Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Just another day at work! - Kuuma -XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Just another day at work! - Kuuma -XXX
hun kom dog med en lidt overrasket lyd, da hun mærkede hans klap bag i. Hun håbede på at Mike intet havde hørt eller set, men det virkede heller ikke sådan.
Naya beundrede Kuumas indlevelse i andres liv..Åse var det også noget af det der havde overtalt hende i sidste ende til at slutte sig til dem.
Da de var færdige med at bede rettede de alle tre hovederne op, og begynde rolig at spise. Mike så på Kuuma da han sagde det så lækkert ud. "Spis endelig... der er mere" Sagde han roligt, og begynde selv at tage. Man kunne måske undre sig over hvorfor en enkelt mand havde så meget mad.. men sådan var Mike bare.
Naya sad roligt og spise, men var dog ved at få sin mad galt i halsen fa hun høre spørgsmålet hun havde frygtet siden de satte sig op på kværnen for st tage her ud. "Hvordan går det så med dig Naya?... har du fundet dig et arbejde?.. og er du begyndt at studere?" Spurgte han roligt.
Naya fik hostet af, og så, så lidt ned i gulvet. hun gned sine hænder mod sine lår. "Uhm.. ja... det går godt.. jeg er lige kommet ind i Kuumas kobbel og..." Naya sukkede en enkelt gang "Undskyld onkel... jeg har svigtet din tillid.. jeg er ikke kommet igen med en uddannelse... der er ingen steder der vil have en pige ind uden gyldige papire... og mit arbejde... det er på en.. stripbar"
Naya- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 207
Han klukkede blidt, for at give hende et hurtigt kys på kinden, som tegn på det bare var for sjov, det var dog tydeligt at Kuuma kunne lide den kære Naya, og guderne trøste dem da kom på han's forkerte side ved og skade Naya.
han var en munter sjæl når han ikke var påvirket af han's PTSD, som gjorde ham deprimeret, angst, og til tider voldelig, dog vidste de færreste det, og det var nok ikke det rette tidspunkt at fortælle det på.
Han rettede sig op sammen med de andre, dog så Teddy forsigtigt og lettere mistroisk på Mike, men endte med og spise store portioner, dog ikke uhøfligt eller uopdragent.
Teddy sad roligt og spiste sin 5 store portion mad, og han spidsedet øre som en ægte ulv, han skævede til side og lyttede forsigtigt, han sagde intet, men sad bare og spiste, han lyttede roligt til Naya, bemærkede hende's gniden imod sine lår, og han klappede hende beroligene på benet, som en ægte Alfa støttede man sine medlemmer, og han så roligt kort rundt, før han roligt og høfligt sagde ''jeg har arbejde til Naya, og inden du dømmer Mike, så er det som støtte i det firma jeg har arvet, og der kan hun arbejde, imens hun er under uddannelse, så får hun mere end hvad jeg får, og det er netop planen, mig og gutterne fandt hende på stripbaren, hvor hun joinede vores kobbel, men nu kan vi leve fint alle sammen, så hun kommer INTET til og mangle, skal jeg nok sørge for, og god mad forresten'' han skævede kort rundt, som om han havde sagt noget skide smart, og tilfreds med sig selv, spiste han videre, og sad og tykkede, sank, tog mere i munden, tykkede, og sådan fortsatte han.
Gæst- Gæst
Mike sad lidt med rynket pande, og så lidt strengt på Naya. "Jeg sende dig til byen for at du kunne blive til noget... ikke for at du skulle smide tøjet for fremmede mennesker" lød det fra ham, med en form for knurren i stemmen. Det var tydeligt at hans hentydning var henvist på dem begge, da Kuuma selv lige havde afsløret at han havde set hende på stiroklubben, skævede han også mod Kuuma.
Naya sank blikket. "onkel... du må undskylde... men jeg tog kun dette job for at kunne skaffe penge til min uddannelse og.... mere nåede hun ikke at sige før Mike afbrød hende. "du har altid kunne komme til mig når det drejede sig om penge!" Lød det strengt og vredt fra ham.
Naya slog sin knytnæve mod bordet i et hårdt og høj brag, og rejste sig fra stolen "Jeg nægter at tage sine penge fra dig!" udbrød hun mens hun så temmelig vred ud.
Mike sad bare med armene over kors, og så yderst utilfreds ud. Der kom et dybt suk fra ham "hvor du dog ligner din far" brummede han bare lavmælet.
Naya stod lidt, men faldt så til jorden. "onkel... du sende mig afsted for jeg skulle lære at klare mig selv!..og det har jeg... nej jeg har ikke fået det job jeg gerne ville... ikke endnu.. men du er nød til at lade mig gøre det her på min måde"
Mike sukkede, og vende sin opmærksomhed mod Kuuma, han betragtede den store mand lidt, og så, så tilbage på Naya "tja... du plejer jo at vide hvad du gør i sidste ende" sagde han og gjorde tegn til at hun skulle sætte sig igen.
Naya gjorde som der blev sagt. Hun satte sig, og de begynde begge at spise som tidligere, som om intet var hent. Dette var måden de altid havde været på.
De var begge stædige som æsler, og efter Nayas tante døde, havde Mike og Naya lidt svære ved det med at snakke, men på den anden side, så forstod de altid hinanden.
Han så på Mike's rynkedet pande, og skævede til Nico, han lyttede roligt til Mike, og rynkedet selv panden, og nedstirredet Mike, og så ham i øjnene, sagde dog intet, ville lade Nico om det.
Han sad stille og ville ikke rigtig blande sig, dog holdt han vagtsomt øje med dem begge to, hvis de røg i masken på hinanden, han skiftede til og se på den ene til den anden, dog rørte han sig ikke da Nico slog næven i bordet med et brag, han sad bare roligt og spiste sin mad, da han mente det ikke var passene af ham og blande sig i deres familie affære, dog nød han maden, han sagde dog til sidst, da de virkede til og falde lidt til ro ''rækker i mig salten?'' han lød ikke flabet, men faktisk bare som en da gerne ville have salten, dog så han forvirrede ud ved Mike's ord, og han sagde til sit forsvar ''altså, jeg ser måske styg ud, men er faktisk en rigtig sød person! påstår mine gutter ihvertfald!'' han vidste det ikke just var jorden's bedste forsvar, men havde ikke hjerneceller til de store forsvarer, dog spiste han roligt videre, og når han fik salten, ville han hælde en bitte smule salt på, og så spiste roligt videre, imens han lod dem finde roen efter deres skænderi, eller hvad det havde været, han tog dog en tår vand, og spiste så lidt videre, for at synke og spise lidt mere, de var stædige de 2, tænkte han, hvilket fik ham til og smile, derfra Nico havde sin stædighed fra, han skævede til Nico, og smilede et blidt lille smil, han kunne godt lide hende, hvis Nico så på ham, ville han bare smile og spise sin mad, dog så han på Mike og sagde roligt ''rart sted du bor, du'' han smilede venligt, for at så på dem begge to, prøvede lidt at holde gang i en samtale.
Gæst- Gæst
Det var det hun elskede så meget ved sin onkel, det var at lige meget hvor meget uvenner de havde været, så kunne de altid gøre det godt igen med et smil.
Da De alle tre havde spist, begynde Mike at bære ud. Sæt jer bare ind" var det eneste der kom fra ham. Selvfølgelig vidste Naya hvad de betød. Hun rejste sig, og tog Kuumas hånd. "kom" sagde hun med et smil, og førte ham med ind i den lille sofa stue der var ved siden af.
Sofa møblerne var nogle store og tunge ting, og gammeldages. I den store sofa hvor man tydeligt kunne de at det var der der blev siddet mindst, lå Luna og fylde så godt som hele 3 mands sofaen. overfor den, var en 2 mands sofa i samme stil. Og for enden af egebragsofabordet stod en brun læder stol, som tydeligt var det sted der blev siddet mest.. og som var Miks plads.
Naya satte sig i 2 mands sofaen, og gjorde tegn til kuuma at han bare kunne sætte sig hvor han ville "slå dig ned, og skub endelig til Luna hvis hun fylder for meget" grinte hun
Teddy så ud til og skulle begynde og hjælpe til, så dog lidt skyld bevidst ud, da han ikke måtte hjælpe, han så dog smilene på Naya da hun førte ham afsted, og han holdte blidt om hende's hånd, han nikkede til hende, for at følge med.
Han så sig omkring i stuen, og smilede glad, så hyggeligt, han gik lidt usikkert rundt, på hvor han skulle sætte sig henne, hvor han måtte sidde henne, han så dog forvirrede på Naya.
Han gik dog roligt hen til henne, og satte sig ned, virkede ikke som en da var vant til og være hjemme hos andre piger's familie, hvilket han ikke var, han sagde dog roligt ''håber det cool, jeg sidder hos dig, hehe, er lidt på usikker grund her'' han lukkede øjnene og smilede bredt imens han klødedet sig i baghovedet, han sagde dog stille ''her er meget hyggeligt, kan godt lide det her'' han smilede blidt, og klemte hende's hånd lidt, for at læne sig tilbage med den ene tunge arm på armlænet, og bare den anden på skødet, imens han ventede på hvad da nu skulle ske.
Gæst- Gæst
Hun smilede over det han sagde, og så sig selv rundt, alt lignede sig selv. Hun så på ham "Jeg vil gerne bo et sted som dette" sagde hun bare roligt for sig selv. Hun så på Kuuma og skulle til at sige noget da Mike kom ind i rummet med en bakke med kaffe i hænderne, han havde en ram over skulderen, og på hans ryg sad en guitar.
Naya kom med noget der var blandingen mellem et grin og et suk "Onkel!... ikke nu!" Sagde hun med et gin.
Mika satte bakken, og tog guitaren om foran, og satte sig. "nu er det så længe sinde jeg har set dig... vil du så ikke engang synge for mig?" spurgte han drillende.
Naya rullede med øjnene, og så kort på Kuuma med et næsten undskyldende blik. Mike rakte hende guitarten, og Naya tog imod den, og satte sig så op på armlænet af sofaen. Hun så på Mike "Tantes?" spurgte hun bare, og det lod til at Mike forstod det. I hvertfald nikkede han bare blidt, og lukkede øjnene i samme sekundt Naya beygnde at spille på guitaren.
Og roligt begynde hun at synge. https://www.youtube.com/watch?v=fCz6UsyuF8g&list=PLC_Y18QY2vMTnOyLjM11gORJ1tiQ3noW7&index=23
Der var et smil på Nayas læber, og det var nemt at fornemme at dette var en sang der betød meget
Han sad roligt ved siden af hende, han skævede til hende, og smilede blidt, sagde roligt ''vil jeg også gerne'' han mente det skam, at bo ude i en skov, være selvstændig, lige noget for ham, han fulgte dog hende's blik men så tænkende på hende, hva sku hun til og sige? dog tog han sig ikke af det lige nu, fulgte bare kaffen, og så mistroisk på guitaren.
Han skævede til Nico og så spørgene ud, han smilede dog roligt, da det gik op for ham hvad da skulle til og ske, han sagde roligt ''jeg er frisk'' han smilede blidt og så nysgerrig på Mike og Nico.
Han rakte over og tog en kop kaffe, for og tage en lille tår, imens han fulgte med i hvad da skete, han skævede til Nico.
Han så hende rulle øjne, og smilede bare med et okay blik, det var cool nok, at hun spillede for sin Onkel, han så dog forvirrede ud ved navnet tantes, dog nikkede han så bare forvirrede, og satte sig til at lytte, han gjorde intet udover at lytte, han sad stille og lyttede bare, nød det faktisk, og drak lidt mere kaffe.
Han sagde intet, ville ikke forstyrre deres lille ting, var så stille som muligt, men nød stadig sangen.
Gæst- Gæst
Mike klappede hende et par gange på skulderen, "det er godt min pige" sagde han. Naya satte sig ned i sofaen ved siden af Kuuma. Og tog selv en kom kaffe.
Derefter sad de blot og snakkede om vind og vejr, og om hvordan Naya havde det i byen, og hvordan Mike havde det i skoven.
Da det var ved at blive mørkt, så Naya på Kuuma "når... det er nok på tide vi kommer tilbage" sagde hun med et smil.
Hun rejste sig, og kyssede Mike på panden "pas godt på dig selv onkel" sagde hun med et smil.
// Sorry for en meget kort besked :/ //
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Finding new allies - Kuuma
» Hunter and Pray - Kuuma
» wolves guardian - Kuuma
» One day´s work
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift