede en cola, han smilede skummelt men det endte så med et forførende smil" hmm ja, jeg elsker at arbejde, jeg har levet i mage år og mødt mange kendte folk fra verdens historien. Jeg elsker godt selvskab og så nyder jeg ellers barer at være her på jorden" lød det fra ham" mere du ønsker at vide?" spurgt han let før han sendte et forførende blik imod hende, før han tog en tår af colaen.
Romain- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Romain har netop lige anskaffet sig en stor villa iQuartier de Saint-Jean, hvor han lever sammen med hans krybdyr af mange slags og hans hårløse kat Spike. Før boede han i lejlighed i Terre men den er nettop blevet sat til salg, så kontakt ham hvis i ønsker en billig lejlighed.
Antal indlæg : 90
"Jeg vil gerne være noget stort... Måske arkitekt" sagde hun med et roligt smil, eller noget med økonomi havde Nicole også tænkt over, hun vidste blot at hun ville have et godt job, hvis hun skulle gøre noget så ville hun gerne gå all in. Hun smilede let for sig selv som han talte, han var også uden tvivl en køn fyr og han virkede... Sød. Hun trængte virkeligt til at være sammen med fyre som faktisk var flinke, frem for alle de røvhuller hun mødte hele tiden.
Hun rystede kort på hovedet og tog en tår af sin øl: "Ikke rigtigt, du virker spændende... Som en der har oplevet meget" sagde hun med et lille smil og bed sig let i underlæben, hun ville helst ikke drikke sig alt for fuld lige nu: "Så har du tænkt dig at blive boende i Terre?" spurgte hun nysgerrigt, Nicole havde selv overvejet at flytte, men eftersom hendes familie boede her i byen ville det nok blive meget svært for hende at overskue.
Side 2 af 2 • 1, 2
» I never wanted to cos trouble
» OH HELLO!! CAN I TROUBLE YOU FOR A CUP OF SUGAR!?
» Asking for trouble //Cashmir//
» A boy in trouble (Maya)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham