Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fashion show - Leetha (xxx)

2 deltagere

Side 9 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Go down

Fashion show - Leetha (xxx) - Page 9 Empty Sv: Fashion show - Leetha (xxx)

Indlæg af Leetha Søn 18 Jun 2017 - 21:31

Leetha blev hold fast af sine venner, havde de ikke gjordt det, havde han sikkert stadig stået og slået løs på Jason.
Han ligefrem knurrede hvis han havde kunne.
Dog stoppede han op da han hørte hvad Jason sagde... Da han valgte at afsløre Baileys hemmelighed. Vreden blussede atter op i ham, og havde han kunne, så havde han smadret Jason endnu en gang.
Og da Jason valgte at komme med sine beskyldninger, om at Bailey ville smutte så snart hun havde fået Leetha til at synke helt hen i deres forhold.

Drengene stod og så noget chorkert ud, efter de havde hørt at Bailey var en fyr. Og den ven der stod ved hende, Lucas. Løsnede en smule grebet om hende, og så lidt ned på hende. Dog valgte han bare at stryge sine tommelfingre op af hendes arme. Hvis Leetha elskede Bailey på trods af hun var en mand, så skulle han ikke dømme noget. Han var trods alt den eneste af drengene der vidste at Leetha også var til mænd.
Leetha så blot vredt på Jason. Han fik revet sig fri, men angreb dog ikke igen. "Ja! Jeg ved hun er en mand!.. og jeg er ligeglad!!" Han så på Jason der havde blod i hele hovedet trods han prøvede at tørre noget af det væk.
"Og hvad så hvis hun gør?!... Hvad så om jeg bare en midlertidig løsning! Selv hvis det var tilfældet, så vil jeg nyde hvert sekundt!" Han så lidt tilbage mod Bailey.
Og derefter tilbage på Jason. "Men Baileys og mit forhold er langt fra det forhold i havde! For jeg tør erkende hvad jeg føler! Og jeg tør give hende det hun ønsker!.. jeg lader ikke mine frustrationer gå ud over hende! Særligt fordi jeg ingen har!!" Han så rundt på alle de andre i lokalet.
"Bailey er min kæreste! Og hun er en kvinde! Måske er hun født i den forkerte krop! Men hun er en kvinde! Og det er sådan hun vil blive omtalt.. alle der ikke kan acceptere det.. kan gå! Men hvis der kommer en lyd om det her ud, så det der en mild straf!" Sagde han og pegede på Jason.
Han så på ham "og du... Du skal aldrig kontakte mig igen!" Sagde han så inden han vende rundt og gik over til Bailey. Leetha ven, vende Bailey lidt rundt, da Leetha om der over. Leetha lagde med det samme armene om hende og krammede hende. "Undskyld" hviskede han og klemte hendes ind til sig.
Leetha
Leetha
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 798

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Bailey Søn 18 Jun 2017 - 22:59

Bailey rystede over hele kroppen, og kunne ikke engang få den tryghed som han havde brug for i det øjeblik. Han havde ødelagt Leetha’s venskab til Jason, og den dårlige samvittighed sted bare op i ham. Han viste jo godt at det Jason havde gjort mod ham, var så forkert som det overhovedet kunne blive. Han fik alligevel dårlig samvittighed over det, da han jo ikke ønskede at ødelægge noget som helst for Leetha.

Det var som om hans hjerte gik i stå og hans hemmelighed kom ud, men det viste han jo ville ske. Han turde ikke engang at kigge på nogen, bange for at få de afskyelige blikke som han forstillede inde i sit hoved. Hans blik røg alligevel hen på den finger som nussede ham op af varmen, han holde bare sit blik på den. Selv om det hjalp en smule, så turde han alligevel ikke at kigge op på Lucas ”jeg har ødelagt det hele” hviskede han og lagde bestemt skylden over på sig selv, det var jo det samme som skete når han var sammen med Jason. Hvis Jason havde en dårlig dag, så var det jo Bailey’s skyld.

Det gjorde ondt inde i ham at høre at Løgnene som kom fra Jason, som prøvede han at overbevise Leetha om at forlade Bailey. Han havde jo ingen planer om at slå op med Leetha overhovedet, ville jo gerne bruge resten af sit liv sammen med ham. Han havde jo endda en drøm om at blive Fru. Sooku på et tidspunkt. Så det med at han udnyttede Leetha var bare en omgang pjat, for det gjorde han bestemt ikke.

Tårene lettede lidt op når han hørte hvordan Leetha forsvarede ham, og ligefrem truede resten af flokken.

Jason reste sig langsomt op ”du kan ringe, når du er kommet til fornuft angående det misfoster” sagde han og pegede på Bailey, før han begynde at forlade lejligheden. Pigerne stod lidt og så på hinanden, før de hurtigt fulgte efter Jason ud af lejligheden.

Bailey lod sig bare blive vendt rundt, før han mærkede de trygge arme omkring sig atter igen. Han var ligeglad med at der kom blod på hans nye kjole, det betød ikke længere noget for ham. Han trykkede sig bare ind til ham, og greb fat i hans trøje på ryggen ”han løj” mumlede han ind mod hans brystkasse ”jeg forlader dig aldrig.. så længe du vil have mig” sagde han som han kiggede op mod ham, med tåre i øjnene ”undskyld.. jeg skulle ikke have sagt noget” hviskede han som hans tåre begynde at trille ned af kinderne atter igen ”jeg ville ikke ødelægge jeres venskab” hviskede han og tænkte ikke engang på at de så kaldte veninder havde forladt lejligheden, han havde jo ikke engang brug for dem.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596

Indlæg af Leetha Man 26 Jun 2017 - 8:54

Leetha stod med Bailey i armene. Han havde en virkelig underlig fornemmelse i kroppen! Det her skulle havde været en fantastisk aften. Den bedste aften i Baileys liv, og nu var den ødelagt... Fordi han ikke kunne styre sig temperament..
Han så tilbage mod Jason da han sagde at Leetha kunne ringe når han kom til fornuft i forhold til Bailey. Han sukkede lidt. Og så efter Jason. Han valgte dog at stoppe Jason inden han gik.
"Jason!" Kalde han. Og da han fik Jasons opmærksomhed rystede han lidt på hovedet med et blik der sagde at han var ked af det var sådan her. Men sagde alligevel. "Det kommer ikke til at ske... Du må acceptere hende... Ellers slutter vores venskab her" sagde han med en forholdsvis rolig stemme. Men det var også tydeligt at han virkelig ønskede at Jason ville komme til fornuft.
Leetha hørte hans Bailey sagde og nussede hendes hår lidt. "Det ved jeg godt.. det er ikke din skyld" hviskede han og kyssede hende mod panden. Det var klaret at for Leethas venner kunne han virke hjernevasket. Ingen af hans venner havde set ham på den her måde. Og ingen af hans venner havde troet at Leetha skulle stå her og forsvare en pige i imod en af hans bedste venner. Leetha så lidt op på Lucas "du bliver.. ikke?" Spurgte han meget lavt, men mest fordi han i virkeligheden ikke turde stille spørgsmålet. Lucas grinte bare lidt. "Jeg skal sku ingen steder" grinte han blot. Han vende sig mod de andre drenge. "Når gutter! Lad os lige få ordnet det der rod der over, og så får vi sku skudt den her fest igang igen!" Kommende regering han, inden han vende sig mod Leetha og Bailey. Han lagde en hånd på hver deres skulder. "Og jer to! Kunne i ikke smutte ind i soveværelset i mens? Få kælet lidt for hinanden, skiftet tøj og sådan, og så kommer i ud til en sprit ny fest! Med folk der ikke er så skide overfladiske!" Sagde han med et skævt smil.

Leetha smilede lidt inden han tog sin mobil op "her.. ingen til nogle der rent faktisk bare har lyst til at feste" sagde han med et smil, inden han tog Baileys hånd, og trak hende med sig i d i soveværelset, han lukkede og låste døren efter sig. Mest fordi han ikke ville forstyrres hvis der kom andres
Han stillede sig bag Bailey og kyssede hendes skulder. Han så ned af hendes kjole der havde fået blodpletter på efter hans trøje. "Undskyld det med din kjole" sagde han så. Han sukkede lidt, og krammede hende bag fra. "Undskyld Bailey... Det her var ikke meningen! Det var.meningen du skulle have den bedste fødselsdag.. og jeg ødelsge det hele" sukkede han så.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Fre 30 Jun 2017 - 0:10

Trygheden begynde at komme tilbage i hans krop, når han mærkede de dejlige arme omkring sig. Han havde jo aldrig set Leetha i sådan et humør før, men det skræmte ham overhovedet ikke. Hvis Lucas ikke havde stoppet ham, så havde han bestemt også løbet der ind og prøvet på at stoppe ham. Han så jo ikke Leetha som en voldelig person, men som den mest kærlige person han nogensinde havde mødt. Han trykkede sig bare hårdt ind mod ham, og hulkede lidt i det.

Han lod sig bare blive trukket med ind i soveværelset, og gav et lille suk ud når han mærkede armene omkring sig. Han tørrede let sine øjne med sine fingre, og lod sit blik glide ned af sig selv ”så skylder du mig bare en ny” sagde han og prøvede at lyde drillende i det, selv om det var lidt svært når han var så trist i det.

Han blev dog lidt overrasket når han hørte Leetha’s anden undskyldningen, han vende sig bare hurtigt mod ham og lagde sine hænder på hans kinder. Hans makeup var helt ødelagt og det samme med hans kjole, men i det øjeblik var han ligeglad med at han var grim foran Leetha ”du har intet at undskylde for” hviskede han og havde tåre i sine øjne ”jeg ødelagde jeres venskab, fordi jeg ikke kunne holde min kæft… det hele er min skyld” hviskede han og følte virkelige ikke at det var Leetha’s skyld overhovedet, men hans egen skyld det hele. Han trykkede sine læber hårdt mod hans, og svang sine arme rundt omkring nakken på ham.

Han elskede Leetha af hele sit hjerte, der var ingen tvivl om det. Han følte sig også mere tryg hos ham end hos nogen anden, han stolede på ham som han aldrig havde stolet på nogen anden før. Ikke kun Jason var skyld i det, men han havde været en stor del af Bailey's usikkerhed når det kom til at stole på folk. Han viste bare at han havde fundet den perfekte fyr, og han havde bestemt ingen planer om at give slip på ham.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Tors 6 Jul 2017 - 10:23

Leetha så på hende da hun vende sig, og der var pludselig meget mere tydeligt hvor meget hun havde grædt! Han så ned i gulvet. Tænk at han havde fået hende til at græde på den måde! Ham havde været et monster i aften, og det var ellers meget, meget længe siden han havde været oppe og slås.
Før Leetha fik et vigtigt job, et ansvar at skulle leve op til og en familie at gøre stolt, havde han været lidt af en slagsbror! Desværre havde Leetha altid haft den ulempe, at han ikke kunne stoppe sig selv. Hvis ikke nogle han havde stoppet ham i aften, havde Jason sikkert ikke kunne gå her fra selv! Han havde haft klart ligger bevidstløs på grulvet med et ansigt der ikke var til at genkende.
Hun ønskede ikke at være den mand igen! Han ønskede ikke at være ham der kunne ende i fængsel, eller endnu være.. ham der kunne miste sig temperament overfor f.eks. Bailey. Han nægtede at tro at han nogle sinde ville slå hende! Men tænk hvis han råbte af hende? Skælde hende ud, uden grund?

Han så på hende med rynkede pande da hun begynde at undskylde. Han mærkede læberne mod sine, og greb hurtigt fat om hende, og trak hende helt ind til sig. Hendes læber smagte salte, sikkert på grund af de mange tårer. Han lagde hovedet lidt på skrå, og gjorde kysset dybere.
Han havde ikke lyst til at tale mere om Jason, om den ødelagte fest, og om alt muligt andet. Han ville bare gerne føle Bailey. Så det var ikke uden grund, at han langsomt begynde at trække op i Baileys kjole. Indtil han kunne få sin hånd op under den, hans finger gled stille hen over hendes lår, til hans hånd gled om til det dejlige sted, som han kende så godt på hende. Han masserede hendes baller, inden han lod sine finger glide ned langs revnen mellem hendes baller, men stadig uden på stoffet.
Han pressede situationer underliv mod hende, og lod den anden hånd glide op for at trække stripperne på kjolen af hende skulder.
Han ville have hende, og han ville have hende nu! Få hende og ham selv til at glemme alt om Jason. Og lige nu, var han ligeglad med at hans venner var inde ved siden af.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Fre 7 Jul 2017 - 1:27

Bailey var bestemt ikke bange for Leetha, og denne oplevelse skræmte ham bestemt ikke væk. Han viste at Leetha var en sød og blød mand, og han troet virkelig ikke på at Leetha kunne finde på ham gøre ham noget. De havde jo også haft en perfekt aften, hvis det ikke var fordi at Bailey havde ødelagt den og fortalt om hans og Jason’s fortid sammen.

Der kom et lille suk ud mellem hans læber, når han mærkede hvordan han blev trukket tættere på. Han følte sig så tryg i de arme, og havde bestemt ikke lyst til at forlade den lige forløbeligt. Hans hjerte hamrede hårdt inde i ham, mens han holde kysset med Leetha. Han mærkede hvordan hans fingre bevægede sig rundt på sin krop, og han nød hver eneste lille bevægelse. Der var dog en del af ham som havde lyst til at sige stop, for de havde jo gæster på besøg. Det var bare den svage del af ham, som blev skubbet ned af resten af ham som bare ville have mere og mere.

Han havde mest lyst til bare at tigge om at blive taget, men alligevel holde han disse ord tilbage. Han hjalp rolig med at få stropperne trukket af hans skulder, før han lod sine fingere glide ned af Leetha’s overkrop. Han lod sine læber forlade hans, når hans fingre nået ned til hans buksekant. Han lod sine læber bevæge sig ned mod hans hals, som han let bed i mens han langsomt åbnede hans bukser. Han gjorde det lige så forsigtigt, og derefter lod sine fingre glide ned i hans underbukser og begynde at nusse ham.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Man 10 Jul 2017 - 7:16

Havde Baileys "veninder" eller hvad man skulle kalde dem efter i aften, stadig været her, havde han nok ikke gjordt dette. Så skulle Bailey bare høre på det hele aften. Men hans drenge vidste han at de ville lade som ingenting! De ville vide hvad der foregik når de var så længe om at komme ud, men de ville nok bare smile når de kom ud igen.
Ikke at Leetha havde tvivlet på det, men Lucas og de 2/3 andre drenge havde vist sig at være lige de kammararter som Leetha havde haft brug for. Han havde ALDROG tvivlet på Lucas, men nu var han også den eneste der kende til at Leetha også kunne lide mænd. Men forskellen var jo, at Bailey ikke var en mand i hans øjne! For ham kunne Bailey ikke blive mere kvinde! Jo hun havde noget med sin krop der gjorde at hun ikke lignede en kvinde under tøjet. Men han var ligeglad!

Hans hånd nussede blidt hendes baller, som den anden fik lov til at bevæge sig over hendes skulder, trække hende tættere på sig, mens kyssende blev uddelt mod hendes hals. Han så kort ned mod sine bukser da hun begynde at åbne dem. Han kom med et tungt og nydende Suk da han mærkede hendes hånd i sine bukser.

Han lod hende lege lidt, nød behandlingen hvilket kunne høres på det meget tunge åndedrag.
Til sidst blev det dog for meget for ham! Han grab fat under hendes lår, og løftede hende hurtigt op. Han var hende over til.sengen og lade hende ned, med sig selv ovenpå. Han kyssede handel grådigt, mens han allerede var i gang med at trække kjolen af hende.
Da han endelig havde fået den af, stoppede han lidt. Han betragtede hendes krop, lod den ene hånd glide lidt op af den slanke krop! Den slanke krop der tilhørte ham!
Han ville ikke have store bryster! Han var ligeglad om Bailey havde det ene eller det andet mellem sine ben! Han havde sex med hende, og den var fantastisk! Var det så ikke ligemeget hvordan de gjorde!
Hans blik hvilede mod hendes krop lidt, inden han så op på hende med et blidt blik.
"Jeg elsker dig Bailey!... Mere end noget andet" hans stemme var blød og varm. Han lænede sig op mod hende og kyssede hendes læber blidt.
"Lov mig du altid bliver hos mig" hans stemme var kun en hvisken mod hendes læber. For han havde ikke lyst til at høre hende modsige ham.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Man 10 Jul 2017 - 17:21

Bailey var så ligeglad i det øjeblik om der var nogen der viste hvad de lavede, faktisk så havde han helt glemt de mennesker som var ude i stuen. Hans opmærksomhed var 100% på Leetha, så var han ligeglad med tid og sted. Han var jo bare så glad for få at lidt alene tid sammen med den mand han elskede, så kunne han få noget af den selvtillid tilbage som Jason havde stjålet fra ham hen over aftenen.
Han elskede jo også bare at få den opmærksomhed fra Leetha, men det var han også overbevist om at Leetha allerede viste. Han havde bare ikke lyst til at være kendt som den person, som stjæl Leetha væk fra alle andre. Selvfølgelig elskede han at være alene med ham, og ville jo også helst det. Han viste bare at han blev nød til at dele ham, men så heller ikke alt for meget.

Bailey nød virkelig at røre ved ham, elskede at mærke det store lem mellem sine fingre. De tunge suk som Leetha kom med, ringede ligefrem inde i Bailey’s øre og fik hans krop til at sitre i det. Det var heller ikke fordi Leetha skulle gøre meget før Bailey begynde at blive tændt, blot et blik kunne sætte gang i hans krop.
Hans hånd gled langsomt ud af hans bukser, når han blev løftet op. Det gik ikke længe før han mærkede den bløde seng under sig, og han mærkede det grådige kys mod sine læber og kyssede ham lige så grådigt tilbage. Han hjalp ham så godt han nu kunne med at få kjolen af, og kom med et lidt brokkende lyd når læberne forlod hans igen.

Han åbnede lige så stille sine øjne, og fik øje på Leetha som kiggede på hans krop. Han begynde at rødme i det ”er der?” hviskede han helt genert I det, som bestemt ikke lignede ham. Han nød bare at blive betragtet på den måde, som fik ham til at føle sig som noget af det smukkeste i verden.
Han gispede let i det, når han mærkede de bløde fingre som gled op af hans krop.

Det var som om hans hjerte gik i stå, når han hørte Leetha’s ord og først kysset fik hans hjerte til at slå igen ”jeg elsker også dig” sagde han roligt og mente det helt inde fra den mørkeste del af hans hjerte. Han kyssede ham lige så blidt tilbage, og placerede sine hænder mod hans kinder. Han gjorde så jeres øjne mødte hinanden ”jeg lover det, jeg lover at jeg vil være din, selv hvis du ikke gider mig mere… så vil jeg stadig være din,.. selv når du bliver gammel og rynket, og du ikke kan få den op og stå mere…. Vil jeg være din” sagde han med en blid stemme og gav ham et blidt kys, før han lod sin ene hånd forlade hans kind. Han tog lige så blidt fat i hans hånd, og rykkede den op til sin brystkasse lige over sit hjerte [color=#ff00ff]”den banker for dig, kun for dig.. og det gjorde den fra første øjeblik jeg så dig” sagde han og sende ham et blidt smil.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Ons 12 Jul 2017 - 1:23

Hvorfor blev han så lettet over hendes svar? Han havde aldrig tvivlet på Bailey! Aldrig tvivlet på at hun var seriøs? Havde Jasons ord virkelig ramt ham? Havde de i virkeligheden boret sig ind i ham uden han selv havde lagt mærke til det? Lige meget hvad var han lettet, og måske ende han også med at give udtryk for det, for han pustede lettet ud, som om han ikke havde havde holdt vejret mens han ventede på hendes svar. Han lagde sig hoved ned mod hendes mave, og holde om hende. Han ville jo for alt i verden ikke have at Bailey forlod ham. Han ville aldrig havde sagt sådan her til en pige før! Han ville aldrig havde sagt hun skulle Love ham at blive, derimod havde han mange gange haft løst til at bede en pige om at love at hun skred igen. Men ikke Bailey... Han var sikker på han ville være knust hvis hun gik fra ham! Han havde ikke lyst til at undvære hende! Han mærkede hendes tage hans hånd, og han så op, som hun lagde den mod hendes hjerte. Han så først lidt uforstående på hende, men da han sagde at det kun bankede for ham, gik det op for ham at hun mente hendes hjerte. Et varmt smil bredte sig på hans læber, og han lænede sig op for at kysse hende blidt, og kærligt.
Inden han atter lagde sig mod hendes mave. Han vidste godt at det var ham der havde lagt op til sex. Men lige nu.. lige nu ville han faktisk bare gerne ligge med hende. Sådan her! Han sukkede lidt ud. "Kan vi... Blive liggende sådan her?.. bare lidt?" Spurgte han med en næsten bedende stemme.
Leetha var slet ikke så hård og fast som han ellers altid havde fået folk til at tro, og måske i virkeligheden også Bailey. Han var faktisk følsom. Og bare det at lægge med hende sådan her.. det var det han havde brug for lige nu.
Han gemte ansigt lidt ned mod hendes dejlige, bløde og velduftende hud.
"Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle have gjordt hvis du havde sagt nej" mumlede han lidt.
Hans tommelfinger nussede hendes mave. Det var sært! For han følte sig tryk her.. ikke at Bailey ville kunne stille meget op, men alligevel! Han følte at han kunne være tryk, at han kunne være sig selv sammen med hende. Og det var noget han virkelig havde haft brug for.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Ons 12 Jul 2017 - 12:52

Leetha havde aldrig virket så usikker før, ikke så længe Bailey havde kendt ham. Han havde altid virket som en mand som kende mere til Bailey’s følelser for ham, end Bailey selv gjorde. Hvorfor var han pludselig så usikker i det? *Jason* røg der igennem Baileys tanker, som der kom et svagt lille suk ud mellem hans læber. Troet Leetha virkelig på Jasons ord? At Bailey kun var sammen med ham, til han blev træt af ham?

Han så bare ned på ham med et roligt blik i sine øjne, og lagde forsigtigt sin ene hånd i hans hår og begynde at nusse hans hovedbund. Hvordan skulle han dog overbevist Leetha om at Jason bare var en løgner? Bailey havde jo være sådan, men det var han ikke længere.. ikke med Leetha.

Han havde ikke noget imod at de ikke havde sex, lysten havde fuldkommet forsvundet når Leetha havde spurgt ham om det. Han gav bare et lille nik fra sig ”selvfølgelig kan vi det” sagde han og sende ham et lille smil, som han forsatte med at nusse hans hovedbund. Han måtte faktisk indrømme at han nød bare at ligge der sammen med Leetha, mærke hans åndedrag på sin mave og de bløde fingre som bevægede sig rundt.
For at være ærlig så havde han ikke brug for andet på sin fødselsdag, havde ikke noget imod hvis de blev liggende sådan resten af aftenen. Han havde bare ikke lyst til at fortælle det, ville ikke ødelægge aftenen mere end den allerede havde blevet.

Hans blik blev forvandlet til et mere bekymret et, når han hørte hvad Leetha mumlede. Der var som om der samlede sig en knude i hans mave, og han ikke viste hvad han skulle sige ”Leetha” hviskede han næsten og gav et lille suk fra sig ”Jeg er ikke sådan… ikke med dig” forsatte han hviskende og havde mest af alt bare lyst til at græde atter igen, det gjorde jo så forfærdeligt ondt at Leetha tvivlede på Bailey’s følelser ”jeg er ikke sammen med dig pågrund af dine penge, ikke sammen med dig pågrund af sexen.. og jeg er bestemt heller ikke sammen med dig for at forvandle dig om til en bøsse” sagde han lidt højere mens hans øjne begynde at skinne mere og mere, mens han holde de tåre tilbage som gerne ville ud ”jeg er sammen med dig fordi du ser igennem mine fejl… jeg er sammen med dig fordi, selv efter så mange gange du har set mig nøgen.. så kigger du stadig på mig, med det samme blik som når vi sagde hej til hinanden før første gang” sagde han med en lidt skælvende stemme, mens det gjorde ondt helt inde i det dybeste af hans hjerte ”jeg er sammen med dig, fordi du er min bedsteven! Og kende mig mere end nogen anden..” sagde han og gemte sit ansigt med sine hænder.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Tirs 18 Jul 2017 - 7:16

Han lå og slappede for en gang skyld af der mod hendes bløde og varme hud. Hun åbnede dog øjnene s hun begynde at tale. Han vidste godt at hun ikke var som Jason havde fortalt.
Han rejste hurtigt hovedet op da hun begynde at fortælle at hun ikke var sammen med Leetha på grund af pengene eller sexen. Det vidste han da godt!? Hvorfor sagde hun de her ting?
Da hun gemte sit ansigt mod hendes hænder satte han sig mere op, han tog hendes hænder, og flyttede den fra hendes ansigt, og holde den i stedet i sine egne. "Skat!.. det ved jeg! Jeg ved godt du ikke er som Jason siger!.. men.. jeg var nød til at bede dig" sagde han og så lidt ned.
"Det skræmmer mig at Jason kunne gemme noget så uhyggeligt fra mig... At jeg ingen ide havde om at han kunne være sådan et monster!" Forklarede han.
"Jeg viste selv en side af mig selv i aften, som jeg på ingen måde er stolt af.. og hvis du var blevet skræmt væk... Så ville jeg hade mig selv for det" forklarede han.

Han sad lidt, inden han slap hendes hænder. Han bevægede sig op foran Bailey, satte sig mellem hendes ben, og lod en hånd nusse op af hendes mave.
"Bailey.. jeg ved du ikke er her på grund af pengene, dem har du afvist så mange gange når det virkelig gælder!.. sexen.. tja.. den er vi begge afhængige af! Så det ville ikke gøre.mig noget hvis du blev på grund af det, så længe jeg jo er den eneste du har det med" sagde han med et roligt smil.
"Og jeg ved du ikke er ude på at gøre mig til bøsse! Desuden... Så kan du ikke! Som jeg fortalte dig den første aften du tog med mig hjem!.. jeg er til både mænd og kvinder" forklarede han, inden hans blik fik lov at glide den over Baileys krop.
"Og jeg ser på sig på den måde! Fordi hver eneste gang jeg ser din krop.. så forstår jeg stadig ikke at du er min!" Hans hænder gled op langs hendes sider. "Du hverken mangler noget, eller har for meget efter min smag!" Sagde han med et roligt smil.
"Og det at du har accepteret mig her nede.." lagde han ud, inden han bukkede hovedet og lod pirrende sin tunge slikke fra roden og op over hele længden på Baileys lem.
Han så kort op mod hende "det viser at du stoler på mig" sagde han roligt. Han placerede nogle kys mod Baileys lem. "Jeg kunne aldrig finde på at mistænke dig for de ting Jason siger!" Sagde han roligt.
"Bare slap af elskede Bailey" sagde han roligt, inden han bukkede sig ned over Baileys lem, og lod sine læber lille sig om lemmet, hvor efter han begynde sit arbejde med både tunge og sutten.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Tirs 18 Jul 2017 - 22:43

Selv om der havde sket så mange ting denne aften, så var det stadig ikke den mest forfærdelig fødselsdag han havde haft. Den var ærligtalt den bedste han havde haft, i det mindst var han sammen med en person som elskede ham. Det gjorde dog alligevel ondt, at han følte at Leetha troet på Jason mere end på ham. Der var jo intet af det som passede, for Jason havde jo aldrig oplevet Baileys kærlighed eller kommet i nærheden af have en plads i hans hjerte.
Han havde mest af alt bare lyst til at skrige, hvorfor sagde han overhovedet noget til ham? Det var jo fortid og det var jo ikke fordi Jason havde været den eneste som havde været sådan, han var bare en blandt mange.

Han kæmpede lidt imod når Leetha fjernede hans hænder, men gav lige så hurtigt op igen. Der kom et lille suk ud mellem hans læber, når han mærkede de bløde varme hænder mod sine kinder. Han lyttede bare efter på hvad han sagde, og rystede svagt på hovedet. Troet Leetha virkelig at han havde skræmt Bailey væk? Var det derfor han spurgte? ”jeg ved at du aldrig ville gøre mig fortræt,.. du vil aldrig skræmme mig væk” svarede han og tvivlede virkelig på at Leetha nogensinde ville gøre noget for at skade Bailey, han stolede jo så meget på den mand.

Bailey fulgte bare Leetha med øjnene, og hvis det havde hvilket som helst andet tidspunkt så havde han blevet tændt blot ved det. Denne gang lå han dog bare og lyttede på hvad Leetha sagde, og nød den nussende hånd hen over hans mave. Der kom et lille svagt smil frem på hans læber, når han hørte Leetha’s ord omkring sexen ”hvis mine følelser nogensinde forsvinder, så lover jeg at blive.. så du kan udnytte mig når du vil” sagde han med en fræk stemme, og bed sig kort i underlæben.

Han blev dog lidt overrasket når Leetha begynde at snakke om hans lem, og en rød farve var til at blive fundet på hans kinder. Der kom lette gisp ud mellem hans læber, når han mærkede kyssene mod den. Han sagde ikke noget, og lod bare sit blik ligge på ham. Han vende dog hurtigt sit blik op mod loftet, når han mærkede mere kærlighed fra Leetha. Han greb hurtigt fat i hans hår, og buede i sin ryg. Der kom små støn ud mellem hans læber, mens han nød det fuldt ud.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Ons 19 Jul 2017 - 7:35

Det var uhyggeligt at hvordan ting kunne være, uden at man vidste det mindste om det! Jason og Leetha havde været venner i mange år, han var den ældste ven han havde ud over Lucas. Lucas og Jason var de to fyre han først mødte og blev venner med da han kom til byen som 17 årig. Og de havde hængt sammen i tykt og tyndt. Men måske havde Leetha altid lidt vidst det. Der var jo en grund til at det kun var Lucas der vidste at Leetha også var til mænd. Men hele den del var lige meget. Han så jo ikke Bailey som en mand! Han så hende som en kvinde. Men måske var det det at han var biseksuel der gjorde at han ikke blev skræmt væk.
Han lærte aldrig at forstå de mænd der beskylde modparten for at være den onde, Jason kunne jo bare lade vær med at være sammen med Bailey hvis han følte sig fra stødt?! I stedet for at give Bailey skylden for hans slagne rygrad.
Han var da sikker på at en pige som Bailey heller ville afvises end at have bank fordi manden var et skvat?

Hans forkælelse af hendes underliv fortsatte, heldigvis havde drengene tænkt musikken igen, så de skulle ikke være bange for at de blev hørt. Leetha fortsatte, han tog sig god tid, og sørgede for at forkæle Bailey ordenligt. Hans hænder hvilede mod hendes hofter, når altså ikke lige den ene gled op for at lege med hendes nippels.
Han lod roligt den anden hånd glide ned til hans mund, hvor han duftede et par af sine finger, inden han lod hånden glide ned for at lege med Bailey. Han lod roligt sine finger trænge op i Bailey, hvor han begynde at massere hendes.
Behandling af hendes lem fortsatte, og farten blev da også sat en anelse op.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Ons 19 Jul 2017 - 23:58

Bailey glemte hurtigt sine tanker atter igen, tristheden forlod ham bare lige så hurtigt igen. Han kunne ikke tænke på andet, end hvad Leetha gjorde ved ham. Han nød det ned til den mindst detalje, og ønskede bare mere og mere af det. Han var ligeglad med om gæsterne hørte dem, faktisk var han helt ligeglad med dem og kunne ikke tænke på andet end Leetha. Hans greb blev strammer i hans hår, og hans støn blev også højere når han mærkede Leetha’s fingre oppe i sig.

Hele hans krop begynde at sitre i det, som han blev mere og mere lystig i det ”mere” stønnede han flere gange, mens han blidt prøvede at presse Leetha’s hoved længere ned.
Han havde aldrig været sammen med en mand som Leetha før, en mand som kunne tænde ham så hurtigt også få ham til at gøre ting han aldrig ville have gjort før. Han ville jo aldrig havde ladet nogen anden røre ved ham på den måde, og bestemt ikke give ham et blowjob. Selv om Leetha gjorde sådan nogle ting ved ham, så følte han sig stadig som den smukkeste kvinde nogensinde.

”ikke stop” stønnede han og begynde at bue lidt I sin ryg, som bare afslørede at han ønskede mere og mere. Han greb fat i sengetøjet med den anden hånd, mens stønnede begynde at flyde ud mellem hans læber.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Tors 20 Jul 2017 - 2:37

Dette kunne faktisk være en farlig magt t have over Bailey. At han kunne få hende til at glemme alt om t være trit og ked af det. Måske endda også hvis hun mod al forventning skulle blive sur eller vred. Dog ville han aldrig bruge det mod hende på den måde! Han gjorde dette fordi det de i virkeligheden begge var triste over, var spild af tid! De elskede jo hinanden. Og de skulle da nyde hinanden! Ikke ligge og snakke om hvad der skete hvis de en dag fik fra hinanden, eller om de ville gå fra hinanden den slags skulle de slet ikke tænke på! Slet ikke!
Hendes bøn om mere fik ham til at smile for sig selv. Han elskede når Bailey bad, for hun gjorde det aldrig på en klynkende måde, hun gjorde det fordi han VIRKELIG ønskede at han skulle give hende mere.
Måden hun pressede ham lidt ned af, gjorde ham heller ikke noget, det var faktisk kun noget, der fik ham til at blive lidt vildere.
Måden hun buede i ryggen afslørede at hun var tæt på at komme. Så selvfølgelig fortsatte han.

Bølgen af nydelse og tilfredsstillelse havde kun lige fået lov til at vælge ind over Bailey da døren blev åbnet. Ind kom Lucas bakkende, som skulle han sikre at ingen fulgte med ham. Han vende rundt og så noget overrasket ud over synet. "Okay... Jeg ved jeg sagde kæl for hinanden men alligevel" sagde han lidt drillende. Han vende dog hurtigt rundt igen for at ville gå.
Leetha lå stadig på maven mellem Baileys ben. Han vende blikket lidt op mod Bailey med et skævt smil, der sagde at han klart havde en idé.
Ham så op på Lucas "vil du låse døren?" Spurgte han så.
Lucas gav ham bare en tommelfinger i vejret og skulle til at åbnede døren.
"Indefra.." lød det fra Leetha. Han så over mod Lucas.
"Kom og vær med" sagde han roligt som om det var helt normalt. Lucas så noget overrasket tilbage på Leetha, men vende så blikket mod Bailey, som søgte han om godkendelse fra hende.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Tors 20 Jul 2017 - 12:04

Selv om Leetha havde rørt ved ham så mange gange, så blev han alligevel aldrig træt af det. Hver gang, ønskede hans krop bare at blive rørt mere og mere af den mand. Hvis det stod op til ham, så skulle Leetha jo heller aldrig stoppe med at røre ved ham. Når de ikke rørte ved hinanden, så var det ikke fordi Bailey’s krop fik ro. Den skreg efter at blive rørt ved, og det var en ren kamp hver eneste gang.

Grebet om hans hår blev strammere og stammere, til hans hånd ligefrem gav slip i et højt nydende støn. Han sank ligefrem sammen i sengen, også selv om han ønskede mere. Ååååh hvor han dog ønskede mere.

Bailey vende sig hurtigt mod døren, når han hørte stemmen komme der fra. Hans øjne blev store og hans ansigt helt rødt i det, som han dækkede sine ikke eksisterende bryster til. Han havde aldrig prøvet at blive opdaget før, mens fordi hans tidligere mænd altid ville skjule det rigtig godt. Hans blik røg hurtigt ned på Leetha og på det skæve smil, hvad havde Leetha lige på tankerne?

Han så hurtigt skiftevist på dem, i ren overraskelse over hvad Leetha forslog. Han havde da lige ligget og sagt at han ikke ville have nogen anden mand i nærheden af Bailey, og alligevel forslog han at Lucas skulle join? Var det noget andet når Leetha var en del af det?

Han havde faktisk aldrig regnet med at nogen anden mand skulle se ham nøgen, nogensinde igen. Der var alligevel noget pirrende ved det, som Bailey ikke helt kunne beskrive. Han satte sig bare hurtigt op, og nussede blidt Leetha i håret mens han tænkte. Det ikke mange sekunder, før han langsomt rejste sig op fra sengen og begynde at bevæge sig over til Lucas. Hans hofter svingede let fra side til side, mens hans arme hang ned af siderne og afslørede hans krop. Hans kinder var helt røde i det, som nok afslørede lidt at han var lidt bekymret for hvordan Lucas ville reagere på hans krop.

Han stoppede op lige foran ham, og måtte trykke sig lidt ind til ham for at nå låsen med sin ene hånd. Når han hørte lyden af låsen blive låst, så tog han i stedet fat i Lucas ene hånd. Han førte ham bare roligt hen til sengen, og gav ham et lille puf så han kom ned og sidde i sengen. Han satte sig på hans skød, og begynde roligt at hive hans trøje af.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Fre 21 Jul 2017 - 21:44

Leetha havde prøvet en del trekanter, dog havde det altid været med to kvinder og ham. Ikke med 2 mænd og en kvinde. I dette tilfælde en særlig kvinde. Men tanken fristede ham virkelig, og Lucas var selv vadet lige ind midt i det øjeblik hvor Leetha altid var mest liderlig og klar på alle ideer.
Han vidste godt han havde sagt at ingen anden mand skulle røre Bailey, og han ville da også slå Lucas ihjel hvis han havde været sammen med Bailey alene. Det var noget andet når Leetha var der!
Desuden… var der nogle han skulle dele sin kvinde med var det Lucas.
Den måde han havde tacklet det på at Bailey var en mand, havde været fantastisk. Han var ikke sikker på at Lucas ville sige ja, for han var jo faktisk ikke til fyre, hvad Leetha vidste af… men hvem vidste, måske kunne de lave om på det, eller måske ville Lucas ende med at se Bailey som en kvinde præcis om Leetha gjorde.
Leetha så lidt efter Bailey da hun rejste sig og gik mod Lucas, og et skævt og tilfreds smil voksede frem hos ham.
---------------------------------
Lucas, ende med et synke en klump som Bailey kom hen mod ham. Han havde ikke lagt det store i at se dem have sex, det var vel ikke det værste man kunne se. Men at de nu ville have ham med? Ikke bare Leetha der nemt kunne havde lavet sjov, men også Bailey, der lige nu trykkede sin nøgne krop op af ham. Da døren løste gav det næsten et sæt i ham, inden han mærkede Baileys varme hånd der grab hans, og trak ham med.
Han fulgte med og blev puffet ned i sengen. Han lod hurtigt blikket søge med Leetha. Men det ramte dog Bailey igen med det samme hun satte sig på hans skød. Og da hun begynde at tage tøjet af ham, vidst han ikke helt hvad han skulle stille op.
---------------------------------
Leetha lod Bailey om at hente Lucas, og han så lidt på mens hun tog tøjet af ham. indtil Lucas kun havde bukser på, og de også var åbnet. Han rejste sig fra sengen, og gik om bag Bailey. Han skubbede lidt til hende, så hun sad helt oppe på Lucas skød, og tæt på ham.
Han smilede drilsk til Lucas inden han lod sin hånd glide ned over Baileys ryg, og derefter lod 2 finder glide ned mellem hendes baller, og trængte op i hende.
Han begynde at bevæge dem i bølgende bevægelser, noget der nok ville få Bailey til at bevæge sig. Det her skulle pirre dem begge. Lucas fordi Bailey sad lige oven på hans lem, og Bailey fordi hun ville kunne mærke når Lucas voksede, hvis det altså skete.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Fre 21 Jul 2017 - 23:04

Det at Leetha selv forslog at de skulle prøve at have en trekant, var ikke noget som Bailey sagde sådan nej til. Det var ikke fordi at han havde brug for en anden mand, for Leetha var jo allerede perfekt som han var og ingen kunne slå ham. Der var alligevel noget helt vildt pirrende ved det, som bare ikke fik Bailey til at sige nej.

Det overraskede ham faktisk lidt at han ikke fik et nej fra Lucas, og at han bare valgte at følge med. Faktisk blev Bailey overrasket hver eneste gang, når mænd valgte at gå med til det. Han var også sikker på at Lucas var den type som ville sige nej, hvis han ikke havde lyst til tingene. Der måtte være en eller anden del inde i ham, som faktisk havde lyst til det også selv om han måske ikke ville indrømme det.

Bailey betragtede hans overkrop lidt, og måtte indrømme at den ikke så værst ud. Faktisk var Lucas en ret så pæn mand, men det var ikke noget han havde indrømmet på andre tidspunkter. Han lod hans trøje falde ned på gulvet, før han lod sine fingre bevæge sig blidt rundt på hans overkrop. Han bed sig let i underlæben, som han lod sine fingre bevæge sig længere og længere ned. Helt ned til han nået til buksekanten, mens hans hjerte hamrede inde i ham. Det var nyt og spændende, da han jo ikke viste hvad der gemte sig der nede. Det var også bare pirrende, at vide at Leetha så på mens Bailey rørte ved en anden mand.

Han lod sine fingre langsomt åbne hans bukser, før de atter igen gled op på hans overkrop. Han havde ikke lyst til at presse manden for meget, da han ikke så helt tryg ud med det hele. Det var dog forsent når han mærkede puffet bag sig, som fik ham til at trykke sig helt op mod ham. Han mærkede den bløde varme hud mod sin, og den røde farve puffede op i hans kinder atter igen.

Han bed sig lidt i læben når han mærkede de velkendte fingre mod sine ryg, og gav et lille gisp når han mærkede hvor de var på vej hen. Der kom et lyst støn ud mellem hans læber, når han mærkede dem oppe i sig. Ååååh hvor var det en dejlig velkendt følelse.
Han svang let sin ene arm rundt om nakken på Lucas, mens den anden røg ned mellem sine egne ben for at sikre sig at hans eget lem ikke rørte ved Lucas. Han fulgte let Leetha’s bevægelser med sit underliv, og hans lyse støn forlod hans læber lige ind i øret på Lucas.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Søn 23 Jul 2017 - 23:49

Leetha var uden tvivl det Jaloux type, og han havde svoret at en anden mand aldrig skulle røre Bailey. Men det var nu lidt noget andet med Lucas! Og egnelig havde han også overrasket sig selv, da han havde spurgt Lucas.
Bailey tog det pænt! Hun så ligefrem ud til at nyde det, og tænde på tanken. Han lod Bailey klare det meste. Fulgte blot dem begge med blikket. Det tænde ham faktisk, på en helt anderledes måde. Det at se hans kvinde lege med en anden mand.
Da han begynde at forkæle Bailey, lod han samtidig sine læber løbe ned over Baileys hals og skulder. Han bevægede fingerne i en bølgende rytme. Der dog snart blev erstattet af nogle hårde bevægelser og en finger mere. Han nød lyden af Baileys støn, og blikket der var hos Lucas.

-------------
Lucas var stadig lidt paf over det der foregik, og som Bailey begynde at tage tøjet af ham, betragtede han hende blot. Da Leetha skubbede Bailey mere op på hans stød, bed han sig en anelse i læben da han mærkede at hun sad lige oven på bilen i hans bukser.
Og inden længe begynde Bailey at vride sig frem og tilbage over ham. Hvilket fik ham til at vokse ganske hurtigt, og blive helt hård.
Nogle tunge åndedrag forlod hans læber, og han lukkede øjnene en smule som han nød det. Baileys arm om hans hals og hendes støn i hans øre fik det til at sige i kroppen.
Han lagde dog mærk til den hånd hun havde mellem sine ben, som om hendes dele ikke måtte røre ham. Han førte hånden ned og greb hendes håndled som han førte hendes anden arm op om hans nakke.
Han lænede sig frem og begynde at kysse Baileys anden skulder. Så lige nu havde Baileys en fyr mod hver skulder. Han begynde at bevæge hofterne i takt med Bailey, så han pressede sig op mod hende hver gang han bevægede sig.

-----------
Leetha smilede for sig selv. Han grab Baileys hage, og vende hende mod sig, fangede hendes læber, og byggede hende grådigt og hedt. Inden han grab fat i Lucas og trak hans hoved med hen til den. Og inden længe var de alle tre i gang med et fælles vådt kys, en leg mellem deres tunger og læber.

Inden Lori trak sig fra kysset og lod Bailey og Lucas. "Hvad med at vise Lucas hvor dygtigt du er med den der mund skat?" Hviskede han forførende ind i hendes øre, inden han hamrede sine finger op i hende. Inden han trak dem ud. Han satte sig ved siden af Lucas, som tegn på det ikke kun var Lucas der skulle forkælede.
Han lænede sig selv over mod Lucas, og stjal om fra Baileys kys. Hun skulle da ikke være den eneste der morrede sig. Han holde fat om Lucas læber, og valgte at kysse ham. Lod deres tunger lege sammen.
De havde aldrig kysset hinanden. På trods af at Lucas også var en smule biseksuel.
Men de var jo også venner, så de var aldrig kommet der hen.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Man 24 Jul 2017 - 0:25

Det tænde ham faktisk mere end han havde regnet med, da han bestemt ikke synes at deres sexliv var kedeligt. Han nød jo at have Leetha’s fulde opmærksomhed, og ikke mindst give sig selv fuldkommen til ham. Det var jo heller ikke fordi han havde lyst til at dele Leetha med nogen som helst, også selv om han gjorde det lige denne gang. Leetha var også den første kæreste, som Bailey kunne blive helt syg af jalousi hvis en anden person bare vælger at kigge på ham.
Det var bare noget andet i det øjeblik, som gjorde at jalousien ikke kom frem i ham.

Han nød ligefrem at få opmærksomheden fra begge mænd, Leetha’s fingre oppe i sig og den bule som var begyndt at forme sig under ham. Som bare tænde ham mere og mere, hvis de havde været alene så var der i det øjeblik at Bailey’s tiggerier ville begynde at komme frem. Han valgte dog at holde det tilbage, også selv om det var svært. Hans støn blev dog højere, som Leetha begynde at sætte farten op.

Han blev dog lidt overrasket når Lucas valgte at fjerne hans hånd, og Bailey lod ham da også bare gøre det. Han trykkede sig bare lidt mere op af ham, så han kunne mærke den bløde maskuline mave mod sit eget lem. Han klemte let sine lår mod hans hofter, som han mærkede de lette støn op mod sig. Der kom et lille smil frem på hans læber, da han godt kunne mærke at Lucas hungrede efter mere.

Der kom et lille suk ud mellem hans læber, når han mærkede Leetha’s fingre mod sin hage. Han gjorde bare som fingrede gav ham besked på, og kyssede Leetha lige så grådigt tilbage når han mærkede hans læber. Han kunne bare aldrig få nok af de læber, og ønskede altid mere og mere fra dem. Det gik tog ikke længe før han mærkede et andet sæt læber og en til tunge at lege med, og havde bestemt ikke noget imod det.

Leetha’s ord tænde bare Bailey endnu mere, og gjorde også at han kyssede Lucas mere grådigt. Han måtte dog fjerne sine læber kort fra ham, da et højt støn forlod hans læber efterfuldt af en brokkende lyd som Leetha’s fingre forlod ham. Han fangede dog lige så hurtigt Lucas læber atter igen, og forsatte bevægelser med sine hofter lige indtil Leetha valgte at stjæle Lucas.

Bailey betragtede dem lidt, hvis det havde været på hvilket som helst andet tidspunkt så havde jalousien nok steget ham til hovedet. Det var bare noget andet når de var sammen der, som gjorde at han ikke blev jaloux. Han valgte i stedet at glide langsomt ned fra Lucas skød, hele vejen ned på gulvet på sine knæ og kravlede let hen mellem Leetha’s ben. Han træk roligt hans bukser ned, før han fik fat i hans lem og slikkede lige så forsigtigt op af den før han tog den i munden.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Man 24 Jul 2017 - 0:56

Leetha elskede den måde hvor Bailey blot lod sig rive med. Intet af det de gjorde forargede hende, eller gjorde hende utilpas. Han var næsten sikker på at lige meget hvilken form for sex ham præsenterede for hende så ville hun blot tænde på det, og begynde at hun greb efter det.
Normalt ville han eksplodere hvis han så sin kæreste kysse med en anden på den måde! Men line tænde det ham! Meget. Også fordi Bailey bestemt ikke holde sig tilbage. Og det gjorde Lucas heller ikke! Og han havde skab lagt mærke til Lucas der havde fjernet Baileys hånd fra sit lem. Hvilket måtte sige at han ikke kunne have mindre imod at hun ramte ham.
Da han havde sat sig i sengen ved siden af Lucas og ha begynde at kysse Lucas, stjæle ham fra Bailey var det faktisk også lidt for at drille hende.

-------------
Lucas havde allerede sine hænder mod Baileys hofter, han lod hænderne køre op og ned af hendes sider. Og det var tydeligt at han tænde på det han kunne mærke. Baileys grådige kys, deltog han ivrigt i. Han blev dog overrasket over at blive stjålet af Leetha. Men deltog. Det var faktisk virkelig frækt. da Bailey gled ned af hans skød og satte sig mellem Leethas ben, fulgte han hende en smule med blikket.

-------------
Leetha vende blikket ned mod Bailey, brød kysset lidt, so. Han mærkede hendes læber omkring hans Lem. Han kom med nogle tunge støn, inden han dog lænede sig lidt ned. Grab hendes hånd, og førte den op til Lucas skridt.
Han lagde selv en hånd mod hendes hår, og viklede fingerne lidt ind i det.

Han elskede når Bailey gav blowjobs. Og han var sikker på Lucas ville være lige så vild med det. Drengene begynde at kysse lidt igen ind i mellem, når de altså ikke lige havde deres øjne på Bailey. På et tidspunkt valgte begge drenge dog at rejse sig, så Bailey havde den begge lige frem for sig. Begge dreng ehavde smidt bukserne helt.
"Vis os hvad du kan skat! Hvis du altså kan klare to" sagde han med en fræk stemme. Han nussede hende i håret og skubbede hende blidt hen mod Lucas der var omkring lige så stor som Leetha.
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Man 24 Jul 2017 - 1:23

Bailey følte sig mere pirret end han nogensinde havde følt sig før, der var intet der kunne måle sig med det øjeblik. Det var som en kage som blev bedre og bedre jo længere ind man kom, og Bailey måtte kun tage en lille bid af gangen. Han kunne godt lide sådan nogle øjeblikke, hvor han ikke bare kunne få hvad han ønskede sig med det samme. Han måtte bare vente, og lade sin liderlig blive bygget mere og mere op. Han viste dog at det bare ville betyde at når han endelig fik hvad han ønskede, så ville det også bare være fantastisk. Han viste jo godt hvilken dejlige gave Leetha gemte på, men det var helt spændende den nye gave som Lucas gemte på.

Han elskede smagen af Leetha, der var en helt speciel sødme over ham. Han nød bestemt at mærke Leetha oppe i sig, men det var også rart at kunne forkæle ham på denne måde. Han både slikkede og suttede på den, mens der kom små lyde ud af ham som afslørede at han nød smagen. Han lod bare sin ene hånd blive ført over til Lucas skød, hvor han rigtig fik lov til at mærke hvad han gemte på. Han lod sine fingre langsomt bevæge sig op og ned af den, og lod flere gange et par fingre lege med spidsen. Han bevægede både sin hånd og sit hoved i samme tempo, før han mærkede at de begge valgte at rejse sig op.

Hans blik var rettet op mod dem, som han stak sine fingre ind i munden og slikkede dem grundigt. Smagen af Lucas, var bestemt heller ikke dårlig og han havde næsten lyst til at smage mere end hvad der var efterladt på hans fingre.

Hans blik blev hurtigt rettet mod Leetha, som han hørte hans ord som pirrede ham endnu mere og fik hans lem til at hoppe let i det. Han følte sig næsten som et lille legetøj, som han sat der foran de høje mænd og fik besked på at forkæle dem begge. Han kunne ikke lade være med at smile lidt af det ”jeg kan håndtere mere end du aner” svarede han og bed sig kort i læben, før han tog et lem i hver sin hånd. Han vende sit blik mod Lucas, som han slikkede op af hans lem ”mmh” kom der let ud mellem hans læber, før han roligt tog den i munden og bevægede sit hoved et par gange samtidig med hans bevægede sin hånd rundt om Leetha’s lem. Før han vende blikket mod Leetha, og tog i stedet hans lem i munden, mens han bevægede sin hånd rundt om Lucas lem. Han skiftede mellem at tage deres lem i munden, og satte tempoet op for hver gang.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Man 24 Jul 2017 - 1:44

Leetha vidste at Bailey var villig! Hun var liderlig og kompet besat af sex! Men det var derfor de passede så pisse godt sammen. Ingen af dem kunne få nok af sex, og ingen af dem dem blev træt af det! Og slet ikke med hinanden. Men på trods af at de i virkeligheden kunne bruge rasten af deres liv på at kneppe hinanden til de ikke kunne mere, blot for at fortsætte. Men det var jo ikke nogle grund til ikke også at krydre deres sex lidt. Og denne aften var kryderriget altså Lucas! Og det virkede! At Bailey valgte at makke ret, blot gøre hvad Leetha ville havde hende til fik smilet frem hos ham. Det var slet, for han tænde lige pludselig endnu mere på hende! Han havde fundet færdes frækkeste og mest liderlige pige, og han elskede det!
----------------
Lucas var selvfølgelig stadig meget overrasket og måske i virkeligheden også forvirret. Men han kunne lide det der foregik. Lide Kelsen af det hele. Leethas læber, Baileys hånd der fandt op for at lege med ham. Han kom med nogle tunge suk og støn. Og lænede hovedet tilbage imens hun legede med ham.
Da de begge rejste sig, og Bailey valgte at sige hun kunne klare mere end Leetha anede, smilede han blot. Han så hvordan hun smilede på sine fingre på den hånd hun lige havde spillet ham af med. Han bed sig i læben over hende lyd, det helt klart var en hentydning til at han smagte godt. Fuck Bailey var fræk!
Da Bailey skiftevis begynde at lege med den, enden med blowjobbet eller hånden stønnede han tungt og til tændt. Og det var tydeligt at høre at det var voldsomt rart.
-------
Leetha selv nød også Baileys behandling, og var vild med hvordan hun lige frem knoklede med begge deres lem. Og hun så ud til at elske legen! Så ud til at ville have mere og kende han Bailey ret, så var det lige det kun ville.
Han lod hende arbejde noget tid, lod hende vise hvad kun kunne!
Leetha selv tog fat om Lucas nakke, og hev ham ind i et kys. Drengene nød hinanden, men der var ingen tvivl om hvem de nød mest. Begge fyre havde en hånd mod hende nakke og hår, klemte lidt om det når det var deres tur til at mærke hendes frække mund. Lucas så lidt ned på hende "fuck hun er fræk din pige" sukkede han i et støn. Leetha støg Bailey lidt over håret. "I aften er hun skal også din.. det ville hun kunne lide!.. ikke skat?" Spurgte han hende. Bailey ville få en hel aften med hele to mænd til at være liderlige efter hende. 2 fyre der forkælede hendes krop. Og Bailey elskede jo at være i centrum, så selvfølgelig
Leetha
Leetha

Indlæg af Bailey Man 24 Jul 2017 - 2:32

Bailey viste godt at han var besat af sex og hvis det ikke havde været for Leetha, så havde han da også været ude på diskoteker for at finde en eller anden som ville give ham det. Det var jo sådan hans fortid var, og det var bestemt ikke noget han ville tilbage til. Han ville ikke længere være kendt som Luderen i gruppen, som efterlod sine venner for at finde sig nogen at få noget fra hver eneste gang. Det var jo også udmattende at blive afvist, at blive kaldt alt muligt. Han var bare så glad for at han havde fundet den rigtige mand, som elskede hver eneste lille del af ham. En mand som Bailey var sikker på, ville gå igennem ild og vand for ham. Han blev da også mere forelsket i ham, hver eneste gang han blot får øje på ham.

Bailey nød at smage på de 2 mænd, det var heller ikke fordi de smagte på samme måde. Leetha havde en mere vanilje sødme over sig, mens Lucas havde en mere karamel sødme over sig. Der var bestemt ikke en smag som smagte bedre end den anden, men de smagte så godt sammen når smagen af dem blandede sig i munden af Bailey.

Han hungrede selv efter mere, ikke kun det at blive taget, at blive rørt ved, men han hungrede efter at få lov til at smage mere.

Der kom flere gange små lyde fra ham, som afslørede at han nød smagen fra dem begge. Han holde blikket med den person som han var i gang med at give et blowjob, for hver gang han skiftede. Han ville være sikker på at de kunne se i hans øjne, hvor meget han faktisk nød denne lille leg.

Bailey vende dog hurtigt sit blik mod Leetha, da han ligefrem hørte at han blev tilbudt som en gav til Lucas ”troet det var min fødselsdag” sagde han lidt drillende i det, før han vende blikket mod Lucas og slikkede op af hans lem imens ”hvis du vil have mig, så er jeg din” hviskede han med en forførende stemme, som han gav hans lem et lille kys. Han havde bestemt ikke noget at blive delt, det tænde ham jo bare endnu mere at vide at der var 2 der hungrede lige så meget efter ham.

Han lod sin tunge lege lidt ekstra med Lucas lem, lod den bevæge sig rundt i cirkler omkring hovedet. Før han lod den bevæge sig hele vejen ned mod roden, mens hans fingre pressede den let op mod hans mave. Han lod sin tunge bevæge sig videre ned hen over den ene kule, som han let suttede på mens han lod sine fingre lege med Leetha’s lem.
Han bed sig let i læben, som han vende blikket mod Leetha og valgte at gøre det samme ved ham.

Han havde helt glemt festen som forgik inde i stuen, og for at være ærlig så var den ingenting forhold til den fødselsdagsgave som han var i gang med at få. Hvis der var noget som var bedre end en penis, så var det 2.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Indlæg af Leetha Man 24 Jul 2017 - 7:18

Begge drenge holde blikket mod Bailey, når de altså ikke lige var i gange med at vikle deres tunger ind i hinanden. Det var sjovt, for Leetha havde aldrig selv forudset at han skulle stå her sammen med Lucas og have Bailey siddende med deres lem i munden. Han havde aldrig forestillet sig at han skulle stå og snave med sin bedste ven. og han vidste godt at oftest når der var 2 mænd og en kvinde, så holde mændene sig så maskuline som muligt, og prøvede næste på at overgå hinanden. Var det så ikke bedre med 2 mænd der kunne nyde hinanden? Forkæle hinanden, hvilket blot gjorde hele situationen endnu bedre !
Bailey var fantastisk! Ikke bare til at give blowjobs eller til det med rent faktisk at styre hele to fyre uden at den ene ende med at kede sig. Hun klarede at etablere så god en rytme at man stod og ventede på hun suttede på en, og når hun endelig gjorde, stod man og ventede på hendes hånd! Det var så frækt. Men hun var også virkelig god til det med at lave lyde, hun efterlod ikke nogle af dem i tvivlen omkring, om hun nød det her! Bare hendes Mmh lyde fik det til at sitre. For hver lys, fik Leetha bare mere lyst til at gribe hende og bare tage hende hårdt og brutalt! Og Bailey vidste det var sådan hun virkede på ham.
Han grinte over hende kommentar om at det var hendes fødselsdag, men smilede blot mere da Bailey vende sin opmærksomhed med Lucas.
------------
Lucas havde. Ærligt ikke prøvet noget lignende! Ligsom Leetha hvade han være sammen med mange, han havde dog bare haft..lidt mere samvittighed med. Lucas var godt nok en fest abe, og han lignede -præcis som Leetha- en hånd fyr. Rar og blid, også overfor sine partnere. Det var en af de ting Leetha altid sagde at han elskede ham for.at han var den søde i vennegruppen, mens alle de andre havde travlt med at være dumme, uansvarlige, og sleske til tider. Så var det Lucas der var den søde.
Da Bailey valgte at give ham opmærksomheden, og lege ekstra med ham, og sige at hun var hans hvis han ville have hende. "Årh.... Fuck ja!" Stønnede han tungt ud, og han blev da også først rigtig rundtosset da Leetha begynde at kysse hans hals.

---------------
Da denne leg og voldsomme nydelse havde stået på noget tid, tænkte Leetha alligevel at det var tid til at komme mere i gang. Han vil kede Lucas over til sengen, som han stillede sig op i på sine knæ. Leetha hjalp Bailey op "du ser ud til at nyde det" drillede han hende lidt hviskende, inden han kyssede hende blidt. Han førte hende over til sengen, og fik placeret hende på alle fire ud mod kanten, og hovedet mod Lucas. Han gik selv om bar Bailey. Han masserede hende lidt, inden han valgte at trænge op i hende uden at sige noget.
Leetha
Leetha

Side 9 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum