Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed....

2 deltagere

Go down

Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... Empty Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed....

Indlæg af Liza Tors 19 Jun 2014 - 18:15

Du går forbi korkpladen, der hænger på vej ud af supermarkedet, og en bestemt artikel springer i dine øjne. Det er et rødt stykke papir, hvor der med store gule bogstaver står: LÆKKER TREVÆRELSES - UNG PIGE SØGER BOFÆLLE
Du stiller dig helt hen til pladen og begynder at læse på det røde stykke papir:
Hello, you.

Mit navn er Liza Eckhardt og for to måneder siden flyttede jeg til Terre. Der fandt jeg en flot, treværelses lejlighed, som jeg mente passede til mine behov. Men desværre, så har jeg ikke haft økonomien til det, samt jeg af og til bliver rigtig ensom, så nu søger jeg altså en bofælle.

Jeg er en ung pige, der arbejder på kontor fra 8-15 hver dag. Jeg bruger det meste af min dag udenfor hjemmet, men sørger for altid at spise hjemme - jeg elsker at lave mad. Jeg er meget åben og snakkesaglig, ikke-ryger. I min lejlighed er der ikke nogen kæledyr.

Hvis dette interesserer dig, skriv da en mail til mig eller kontakt mig på min telefon.

Kærligst,
Liza


Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... 2c093e14c7.f
Liza
Liza
Novice (Rank 1)

Bosted : Liza er pt. bosat i en treværelses lejlighed, nær Biblioteque, i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... Empty Sv: Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed....

Indlæg af Liza Tors 19 Jun 2014 - 21:13

Bump.
Liza
Liza
Novice (Rank 1)

Bosted : Liza er pt. bosat i en treværelses lejlighed, nær Biblioteque, i udkanten af Terre.

Antal indlæg : 1


Tilbage til toppen Go down

Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... Empty Sv: Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed....

Indlæg af Heather Fre 20 Jun 2014 - 0:07

Liza Eckhardt
Det ekkoede i hendes hoved. Heather var støt på navnet flere gange i hendes søgen på svar og retfærdighed, men aldrig havde hun fået et klart svar på hvad det betød. Det her var en helt ubeskrivelig mulighed som havde åbnet sig for hende. Men hvordan skulle hun gribe det an? At gå den direkte vej, aftale et møde og forlange hendes informationer, var normalt hvordan Heather ville skride frem. Det bar dog altid risikoen for, at de forkerte for hurtigt blev opmærksom på hendes tilstedeværelse i Di Morga. Nej, hun ville prøve en mere forsigtig fremgang. Fik hun lejligheden, vidste hun altid hvor denne Liza Eckhardt havde hendes skjul. At opgive hendes privatliv i Logement var en lille pris at betale, så længe hendes nye room mate ikke stikkende næsen for lagt frem.

I stedet for at tage en lille flap eller noterer telefon nummeret, hev Heather hele opslaget ned og tog det med. Der var ingen grund til at lade konkurrenter komme til.
Heather
Heather
Novice (Rank 3)

Bosted : Logement

Antal indlæg : 29


Tilbage til toppen Go down

Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed.... Empty Sv: Flat-mate/bofælle søges! Stor, rummelig lejlighed....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum