Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Another Creature in town EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Another Creature in town EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Another Creature in town EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Another Creature in town EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Another Creature in town EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Another Creature in town EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Another Creature in town EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Another Creature in town EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Another Creature in town EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Another Creature in town EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Another Creature in town

Go down

Another Creature in town Empty Another Creature in town

Indlæg af Gæst Fre 30 Maj 2014 - 23:04

Hello Vie La Mort

Så er det vist min tur til lede efter et par emner og plot, da jeg alt på plads hos Andy. Så game on!
Jeg kan start med sige at jeg er en ælder spiller og jeg er derfor ikke ny indefor rollespil, jeg har været igang siden at jeg var omkring 12 år. Og siden da har jeg blot forsat med spille videre op på større level, jeg er ikke perfekt og jeg forventer hellere ikke mine med spillere er total perfekt for jesus det lidt for ondt forvent at alting er perfekt, så lad os tag det total roligt og lad os håbe at det bliver til en god start :)

Omkring Andy
Andy er en hybrid mellem en ild dæmon og en djævel fra satan, han er 19 år af kropslig alder men i hans sind har han været til i omkring de 119 år. Han er originalt født og opvokset i London, og dengang var hans navn Anderson men han skiftet hans navn i 1992. Siden da har han var været kendt som Andy. Andy er skizoid, hans sygdom startet på udvikle sig da han var omkring de 14 år, derfra gik det blot ned af bakke, han faldt ud af skolen og hans familie vist ikke hvordan at de skulle behandle ham og derfor sendt ham først til et hospitalet hvor at Andy so boede i den næste fem år, her blev hans forælder så mere klar over hvad at der var galt med ham og hvordan at de skulle behandle ham. Men det vist sig ikke og gå helt efter planen og derfor blev Andy sendt til andre bosteder for unge med psykisk problemer.

For omkring tre uger siden blev Andy så send til Di Morga, efter at hans egen familie havde givet op. Prøvet de blot på slip af med ham og derfor har de nu sendt ham hertil. Andy bor nu os på bosted for unge med psykisk problemer og han har stadig ikke faldet helt til, han gå til hverdag på den lokal high school men han hader det en del, han dagdrømmer tit i hans timer, eftersom at han tingen på forhånd og han syns blot at det spild af tid, han tit overvejet og finde en anden vej, men han syns os at han ikke helt klar til arbejde.


Hvad jeg søger?
Jeg leder efter lidt at hvert, jeg blot ikke havde at der forgå drab eller mord på min karakter i emnet. Toture, vold og andet gusten indhold er helt okay med mig, jeg ikke bange for voldsomt indhold, så kom gerne med det hele.

The Perfect Friend ~ En god bedsteven eller veninde som Andy kan have særlig bånd til, efter som at han jo er skizoid har han altid haft en del social problemer, her i blandt det med at han svært ved aflæse og forstå andre mennesker og væsner. Altså han har ikke de samme normal social evner som alle andre har, men han prøver tit på gøre dem bedre. Det gå bare aldrig særlig godt, derfor leder han efter en person som kan bær lidt mere over med at han er lidt meget ved siden af andre, denne person må gerne være i stand til tag kontakt til ham da han ikke selv kommer folk særlig meget ved, han er altid alene og på egen hånd.

The Only One ~ En flirt eller person som måske kan blive til en større kærlighed som Andy kan brug mere tid sammen med, det skal lige hurtigt siges at Andy er homoseksuel, så beklager ladies det ikke for være ond men det bare sådan at jeg har sat Andy op.

Ellers er der os en masse andre mulighed som det kan blive til, men det så op til jer med hvordan at vi skal spille og hvad der skal forgå, skriv gerne her eller på privat jeg svare gerne begge steder :)



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another Creature in town Empty Sv: Another Creature in town

Indlæg af Dexter Søn 1 Jun 2014 - 14:10

Bumbumbum, jeg har sådan lyst til at smide Dexter i ringen her.

Dexter er en venlig sjæl, der er munterheden selv og han ville klart passe ind i en venne-rolle. Måske ikke bedste ven, sådan lige med det samme, men det kunne være sjovt at bygge et venskab op?
Dexter hjælper jo til på en frivillig hotline, hvor folk med problemer kan ringe ind for at snakke - Det kunne være en åbning? Måske har Andy ringet eller måske har hotlinen bedt Dexter tage ud på opholdsstedet med nogle flyers?
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Another Creature in town Empty Sv: Another Creature in town

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 14:57

Det lyder som et godt forslag, det er helt sikkert en ide som jeg godt kan være med på ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another Creature in town Empty Sv: Another Creature in town

Indlæg af Dexter Søn 1 Jun 2014 - 15:26

Yay, for gode idéer!
Men er det noget du kunne tænke dig at hoppe ombord på? For så kan vi tage den over PM, så vi ikke spammer dit søge emne.
Dexter
Dexter
Novice (Rank 3)

Bosted : En etværelses lejlighed i udkanten af Terre - Søger roommate til større lejlighed.

Antal indlæg : 31


Tilbage til toppen Go down

Another Creature in town Empty Sv: Another Creature in town

Indlæg af Gæst Søn 1 Jun 2014 - 19:18

Ja det er helt sikkert en ting jeg gerne vil være med på, så du skriver bare der ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another Creature in town Empty Sv: Another Creature in town

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum