Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A New Beginning  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A New Beginning  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A New Beginning  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A New Beginning  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A New Beginning  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A New Beginning  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A New Beginning  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A New Beginning  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A New Beginning  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A New Beginning  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A New Beginning

2 deltagere

Go down

A New Beginning  Empty A New Beginning

Indlæg af Adriana Søn 23 Nov 2014 - 18:11

Tid: 22:00
Vejr: Køligt, lidt vind, overskyet - dog ingen regn (typisk efterårsvejr)
Sted: terre - En lille cafe
Omgivelser: Bordene stod meget privat, du ligger næsten ikke mærke til folk, når du først havde sat dig
Forbehold: Baalichi
Påklædning:
A New Beginning  Emma-roberts-hot



Adriana kom gående ned af gadene, målrettet mod hendes yndlings cafe - Manquer Paix(Miss Peace). Hun stoppede foran et lille skiltet med navnet og gik igennem døren og mærkede duften af mad og røg. *minder om sig selv* tænkt hun og gik indenfor, hun blev mødt af en unge pige som smilet til hende imødekommende "Lang tid siden Adriana, velkommen tilbage til Di morgan". og vidste Adriana hentil et bord ved vinduet, mens hun satte sig vendt hun blikket mod pigen "Jo tak, den sammen som altid" sagde hun og vendt blikket mod vinduet.

Hun lod en finger glide gennem sit nyeklippet blondt hår, hun havde altid haft langt hår, men havde brug for en forandring i livet, eller ideen med at rejse væk fra Di morgan. var sat på at der skulle ske noget nyt. hun oplevet et flash back og sad i sin egne tanker

Hun vendt akter igen tilbage til omgivelser fordi tjener kom igen med hendes glas med rødvin i og sætte flasken på bordet, Adriana tog en sip af glasset og vendt sine rødbrune øjne mod tjener som spurgt hende "Kunne du tænke dig selvskabt eller skal jeg skriv bordet er taget" Adriana tænkt sig kort med blikket mod gaden "Bare skriv jeg ønsker selvskabt" Tjener nikkede og gik.

Denne cafe havde et system der gjorde du kunne møde nye person, uden det skulle blive blind-date. Adriana hørt et bip fra sin håndtaske og tog sin mobil og en bedsked fra Millicent med sætning 'Velkommen tilbage' hun kunne ikke lad være med at smilede ved sms. *Hun ser også alt efterhånden* hun små grinet og virkede små stolt over sine tanker, med lod sin opmærksomhed falde tilbage til sin glas vin og gaden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Baalichi Søn 23 Nov 2014 - 18:27

Baal kom gående ind på en café, Manquer Paix, da han havde hørt, den skulle være god. Han kunne mærke, da han trådte ind ad døren, at han blev varm og hans muskler slappede af. Kulden fik ham altid til at blive utroligt spændt. Stille gik han hen til tjeneren, der viste hen til borde og spurgte om, der var et bord til ham. Gerne hvor han kunne møde nye mennesker. Tjeneren spurgte om han ville sidde ved en ung dame med lyst hår.
"Undskyld mig, unge frøken. Må jeg have lov til at sætte mig her?"
Stille og roligt ventede han på at hun svarede mens han kiggede ud af vinduerne. Det begyndte at blæse en smule op, men det skulle nok gå.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Adriana Søn 23 Nov 2014 - 21:06

Adriana havde siddet i sine egne tanker, mens hun snippede til sin vin, indtil hun hørte nogle fodskriden komme nærmere hendes bord.

Hun vendt sin opmærksomhed lige som han var kommet hentil bordet og lige inden han begyndt at snakke. hun gav ham et smil, som en hilsen.

Hun tænkt kort over ordene 'må jeg sidde her' "Må de gerne" sagde hun og hentyd til pladsen foran sig, hun tog en lille snip af sin vin "Kan jeg tilbyde dem noget at drikke" spurgte hun, den ungen mand og lagde hovedet lidt på skrå. som tegn på hun vendtede på hans svar.

Hver eneste af hendes bevægelser var perfekt lagt, så hun virkede i live, selv hendes hud havde en smule glød. men du kunne se hun var lige på kanten til være få bleg. men det klædt hende.
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Baalichi Søn 23 Nov 2014 - 21:21

Baalichi nikkede som tak, da han satte sig ned. Denne kvinde virkede som om hun vidste, hvad hun gerne ville. Baal kunne ikke vide, hvad det var, men der var et eller anden ved denne kvinde.
"Jeg kunne godt tænke mig en øl, hvs det er, frøken."
Han smilede til hende, mens han sagde det til hende. Hun virkede utroligt sød, så han kunne ikke lade være med at smile til hende.
"Så, hvad var det, du sagde, at du hed?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Adriana Søn 23 Nov 2014 - 21:29

Adriana tog arm til sig da han satte sig, hun vendt kort opmærksomheden til tjener "En øl tak" sagde hun og tjener nikkede til hende og gik.
Det virkede ikke til hun havde noget mod han kaldt hende frøken, men hun bliv heller ikke smidet af det. hun lagde sig tilbage i sofaen og vendt blikket mod manden, der smillede til hende. hun genkendt hans smil

"Oh! ikke særligt tit nogle bruger den sætning på mig mere" sagde hun og kunne ikke lad være med at små grinede, hun havde mit det venligt. Hun havde lagt hånden for munden, lige inden han kunne se hendes tænder.

Hun satte glasset på bordet og lægt sig frem "Adriana Jennifer Gibson" hun rakte sin hånd til ham "Og dig?"

Tjener kom tilbage til dem og satte ølen foran Baalichi, han vendt blikket mod adriana og sagde mest til hende "Du kalder bare, Adriana". hun kom til at skær lidt ansigt ved den måde han sagde hendes navn. Tjener havde sagt det på en måde, mest for at vise han kunne hendes navn. og så gik han igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Baalichi Søn 23 Nov 2014 - 21:41

Baalichi grinede til hende, da hun svarede. Hun virkede utroligt afslappet, og han kunne kun elske det.
"Så der er ikke så mange, der spørger dig om dit navn? Men jeg hedder Ballichi Iman. Men du kan kalde mig Baal."
Da han fik sin øl, smilte han til sin nye veninde.
"Sorry, hvis det er irriterende at jeg tager en øl."
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Adriana Søn 23 Nov 2014 - 22:00

Adriana tog en snip af vinen og smilte til ham "Nej, det flerest siger, må jeg spørger hvad er dit navn.. eller noget i den stil" sagde hun og små grinede "Så, hvad var det, du sagde, at du hed" hun smilede og lagde hovedet på skrå "kan du hører forskellen" hun smilte og kiggede på sit glas og så hans.

hun vidste godt han ikke var menneske, han duft afsløret ham. den special blanding: af havvand og brændt ask, oplevet man kun ved engel og dæmoner. hun havde lært at gemmeskud folk race, via deres duft!

Hun satte sit glas foran ham og kiggede ham i øjne "Tja brug at duft efter" sagde hun og smilte til ham, duften af blod var tydeligt vis glasse var 5 cm væk fra en næse, ellers lignede det vin.

Adriana lod ham duftede af glasset og tog den derefter igen og drak det sidste i glasset, derefter satte hun den på bordet og vendt opmærksomheden mod ham

"Kunne ikke finde på at tilbude dig, det sammen jeg drikker... " der var en lille pause og hun lægt sig tilbage i sofaen "Så det mit" hendes smil udstålet... en vis for få ejedom.
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Baalichi Søn 23 Nov 2014 - 22:21

Baal nikkede lige så stille, da hun nævnte det for ham. Nu da hun sagde det, kunne han godt høre, at han havde sagt det lidt for bondsk. Men sådan var det vel.
"Tjaaa, måske er det dit... Nu. Men måske tager jeg det senere."
Han blinkede til hende, mens han tog en slurk af sin øl. Han vidste, at han ville drille hende senere. For hun var egentligt sej nok.
Måske ville han måske gøre noget med hende. Men han satte ikke håbet op. For han ville ikke satse alt for meget over for hende.
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Adriana Man 24 Nov 2014 - 18:55

Hun løftede det ene øjnebryn ved hans sætning 'tager måske den sener', hun kiggede derefter fra ham til flasken og tilbage igen.

"Jeg deler ikke" sagde hun og tog flasken hentil sig, men i stedet for at kramme den, hældt hun væsken op i glasset og satte flasken på bordet og smilte til ham "Eller næmmere med, special folk..." sagde hun og kiggede ud af vinduet, det var begyndt at regnede nu, hun vendt sit blik mod ham og lagde hovedet på skrå "med andre ord. Deler kun med special personer" hun smilt

hun tog en snip af glassen og vendt sin opmærksom til ham igen "Hvad er så din meningen omkring Di morga og balance mellem 'god og ond'" hun lavede gåsetegn til god og ond
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Baalichi Man 24 Nov 2014 - 19:49

Baalichi nikkede drillende til hende og tog en slurk af sin øl. Han kunne mærke at denne aften startede på den rigtigt gode måde.
"Nå, så frøkenen deler ikke med os lægfolk? Jamen, så må jeg da hellere blive speciel."
Han blinkede drillende til hende, mens han tog endnu en slurk af sin øl.
Da hun spurgte om, hvad hans mening om Di Morga og god/ond, fik han kort en slurk i den gale hals, men det gik heldigvis hurtigt over.
"Tjaaa, Di Morga er et rart sted. Har boet her i cirka 20 år. Og i forhold til god og ond... Tjaaa... Synes ofte man møder mange onde folk. Lidt for mange for at være ærlig."
Han kløede sig lidt i nakken over spørgsmålet.
"Hvad synes De?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Adriana Man 24 Nov 2014 - 21:01

Adriana tog en snip af sin drink, men hun ventede på hans svar, hun lod blikket falde mod gaden igen. *dette er blevet en dårlige vane* tænkt hun til sig selv.

Kunne ikke lad være med at grinede "Lægfolk" gentog hun og rystede på hovedet og vendt opmærksomheden mod ham "Nej, bydre mig bare ikke om at dele" hun lod hånd for munden, men lidt forsent, hendes hugtænder var blevet vidst i få sekunder. hun rømmede sig og lyttede nu med opmærksom.

"Kan godt se hvad du mener" sagde hun og tænkt sig om "det hvad jeg elsker omkring Di Morga" hun smilet til ham "Tanken om hvad er ondskab og hvad er godhed" hun tænkt sig om....

Der var en lang pause før hun forsat, hun ligende en som tænkt "Men når alt kommer til alt, er jeg hvad du ser som ond" hun lavede gåsetegnende igen og smilede. som om dette var det mest naturlig at sige.
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Baalichi Tirs 22 Mar 2016 - 9:37

Baalichi kiggede stille på hende, imens hun talte, og lagde godt mærke til hendes hugtænder. Nu havde Baal mødt så mange vampyrer, at han ikke længere tænkte over, at de kunne overfalde ham og sikre sig, at han ikke længere ville vågne op. Han lod hende have den lange pause, inden hun svarede, imens han selv kiggede på gaden.

"Det er ofte svært at kunne dømme folk, om de er gode eller onde, selvom der selvfølgelig er visse personer, der er klart onde. Men tjoo, ville du da selv definere dig som ond?"
Han tog endnu en slurk af sin øl, og trak vejret dybt ned i lungerne. Nogle gange var det bare rart at trække vejret i den friske luft og ikke på kirkegården, hvor der ofte kom lig forbi, som kom til at stinke, inden de blev balsamerede.

"Så må man spørge om, hvordan du endte i Di Morga? Der findes mange historier her. Og jeg kunne godt tænke mig at høre din?"
Baalichi
Baalichi
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Et lille hus tæt på kirkegården i Terre, hvor han gennem en trappe i huset kan komme ned til sit arbejdsrum, hvor han laver sine undersøgelser

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

A New Beginning  Empty Sv: A New Beginning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum