Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Fashion show - Leetha (xxx)
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre
Side 4 af 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
Sv: Fashion show - Leetha (xxx)
Han strammede bare sit greb omkring skjorten på ham, mens han hørte de hviskende ord ind i sit øre. Han kunne næsten ikke få nogle ord ud mellem sine læber, og måtte bare nikke svagt i det ”mmh” sagde han imens han gav det lille nik fra sig.
Han ønskede bare mere og mere af det, og alligevel fortalte hans krop at han snart ikke kunne holde længere. De stød og de fingre som rørte hans krop, hans krop kunne næsten ikke klare den følelse.
Han blottede bare sin hals mere, når han mærkede hvordan læberne bevægede sig ned af den ”je.. jeg kan snart ikke mere” stønnede han og det tog heller ikke andet end et halv minut, før nogle alt for høje støn kom ud mellem hans læber og han kom. Han begynde bare at rødme stort i det, mens han stadig holde det stramme greb omkring hans skjorte.
//det er helt okay :) //
Bailey- Competent (Rank 11)
- Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.
Antal indlæg : 596
Han så ned på Baileys fødder, og i et let og fat grab, lavede han Bailey på, så hun lå i hans arme. "Hvorfor har du ikke sagt at dine fødder gjorde ondt?" Spurgte han blot
Leetha- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 798
Der kom et let støn ud mellem hans læber, når Leetha valgte at trække sig ud af ham og lidt efter fjernede slipset fra hans øjne. Han måtte blinke et par gange, bare for at vende sig til lyset atter igen. Han fik både trukket sin trusser og sin kjole op på plads, før han fik løftet op i Leetha's arme. Han lag bare let sine arme rundt om nakken på ham, og så kort ned på sine fødder som dunkede i det. Han vende bare langsomt sit blik mod ham igen, mens han nussede ham i nakken med et par fingre "man må ofre noget en gang imellem" sagde han og begynde at smile svagt i det "og jeg ofrede mine fødder, for at se så køn ud som muligt.... for dig" sagde han med en ærlig stemme, selvfølgelig ville han være køn for sin kæreste. Han ville jo ikke ligefrem have at han skammede sig over ham, det ville jo være at faile som kæreste. Selv om han ville være perfekt for Leetha, så havde det jo også handlet om at vise de andre kvinder, at de måtte kæmpe meget for at skulle overgå Bailey.
Han kyssede let hans skulder "også... tænkte jeg ikke lige på mine fødder, når du var ved at give min den bedste nydelse i verden" hviskede han og rødmede svagt i det.
Han så ned på hendes fødder. "Tag dem bare af.. du behøver ikke lide mere for i aften" sagde han med et kærligt smil.
Efter ikke ret lang tid, var elevatoren på den ratte sal. Leethe trådte ud af elevatoren med Bailey i armene, og bar hende med døren. Et ægtepar passerede dem. de fleste ville måske tro at folk ville ryste på hovedet af det, men kvinden smilede bare kærligt til dem, og med en anelse misundelse i blikket. Måske nærmere fordi det var længe siden at hendes forhold havde haft den slags ting med.
Leetha åbnede døren til lejligheden, og gik ind, sparkede den roligt i efter sig, og satte Bailey hen i sofaen. Han gik mod køkkenet "vil du have noget at drikke?.. eller er du sulten?" spurgte han roligt mens han tog sin jakke af, og smed den på en stol
Blikket røg hurtigt ned mod hans fødder atter igen, og han rystede svagt på hovedet af det "jeg venter bare lidt endnu" sagde han og viste at følelsen af at få dem af, ville være dobbelt så god når de endelig var kommet ind i lejligheden.
Bailey vende blikket mod døren når den blev åbnet og de kom ud på gangen, han holde bare øje med hvor Leetha gik og vippede lidt med sine fødder imens. Han smilte bare venligt til det gamle ægtepar "godaften" sagde han som de gik forbi hinanden.
Der kom et lettet suk ud mellem hans læber, når de endelig var inde i lejligheden og han blev sat ned i sofaen. Han tøvede ikke et eneste sekund som han smed skoene, og alligevel satte dem pænt ved siden af hinanden. Hans blik gled hurtigt hen på sin kæreste, og han betragtede ham bare som han begynde at forsvinde ind i køkkenet "gerne begge dele" sagde han og lag sig roligt ned, med hovedet mod armlænet.
Leetha smilede da Beilay sagde at hun gerne ville have begge dele. Han vidste at hun stadig var sulten, og det var han egentlig også selv.
Han tog et glas med vand, og gik ind og satte på bordet. "jeg skifter lige til noget man bedre kan lave mad i" sagde han med et smil. Han gik ind og tog nogle lidt læse bukser og en lidt tætsiddende T-shirt på. Og kom ud igen, med en af hans T-shirt, og et bar boxeshorts til Bailey. "du må også hungre efter at få noget mere afslappet på" sagde han med et smil, og kyssede hende på panden, inden han gik ud og begynde at lave noget mad til dem
Bailey lod bare sine øjne glide lidt i, mens han bare lå og slappe af der på sofaen. Hans fødder dunkede stadig i det, som en lille straf fordi Bailey havde tage de nye sko på. Han åbnede bare lige så hurtigt sine øjne igen, når han hørte Leetha komme ud til ham igen og smilte bare til ham. Han betragtede den unge mand, som han forsvandt ind i soveværelset. Han elskede jo at se ham i sådan noget fint tøj, også selv om det var i hverdagene at han havde det på. Det stoppede ham ikke i at kunne lide det, men Bailey var vel lidt ligeglad med hvad tøj han havde på. Det var jo ikke tøjet han var tiltrukket af, men manden som havde det på.
Han satte sig bare lidt op og tog en lille tår af glasset, før han satte det hen på bordet igen. Bailey kunne ikke lade være med at smile, når Leetha kom ind med tøjet til ham "åååh.. jeg kommer til at se så sexet ud" sagde han og gav et lille grin fra sig, før han kort lukkede øjnene i af kysset på hans pande. Hvis det havde været i nærheden af en anden, så havde Bailey aldrig nogensinde overvejet at tage mande tøj på. Leetha kende bare til hans hemmelighed, og derfor gjorde det heller ikke lige så meget. Han rejste sig bare roligt op oog fik skiftet om, før han gik hen og hang sin kjole over en stol og gav små lyde fra sig som han gik hen over gulvet. Han gik bare roligt hen og satte sig foran samlingen af Leetha's film, og begynde at kigge efter en som han havde lyst til at se.
Han kunne ikke lade vær med at grine over det hun sagde med tøjet. Han smilede til hende "Du ser dejlig ud i alt! sagde han bare og gik ud mod køkkenet. Han var blevet sulten, og var ret sikkert på at Bailey også var, så han begynde at finde frem til noget wok mad. Det var dejlig hurtigt at lave.
//Undskyld længden.. skal lige ind i det igen :/ //
Han forsatte bare de lydløse skridt hen mod ham, før han lag sine arme om ham bagfra og lod sine fingre glide ind under hans trøje og nussede blidt hans mave "mmh" sagde han let og havde mest lyst til at sige at han elskede ham, men lod alligevel være med at sige det. Han lod bare sine øjne glide i, som han trykkede sin pande mod hans ryg.
Han elskede jo at være i nærheden af Leetha, så var han ligeglad med hvad de lavede sammen. Og når de endelig blev nød til at gå hvert til sidst, når deres arbejde kalde eller når Bailey skulle hente rent tøj. Så kunne han bare ikke få ham ud af sine tanker, hvad mon Leetha lavede? det var det som lå i hans tanker.
Han var heldig sådan havde han det, han havde jo ødelagt den lækre ungkarl, mente de fleste unge kvinder sikkert. Stjæle deres håb og drømme om at tilbringe en aften med ham, var jo ligefrem ødelagt. Bailey havde heller ikke nogle idéer om at give slip på Leetha, ligemeget hvor mange unge kvinder der ville hade ham.
//det er okay, og velkommen tilbage //
Normalt var det nok ham selv der fik opmærksomheden i størstedelen af tilfældende.
Leetha mærkede et par arme om sig, og kom ud ad dagdrømme. Han vende sig en smule rundt blot for at konstatere at det VAR Bailey.. men hvem skulle.det ellers re?..
Der kom automatisk et smil frem hos ham da han så hende, han lagde en hånd mod hendes arm. Han løftede armen lidt, "kom her om i stedet" Sagde han og trak hende om foran sig, så hun i stedet holde ham forfra. Han lagde sin hage på hendes hoved, så han stadig kunne se havd han lavede, og holde om hende med den fri hånd.
"Havde du ellers en god aften?" Spurgte han roligt.
Bailey gav et lille suk fra sig som han stod der med panden mod hans ryg, en tog en dyb indånding efter hinanden og lod duften af Leetha glide igennem hans næse. Han så først op når han hørte hans stemme, og nikkede som han blev trukket ind foran ham. Han lag bare sine arme tætter omkring ham, og lukkede sine øjne i når han mærkede vægten på sit hoved. Det var ikke fordi han havde noget imod at bare blive stående sådan, i stilheden og dog gjorde det intet at Leetha begynde at snakke til ham. Han skulle lige til at nikke, men lod være når han kom i tanke om vægten på sit hoved "ja" hviskede han og smilte svagt i det "hygger mig altid når jeg er sammen med dig, ligemeget om vi er ude eller bare her hjemme" sagde han og bed sig kort i læben *her hjemme* ordene lå i hans tanker, som hans hjerte begynde at banke lidt hurtigere i det, tanken om spørgsmålet han ville stille Leetha næste dag på hans egen fødselsdag.
Han prøvede at slå tanken ud, selv om det var meget svært. Han kom dog hurtigt i tanke om noget, som faktisk kunne slå lige den tanke væk i et stykke tid "der var mange smukke kjoler der" sagde han og viste at hvis det havde hvilken som anden mand, så ville de nok rulle med øjnene, men Leetha arbejde jo med mode og forstod det mere end de fleste andre mænd.
Han træk sin ene hånd til sig som han snakkede "jeg kunne især lide den der sorte kjole, uden stropper og med det der lidt gennemsigtige mønstret stof omkring maven" sagde han og lod sin frie hånd glide hen over sin egen mave, for at vise hvor det mønstret stof gik hen, også selv om han ikke var sikker på at Leetha kunne se det.
normalt var han en meget privat person der holde af at have sit hjem for sig selv, men med Bailey var det anderledes. Han kunne ikke få nok af at have hende her, og han tog somme tider sig selv i at blive en smule trist når han kom hjem fra arbejde og hun ikke var der fordi hun skulle hente tøj eller sådan.
Et smil bredte sig da hun sagde at hun altid hyggede sig sammen med ham. det var han glad for, for han havde det selv på samme måde.
Det ville også ha gjord ham utrolig trist hvis han havde fundet ud af at hun ikke syntes at han var værd at være sammen med.
Han stod og rørte i wok'en, da han hørte Bailey tale om kjolerne til showet. Han brummede lidt "Mhm" Han lagde den ene hånd om Bailey, mens han rørte i Wok'en med den anden. "Det var også den jeg syntes mest om!... Jeg tror også det er den der kommer til at sælge mest.. Men den smaragdgørnne med udskæring på ryggen tror jeg også bliver et hit"
Leetha måtte indrømme at det var rart at have nogle at tale med om mode. Hans venner vidste ingenting om det ud over det Leetha fortalte dem. Men de vidste stadig intet. Leetha slukkede for blusset da made var færdig. Han kyssede Bailey på panden. "Jeg er lige nød til at puffe lidt til dig" sagde han sødt.
Da hun var væk, tog han 2 tallerkener og øste op på. Han gav Bailey den ene og bestik. "Forrasten... hvis du vil have det kan jeg høre Meggie om hun vil sy kjolen i din størrelse" Meggie var den designer der havde lavet den sorte kjole som Bailey talte om
Det var også grunden til at han gerne ville flytte sammen med Leetha, at han faktisk kunne få alle sine ting der hen og de kunne være sammen så meget som muligt. Han så det jo alligevel som sit hjem, så hvorfor ikke gå hele vejen?
Leetha var også den første mand, som Bailey faktisk kunne se en fremtid med. Han ville jo med glæde blive gammel med den mand, og stadig holde ham i hånden når de er så gamle at de næsten ikke kan gå.
Han kyssede ham blidt på brystkassen ”ja det har du nok i, den var nemlig også utrolig flot. Det er nok noget de berømte kommer til at slås om, hvem der skal eje de kjoler” sagde han og flyttede sig bare når han fik besked på det, også selv om hans fødder stadig var ømme i det ”det er okay” sagde han med et lille smil på sine røde læber.
Han tog bare imod tallerkenen og bestikket, og kiggede kort ned på sin mad. Hans blik røg dog lige så hurtigt op på hans elskede igen med åben mund ”vil du det?” sagde han med lidt overraskelse i sin stemme, før et stort smil brede sig på læberne igen ”altså du behøver ikke, hvis du ikke har lyst” sagde han og begynde at rødme lidt i det, som han vende sig om og gik ind og satte sig i sofaen atter igen.
Han var virkelig også blevet sulten nu, alt den snakken om dit og dat og så dan tørre champagne de altid serverede! Leetha var måske ikke vin/champagne kender, men han vidste at lige meget hvor meget man drak af det sprøjt, så blev man bare mere tør i halsen af det.
Han lænede sig lidt tilbage, og så på Bailey "jeg har forrasten ingen møder i morgen, så jeg har tænkt mig at holde fri... skal du arbejde? eller har du lyst til at lave noget sammen?" spurgte han roligt.
Leetha havde haft e del møder på det sidste, så det var rart endelig at have lidt fri.
"og så må du snart fortælle hvordan du holde det så godt skjuldt" havde han jo hvisket ind i hans øre.
Havde Leetha mon fortalt ham det? han turde næsten ikke at spørge, han stolede jo på Leetha over alt på jorden "skat?" sagde han og vende blikket ned mod sin tallerken "Lukas sagde noget til mig inden vi gik idag" sagde han og kiggede roligt op på ham igen "har du fortalt ham det?" spurgte han så, også selv om han kunne mærke hvordan hans hjerte begynde at hamre inde i ham.
Det lettede lidt inde i ham at høre hans ord, at han faktisk kunne få en hyggelig dag sammen med sin kæreste på sin fødselsdag. Han havde bare ikke lyst til at sige det endnu, nej det måtte vente til i morgen "nej, jeg har fri i morgen" sagde han og smilte stort i det, før han begynde at spise af maden for at fjerne smilet fra sine læber. Han viste faktisk ikke om han skulle på arbejdet, han havde det jo alligevel med at pjække fra det.
Han så dog noget mere overrasket over 'hendes' spørgsmål. "Lukas?..." Han hørte det næste 'hun' sagde *Fortalt ham det?.....fortalt ham hvad* tænkte han lidt uforstående, indtil han indså hvad det var Bailey mente. Han så meget chorkeret ud "Nej!... jeg har ikke sagt noget som helst!... Jeg spurgte ham bare om han ville ligge Make-up på min kæreste!" Leetha sad lidt og tænkte, og så, så på Bailey. "Lukas er selv til fyre... og han er... ja hvad kalder man det... lidt af en drag Queen.. måske har han bare kunne se det?" Leetha lænede sig over og kyssede Bailey på kinden. "Bare roligt han siger ikke noget" sagde han roligt.
Da Bailey sagde 'hun' ikke skulle noget smilede han bare. "Hvad har du så lyst til at lave?" spurgte han
Han viste jo udmærket godt hvad han gerne ville bruge sin fødselsdag på, morgenmad på sengen, bare ligge og putte igennem formiddagen, have en romantisk middag og en chokoladebombe til en fødselsdagskag. Også måtte han jo ikke glemme, når han vil spørge Leetha om de skal flytte sammen. Han kunne jo ligefrem se hvordan han ønskede at dagen ville gå, men ville den overhovedet gå så fantastisk? Og hvad med en gave? nej, han kunne vel ikke forlange en gave, når han lige havde fået nogle dyre smykker til denne aften.
Han ønskede i det mindste ikke at hans fødselsdag ville ende som alle andre, hvor han knap nok kan huske noget som helst og vågner op i en fremmede persons seng.
Han kom hurtigt tilbage til virkeligheden, og rystede let på hovedet som svar "nej.. skal vi ikke bare finde ud af det i morgen?" spurgte han om med et smil på læberne, og spiste videre af sin mad.
Det tog ikke langt tid før han satte tallerken over på stuebordet, og puttede sig let ind til Leetha's side.
Han smilede bare da Bailey sagde om de kunne finde ud af det i morgen. Han nikkede. Han smilede da hun lagde sig ind til ham. Han lænede sig tilbage i sofaen, og lagde armen om hende. "Hvis du ikke har noget imod det... så tror jeg godt jeg vil sove lidt længe så!.. det er længe siden vi bare har kunne ligge og putte om morgen" sagde han bare med et smil.
Han havde jo ikke noget at blive sur over, der var bare en lille tristhed der kom hen over ham "ah" sagde han kort og så kort op på ham "ja... så har han nok regnet ud at du er til begge" sagde han og trak svagt på sine skulder, før han vende blikket mod fjernsynet atter igen. Det var bestemt ikke noget som han havde lyst til at holde snakket på, ville bare helst glemme og komme videre i sit eget liv.
Han lag let sin hånd på hans lår og begynde at nusse den med sin tommelfinger "det lyder som en fantastisk idé" sagde han og kunne ikke lade være med at smile, og glædet sig ligefrem til at bruge dagen sammen med ham. Det havde ikke altid været let at vågne op, uden at have Leetha ved sin side fordi han skulle på arbejdet. Derfor ville han også helst nyde tiden, når han sådan rigtigt kunne få en putte morgen sammen med ham. Han vende langsomt sit blik op mod ham, og strakte sig så meget som han kunne, for at give ham et blidt kys på kæben.
Han nød bestemt ikke at se Bailey blive trist over det han fortalte. Men alligevel var der en lille fyr inden i ham der hoppede lidt glad rundt. For når Bailey reagerede sådan, så var det jo fordi hun virkelig havde følelser for Leetha.
Han smilede da hun lagde sin hånd mid hans lar, og da hun kyssede ham på kæben, han vende næsten med det samme hovedet og kyssede hende på munden.
Mange kærestepar kunne hurtigt blive træt af det der kyssrig. Men Leetha elslede det. Han vidste ikke noget bedre end Bailey læber.... Hvor end de nu befandt sig på hans krop.
Han glemte alt omkring sine dumme tanker, når han mærkede Leetha's læber mod sine egne. Han kyssede ham bare blidt tilbage, og lod sine øjne glide så roligt i *jeg elsker dig* var en tanke som røg igennem hans hoved, og alligevel var det nogle ord som han havde det svært med at sige. Han klemte let om hans lår med sin hånd, mens han holde kysset et lille stykke tid. Han træk sit hoved lidt efter tilbage, og smilte stort til ham.
Og Leetha havde i virkeligheden nok ikke være særlig sød ved nogle af dem han havde været sammen med. Han havde været sammen med piger op til flere gangd, velvidende at de var helt fortabte i ham, og forelskede. Men i hans hoved.. Gjorde bare overtalelsen lettere for ham.
Men han havde heldigvis forandet sig! Han kunne aldrig finde på at udnytre Baileys følelser, og at være hende utro var en fuldkommen utænkelig tanke.
Han smilede bare over det klem Bailey gav hans lår, og det lange kys.
Da hin så på ham med et smil, smilede han bare igen. Jam kyssede hande på banden.
Han puffede en smule til hende, men kun for at han kunne få benene op i sofaen, og trække hende ned til sig så de lå og puttede. Han blev virkelig aldrig træt sf det her. Selvom den gamle Leetha ville være blevet kvalt af alt den putten og nussen
Han var virkelig faldet for den så dybt som man kunne, han ville kæmpe for at han aldrig skulle miste ham til en anden pige eller fyr.
Bailey lag sig bare til rette i sofaen, puttede sig godt og grundigt ind til sin kæreste og lag et ben hen over ham "dette er det bedste" sagde han med en rolig stemme, og så kort op på ham med et smil på sine læber "den bedste tid jeg kender" sagde han og vende blikket mod fjernsynet igen.
Han havde jo aldrig været en pige som kunne lide at putte, måske fordi ingen havde haft lyst til at putte med ham? han havde jo bare været et legetøj i mændenes øjne, som ikke havde brug for kærlighed. Han havde også selv troet at han ikke havde brug for det, men nu! der kunne han ikke undvære den kærlighed som han fik.
Der kom et svagt gab ud mellem hans læber "mmh" mumlede han let i det, som han lod sine øjne lukke langsomt i.
Han nød deres nusse og putte tidspunkter. Han lod en hånd nusse hende lidt i håret mens hun lå der.
Han smilede over det hun sagde. Ja dette var bestemt det bedste tidspunkt. Og han var da bare glad for at hun også nød det.
Ham bemærkede hendes gab og at hun virkede træt. "hej smuksak! Du skal da ikke ligfe her og sove?" sagde han med et kort grin. Han sukkede bare lidt over hende med et smil, og led hende så sove lidt. Han tog fat i tæppet der lå på ryglænet, og lagde det over hende. Han ville gerne se fiæmen færdig, og ville bare bære Bailey i seng når den var slut.
Da filmen sluttede, rejste han sig med hende i armene. Han bar hende ind i seng, og lagde hende ned. Han hjalp hende tøjet af. Han klædte sig selv af, og lagde sig bag hende, og trak hende ind til sig så de lå i ske. Dette var den bedste stilling. For han havde følelsen af at ligemeget hvad så passede han på hende, selvom han også ville gøre det ellers. Men så gjorde det jo heller ikke noget at have Baileys numse op af sig.
Han vågnede lidt op når han blev løftet op, og hjalp ham så godt som han nu kunne med at få sit tøj af, når han var kommet ind i sengen. Der kom et lille suk ud mellem hans læber, som han blev trukket ind til ham. Han elskede at mærke den krop op af sin egen og ikke mindst den arm, som lå tungt over hans krop og gav ham en tryghed som aldrig før. Han lå bare med sine arme strukket ud, mens han trykkede sin krop op af Leetha. Det tog ikke særligt langtid, højest et par minutter før han var kommet tilbage til sin drømmeverden.
Side 4 af 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
» Just be you ~ Leetha
» Something new - Leetha. (XXX)
» Leetha ~ Hallo there
» That Smile of Ours ~ Leetha
Vie La Mort :: Di Morga :: Terre
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus