Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Thomas Darwill emnesøgning
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Thomas Darwill emnesøgning
God eftermiddag!
Jeg kunne vældig godt tænke mig nogle plots og emner, som jeg kunne gå i dybden med!
Men inden vi begynder på det helt store, går jeg udfra i nok gerne vil vide hvem Thomas egentlig lige er!
Thomas er en varulv i sin bedste alder. Han lever af at være smed, og lave diverse tømmer arbejde. Han er en rolig og meget samlet mand, der egentlig bare gerne vil tage tingene som de kommer.
Han kan godt virke som lidt af en morfar en gang i mellem, men alt dette har noget at gøre med hans måde at tage ansvar på. Da han egentlig er lidt af en bamse i sidste ende. Han nyder at tage sig af folk.
Thomas er ikke med i nogen Wolfpack endnu, da han indtil videre ikke har haft den store lyst til at lade andre blande sig i hans privat liv. Om muligt kan overtagelse på dette område sikkert godt lykkeds.
Anyway, jeg er frisk på alle former for plots og emner som folk måske havde i tankerne (:!
Jeg advarer dog, jeg har tendens til at skrive lange indlæg.
Jeg kunne vældig godt tænke mig nogle plots og emner, som jeg kunne gå i dybden med!
Men inden vi begynder på det helt store, går jeg udfra i nok gerne vil vide hvem Thomas egentlig lige er!
Thomas er en varulv i sin bedste alder. Han lever af at være smed, og lave diverse tømmer arbejde. Han er en rolig og meget samlet mand, der egentlig bare gerne vil tage tingene som de kommer.
Han kan godt virke som lidt af en morfar en gang i mellem, men alt dette har noget at gøre med hans måde at tage ansvar på. Da han egentlig er lidt af en bamse i sidste ende. Han nyder at tage sig af folk.
Thomas er ikke med i nogen Wolfpack endnu, da han indtil videre ikke har haft den store lyst til at lade andre blande sig i hans privat liv. Om muligt kan overtagelse på dette område sikkert godt lykkeds.
Anyway, jeg er frisk på alle former for plots og emner som folk måske havde i tankerne (:!
Jeg advarer dog, jeg har tendens til at skrive lange indlæg.
Jay Wu- Teknisk Admin
Antal indlæg : 694
Sv: Thomas Darwill emnesøgning
Definer lange indlæg kære, da jeg selv har en fin tendens til det.
- Men jeg stiller gerne Kanieh til rådighed. Angående plots, så søger jeg alt fra venner til fjender, da Kanieh er helt ny og endnu ikke er kommet i gang
- Men jeg stiller gerne Kanieh til rådighed. Angående plots, så søger jeg alt fra venner til fjender, da Kanieh er helt ny og endnu ikke er kommet i gang
Gæst- Gæst
Jeg stiller også med glæde Azalea til rådighed. Vi kan evt. brainstorme plot & relationer over PB :)
Azalea- Beginner (Rank 4)
Antal indlæg : 37
Kanieh skrev:Definer lange indlæg kære, da jeg selv har en fin tendens til det.
Jeg er helt frisk på det!
Og med lange indlæg mener jeg at jeg er lidt konkurrence præget, så hvis den ene skriver længere end mig, vil jeg næsten gøre alt for at komme op på et højere antal ord / linjer (:
Og lyder mega fedt!Charlotte-Azalea skrev:Jeg stiller også med glæde Azalea til rådighed. Vi kan evt. brainstorme plot & relationer over PB :)
Sender dig en PM lige om lidt (:
Jay Wu- Teknisk Admin
Årh elsker dig allerede! ;D
- Skal vi ikke skrible omkring et plot over PB?
Gæst- Gæst
Kanieh skrev:Årh elsker dig allerede! ;D
Har sendt en PM afsted (:
Jay Wu- Teknisk Admin
Lignende emner
» Just breathe - Thomas Darwill
» A new friend...maybe? // Thomas Darwill //
» Just Use It-Thomas Keefer
» The boring way of existence - Thomas Darwill
» werewolf? A NEW BUDDY YEA! ( Thomas Darwill )
» A new friend...maybe? // Thomas Darwill //
» Just Use It-Thomas Keefer
» The boring way of existence - Thomas Darwill
» werewolf? A NEW BUDDY YEA! ( Thomas Darwill )
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]