Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Long Time No See (xxx)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 22 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22
Sv: Long Time No See (xxx)
Han nikkede bare et par gange mens Leetha snakkede, som tegn på at han faktisk lyttede efter på hvad han sagde ”det er da også godt.. et mere stabilt job end som danser” sagde han og blottede kort sine tænder i et smil ”er du så mest hund eller katte menneske?” spurgte han om og gav et lille grin fra sig, som han tog en til bid af sin bøf. Hans fod gled bare langsomt op af knæet på ham, og lag sig til rette på hans skød.
Bailey- Competent (Rank 11)
- Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.
Antal indlæg : 596
Leetha kunne mærke at Baileys berøringer gjorde noget ved ham. Han lod sin hånd glide ind under bordet hvor efter han lod den kærtegne Baileys fodryg. Han lænede dig en smule frem "hvis du bliver ved.. ender det med at vi må springer desserten over!" Hviskede han med et charmerende og frækkert smil
Leetha- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 798
Han kunne ikke lade være med at smile, når Leetha bøjede sig frem og sagde nogle ord der fik ham til at rødme "åh du får ikke mig væk her fra.. Ikke før desserten er spist" sagde han med en bestemt stemme
Leetha kunne mærke at han virkelig skulle koncentrere sig for at holde det ud.
Men han ville nu heller ikke slutte deres date nu. Han ville have det til at fortsætte. Og ville vide mere om hende
Leetha så sig lidt rundt. Han var vandt til omgivelserne men på den helt anden måde. Han plejede jo at komme her sammen med nogle helt andre mennesker.
Han så tilbage på Bailey "jeg glemte helt at spørge dig om tidligere.. hvad har du lavet i alt den tid?" Sagde han med et varmt og intrasseret smil.
Han så en smule mere overrasket ud over det med England. Leetha havde enlig altid ønsket at komme til England, han havde bare aldrig taget sig sammen til det.
Leetha smilede "England? ... det må havde Været dejligt.. jeg har altid drømt om at komme dertil" sagde han og tog en bid mere af sin mad. "Var du på.noget ferie?" Spurgte han af ren interrase.
Og han kunne nemt genkende det med at det var de eneste der elskede ham for den han var.
Leetha rakte hånden frem og tog Baileys i sin, og holde den fast, dog uden at det gjorde ondt. Han gav den et klem. "Det er jeg ked af... det må være hårdt... og jeg er ked af jeg bragte set på banen.." sagde han med en øm stemme.
Han kom med et lille opmuntrende smil. "Vi behøver ikke tale om det.. det bedste et jo at du HAR fået sagt farvel." Sagde han og tog hendes hånd op, hvorefter vi lænede sig lidt indover bordet, og kyssede den.
Han første den op til sin egen kind. "Jeg ved dette lyder gård men... jeg er glad for du ikke er som andre 'piger'... jeg er glad for at du forstår hvordan det er at føre sig forkert" sagde han.
Leetha mente det godt, og det håber han også at bailey forstod.
Han lukkede sine øjne og nød følelsen af Baileys hånd mod sin kind. Han kyssede den igen og gav den er klem.
"Jeg er virkelig glad for at du ikke bare gik forbi mig den aften i baren" Hviskede han så og åbnede sine øjne og så indgående på Bailey
Han nussede blidt hans kind, og lod sit blik ligge kærligt på ham ”jeg er også glad for at jeg ikke er som de andre piger.. at jeg bare er mig” sagde han og smilte lidt mere kærligt i det. Han var jo utrolig glad for at han var som han var, også selv om det var hårdt nogle af de ting som han havde oplevet.
Han træk bare forsigtigt sit ben til sig, og bøjede sig i stedet hen over bordet ”det er jeg også” hviskede han og skulle lige til at kysse ham, da tjeneren kom tilbage ”undskyld.. er i færdige?” spurgte hun om og hurtigt fik rettet Bailey’s blik mod hende ”ja jeg er” sagde Bailey og træk ufrivilligt sin hånd til sig, og holde sit blik på tjeneren. Som smilte alt for venligt til Leetha ”hvad med dem?” spurgte hun og fik ligefrem brændt øjne på sig fra Bailey, mens tjeneren gik sin vej ”hun kan lide dig” sagde Bailey bare kort, og vende blikket mod Leetha.
Han smilede venligt til tjeneren "ja tak" sagde han og lod sit blik falde mod Bailey igen. Han så undrende på hende sa hun sagde at tjeneren kunne lide ham. Han så kort efter tjeneren "virkelig? ... det lagde jeg ikke mærke til" mumlede han og vende sin opmærksomhed mod Bailey igen. "Hun må ikke være rigtig klog at ligge and på mænd der allerede er sammen med en dame" sagde han med et grin.
Bailey så bare roligt på ham og gav et lille grin fra sig ”gjorde du ikke?” sagde han og var faktisk glad for at han ikke så det, måtte jo bare betyde at hans opmærksomhed var på Bailey. Han træk bare kort på skulderne ”så er jeg heller ikke rigtig klog..” sagde han uden at give et eneste udtryk for at det var forkert, måske var det virkelig det? Bailey skammede sig jo faktisk over den tid, hvor han lod sig blive udnyttet af gifte mænd. Han troet vel bare et eller andet sted at de elskede ham, og at de ville forlade deres koner og børn.
Han lag sit hoved lidt på skrå ”men ikke hendes skyld at du har taget mig med.. hun prøver nok bare at undgå at se os hygge” sagde han og måtte indrømme at han havde ondt af pigen, men ikke nok til at han ville opgave Leetha for hende.
Leetha havde ikke i sinde at lade en tjener ødelægge denne aften for ham.
Han var alt for glad for dette var sket. At han kunne sidde her sammen med denne dejlige kvinde
Leetha kunne næsten ikke få billederne fra sidste gang ud af hovedet. Han savnede virkelig at mærke hende. Han kunne mærke at hans krop lige skulle kontrolleres ellers gik dette galt. "Men jeg tror nu ikke jeg er den eneste her der er lidt utålmodig" sagde han med et grin.
Han så på tjeneren og da hun smilede til ham, smilede han bare igen, men på.en måde der næsten indikerede at han var helt ligeglad.
Han så over på Bailey da hun sagde det med sex'en. Han smilede skævt til hende og kunne ikke helt lade vær med at grine.
Han så på tjeneren med næsten et grin. "Så hvis du vil skive regningen med det samme, så går vi efterdesserten" sagde han med et grin.
Han kyssede hende en enkelt gang og derefter et længere og mere indgående kys
Han tog selv et stykke og førte set op mod hendes mund. Da hun havde spidst det, lænede han sig ind mod hendes øre "du er godt klar over at det ikke længere kun er tjeneren der ligger på os ikke?" Sagde han og hentydet til mange af de andre gæster.
Kvinder der sad og misunde at bailey var så intim med Leetha og men der havde det på den modsatte måde.
Han holde stadig sit hoved ved siden af Baileys øre, han nappede blidt i hendes øreflip. "Du gør mig virkelig liderlig" Hviskede han frækkert ind i hendes øre mens hans hånd gled en smule længere op under hendes kjole.
Heldigvis sad de så folk ikke kunne se HVOR intime de var lige nu.
Leetha lod sin tunge glide lidt ned af baileys hals ind til han drilsk vende hovedet og spiste lidt kage.
Han kyssede hende på kinden. "Så lad og smutte" sagde han med et smil. Han fjernede stillesin hånd mens han stadig smilede
Side 3 af 22 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22
» Long time.. no see!?
» Been a long time
» Long time since we last saw - Romain
» Long Time - Azurel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus