Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Long Time No See (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 10 af 22 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22
Sv: Long Time No See (xxx)
Han fik med lidt besvær vendt sig om mod ham atter igen, og kiggede op på ham med et kærligt blik ”jeg er også ked af det” hviskede han og lag blidt sine hænder på hans brystkasse, men lod dem glide op mod hans skulder ”mit drengenavn er David Roman, eller mere David Junior Roman, opkaldt efter min far” sagde han roligt og trykkede sig blidt ind til ham ”min ynglingsfarve er lyserød, og når jeg flyttede til Frankrig… boet jeg på gaden de første par år” sagde han og kunne lige så godt lade Leetha lære ham at kende med det samme, så han sådan rigtigt viste at Bailey faktisk gerne ville lade Leetha kendte ham fuldt ud.
Bailey- Competent (Rank 11)
- Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.
Antal indlæg : 596
Leetha- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 798
Bailey lag sin frie arm rundt om armen på ham, og krammede sig blidt ind til den ”det lyder godt” sagde han og fulgte roligt efter ham, men vende hurtigt blikket mod ham når han snakkede igen. Han smilte kærligt tilbage til ham ”tak.. men hvis du skal lære mig ordenligt at kende, skal du også kende hele min fortid og hvem jeg var den gang” sagde han og ville jo gerne fortælle Leetha alt om sig selv, både det gode og det dårlige ”jeg hedder faktisk Bailey Hoult, også selv om mine regninger og lejlighed tilhøre David” sagde han og fulgte ham ud til bordet igen, før han gav slip på hans hånd igen. Han band snoren omkring hans liv atter igen, før han satte sig ned på stolen igen.
Han satte sig atter ved bordet, og hælde noget Juice op til Bailey. Han tog selv en kop kaffe mere. Han lænede sig lidt tilbage i stolen og så på Bailey.
"okay.. jeg er klar til at lytte.. men husk at du ikke behøver fortælle det hele på en gang" sagde han med et blidt smil.
Han ville ikke have at Bailey følte sig presset.
enlig havde han mest lydt til bare at kramme Bailey ind til sig, og sige at hun ikke behøvede at fortælle mere, men på den anden side ville han gerne vide mere.
Han kom med et kort smil da 'hun' sagde det med den ældre fyr.
Og det med at 'hun' ikke kunne cykle eller svømme. Han smilede bare til hende, intet af dette havde ændret hans syn næsten tvært imod.
Han tog en bid af sin mad, "hvor længe har du vidst at du... skal jeg sige.. VAR en pige?" spurgte han og tog en tår af sin kaffe.
Han valgte at sige VAR ikke VILLE VÆRE. For han vidste at i dette tilfælde var det vidst ikke et spørgsmål om at vælge, men nærmere bare en konstatering.
Det eneste som det hele havde ødelagt var, at hvis han nogensinde blev gift. Så ville det halve at kirken være tom, og han ikke ville have nogen der fulgte ham op af kirkegulvet. Hver eneste pige havde da haft en pige drøm om det perfekte bryllup, hvor deres far førte dem op af gulvet. Denne drøm havde han aldrig selv haft, da han aldrig havde haft en far i sit liv. Det var vel også grunden til at han igennem sine yngre år var tiltrukket af mænd som var ældre, et savn til en far som bare ikke ville være der for ham. Det havde kun være Leetha som var i nærheden af hans egen alder, men nu havde denne mand også mere end de fleste i starten af 20’erne.
Han vende hele sin opmærksomhed mod ham igen, og så lidt tænkende på ham ”siden jeg var 4-5 år, et par måneder før min far valgte at forlade mig” sagde han stadig med et smil på læberne, som han spiste videre af sin mad ”der var flere øjeblikke i mit liv, hvor jeg blot ønskede at være en normal dreng. Jeg var bare ulykkelig når jeg prøvede på at være en dreng” sagde han og tog en tår af sit glas ”som jeg hader at se mit eget ansigt uden makeup” sagde han og køre et par fingre hen over sin kæbe.
Han så op da Bailey sagde han 'hun' ikke brød sig om at se sig selv i spejlet uden make-up. Han tog fat i den hånd hun førte ind over sin kæbe. Han så indgående på hende, men stadig med et smil. "du er smuk uanset hvad.. og lige meget hvad sit spejl viser dig, som får dig til at ligne en dreng.. så lyver det" sagde han.
Leetha viste udmærket at der lige netop var EN ting der gjorde at Bailey altid ville ligne en dreng. Men enlig var det ikke noget der betød noget for Leetha. Han lagde faktisk ikke engang mærke til det når de havde sex, eller han så hende nøgen.
det var en Detalje, en detalje der ikke var vigtig.
Leetha så lidt ned, da han godt kunne regne ud at det snart måtte være hans tur til at fortælle.
Han slap Baileys hånd, og lænede sig lidt tilbage.
Han sank en klump, og tog en dyb indånding. "okay.. så må det vist være min tur.."
Leetha foldede sine hænder og blaserede dem mellem sine knæ.
"jeg er født og opvokset i Canada.. Min far døde da jeg var helt lille, og jeg kan faktisk slet ikke huske ham.." Leetha tog en indånding "Min mor havde en kæreste der hed Tom.. jeg tror jeg var omkring de 4 år da de begynde at komme sammen.. og jeg kunne virkelig godt lide ham.. han var den far jeg ikke havde havde... han var sjov og legede meget med mig" Leetha hænder begynde svagt at blive svedige og han begynde at gnide dem mod hinanden.
"da jeg var 5år, var der en aften hvor min mor skulle til en fest med jobbet.. Tom kom ind til mig, og jeg troede han bare ville lege men..." Leethas blik sank "Tom forgreb sig på mig.. og dette fortsatte.. indtil jeg var 11 år.. en dag tog jeg endelig mod til mig og sagde det til min mor" Leethas hænder løsnede sig fra hinanden, og han lænede sig tilbage på stolen.
Der kom et smil frem på hans læber, men nærmere et forpint smil. "hun gav mig en lussing og sagde at jeg aldrig måtte lyve om den slags igen... anden gang jeg sagde det lyttede hun heller ikke. 2 dage efter da jeg kom hjem til vores hus var døren låst... En af mine tasker stod uden foran med en seddel, hvor der stod at jeg skulle tage hen til mine bedste forældre for en stund, sammen med en flyve billet"
Leetha kunne mærke en knude i maven. Han havde aldrig fortalt dette til andre end Carl. Og det var endda først efter det første år de havde været venner.
Bailey så lidt overrasket på ham, når han valgte at gribe fat i hånden på ham. Han lag sit hoved lidt på skrå, som han lod sin hånd lægge sig ned på bordet atter igen ”synes du det?” spurgte han om også selv om han nok ikke troet helt på det, når man havde besluttet sig for en ting, så var det svært at se det fra en anden person synsvinkel. Der var dog ikke nogen han følte sig som mere en pige hos, end når han var sammen med Leetha.
Bailey var bestemt ikke glad for at Leetha valgte at slippe hans hånd, men han viste det ikke på nogen måde så bare hen på ham.
Bailey lod ham bare snakke færdigt, før han langsomt rejste sig op fra sit sæde. Han gik bare roligt hen og tog fat i hans hænder, for at fjerne dem. Han holde dem blidt oppe i luften, som han satte sig hen på hans skød med et ben på hver siden. Han lag dem derefter blidt på sine lår, før han selv lag sine hænder på hans kinder ”ved du hvad, du skal bare gemme den tid af dit liv.. du har dine fantastiske bedsteforældre, som elsker dig mere end noget andet” sagde han med en kærligstemme og et svagt smil på læberne ”din mor fortjener slet ikke at kende dig, lige så lidt som min mor fortjener at kende mig” sagde han og nussede blidt hans kinder med sine tommelfingre ”i sidste ende var det bedst for dig, at komme væk fra Tom og hen til mennesker som elsker dig” sagde han og trykkede blidt sine læber mod hans, i håb om at det ville trøst ham en lille smule.
Hans ansigt så forpint, men det ændrede sig til et mere overrasket et, da han så at Bailey rejste sig. Hans blik fulgte hende da hun kom hen mod ham, han så på deres hænder da hun tog hans., og så lidt overrasket ud da hun satte sig ned over ham. Han kom med et lille smil i det hun satte sig.
Hans blik rystede, da hun begynde at tale. De ting hun sagde vidste han jo godt.. men han havde desværre aldrig været stærk nok til at glemme det.
Dette var også en af grundene til at han aldrig havde haft et rigtig forhold.. en af grundene til at han ikke tænkte på andres følelser, eller på om det gjorde ondt det han gjorde.
Han lukkede øjnene da han mærkede Baileys bløder læber mod sine egene.
Han lod sine hænder forlade Baileys lår, og glide op om Hendes talje hvorefter han krammede hende ind til sig.
Han afbrød kysset ved at trække hovedet lidt tilbage for at se på hende. Han kom med et smil. "og jeg for dig!" sagde han med et smil.
Han så temmelig overrasket ud da hun kom tilbage med et forklæde på.
Han kunne ikke helt lade vær med at komme med et kort grin da hun Begynde at snakke "ja tak... jeg er færdig" sagde han med et skævt smil.
Det var rart at de kunne pjatte på denne måde uden at der var noget underligt ved det.
Han så på hende med et behaget blik, han lod sit blik vandre op og ned af hende mens hun stod bøjet over ham. Og han så bestemt efter hende da hun gik ud i køkkenet, Han Slikkede sig kort om munden da han så hendes blik inden hun gik ud.
Efter lidt, rejste han sig op, og gik ud mod køkkenet, han stilte sig i åbningen til køkkenet Og så på hende mens han havde armene over kors.
Han smilede tændt da Bailey spurgte om der var noget Hun kunne hjælpe. Han trådte frem mod hende, og lagde en hånd mod hends nakke, hvor han lod sine finger vikle sig ind i hendes hår. Han fortsatte med at gå fremad, hvilket gjorde at Bailey var nød til at følge med.
Han skubbede hende op af køkkenbordet. "ja.. jeg vil gerne have min dessert nu" sagde han med en lidt dyb og bestemt opstemt stemme. Han bukkede hovedet ned og lod sine læber og sin tunge kærtegne Baileys nakke og hals.
Han lod sin frie hånd glide om på Baileys ryk, hvor han fik fat i forklædets ene snøre hvorefter han trak i den, hvilket resulterede i at den gik op.
Han mærkede hvordan snøret blev løsnet rundt om livet, og fik forklædet til at hænge og dingle rundt om halsen på ham. Han fjernede den bare helt så hurtigt han nu kunne, og bankede den ned i køkkenbordet før han gav slip på den. Han lod sine fingre lege med kanten af håndklædet på Leetha ”er der en som har lyst til at lege med mig?” hviskede han med en tændt stemme, og greb fat i åbningen håndklædet med den ene hånd. Han knyttede den stramt i sin hånd, for at den ikke skulle falde af ham. Han stak rolig tre fingre ind i sin mund, og fugtede dem langsomt med sin tunge. Han lod dem derefter glide ned af Leetha’s mave og indunder håndklædet, hvor de let legede med roden af hans lem ”åh.. det tror jeg gerne” hviskede han og bed sig hårdt i læben.
Han lod sine kys ramme hendes hals, nakke og kraveben mens han stille trak hendes trusser af.
Der kom et lidt overrasket lyd ud mellem hans læber, når han sådan blev løftet op og sidde på køkkenbordet, som fik ham til at klemme blidt om roden med sine fugtige fingre. Det fik ham også til at give slip på håndklædet med den anden hånd, så det faldt hurtigt ned på gulvet.
Han satte sin ene fod mod bordekanten, mens han løftede sit underliv lidt op for at hjælpe til med at få hans trusser af. Han gav ufrivilligt slip på hans lem, før han lag sig ned på køkkenbordet og stak sine ben op i vejret så han kunne få dem ordenligt af ham. Han satte derefter begge sine fødder på bordekanten, med svagt sprede ben ”den ønsker… at kun du røre ved den” sagde han forførende, og måtte kort stoppe op i sætningen for at lade et lille støn forlade hans læber. Hans blik var låst fast på ham, som han lod sine hænder langsomt glide ned af sin egen krop.
Der kom et mindre støn fra ham da han mærkede det lille klem om sin Rud. Og da håndklædet faldt, puffer han det bare væk med foden.
Der kom et smil frem hos ham, da Bailey lagde sig ned på bordet. Og hans smil virkede kun mere tændt da Bailey begynde at røre ved sig selv, og ikke mindst de ord der kom ud af hans mund.
Han stille sig, så han havde Baileys ben på hver side af sig. Han bukkede sig ned over hendes, og begyndt at kysse hendes hals og bryst. Han lod sine hænder bevæge sig rundt på hendes overkrop, den ene standsede ved hendes bryst vorte , og begynde stile af lege med en.
Mens han lod sin tunge glide ind over den anden og starte en leg der.
Hans hjerte bankede så hurtigt inde i ham, mest når Leetha valgte at komme tættere på ham. Han begynde at kunne mærke de bløde læber mod sin hud, og ikke mindst hænderne. Der kom nogle små nydende lyde ud mellem hans læber, som han bed sig i læben og holde øje med hver eneste lille ting som Leetha gjorde ved hans krop.
Der kom et lidt overrasket støn ud af ham, når han mærkede den våde fornemmelse mod sit ene brystvorte, og det at den anden heller ikke blev overset. Han buede svagt i ryggen, og trykkede sine lår ind mod hofterne på ham.
Han lod sine hænder glide op af armene og skulderne på ham, hvor de forsatte op i håret på ham og trykkede blidt hans hoved ned mod sin brystvorte.
Han nød følelsen af den bløde hud under sine hænder.
Og han nød Hvordan han kunne mærke hver lille bevægelse og høre hvert lille støn der kom fra hende.
Han lod sin tunge lege med Baileys bryst vorte, og hendes pressen mod hans nakke, erkende hans mistanke om at hun kunne lide det
Han stoppede kort legen, men kun for at lade 2 af hans finger blive fugtet af sin tunge. Han genoptog atter legen, og lod derefter sine fugtige finger finde vej ned mellem Bailey Ballerup, han lod dem roligt køre hen over Baileys indgang.
Han nød det bestemt og det var ikke noget han prøvede at lægge skjul på, det var som om hans brystvorter var kilden til hele hans system og vækkede hver eneste til af ham.
Han så hurtigt ned på ham, når han mærkede at han stoppede med at slikke. Det tog dog ikke længe før han regnede ud, hvad denne mand faktisk havde gang i.
Der kom nogle lette støn ud mellem hans læber, mens han klemte sine lår ind mod hans hofter ”ikke stop” Gentog han flere gange med en bedende stemme, og lod sin ene hånd forlade hans hår og glide ned af ryggen på ham.
Side 10 af 22 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22
» Long time.. no see!?
» Been a long time
» Long time since we last saw - Romain
» Long Time - Azurel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus