Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
En stor chance - Kajika privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
En stor chance - Kajika privat
Tid: 12:00
Vejr: Sol
Omgivelser: Fulge der synger, en lille sø og nogle andre skovdyr
Cricker sad oppe i et træ, han var let kamofleret, da han havde brugt sin evne til at få bark hud, der kom tit folk forbi her, og Cricker ville til at kommunikere noget mere. Han ville vente på at der kom en forbi, uanset hvad så ville han komme i kontakt med den næste person.
"Hmm, der er gået et par timer nu, mon ikke der snart kommer nogen?"
Der var den vane igen, han snakkede med sig selv, han rystede let på hovedet og blev ved med at observere, han kiggede på nogle dådyr der så ud til at snakke sammen på deres eget sprog, han var lidt misundelig, han ville også komme i kontakt med andre.
Gæst- Gæst
Sv: En stor chance - Kajika privat
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Om det gjorde ondt? ikke sporm og ja. Jeg er en jord dæmon, den her bark hud gjorde at jeg ikke kunne mærke noget"
Han kiggede på hende og tænkte at han hellere måtte fjerne bark huden, inden han rakte hende hånden tog han en hånd i vejret og lavede en bevægelse med den der gjorde at han fik normal hud igen, han rakte hende hans hånd.
"Mit navn er Cricker"
Han sukkede lidt og rystede på hovedet.
"Jeg er ked af at jeg... Udspionerede dig, men jeg har boet her i skoven i... Åh.. Undskyld, du er nok ikke interesseret i at høre min livs historie"
Han kiggede ned i jorden og derefter på hende, han havde kune været sammen og snakket med andre 2 gange før, så han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere, eller hvordan han skulle starte samtalen, måske havde han gjordt det eller også har han bare vrøvlet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Øhh.. Mine forældre aner jeg ikke hvor er, jeg ved ikke men jeg tror jeg er født dæmon, det er først nu mine kræfter er begyndt at vise sig"
Han var fuldstændig forvirret og kunne ike huske flere af hendes spørgsmål.
"Det var lidt mange ting du gerne ville have svar på, måske vi kunne tage et af gangen"
Han smilede til hende og rystede let på hovedet.
"Du er da i hvert fald fuld a spørgsmål var? Det går nok, vi kan finde et andet sted hvor vi kan sidde ned, jeg kunne også bare lave noget til os at sidde på hvis du gerne vil have det?"¨Han opførte sig næsten som en gentlemand, selvom han ikke vidste hvad det var.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tegne? musik? Hvad er det?"
Han tænkte at hans spørgsmål måske var lidt dumt, det lød så normalt for hende, men han vidste jo ikke hvad det var.
"Jeg har boet herude i skoven i hele mit liv.. 126 år nu"
Han kiggede på hende, han havde svaret meget køligt, næsten som enhver ville gøre, så han kune åbenbart godt lide at bo ude i skoven.
"Jeg er meget i den her del a skoven, da der kommer flest mennesker her, jeg har ikke rigtig haft kontakt til dem, jeg har jo været her hele mit liv, jeg har set mange mennesker, men har ikke rigtig turde at snakke med nogen"
Han kiggede på hende med et næsten sørgeligt blik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hmm, jeg kan da prøve hvis du gerne vil?"
Han kiggede på hende med et smil og derefter kiggede han derned igen, han begyndte at koncentrere sig og græsset begyndte at flytte sig, han fik det til at danne en cirkel som var den en swimmingpool hvor sandet skulle forestille at være vand.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så det er at tegne? Hmm er der mange der kan finde ud af det? Det så ret.. Svært ud hvisdu spørger mig"
Han var begyndt at forstå det lidt, det med musikken kunne han også godt en smule forstå.
"Men det med musik, er det ligesom når det blæser her i skoven og der nogen gange kommer nogle lyde i træerne? Eller er det også det som fuglene gør? Jeg har tit hørt nogen sige at fuglene synger."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nu ved jeg hvad du mener."
Han kom lige i tanke om noget han skulle spørge hende om fra starten, noget han spørger alle om når han støder på dem.
"Hvad laver du egentlig herude?"
Han kiggede sig omkring i skoven og derefter på hende igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg bor egentlig bare ude under himlen, nogen gange bruger jeg dog mine evner til at lave en hytte ud af nogle rødder.. Altså, bare så jeg har noget læ og sådan."
Han kiggede på hende, det var ikke lige det mest attraktive at bo i, men det hjalp ham da med at overleve.
"Jeg ved godt det ikke lige lyder som det mest spændende at ligge under en masse rødder, men det har da hjulpet mig indtil videre. Bor du da inde i byen?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hmm.. Det lyder nu ikke helt tosset, vi kan da prøve ad og se hvordan det går. Skal jeg bruge magi eller ej?"
Han kiggede på hende, han tænkte næsten på at han havde regnet svaret ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» Godmorgen (Kajika Privat.)
» Følelser!? Mig!? (Kajika - Privat)
» En tak for en introduktion (Kajika=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips