Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Let's go to the beach! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Let's go to the beach! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Let's go to the beach! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Let's go to the beach! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Let's go to the beach! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Let's go to the beach! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Let's go to the beach! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Let's go to the beach! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Let's go to the beach! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Let's go to the beach! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Let's go to the beach!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Let's go to the beach! Empty Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Søn 31 Aug 2014 - 21:57

Emnet er forbeholdt Damien.

Efteråret havde endnu ikke meldt sig i Di Morga. Sommeren herskede endnu, i det sydlige Frankrig. I dag var en af de varmere dage. Solen var dog på vej ned af himmelen. Den var ved at gøre plads til at månen ville rejse sig og gøre dag om til nat. Det var sent på eftermiddagen, og hun følte sig som fanget inde på biblioteket, hvor hun havde været siden den tidlige formiddag. Hun sad ved et bord, der bugnede af forskellige bøger, mens hun irriteret sad, bøjet ned over et stykke papir og skrev noter. Hun havde længtes efter bølgen blå hele dagen, da vejret havde været så skønt. Ikke én sky havde virket faretruende, nej hun havde såmænd heller ikke set særlig meget til skyerne, fra vinduet hvor hendes bord stod placeret. Det ville ikke undre hende, hvis stjernerne var klare i aften. Dette måtte hun så nøjes med, en kølig sommeraften med flotte funklende stjerner, selvom alt indeni hende skreg efter, at komme ud mens det stadig var lunt. Hun ignorerede dog tanken, trøstede sig med stjernerne hun ville få, at se på sin vej hjem, når hun engang var færdig med, at læse og skrive noter.
Cathy rejste sig op fra sin plads hvorefter hun påbegyndte sin leden efter en bestemt bog, som hun manglede. Hun gik indimellem bogreolenerne, der var fyldt op til randen med bøger, der gik helt tilbage til 1700 tallet, hvis ikke mere. Hun lod en hånd røre hvert eneste bog, som hun gik forbi. Betaget af bøgernes unikke beklædning, og her måtte hun huske på en bestemt sætning, hun fik fortalt lidt over to uger siden, ’don’t judge a book by it’s cover’ hun smilede ved tanken. Hun havde set Damien hvert eneste dag lige siden, på nær i går og så i dag hvor hun ikke havde haft tid på grund af sit studie, til hendes egen ærgrelse. Damien var spændende, at snakke med og han var aldrig kedelig at høre på. Hans syn på tilværelsen havde smittet en smule af på hende, for hun undrede sig mere over ting, ting hun aldrig ville have undret sig over før. Hun var ovenud glad for, at han havde betalt for hendes kaffe, den dag. Han var uden tvivl en af de mest interessante personer hun nogensinde havde mødt.
Når man snakker om solen’ tænkte hun for sig selv, ved synet af en fyr med let krøllet brunt hår, med de velkendte sorte briller sat på næsetippen. Han sad dog med ryggen til hende, nær et vindue, foroverbøjet over en bog, fordybet i sine egne tanker. Et stort smil plantede sig på hendes rosa røde læber, og langsomt uden en lyd, listede hun sig om bag ved hans stol og lænede sig ned, så hendes læber var ud for hans ører. ”Guess who?” hviskede hun i hans øre, efter hun havde taget hænderne op foran hans smukke blå øjne. Tænk at hun skulle støde på ham her, netop i dag.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 22:27

PåklædningTøj Derudover har han et par mørke bukser på, nogle mørke sko også disse Briller

Godt begravet i boget, bemærkede han intet omkring sig. Dette var efterhånden normalt, når først han var opmærksom på en ting, bemærkede han intet omkring specielt, hvis dette nu engang var en spændende bog eller en interessant samtale med en person. Hans velkendte sorte briller sad som altid på næsetippen, mens de blå øjne gled ned over de mange ord. Dagens emne hørte var om sociologi, hvilket i den grad interesseret ham. Han havde fundet en bog der beskrev primær og sekundær socialtioner. På trods af at han allerede kendte disse, så var det altid rart at genlæse de forskellige emner. Bogen beskrev fint hvordan mennesket blevet påvirket af de forskellige sociale grupper som de nu engang engagerede sig med.
Midt i sin læsning bemærkede han slet ikke at Cathy havde set ham, og da slet ikke at hun i dette øjeblik var på vej imod ham. Man kunne virkelig kalde ham en nørd eller bare sige at han da slet ikke kunne multitaske, for den mand kunne hverken læse eller koncentrere sig om sin omgivelser på samme tid. Det var enten eller, ikke begge ting. Dog da den fine stemme kastede ham tilbage til virkeligheden, fløj han forskrækket op fra sin plads. Han kastede bogen fra sig og endte ud i at sidde på røven. Han tog sig til hjertet og så overrasket op på Cathy, der ikke havde gjort andet end at tale med ham. det vidste virkelig hvor koncentreret han havde været omkring sin bog.
Han sukkede, rejste sig stille op, hvorpå han rettede på sit tøj og fik samlet bogen op. Han satte sig hen på sin plads. Det sekund han fik sat sig ned, gav han hende sin fuldendte opmærksomhed "jamen god eftermiddag Cathy, jeg så dig slet ikke" sagde han og kørte hånden igennem det mørke hår. Han rettede sine briller tilbage på næseryggen, hvor de nu sad trykt og ude af farer for at blive ødelagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Søn 31 Aug 2014 - 22:58

Cathy trådte et skridt bagud i stor overraskelse over hans dramatiske fald mod gulvet samt bogen der fik sig en flyvetur. Hun slog sine små spinkle hænder op foran sin mund, i et forsøg på, at kvæle et fnis, men det mislykkedes. Hun brød ud i en stille latter, med den samme smukke klang der normalt ville få folk til at vende hoveder, over hans forskrækket hed. ”Jamen godeftermiddag Damien” sagde hun dernæst højtideligt med megen høflighed i stemmen. Hun flettede sine fingre ind i hinanden, bag ved sin ryg og trippede dernæst på tæerne, der altid bar de grå og slidte converse. Hun forsøgte stadig ikke, at briste ud i latter. Det havde simpelthen set for komisk ud. Hun var dog ked af at hun havde forskrækket ham så meget, det havde hun ikke forventet at hun ville. Bogen måtte virkelig havde være spændene. Cathy bed sig dog hårdt i underlæben for at holde grinet inde, ”Ej undskyld… Kom du noget til?” spurgte hun, stadig med en vis munterhed i stemmen. Resterne af et grin var stadig at se på de rosenrøde læber, der sendte ham et stort hvidt tandsmil. Cathy fandt en stol fra en af de andre borde og stillede den ved hans side. Hvorefter hun tog plads og rettede dernæst på den hvide blondekjole, som hun havde iført sig i dag, ”Hvad har du gået og lavet?” spurgte hun med lysende øjne. Hun havde skam savnet, at snakke med ham. Det var altid spændende, aldrig kedeligt.

Som om, at der var nogen der havde tændt en kontakt, lyste hun op. En idé havde strejfet hende. Hun rettede ryggen, ”Damien… Vil du ikke med mig på stranden? Pleeeaase” Hun gav ham hundeøjnene samt skubbede underlæben frem, så hun var endnu mere sød, at se på. ”Vil du ikke nok? Jeg har sådan brug for, at komme ud!” Tiggede hun, mens hun lænede sig frem mod ham. Hun håbede inderligt, at han ville sige ja. Det var så kedeligt, at gå selv og lige meget hvor spændende der så end var på biblioteket, så var det altid sjovere, for hendes vedkommende, at tage ud og bade. Hun fjernede et lok hår, der havde forvildet sig foran hendes ansigt, hvor hendes ’kom-nu-please’ blik sad som limet fast. Hun sørgede for, at holde hans blik. Hun ville så gerne afsted.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 23:09

Han kneb kort øjnene sammen over den måde hun blot stod og grinede af ham. Han hævede øjenbrynet, da hun skød det hen med en undskyldning også et spørgsmål om han velbefinge. Dog smilede han efter lidt tid, og rystede på hoved, som for at indikere at han intet var kommet til. Han satte sig bedre til rette, da han fandt en stol frem, da spørgsmålet om hvad han lavede dukkede op, vidste han hende bogen "jeg læser om emnet sociologi" forklarede han kortfattet. Han vidste ikke hvordan han ellers skulle forklarer det. Han så ned mod bogen, som han stille fik lagt fra sig, det virkede aldrig særligt sødt blot at sidde og læse, når der var en anden at snakke med.
Han så overrasket på hende da hun med et lyste op. han rørte bekymret på sig. Han rynkede brynet "stranden...der tror jeg aldrig jeg har været" sagde han stille, han havde aldrig haft tiden til at tage på stranden, så derfor havde han ingen ide om hvordan det givende sted nu engang så ud. Han rødmede svagt da hun med et rykkede sig helt hen mod ham, han gjorde store øjnene, og lignede mest af alt en der ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv. Dette var ikke just hver dag for ham. Den svage rødmen stod godt mod hans normale vanilje farvet hud. Han havde en lettere bleg hud, ikke noget overraskende hvis man vidste hvor meget tid han enlig brugte inden for. Det var det meste han lavede, alt hans forskning og undersøgelser foregik inden for. Han sukkede, rejste sig stille op og nikkede "hvorfor ikke, jeg har alligevellet allerede læst denne bog" sagde han stille og så afventende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Søn 31 Aug 2014 - 23:32

Hun gjorde store øjne af ham, og stirrede lettere forbløffet på ham, med munden åbent på vidt gab. ”Har du… aldrig været på stranden før?” spurgte hun og missede et par gange med øjnene. Hun kunne ikke helt tro det han sagde men det måtte være sandt, siden en rosenrød rødmen dannede sig på hans vaniljefarvet hud. Hun havde aldrig set Damien rødme før, og hun fandt det ret sødt. Hun smilede blidt af ham, ”Jamen, så kommer du af sted nu” Hun rejste sig op, glad og forventningsfuld. Hun var dog usikker på om han ville finde stranden ligeså interessant som hun gjorde. For hun vidste, at han mere var til bøger, teori og forsøg. Stranden ville være for ham, et ’farligt’ og nyt sted. Men hvis han i sin natur var meget nysgerrig, så ville han vel gerne vide noget om stranden, ikke?
Lettere spontant, tog hun hans hånd og førte ham ud af biblioteket. Hun var sådan set ligeglad med noterne, de ville ikke ligesådan forsvinde. Hun kunne altid komme tilbage igen i morgen. Hun førte ham ud af de store tunge hoveddøre, i mahogni. Og hun slap først hans hånd, da hun nåede fortovet. Heldigvis, var der en taxi der holdt længere nede af gaden. ”Kom, vi tager taxaen” sagde hun med et sødt smil og de blå iskrystaller lyste muntert op, inden hun fortsatte ned af gaden. Hun nåede taxaen, åbnede døren og satte sig ind. ”Hvor skal i hen?” spurgte taxachaufføren som var en stor mand, der så ud til, at have spist lidt for meget junkfood. ”Stranden La Page” sagde hun, og med det samme startede bilen.
Det ville tage et stykke tid, at nå derud. For stranden lå i udkanten af Di Morga. Cathy slog blikket ud af vinduet og betragtede i stilhed, hvordan byen susede forbi hendes øjne og samt hvordan landskaberne skiftede. Det var et smukt syn, syntes hun. Hun vendte fronten mod Damien, så siden af hendes hoved, lå mod ryglænet. Hun sendte ham et lille smil, og først nu kunne man se hvor træt hun var, ikke blot på grund af det gab der undslap hendes læber, men også hvordan hun blinkede med øjnene, for at forsøge at holde sig vågen. Hun betragtede dog Damien, hvordan brillerne skjulte hans skønhed. ”Dine briller skjuler din skønhed” sagde hun stille, ”det er ret synd, syntes jeg” Hun kørte en hånd igennem sit isblonde hår, der i dag hang løst ned over skuldrene. ”Kan du svømme?” spurgte hun så efterfulgt af et gab.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Søn 31 Aug 2014 - 23:45

Han rystede på hovedet "der var ikke just strande i mine unge år, og jeg har altid haft for travlt til at kunne tage derud" sagde han stille. Han havde svømmet før, det var dog i en anden tid og faconen var nok en smule anderledes end hvad man gjorde nu om dage. Han vidste ærlig talt ikke hvad han skulle gøre af sig selv, som regel sad de bare og snakkede sammen, og det var på en hjemmebane hvorpå han følte sig sikker. Alt dette med at hun pludselig sprang op i ansigtet på ham eller snakkede ham ind i øret, det gjorde ham nervøs for det var områder han ikke var vant til. Han lod hende mere eller mindre trække sig af sted, da hun med et greb fat om hans hånd og førte ham ud af biblioteket, for så at finde en taxa. det sekund hun gav slip, gned han sig om hånden.
Det var virkelig tydeligt nu, at han ikke var vant til at være meget ude. Han sig til dels ubehagelig til mode, for dette var ikke noget han kunne tale sig ud af. Han fulgte stille med hende, og satte sig ind i bilen uden at sige så meget som et ord. Han blik betragtede stille hver enkelt ting de kørte forbi, så det var først da hun igen snakkede at han vendte blikket mod hende igen. Stille tog han sine briller af, hvorpå han gemte dem ned i sin lomme "bedre" spurgte han efter lidt tid. Han havde aldrig været en for at hige efter hvad andre mente var smukt, han var ikke direkte smuk og han havde det fint med at se ud som han nu engang gjorde. Han nikkede stille "mig og Thomás plejede at svømme ude i havet da han var yngre. Det var som regel bare at springe i fra havnen også svømme rundt" fortalte han stille. Han så stille til, og det var først det sekund de ankom at han steg ud. Han så afventende på hende, tydeligvis ikke helt tryk ved situationen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Man 1 Sep 2014 - 0:04

Hans selvsikre måde, at være på var forsvundet som dug for solen og hun mærkede det tydeligt på ham. Et stik af skyldfølelse ramt hende som en bølge og hun klemte læberne sammen til en smal streg. Var det nu en god idé? Hun sukkede stille for sig selv, inden hun steg ud af taxaen og stak taxachaufføren sine penge, hvorefter han satte af med hvinende dæk. Hun vendte sig rundt. Havet var stille i dag, dog kunne man sagtens høre bølgerne og dufte saltvandet. Der var nærmest tomt, de fleste måtte været taget hjem. Solen var også ved, at gå ned. Det måtte være sidst på eftermiddagen.
Cathy vendte sig mod Damien og tog en dyb indånding, ”Damien.. Det er helt okay, hvis du ikke vil” startede hun stille og fortsatte, med ansigtet lagt i blide og ikke mindst bekymrede folder, ”Jeg vil ikke tvinge dig til noget, du ikke vil – ligesom du heller ikke vil tvinge mig til noget, som jeg heller ikke vil.” Hun sendte ham et prøvende smil. Brisen legede let med hendes hår, førte det ind foran hendes kønne ansigt. Hun satte de vildledte lokker om bag sit øre, og fandt så Damiens blå øjne. ”Hvis du vil hjem, så tager vi hjem. Okay?” Hun lagde hovedet let på skrå. ”Vil du få det bedre, hvis du holder mig i hånden?” spurgte hun så, for hun var ikke helt sikker. Hun vidste godt, at Damien ikke var god social, for det havde han selv betroet hende. Tilgengæld var Damien god så mange andre steder, f.eks i hans laboratorie, når han lavede forsøg eller var nysgerrig efter viden. Som hun havde sagt til ham før, man kunne ikke være god til, alt. Cathy var selv ikke videnskabeligt anlagt. Hun var god nok socialt og rigtig god når det kom til det kreative. Det fuldkommen modsatte af Damien. Hun vidste derfor nu, at hun måske skulle passe lidt på, af frygt for at han pludselig ikke gad, at snakke med hende mere. Hvorfor den tanke strejfede hende, vidste hun ikke. Hun ville nødig miste Damien, som var sådan en fantastisk person som han i sandhed var. Han havde bare selv svært ved, at se hvor meget han selv var værd. I hendes øjne, var han millioner af venner værd. Det var bare aldrig noget, hun ville fortælle ham.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 0:23

Han vendte blikket mod hende og forsøgte at give hende et smil. Det var ingen hemmelighed at han havde betroet hende med mange ting, ligesom hun også havde betroet ham med mange ting. Selvom han ikke var gået langt ind med det hele, ved f. eks at fortælle om hans slavetid eller hvorfor han havde en tatovering over brystet, så vidt han vidste kendte hun slet ikke til den. Heldigvis var der slet ikke nogen på stranden, hvilket bare gjorde det lettere for ham at være der, hvorimod havde stranden været fuldt op, ville han nok havde følt sig mere ilde tilpas.
Han trak på skulderne "det er fint nok, jeg skal jo lære det på en eller anden måde...sandheden er jo at jeg ikke kan gemme mig væk i mit laboratorium eller mit kontor hele mit liv" sagde han stille. Han fik hurtigt taget sine sko, samt sokker af, hvorpå han så afventende på hende. Han smilede over hendes venlighed, den måde hun nærmest puslede omkring ham "hvis jeg holder dig i hånden er det fordi jeg har lyst til det, ikke fordi jeg føler jeg har brug for det" han tog dog alligevel blidt hendes hånd i sin egen frie, og gav den et klem "så hvad med at vi bader, det er efterhånden læge siden jeg har badet i havvand" han fulgte stille med hende længere ned mod stranden, til de var nået et vis stykke ned, hvor han så smed sine sko og sokker. Han åbnede sin skjorte og afslørede et overraskende muskuløst bryst. Man skulle ikke tro at han havde nogle muskler, specielt når man hørte hvor meget tid han brugte på at sidde ned. Dog havde han en hel del af rundt omkring på den blege hud, og lige over hjertet var der en fin tatovering. Det forestillede to nøgler der var krydset over hinanden, nedenunder var navnet Francisco skrevet. Bukserne røg også ligeså hurtigt, hvilket kun efterlod ham i et par boxershorts "skal du ikke også i" spurgte han efter lidt tid, alt i mens han langsomt gik mod vandet.

//The shirtless Damien http://thats-normal.com/wp-content/uploads/2013/09/aaron-tveit-shirtless.gif

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Man 1 Sep 2014 - 13:07

Hendes smil voksede en smule og hun kunne ikke lade være med, at betragte ham. Stranden var badet i den sidste dags lys, bølgerne rokkede fredeligt og på himlen var der ingen sky at se.  Hun fulgte hans eksempel, og tog skoene af, ved at bøje sig ned, binde skoene op for dernæst, at hive dem af hver sin fod og smide dem i sandet. Hun satte fødderne, i det blide og varme sand, som solen havde opvarmet hele dagen igennem. Hun skubbede fødderne mere og mere ned i sandet, så de næsten ikke var til, at se mere. Hun kunne godt lide følelsen, som om at sandet kærtegnede hendes hud. Hun faldt dog ud af sine drømme igen, da Damien var nået ned til vandkanten. Hun satte den ene fod foran den anden og begav sig ned til ham. Synet af ham, uden sine klæder, var ligeså skønt som hvis han havde dem på. Hun var dog overrasket over hans muskuløse brystkasse. Det havde hun ikke forventet, eftersom hun vidste, at han brugte megen af sin tid indenfor, på at læse, vide mere og ikke mindst lave forsøg i sit laboratorie. Dette forklarede også hvorfor hans hud havde den vanilje farve. Dog var han stadig mere farvet end hun. Hende selv kunne aldrig få noget sol, selvom hun ihærdigt prøvede. Hun blev bare rød i stedet. Det var som om, at den porcelæn hvide farve aldrig ville forsvinde, som var den limet på, perfekt og fejlfri. Dog hvis man kiggede godt efter, kunne man ane nogle næsten helt hvide ar, der havde placering på hendes arme og ben. Hun havde det altid med, at falde og slå sig og hun havde også forstuvet både hendes hånd, arm og fod. Dog var den porcelæn hvide farve god til, at kamuflere det ’ikke perfekte’. Hvilket hun syntes var synd, det ikke perfekte var for hende helt og aldeles perfekt. Hun kunne godt lide, at kigge på ar. For de fortalte altid en historie. Ligesom hvis folk fik tatoveringer, så var det normalt også fordi, at de havde en historie at fortælle. I det samme fik hun øje på tatoveringen, der sad på Damiens bryst, med de to nøgler der krydsede hinanden og ordene ’Francisco’ skrevet lige under. I det øjeblik, kom hun i tanke om det navn, der havde stået under skitsen af Damien i hans medaljon, ’Henri Charles Archambault’ . Hun bed sig tænkende i læben, mens hun betragtede ham. Men hun valgte ikke, at sige noget nu.

Gå du bare..” sagde hun blidt, inden hun tog fat i kjolens ender og trak den over hovedet. Til syne kom hendes utrolig tynde krop, hvilket havde fået folk til, at stille hende en million spørgsmål, ’Er du syg?’ – ’Har du en sygdom?’ – ’Spis dog noget mere!’- ’Burde du måske ikke tage lidt på?’ etcetera. Hun var ikke så perfekt som hendes ansigt ellers fremstod som. Hun havde ikke de flotte timeglas former, som ellers var det ideal, der ville fremstå som perfekt. Hun havde det dog ikke dårligt med sin krop, hun var egentlig ligeglad. Så længe, at hun var sund og rask, hvad var problemet så? For de fleste ville det, at stå i undertøj være grænseoverskridende, men hun mærkede intet til det. Hun var iført plain sort undertøj, med en bh der ikke var fyldt op med push-up. Hun ville ikke fremstille sig som noget hun ikke var eller havde. Hun tog et par skridt ud i vandet og bølgerne slog mod hendes skinneben. Sandheden var, at hun ikke kunne svømme, men det havde aldrig holdt hende fra, at bade. Hun skulle bare kunne bunde. Hun tog et par skridt længere ud, med armene over kors, mens hun hvinede let. Vandet var en smule køligt, hun skulle bare vænne sig til det.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 19:21

Det var nok første gang i lang tid han for alvor stod så udækket foran nogle. Det var grundet tatoveringen på hans bryst, han ikke rigtig brød sig om det, derudover var det ikke ligefrem fordi man smed tøjet på det sted han arbejdede. Tatoveringen var blot et minde om hans tid som slave, da han var blevet købt af Francisco, gik der ikke lang tid før han blev tatoveret, som et evig bevis på at han ikke var mere værd end en slave. Dog i dette sekund var det ikke just hvad han lod tankerne glide hen mod, han lod i stedet tankerne blive ved at dette handlede om at have det hyggeligt...at slappe af uden for kontoret, noget han aldrig havde prøvet. Han lod fødderne glide ud i vandet, og sukkede stille. På trods af dagen ikke just var så varm som hos alle andre varme lande, så var det kolde vand nu alligevel en dejlig forveksling, når man tænkte på hvor varmt det var at have en sol stegende ned over sig hele dagen.
Han smilede tibage til hende, hvorpå han løb ud i vandet og forsvandt under havoverfladen. Han nåede netop op, til da hun trak kjolen af. Han havde skam set kvindekroppe før, og der var ikke noget tegn af begær i hans blå øjne...mest fordi det med kærlighed også sex ikke var noget han var god til. Han fandt det akavet og utrolig mærkeligt. I stedet betragtede han hende med nysgerrighed. Hun var tynd, men så igen han havde set værre. Blot fordi man var tynd, betød det jo ikke altid at man var anorektiker, måske havde hun blot et højt stofskifte og nåede derfor at forbrænde alle kulhydraterne før det blev til fedt. Det var skam normalt for mange, ikke noget at råbe højt om.

Med et drillende smil, noget man ellers aldrig så på hans læber, løb han hen til hende og greb fat om hendes hofter, hvorpå han løftede hende op og smed hende over skulderen. Hun var skam smuk, selv så tæt på, hvilket han havde oplevet op til flere gange nu. Efter de mange samtaler de havde haft, havde han taget sig selv i at betragte hende med forunderlighed og nysgerrighed. Han tog sig selv i at betragte en kvindekrop, med andet end en videnskabelig nysgerrighed, hvilket skræmte ham en smule. Det at hans hjerte med et begyndte at banke hurtigere, blot ved følelsen af hendes hud op af hans. Han rystede på hovede og lød ud mod det dybere vand, stadig med armene om hende, sprang hen i, hvorpå han igen kom op på overfladen, grinene. Han forsøgte at kaste de mærkelige følelser væk, ved at lade tankerne glide hen mod noget andet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Man 1 Sep 2014 - 20:57

Cathy var slet ikke forberedt da Damien kom farende og smed hende over skulderen. Hun hvinede højlydt og slog ham blidt på ryggen med knyttede næver, ”Sæt mig ned! Damien!” råbte hun, dog med et stort smil og et let melodisk grin over læberne. Hun hang nærmest bare og dinglede, fuldkommen hjælpeløs. Det var ret spontant af ham og hun havde slet ikke set det komme. Damien, der slappede af og var spontan var noget af det mest sjældne, det vidste hun. Inden længe mærkede hun det kølige vand omsluttede hende og hun nåede lige akkurat at holde vejret inden hun kom under. Stilheden ramte hende, som en bølge. Hendes øjne var lukket og hun følte det som om, at alle sanser blev taget fra hende. Alt var stille, under vandets overflade. Det var så fredfyldt, så hun næsten havde lyst til at blive der. Hun vidste ikke hvor længe hun havde været under vandet, men da hun kom op igen, gik det op for hende at hun ikke kunne bunde, i forhold til Damien, der med sin høje højde sikkert stod på sandbunden. I panik svang hun armene om halsen på ham og trykkede sig ind mod ham. Hun havde helt glemt at fortælle ham, at hun ikke kunne svømme.

Hun så på ham, da de nu var i øjenhøjde. Hun havde aldrig været så tæt på ham, og det gjorde ham egentlig endnu kønnere, at se ham så tæt på. Hans øjne var nærmest blevet mere blå og hans brune hår, var vådt og rodet, hvilket klædte ham utrolig godt. Vandet løb ned af hans ansigt, og hun betragtede de smukker linjer. ”jeg glemte helt, at fortælle dig at jeg ikke kan svømme” sagde hun stille og sendte ham et lettere undskyldende smil. I øjenkrogen fik hun dog øje på hans tatovering. Detaljerne var slående flotte, og lettere betaget betragtede hun det. Nysgerrig over hvad meningen med netop den tatovering var. For han havde ikke nogen andre steder. Langsomt og forsigtigt, lod hun hånden lægge sig på hans bryst mens den anden stadig lå omkring hans nakke. Hendes finger fulgte linjerne i tatoveringen og pludselig skar der en smerte ind i kraniet på hende. Alt blev sort.

Hun så Damien blive bundet op til en pæl mens massere af mennesker stod rundt om ham. Han så ud ligesom på skitsen, med det lange krøllede hår og de utrolig blå øjne. Hun stod ved siden af og så på ham, som var hun til stede. Bag ved ham stod en mand, med en pisk i hånden. Med gru i øjnene så hun til, mens han svang pisken og råbte ’ALANO!’ til ham. Alano måtte være hans slavenavn. Meget vidste hun ikke om slavetiden, men dog vidste hun at man blev bortført og solgt og dernæst givet et andet navn. Damien skreg og lyden af piskeslagene mod huden var nok til, at give hende kvalme og ikke mindst, at kaste op da hun så hvordan hans hud blev flået op. Hun kunne ikke klare lyden af hans skrig, ”STOP! STOP!” råbte hun forgæves i drømmen mens hendes hænder lagde sig om ørene i et forsøg på at skærpe lyden. Mindet skiftede og det var nu vinter. Damien sad i hjørnet og så ud af vinduet, han rystede… Frøs. Så hurtigt som mindet var kommet skiftede det igen. Damien stod overfor den selvsamme som havde pisket ham, ”Alano!” råbte han ind i hovedet på ham, ”Ja, Francisco, min herre?” svarede Damien og uden så meget som et varsel blev han slået omkuld. Forskellige glimt af slag, tortur og dårlige forhold fór forbi hendes øjne. Og med et var hun tilbage i Damiens favn, i vandet, på stranden. Hendes hjerte galopperede afsted og hun hev kort efter vejret. Hun ville ikke se på ham, så blikket blev lagt ud mod vandet. Armene hang stadig om hans hals og forsigtigt lagde hun hovedet på hans skulder, for at se bagud. Hun prøvede at bearbejde det hun lige havde set og ikke nok med det, var hun utrolig ked af at hun havde set noget hun tydeligt ikke skulle havde vidst noget om. ”U… undskyld… jeg..” hun nåede ikke videre i sætningen, hun stoppede bare og kneb øjnene sammen. Hun var bange for, at han var sur på hende og hun forventede nu det værste. At han ville gå, uden at sige noget og aldrig snakke med hende igen. Hun gemte sit ansigt ind mod hans hals uden rigtigt at vide hvad hun skulle gøre.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 21:19

Han klukkede da hun klamrede sig til ham, dog på trods af han udenpå virkede rolig og afslappet, var hans indre i krig, ting han aldrig havde oplevet før strøg igennem ham. Han kunne mærke hvordan hans hjerte begyndte at slå hurtigere, hvordan han følte sig utilpas til mode, dog ikke som før...denne gang var det mere rettet mod det faktum at han rent faktisk et sted følte en form for tiltrækkelse mod den kvinde i sine arme. Han sank en klump, da det gik op for ham hvor tætte de i virkeligheden var på hinanden. Han lukkede armene rundt om hende, blot for at støtte hende således hun ikke faldt i vandet.
Han så dybt i hendes øjne, samtidig med at han bed sig i læben, dette var fuldkommen underligt, dette var i hvert fald ikke noget han var vant til. Han lagde ubevidst en hånd mod hendes kind, lod samtidig tommelfingeren glide ned over hendes læbe, mens hun talte "det er helt okay" sagde han uden rigtig at kigge på hende, dog mere mod hendes læber. Han blinkede da det gik op for ham hvad han lavede, han fjernede hånden fra hendes kind og lagde den igen om hende, hvorpå han fjernede blikket fra hende. Ting som følelser havde aldrig været hans stærke punkt, det var uforudsigeligt, hvilket i den grad var noget han ikke kunne klarer... så når først han kom hjem igen, stod den på læsning i høj grad, han skulle læse op på disse følelser.

Han så overrasket på hende da hun med et lagde hånden mod hans bryst, lige over hans tatovering. Uden at vide om hun havde nogle former for evner, betragtede han hende blot gøre sit. Dog da det vidste sig hun havde evner, og at det var noget der gjorde at hun kunne se hans fortid ud fra hans tatovering. Han gispede ved synet af de mange billeder, minderne omkring ham. Det var som at rive plasteret op på et sår.
Da minderne endelig var stoppet, stod han stiv som et bræt, og på samme tid rystede han også kraftigt. Han lagde armene om hende, trykkede hende mod sit bryst, mens han lagde panden mod hendes skulder. Det faktum at han søgte hendes trøst, for at han ikke ville bryde sammen, var en stor ting og noget han som regel aldrig gjorde. Han var ikke meget for det med at røre folk når han var ved at bryde sammen, det virkede dog som om hendes berørelse ikke var så slemt som andres. Han tog en dyb indånding, hvorpå han stille gik ind mod land, og da de var inde ved bredden satte han sig stille ned, dog stadig med hende i hans arme. Han holde godt fast på hende, dog uden at gøre skade på hende. Han rystede stadig og virkede ikke som om han helt var til stede "det er fint...ikke din skyld" fik han sagt, efter flere minutters stilhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Man 1 Sep 2014 - 21:56

Stilheden omringede dem. Det eneste man kunne høre var vandets stille brusen. Solen badede stranden i det sidste dags lys. Farverne på himlen var smukke, som de blandede sig ind og ud om hinanden i rødlige og lyserøde nuancer. Cathy klamrede sig til ham, ude af stand til at bevæge sig. Det føltes trygt og sikkert i armene på Damien. Skyldfølelsen lå dog over hende, tryggede mod hendes kranie, hvor en lille hovedpine havde dannet sig efter hendes møde med Damiens gamle minder. Hun havde det så dårligt med det og hun kunne godt forstå hvis han aldrig ville se hende igen. Minderne var private, noget hun ikke skulle have set. Hun havde helt glemt alt om, at hun ikke havde fortalt ham om sin evne. Det hele føltes nu ødelagt og hun havde mest af alt lyst til at græde. Dette skete dog ikke. Hun holdte bare mere om ham, da hun mærkede hvordan hans krop rystede. Det gav et lettere chok i hende, da han begyndte at gå i land med hende i hans favn. Han sagde ikke noget. Gud, hvor ville hun ønske at han gjorde. Hun klamrede sig stadig til ham, med hovedet gemt ind mod hans hals. Han var varm i forhold til hende, så hun tillod sig at stjæle noget af hans kropsvarme. Hun troede ellers at han ville give slip da de nåede land, men det gjorde han ikke. Han holdt hende derimod tættere, til hendes egen store overraskelse. Da han endelig sagde noget, sukkede hun dybt. Langsomt slap hun ud af hans greb og satte sig i hans skød, med fronten mod ham samt begge sine ben svunget rundt om livet på ham. ”Damien… Se på mig..” Bedte hun stille, men der skete ikke noget. ”Henri!” Kaldte hun lidt højere, med en mere desperat klang i stemmen. Hun tog dernæst hans kønne ansigt i hænderne og tvang ham til, at se på hende. Det isblonde, våde hår klistrede sig til hendes ansigt samt skyggede en smule for hendes ene øje. Men lige nu var hun ligeglad. ”Please tilgiv mig..” Peb hun stille mens hendes hånd kærtegnede hans våde kind. Hun så ind i hans blå øjne. Bedende, undskyldende. Tårerne pressede på de smukke blå iskrystaller. Hun var så inderligt ked af det. ”Jeg burde havde fortalt dig det noget før.. Undskyld.. Det er bare ikke altid noget jeg kan styre” Hun bed sig hårdt i underlæben, i et forsøg på at standse tårerne der pressede på. Der var dog en der undslap og som faldt ned over hendes våde kind. Hun havde en smule ondt af ham. Over hvad han var blevet udsat for igennem årerne. Han havde slet ikke fortjent tortur eller dårlige forhold. Han havde fortjent alt det bedste i verdenen, for han var inderligt sådan en god person. Men som det tit skete, så sker alt det dårlige for de gode sjæle. Damien var en af de uheldige. Hun fjernede en tot hår, der havde klistret sig fast på hans pande, og skubbede den op i hans rodede og ikke mindst våde frisure. Hun holdt stadig øjenkontakten og bedte til, at han ikke hadede hende.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 22:07

Han var fuldkommen inde i sin egen verden, han hørte hende, selv da hun gled ud af hans greb lod han hende. Det var først da hun sagde hans fødselsnavn at han så direkte på hende og reagerede. Der var jo den ting med at man altid reagerede hurtigst på sit eget navn. Han så direkte på hende, og alt i mens hun snakkede betragtede han hende. Han rakte blidt frem og fjernede håret fra hendes ansigt, kørte fingrene samtidig ned af hendes kind. Det var som om han var til stede også alligevel ikke, det eneste han lavede var at betragte hende, han strøg hende ned af kinden og fjernede samtidig det våde hår fra hendes ansigt. Hendes hånd mod hans kind fik ham dog en smule vækket "hør..." han tog hendes hænder i sine egne, holde dem blidt i hans egne varme. Det var som om at selvom han lige havde været i koldt vand, så holde hans krops sig stadig dejlig varm "du skal ikke undskylde, som du siger du kan ikke selv styre dine evner, og den slags sker...så ja jeg tilgiver dig" sagde han blidt.
Han lagde blidt den ene af sine hænder mod hendes kind, hvorpå han strøg tårerne væk. Som han betragtede hende, dannede der sig stille et smil på hans læber "du skal aldrig undskylde for det du ikke kan kontrollere, fejl sker engang imellem...og det var lang tid siden, jeg tror vidst Francisco døde her i 1960, jeg er faktisk ikke sikker...men sagen er at det er ting jeg har lagt bag mig, ja jeg blev overrasket, og måske gjorde det ondt at se de ting igen...men det er på ingen måde din skyld" sagde han alvorligt. Han lagde sin pande ind mod hendes, brugte sin anden hånd til at stryge hende hen over ryggen, mens hans hånd der havde været mod hendes kind, gled ned mod hendes hals

//sorry hvis det blev for kort :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Man 1 Sep 2014 - 22:30

Lettelsen skyllede over hende, da han forsikrede hende om at det var okay. Et lille tandløst smil dukkede op på hendes læber og hun så lettet på ham, dog stadig bekymret. Han rystede ikke så meget mere. Hun lukkede et øjeblik øjnene og nød hans kærtegn mod hendes kind, inden hun atter åbnede øjnene og mødte hans smukke blå. ”Du havde ikke fortjent det..” hviskede hun bedrøvet, ”Du havde ikke fortjent noget af det” Hun bed sig en smule i underlæben, mens hun lod en hånd køre igennem hans hår. Hun sagde ikke noget i et godt stykke tid, sad bare med panden mod hans med sine øjne lukket i mens hun lyttede til hans vejrtrækning blandet med lyden af bølgerne. Hun frøs en smule og dette kunne ses på hendes nøgne hud hvor gåsehuden netop var trådt frem. ”Henri…” Hun slog øjnene op, ”det er et smukt navn..” det tandløse smil blev nu større og viste det fine hvide tandsæt. Hun forstod ikke helt, hvorfor han ikke havde fortalt hende hans rigtige navn, men hun valgte ikke at spørge på nuværende tidspunkt. Hun fjernede sin pande fra hans og lænede sig en smule tilbage så hun kunne se på ham. Solen var efterhånden ved at ligge stranden i mørke. ”Bor du ikke ved skoven?” spurgte hun så, stadig en smule stille dog med blide øjne. ”Ville du have noget imod hvis vi tog hjem til dig?” Hun lagde hovedet en anelse på skrå. Hun håbede lidt på et ja. Han havde tit fortalt om hans hyggelige hytte i skoven. Der var højest sandsynligt varmere der end her. ”Ikke for at være til for megen ulejlighed men må jeg overnatte hos dig?” Spurgte hun og tilføjede dog hurtigt, ”jeg tager gerne sofaen” med et lille smil.


//Samme her.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 22:43

Han trak på skulderne "måske ikke, men jeg var en anden dengang...kort efter Thomás døde...jeg slog min menneskelighed fuldkommen væk. Jeg ved ikke hvor mange af dem jeg slog ihjel, og efter revolutionen var slut, begyndte jeg at drikke, jeg fik skaffet mig en gæld og det var åbenbart den eneste måde at jeg ville kunne betale tilbage" sagde han stille. Minderne var stadig ligeså friske, som var de hændt inde for de sidste par dage og ikke for flere hundrede år siden. Han lukkede selv øjnene, da hun strøg ham igennem håret, den blide følelse af hendes fingre igennem hans våde hår gjorde ham helt rolig.
Han klukkede da hun sagde hans navn, det navn han efterhånden ikke havde hørt de sidste mange år "det var det første navn jeg fik da jeg blev skabt tilbage i 1714" sagde han stille. Da han var blevet skabt havde det stået på hans trøje, som om hans krop havde heddet det, og siden den dag gik han under det navn. Det var først efter han slap fri af slaveriet at han skiftede navn, som for at ligge det hele bag sig. Han så blidt på hende, strøg hende fortsat ned af kinden "jeg kan nu godt lide dit navn, det har sådan en smuk klang...vidste du at dit navn oprindelig betyder ren" sagde han stille. Selv i de underligste tider, kunne han komme med de underligste fakta, som f. eks hvad hendes navn betød.

Han hævede øjenbrynet over hendes spørgsmål, men om ikke andet nikkede han stille. Han lagde hoved på skrå, som hun fortsatte og stille smilede han større "det ville være mig en fornøjelse at have dig overnattende, og nej jeg kan da ikke tillade dig at du skal sove på sofaen...jeg er trods alt fra en anden tid...det ville være ilde af mig ikke at give dig sengen" han gav stille slip på hende og lod hende for lov til at komme ned i sandet igen.
Han rejste sig stille op og gik hen til sit tøj, som han hurtigt fik på. Så vidt han huskede havde han ryddet op, det kunne godt være at hans kontor var fyldt op med papirer, nogle der endda hang på væggene. Han så tilbage på hende med et smil på læberne, men som hans øjne gled hen over hende dukkede følelsen op i hans bryst. Han gispede og så væk, han kunne ikke føle den slags ting, specielt fordi han ikke vidste hvad der var galt med ham. Han kørte hånden igennem håret, holde samtidig blikket i den anden retning af hvor hun var, blot for ikke at tænde mere op i disse ukendte følelser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Man 1 Sep 2014 - 23:21

Hun nikkede bare, lyttede opmærksomt til hvert eneste ord og sætning der forlod hans mund. Det rørte hende ikke det mindste, at han fortalte hende at han havde slået ihjel. Han var vel en djævel i sin natur, men han havde lært af den del af ham og hun stolede på ham, valgte kun at se det gode, hvilket til tider kunne være farligt. Dog så hun intet farligt ved Damien, Henri, eller hvad han nu ville kaldes. Hun kunne dog ikke lade være med at grine en smule af ham.. ”Nej, det vidste jeg ikke” smilede hun stort. Hans måde at komme med til tider ubetydelige fakta, var meget morsomt. Dog havde hun intet imod det. Han var altid spændene at snakke med. Det blev aldrig kedeligt, specielt ikke med hans fakta om alt.
Hun dumpede ned i sandet da han rejste sig, ”Jamen okay så… jeg tager sengen så” Normalt ville hun havde sagt ham imod, men hun havde en følelse af at det ikke rigtigt ville nytte noget. Hun fulgte hans eksempel og rejste sig op, børstede det værste sand af hvorefter hun fandt sine hvide kjole, der var flot udsmykket med blonder, og trak den over hovedet. Det øverste af kjolen klistrede sig til hendes overkrop og den sorte bh var nu tydelig igennem det hvide stof. Hun gik op mod en vejen, hvor taxachaufføren havde sat dem af. Hun kunne se skovens træer, der var smykket med mørkegrønne blade, i horisonten. De var vel i gå afstand til hans hytte. Hun ville dog lade ham vise vejen, da hun ikke vidste hvor den præcist lå. Hun tog sine grå converse i hånden, besluttede sig for at gå i bare tæer da sand havde klistret sig fast til hendes små fødder. Hun snurrede rundt på hælen og så på ham, ”Kommer du?” spurgte hun med et lille smil, inden hun begyndte at følge vejen. Solen stod nu i havet, badede himlen i et fantastisk flot lys. Det ville blive mørkt snart og dernæst ville stjernerne dukke op på himlen. Måske kunne hun lokke Damien til, at se på stjernerne med hende? Det holdt hun så meget af.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Man 1 Sep 2014 - 23:34

Han nikkede og gik stille op til hende, han var fast besluttet for at undersøge hvad han mon fejlede, det sekund Cathy lagde sig til at sove ville jeg gå sine mange bøger igennem, for så at finde frem til hvad der kunne være galt med ham. Han havde aldrig oplevet noget ligende, i hvert fald ikke noget han huskede. Alt i han havde lyst til at være tæt på hende, det kradsede i hans håndflader for at få lov til at røre hende igen. Han sukkede, knyttede næven og gik stille ved siden af hende, han sagde ikke så meget som et eneste ord på hele turen op til hans hytte, som efter godt et kvarter dukkede op.
Hans hytte var hjemmelavet, hdet sekund han var sluppet af med Franciso fandt han et stille sted inde i skoven, hvorpå han begyndte at bygge. Selve hytten var hyggelig nok, den var over jorden og havde en smuk "trappe" op til sin hoveddør. Han vidste hende hurtigt op, da han regnede med at hun meget gerne ville have varmen hurtigt. det sekund de trådte ind, var det i mange tilfælde som at træde ind i det 17. århundrede, der var ikke mange elektriske ting, bortset fra køkkenting, derudover var der lamper, men intet fjernsyn, der var dog en laptop på sofa bordet.
der var nu englig ganske hyggeligt, med stuen næsten lige for, gik man til venstre havnede man ved en trappe der førte op til værelserne, herunder hans kontor, samt badeværelse. Gik man derimod til højre havnede man ved køkkenet, samt spisebordet. Han havde adskillige malerier oppe, blandt andet to der mindede om den stil Thomás havde brugt. Han havde en også en stor reol med masser af bøger, der indegydede alle mulige emner, dog var der ikk en eneste roman, det var mest faglitteratur han havde liggende, hvilket i sig selv ikke var nogen overraskelse. Han vendte sig stille mod hende "ja det er så her jeg bir...øhm jeg finder lige noget varmt tøj til dig" han smilede, før han forsvandt ovenpå, hvorefter han kom med ned med en sort sweater, der nok ville gå hende til midt på lårerne, han havde samtidig også et par boxershorts med "jeg vidste ikke rigtig hvad du ville have så...ja" han gav hende, hvorpå han kløede sig i nakken med et lille smil

//hans hytte http://favim.com/orig/201105/25/awesome-home-nature-tree-house-treehouse-trees-Favim.com-55099.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Tirs 2 Sep 2014 - 0:01

Han var ualmindeligt stille på vejen hen til hans hytte. Det undrede hende en hende smule specielt lagde hun mærke til de knyttede næver. Hun valgte ikke at sige noget. Om det var fordi hun havde set det, hun ikke måtte se, vidste hun ikke. Hun valgte ikke at sige noget. Lod dem gå i stilheden mens hendes tanker vandrede tilbage til hans minder fra slavetiden. En kvalme bredte sig, og hun bed sig en smule i underlæben.  Lyden af hans skrig gav genlyd i hendes ører. Hvor ville hun ønske at hun ikke havde set det. At se Damien i så megen smerte gjorde helt ondt i på hende. Hun skubbede dog tankerne væk, og så mod himlen der blev mørkere og mørkere, jo længere de kom ind i skoven. Efter et kvarters tid, nåede de hytten.
Cathy’s kønne ansigt lyste op i et smil. Hytten var utrolig flot og imponerende lavet. Hun lod hænderne køre op af gelænderet, ”Hvor er det smukt..” hviskede hun tydeligvis betaget af stedet. Hende selv boede i et beton kompleks, på 48 kvadratmeter, to værelser. Det var slet ikke så hyggeligt som hans hytte. Hun trådte ind i det der måtte være stuen. Hun følte et kort øjeblik, at hun gik tilbage i tiden – nærmere præcist det 1700 århundrede. Hun blinkede et par gange med de blå øjne og betragtede omgivelserne. Damien havde selvfølgelig ikke særlig mange ’high-tech’ ting. Præcist som hun havde forventet. Stedet havde sin egen charme og hun fik en meget hjemmelig og tryg følelse.  Før hun nåede at sige noget var Damien borte, gået til højre op af et par trapper, til det som hun tænkte måtte være hans værelse. Hun betragtede væggene, hvor der var malerier der var i stil med de skitser som Thomás havde tegnet. Hun bevægede sig ind i stuen, mod bogreolen hvor hun betragtede titlerne. Det var mest faglitteratur, hun havde endnu ikke fået øje på en roman. Hun drejede rundt på foden, da han kom tilbage. ”Det er perfekt” sagde hun muntert med et stort smil, da hun tog imod tøjet. ”Du bor virkelig flot” Hun så atter rundt i rummet inden hun atter lod blikket gå mod Damien, ”Må jeg evt. Tage et bad?” spurgte hun med et lettere skævt smil, men med blide blå øjne. "Du skal vel også skifte, du må vel være ligeså fyldt med sand som jeg er” Hun trippede lidt på tæerne.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Tirs 2 Sep 2014 - 0:13

Han smilede blidt til hende, åbenlyst glad for hendes ord, selv var han glad for sin hytte, den havde taget ham lang tid at lave, men den var det hele værd. Nogle steder i hytten lå der minder fra de gamle dage, f. eks havde han stadig sit gamle våben, og uniform liggende et sted. Han nikkede stille "jo det kan man da godt sige, jeg tror bare jeg tager noget nyt tøj på" han så mod et gammelt ur, før han igen så mod hende "det er vel også ved at være sent, øhm hvis du vil kan du bare gå i seng efter dit bad" sagde han og vidste hende vej op oven på, for at vise hvor alt lå. Der var fire døre, den ene førte til hans kontor, det andet til et gæsteværelse, det tredje til badeværelset og til sidst var der hans værelse. Han smilede til hende, før han selv forsvandt ind på værelset hvor han fandt noget nyt tøj.
Han fik hurtigt sagt godnat til hende, før han bevægede sig nedenunder, så nu gjald det om at søge. Han ledte alle sine bøger igennem, hvor i han udvalgte nogle helt specielle. Han kørte hånden igennem håret, betragtede bøgerne, men han var ellers sikker på at det ikke kunne være det....det kunne det da ikke, kunne det? Han var ret sikker på at han på ingen måde var forelsket, det var umuligt. Han slog tankerne væk, da han begav sig mod sofaen, og spredte de mange bøger ud, nu var det bare at læse igennem.

Dog gik der kun godt tre timer også var han faldet i søvn, igennem de tre timer havde han dog gjort sig den store opdagelse at han nok i sandhed var forelsket. Med bogen, hvor der på forsiden stod kærlighed, på brystet, adskillige kaffe kopper over det hele omkring sofa området, derudover havde han sine briller siddende på næsen. Op til flere bøger lå omkring bordet, nogle få noter var blevet skrevet i løbet af de timer, nok til at selv en idiot ville finde ud af hvad der var i vejen med ham blot ved at kigge på ham. Han lå således igennem hele natten, uden rigtig at bemærke noget der foregik omkring ham...man kunne sige at for første gang i lang tid var han i en meget dyb søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Tirs 2 Sep 2014 - 22:59

Hun fulgte med ham op af trapperne, så ind i de forskellige rum, inden de fik sagt godnat til hinanden. Hun åbnede døren ind til badeværelset, lagde tøjet han havde fundet frem til hende, ovenpå vasken, inden hun trak kjolen over hovedet samt fjernede det våde undertøj. Hun tændte for vandet i bruseren, ventede et minuts tid på at det blev varmt inden hun trådte ind. Hele kroppen blev varmet op, gåsehuden forsvandt og lavede i stedet røde plamager på hendes hud. Et kvarters tid efter, trådte hun ud af badet, slukkede for vandet og tog et håndklæde fra en af knagerne. Hun kunne høre Damien rumstere nedenunder. Hvad han lavede vidste hun ikke, hun gættede dog på, at han sad og læste. Hun tørrede resterne af vand væk fra kroppen, tørrede hendes hår med håndklædet, hoppede i boxershortsene og den sorte sweater, der var så lang at den gik til på midten af hendes lår. Hun åbnede døren. Stoppede op for kort at lytte. Der var stille, bortset fra lyden af sider der blev vendt samt noter der blev skrevet ned på papir. Hun smilede for sig selv, inden hun åbnede døren til hans værelse. Dobbeltsengen stod midt i rummet, beklædt med snehvide dyner. Hun gabte træt, gned sig i øjnene hvorefter hun lagde sig ned i den bløde seng. Kort tid efter faldt hun ind i drømmeland.

Hun vågnede ved, at solen skinnede hende ind i øjnene. Dagen var kommet igen. Udenfor kunne hun høre fuglene kvidre og vinden blæse i træerne. Hun missede med de klare blå øjne, inden hun vendte sig om på ryggen og lyttede. Der var stille i huset. Damien måtte ikke være stået op endnu. Hun satte sig langsomt op i sengen og svang benene ud over kanten hvorefter hun skjulte et højt gab med hånden, som derefter kørte igennem det rodede isblonde hår. Hun satte fødderne mod gulvet og med langsomme skridt begav hun sig ned af trappen. Et smil viste sig på hendes læber over det syn som hun mødte da hun trådte ned i stuen. Kaffekopperne stod overalt. Bøgerne lå opslået hulter til bulter på sofabordet, papir hvor noter var blevet skrevet ned lå også og flød og Damien var faldet i søvn på sofaen, med en bog hvilende på maven. Hun listede sig nærmere sofaen og han så ud til, at være langt væk i drømmeland. Hun nærmede sig ham, netop for, at se hvad titlen på bogen, der lå på hans mave hed. ’Kærlighed’ hun rynkede de perfekte bryn og bøjede sig ned over noterne, i et forsøg på at tyde hans skråskrift. Det eneste hun kom frem til var at han beskrev nogle følelser, som hun desværre ikke helt kunne tyde. Hun rettede sig op og slog blikket ned på ham. Han så så fredfyldt ud i søvnen. Hun nænnede ikke, at vække ham så i stedet satte hun mod døren, som hun langsomt og stille åbnede op på vidt gab. Hun trådte ud i solskinnet og betragtede sine omgivelser. Træerne der var beklædt med mørkegrønne blade, svajede let i vinden og solen kunne ses titte frem mellem bladende. Hun smilede for sig selv, inden hun valgte at hoppe op og sidde på gelænderet. Det undrede hende lidt, hvorfor Damien sad med en bog om kærlighed – det var ikke just sådan noget som hun vidste, at han interesserede sig for. Han var mere videnskabelig anlagt i forhold til det psykologiske. Han kunne vel ikke….. nej, det var umuligt.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Tirs 2 Sep 2014 - 23:17

Han missede stille med øjnene, havde det ikke været for de svage puslende lyde der kom fra Cathy, var han næppe vågnet på det øjeblik. Han satte sig stille op, trak brillerne af, alt i mens han strakte sig. Mens han betragtede omgivelserne, kløede han sig også samtidig i øjet. Dog det da det gik op for ham, at hun kunne havde set hvad han havde skrevet, fik han hurtigt samlet sine bøger, samt noter sammen, også lagt dem et sikkert sted hen. Hvad hun dog måtte havde troet om ham, da hun så ham ligge sådan, med bøgerne spredt rundt om ham. I takt med at han fik ryddet op, kom han på ideer til hvad han kunne sige hvis hun spurgte ham om hvad det var han havde lavet. Dog virkede ingen af dem direkte som nogle gode ideer, mest af alt fordi de bare fik ham til at ligne en idiot.
Han så ud, for at se hvor omkring hun var, og da det vidste sig hun var uden for, fik han ideen om at det muligvis var en god ide at tage et ad. Mest fordi så kunne han også tilbringe mere tid væk fra hende, også kunne han vel også komme op med en bedre plan til hvad han svar skulle være. Efter godt fem minutter gik han nedenunder igen, denne gang kun med et par løse jogging bukser. Han plejede som regel altid at rende rundt i lige præcis disse bukser, de få gange det vidste sig at han havde en fri dag. Stille, og ganske tøvende gik han ud til hende "sikke en smuk morgen" sagde han stille og vendte de blå øjne mod hende.

//sorry mangel på krea

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Tirs 2 Sep 2014 - 23:39

Ja er det ikke?” Hun så ikke på ham. Hendes opmærksomhed var vendt mod himlen, træerne, fuglene der sad oppe på en gren og sang. Det var så idyllisk. Så fredeligt. ”Hvor ville jeg ønske, at jeg boede her” mumlede hun med et stort smil over sine læber. ”Det er mere fredeligt end inde i byen” Hun fjernede sit blik fra omgivelserne og vendte dem mod Damien. ”Har du sovet godt?” spurgte hun muntert med et lille glimt i øjet, ”nogen har i hvert fald haft travlt…” Hun hentydede tydeligvis til ham. Som det legebarn hun var, rejste hun sig op på gelænderet, der lige præcis var så bredt så hendes fødder kunne stå ved siden af hinanden. Hun balancerede ved, at sprede sine arme ud til siden, hvorefter hun tog et skridt og et til. Hendes ansigt strålede af munterhed, som hun koncentreret satte fødderne ved siden af hinanden igen. ”Jeg troede ellers ikke, at du studerede følelser” sagde hun så, i det der syntes som en evighed. Hun så ned på ham, med et stort smil. Armene der var holdt udstrakt til siden faldt slapt ned.  Hun var egentlig ligeglad med om han ville have, at hun stod deroppe. Hun kunne godt lide, at tage chancer hvilket også havde været grunden til, at hun var kommet galt af sted i fortiden. Hun rettede kort på den sorte sweatshirt. Lod blikket atter vandre rundt på omgivelserne. Hun havde altid holdt af skoven. Naturen generelt. ”Hvor lang tid tog det dig, at bygge hytten?” spurgte hun så hvorefter hun fortsatte, tydeligvis imponeret ”Det er virkelig flot! Imponerede…” Hun betragtede arkitekturen. Han måtte være god til andet end bare det videnskabelige – i dette tilfælde måtte det være håndværk, hvilket hun overhovedet ikke kunne forestille sig. Hun smilede for sig selv ved tanken, inden blikket atter faldt på ham. Hun nød for en gangs skyld, at være højere end ham.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Gæst Tirs 2 Sep 2014 - 23:51

Han klukkede "mhh her er nu også ganske fredeligt" sagde han stille og smilede bredt til hende, han havde nu også altid elsket at bo her ude, der var ingen larm, kun den rene stilhed. Det var specielt bare dejligt, om morgnerne, også bare stå med en kop kaffe og nyde hvordan dagen startede, se hvordan skovens liv startede op. Han vendte øjnene op mod hende da hun med besluttede sig for at lege akrobat, hvilket gik ud på at hun gik rundt op på række værket. han rullede øjnene af hende "jo jeg sov nu meget godt, jeg husker faktisk ikke at falde i søvn" sagde han stille, hvilket tydede på at han var så optaget af hvad han lavede, det ikke gik op for ham han døsede hen.
Han trak på skulderne "en gang skal jo være den første, vi kan sige jeg satte en hypotese op, som jeg gerne ville have afprøvet" forklarede han og missede med øjnene, da han betragtede hende. Med solen rundt om hende, kunne man næsten se hvordan hun lyste op. Det var vel den eneste rigtig måde han kunne forklarer hende hvad han havde lavet, uden direkte at sige det. Dog kunne man vel godt høre der var en skjult mening i hvad han sagde.

Han hævede øjenbrynet over hendes pludselig skift af emne, men valgte dog ikke at sige noget til det "jeg tror det tog mig godt 5 til 6 måneder, jeg fik dog en smule hjælp af nogle bekendte" han lagde armene over kors, betragtede udsigten der var ud over skoven. Godt nok var der ikke direkte overdrevet højt fra hvor de stod, men det var nok til at give en smuk udsigt. Han nikkede taknemlig, glad for hendes ord...underligt gav de ham en større glæde end hvad andres ord ville havde givet ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Cathy Ons 3 Sep 2014 - 0:10

Hun lagde armene over kors og så lettere utilfreds på ham. ”I saw that!” sagde hun højt, ”Don’t you dare roll your eyes on me, Damien Thorn!” med en pegefinger, pegede hun truende på ham. Dog kunne man godt se munterheden i hendes blå iskrystaller. Hun var slået komplet over på sit britiske, uden rigtigt at være klar over det. Sproget passede dog godt til hende, ligesom hendes rodede morgenhår samt det alt for store tøj, der tilhørte Damien. Hun bøjede sig lidt ned i knæene, lænede sig forover og lagde en hånd på hver sin side af hans skulder, brugte ham som en form for støtte så hun kunne hoppe ned igen. Hun landede på trappen med et stort bump. Den store højdeforskel var tilbage. Hun tog et skridt tilbage, hvorefter hun drejede rundt på hælen for, at se ud mod træerne. Sommeren så stadig ud til at have sit tag i Di Morga, men september nærmede sig. Snart ville bladende få andre nuancer og til sidst falde helt af. Hun vendte sig mod Damien, ”please sig, at du kan lave mad… jeg kan knap nok riste brød uden det brænder på” det franske var tilbage, ligeså hurtigt som det britiske var dukket op. Hun kørte en hånd igennem håret  med et skævt smil på læberne. Hun var elendig til, at lave mad. Hun købte altid færdigretter eller bare noget nemt ude fra byen. Det var altid meget nemmere end at lave det selv.  ”Jeg regnede i hvert fald at du gav morgenmad inden jeg smuttede hjem” sagde hun glad med strålende øjne.
Cathy
Cathy
Competent (Rank 9)

Bosted : I Terre centrum, hvor hun ejer en lille to værelses lejlighed på 65 kvadratmeter.

Antal indlæg : 272


Tilbage til toppen Go down

Let's go to the beach! Empty Sv: Let's go to the beach!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum