Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Here we go again - Eleanor (XXX) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Here we go again - Eleanor (XXX)

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Here we go again - Eleanor (XXX) Empty Here we go again - Eleanor (XXX)

Indlæg af Blake Clearwater Tirs 3 Feb 2015 - 13:44

T: 17:30
S: Lejlighed i Terre
O: Pæn og moderne indrettet lejlighed
V: ?

Blake lå tværs over sin sorte lædersofa. Det ene ben lå op af ryglænet, mens det andet hvilede på det ene armlæn. Blake kedet sig. Han var stået op klokken 10 om morgenen, og så havde han bare lagt sig i sofaen med sin baseball bold, og kastede den op i luften, for så at gribe den igen.
Der var intet at lave. Han havde en okay god aften igår, men han savnede at have en pige med hjem.

Blake sukkede. Han rejste sig op fra sofaen, og gik ind på værelset. Han ledte efter sin mobil og da han fandt den ringede han på lynopkald nr #1

Bippen lød to gange før en dårlig italiensk accent snakkede. ''Pizzariaet her. Hvad skulle det være? - ''Hej Antonio, det skal bare være det sædvanlige, og det skal bare bringes ud'' Blake bestilte pizza stort set, hver dag. Han var ingen ørn i køkkenet, så istedet sejlede det i pizzabakker end tallerkener. ''Blakiii!! Den kommer med det samme min ven! Du må have en go' dag, iiiik?'' Råbte Antonio i telefonen. ''Det lyder godt, Antonio, og i lige måde''

Da Pizzaen var ankommet, havde han sat sig i sofaen igen, og så Americas next top model. Han havde et stykke pizza i den ene hånd, og en 10 kg håndvægt i den anden. Mens han hævede den ene arm op og ned, tog han en bid af sin pizza mens alt hans koncentration var på tv skærmen.
Men så ringede dørklokken.

Sidst rettet af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 13:18, rettet i alt 2 gange
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Antal indlæg : 55

Tilbage til toppen Go down

Here we go again - Eleanor (XXX) Empty Sv: Here we go again - Eleanor (XXX)

Indlæg af Eleanor Tirs 3 Feb 2015 - 15:21

Eleanor havde gået rundt hele dagen og tænkt. Hun vidste ikke om hun kunne gør hvad hun havde planer om. Hun vidste Blake var i byen, og at hun manglede penge. Hun havde ikke fået særlig mange penge  der hjemme fra denne gang, og hun havde brugt hendes løn på forhånden. Så hun var flad, ikke på den gode måde. Hun stod uden foran hans opgang og sukkede let. Hun kunne ikke få sig selv til det, hun var alt for fin til det. Hun ville ikke indrømme det nederlag ved at gå til ham. Hun havde ikke snakket med ham i to år efter de havde gået fra hinanden. Hun savnede dog nogen gange hans nærvær, men hun havde ikke lyst til at indgå et forhold med ham. Men at opsøge ham var vel næsten af starte noget igen. Hun kom jo for at låne penge, hvilket krævede at de snakkede sammen igen på et tidspunkt i deres liv. Hun kiggede kort ned af sig selv, hun havde sine sorte stilletter på, sammen med nogle stramme jeans og en rød tank top. Hun havde en læderjakke, som hun altid gik med.
Hun lukkede kort øjnene og gik ind mod hans lejlighed, hun magtede ikke at se ham, men hun havde ikke noget valgt. Hun tog et lok af sit hår om bag øret og ringede på døren. Hun håbede at han var hjemme, ellers måtte hun jo vente. Hun følte sig ynkeligt og dum over at hun havde brugt alle sine penge på ingenting. Hendes øjne havde en lysere farve end hendes normale brune, hun var delvist flov over sig selv, mest fordi at hun var nødt til at be om penge fra sin ex. Men det var også den eneste person hun kendte som kunne og højt sandsynlig ville låne hende en bunke penge. Hun trippede let med den ene fod, mens hun kiggede mod døren og ventede på at han ville åbne døren.
Eleanor
Eleanor
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 140

Indlæg af Blake Clearwater Tirs 3 Feb 2015 - 15:41

Blake kiggede tøvende på hoveddøren. Et øjeblik orkede han ikke at rejse sig for at åbne den, men igen. Han havde ikke lavet noget hele dagen. Så han lagde vægte på gulvet, tog et nyt stykke pizza og rejste sig.
Blake hev lidt ned i sine underbukser, da de begyndte at irritere ham.
Blake åbnede døren med den ledige hånd.
Han blev ret så overrasket da han så Eleanor stå foran hans dør. ''Ser man det. Se hvad katten har slæbt med ind'' Siger han drilsk, og læner sig selvtilfreds op af dørkarmen, og forsætter med at spise sin pizza. ''Hvad bringer dig hid?'' Spørger han højtideligt, og smilende tygger sin pizza, han kunne se at Eleanor var flov over et eller andet, så det morede han sig kosteligt med. ''Hvis jeg ikke husker rigtigt, så blev vi enige om at gå fra hinanden, som venner? Hvordan har de sidste 2 år været, Eleanor? Intet mobilselskab? Eller var alle brevduer døde?'' Blake vidste godt han var delvis selv skyld i at de ikke havde holdt kontakten. Men der var ikke meget at holde på. Men nu stod han der, og så at Eleanor havde brug for noget.

Blake stod stadig lænet op af dørkarmen, og blokeret for døren. Iført kun en stram t-shirt og calvin kleins.
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Tirs 3 Feb 2015 - 16:21

Eleanor kiggede kort ned af ham, før hun trak sig lidt tilbage. Hvorfor havde drengen ikke tøj? Kunne han i det mindst ikk have bukser på, please altså. "Haha, meget sjovt Blake." Hun betragtede ham, han var et selvtilfreds svin lige nu. Han var sikkert heller ikke i tvivl om hvad hun ville med ham lige nu. Han var alt for selvglad lige nu til at hun kunne magte at sige noget til ham. "Jamen hej til dig også. Det skal jeg nok," hun nåede ikke at sige mere før han begyndte at snakke igen. Hun sukkede let, man kunne godt se hendes øjne at hun var delvist flov over at skulle være ved ham lige nu. Hun holdte hendes blik mod hans ansigt, da han ikke havde bukser på. Hun stilte sig ret på og kiggede på ham. "Ja, vi gik fra hinanden som venner, don't worry. Jeg er her ikke for at råbe af dig," sagde hun med et let suk. De havde været i et ret så heftigt skænderi, før de vat gået fra hinanden. "De har været så gode at du slet ikke drømmer om det. Mistede dit nummer, ups, my bad." Hun betragtede ham let, hun havde fundet sin selvtillid, og var selv blevet en smule selvtilfreds. "Jeg håber da også at dit liv har været fedt og godt, men hvad end du har lavet. Men nej, jeg er ikke kommet for at snakke om fortiden. Men for at spørger dig om en tjenste," hun smilte nu sødt til ham og blinkede kort med øjne. Hun var hans eneste mulighed for at kunne overleve måned, hun havde ingen penge til mad, og maden ville hurtigt slippe op i hendes hænder. "Ikke fordi at jeg har andet valg til at komme til dig."
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Tirs 3 Feb 2015 - 22:18

Blake kiggede på Eleanor som om hun kedet ham. ''Og, hvad er denne tjeneste, som dine forældre ikke kan give dig til rådighed? Savner du en fabelagtig senge partner?'' Han blinkede forførende til hende, og gav hende elevator blikket ''Hvad blev der af miniskørterne?'' Spurgte han drillende.

Blake åbnede døren på vidt gab, og flyttede sig fra dørkarmen i en gestus der fortalte at hun kunne komme ind. Han regnede ikke med han kunne stå der, hele aften og drille sin eks. Han kløede sig i baghovedet og gabte højt. ''Bare sæt dig i sofaen. Kan jeg byde dig på noget? Pizza? Vodka?''. Blake tøffede kort ind på sit soveværelse, og fandt et par shorts i vasketøjs kurven. Han sniffede kort til dem, indtil han besluttede at de ikke lugtede så! slemt. Han hoppede hurtigt i dem, lavt hængende på hofterne, og satte sig i sofaen.
Han kiggede nysgerrigt på hende, og spurgte igen:''Nå? Hvad er denne tjeneste så?''
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 8:28

Eleanor kiggede på ham og sukkede dybt over hans måde at være på, hun savende bestem ikke at være sammen med ham nu hvor hun tænkte over det. Det var måske en fejl at have kommet til ham for at få hjælp. Hun burdet bare have gået til sine forældre i stedet for ham, han krævede helt sikker noget af hende bagefter. "Det skal nok du finde ud af. Men nej, hvis jeg søgte en sex partner, havde jeg ikke stået her," sagde hun nedgørende med et smil. Hun havde bestemt ikke noget i mod at ramme hans følelser på det punkt, hun kunne da let huske deres sexliv. "Det er ikke ligefrem sommer, så det ville være lidt kold. Men de hænger der hjemme."
Hun gik ind i hans lejlighed da han flyttede sig, hun kiggede kort rundt og lagde hovedet svagt på skrå. Det lignede næsten sig selv. Hun betragtede ham mens han tog short på, hun trak på sin mave ind og stank en kump. "I will take that vodka now," sagde hun hæst, og slog blikket i gulvet mens hun gik ud i hans køkkenet og tog vodka med karamel - så hun kunne drikke det med det samme. Hun tog også et glas før hun gik ind til ham og betragtede ham. Hun smed sine stiletter på gulvet og satte sig i sofaen, men benene under sig. Hun hældte noget vodka op i glasset og drak det. Hvis hun skulle være i stand til at være i nærheden af ham og bede som penge, ville hun heller være fuld. "Penge," hun bed sig let i læben. "Jeg har brug for penge." Hendes øjne var efterhånden mere gule end brune.
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 11:23

Blake tog sin hånd forfærdet på brystkassen, ligesom for at stoppe smerten i hjertet. "Av det gjorde ondt. Jeg synes det var fantastisk sex" Blake gav hende det sårede hundehvalpe blik.

Han lukkede øjne af nydelse. Hans sjofle smil kom på læberne, da han drømte om Eleanors miniskørter.
Blake lænede sig længere tilbage i sofaen og ventede på at hun kom tilbage med vodkaen. Han tog imod den, og drak direkte fra flasken.

Da han hørte Eleanors tjeneste, gjorde han ikke en mine, og rakte ud efter sin pung på spisebordet "Er 300 euro, nok?" han rakte hende pengesedlerne, og kiggede hende i øjne. "Altså, Ella skatter. Du behøver ikke at være flov. Jeg vil gerne hjælpe dig. Jeg bære den ikke nag" han smilede sit mest oprigtige smil, og ventede på hun tog imod pengene.
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 11:25

“Er jeg da glad for syntes det var. Jeg ved godt jeg er god til sex,” sagde hun smilende med et halvt forførende smil. Hun vidste godt at hun ikke skulle begynde at flirte med ham, men den måde han selv lagde op til det, kunne hun ikke lade være med at gør med. “Du var dog ikke så slemt, men jeg ville stadig finde en anden hvis jeg var ude efter sex.”
“Lad vær at drikke det hele, jeg er bestem ikke færdig med den,” sagde hun og hentydede til vodka. Hun drak det hun havde i glasset før hun lænede sig ind til ham og tog flasken fra ham og drak en smule mere med et smil.
Hun lænede sig tilbage og betragtede ham let, da han reagere på hendes forspørgsel med omkring at låne penge. Hun havde ikke regnet med at han bare ville give hene nogle penge, men på den anden side kendte han hende - og vidste at han nok skulle få dem tilbage igen. Hun arbejdede næsten hele tiden lige nu, for at kunne betale tilbage og leve næste måned hvis han nu gav hende penge. “300, er helt fint med mig. Så kan jeg leve mit liv videre,” sagde hun let og slog igen blikket ned da hun tog i mod hans penge. Hun var langt fra stolt over hendes handling, og ville allermest ønske at hun ikke behøvede at spørger ham om penge. Det han sagde ramt hende ret så hårdt i hjerte, men hun sagde ikke noget til det. Hun drak noget mere af vodka, hun var ikke så selvsikker og fremme i skoene når han vidste sin sødere side på den måde. “Tak… Det skal jeg nok huske til næsten gang jeg mangler noget eller har brug for hjælp,” sagde hun let, dog stadig flov over at hun kommet efter penge. Men hun var nu glad for beslutning, ligeså snart hun manglede hjælp så droppede han hans pokerface, ligesom hende selv - hvilket hun godt kunne lide.
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 11:36

Blake fnøs. ''Det var mig der gjorde alt arbejdet søde! Sagde han og hentydet til deres sex liv. Han kiggede lumsk til Eleanor, ''Det tror jeg faktisk ikke du ville. For inderst inde ved du nemlig godt, at jeg er sex guden selv'' Han smilede roligt til hende.

Blake sukkede. ''Hør, hvis du har det så dårligt med at låne penge, så lad os sige, at du kan gøre dig fortjent til dem, på den måde behøver du heller ikke betale tilbage, så du ikke skal stå i den samme situation igen'' Blake prøvede at være venlig. Selvom han ikke havde snakket med Eleanor i et stykke tid, så kunne han ikke bare hade hende. Hun var en sød pige. En meget smuk, sød pige.

''Lad os sige, at for de 300 euro, kan du rydde mit køkken op for pizzabakker, holde kontakten med mig så jeg ved, hvordan du har det, og så lige et kram så er vi kvit'' Blake blinkede kækt med det ene øje og smilte.
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 12:06

"Så det mener du? Jeg er lang fra enig med dig," sagde hun smilende og slikkede sig kort hen over under læben og bed sig let. Hun grinte svagt, og holdte øjnekonkakten med ham. "Kan jeg kan huske adskille gange hvor jeg har gjort et del," sagde hun kælent og smilte til hende. "Og nej, tro om igen. Jeg er klogere end at gør de samme fejl flere gange." Hun drak noget af vodkaen igen, hun vidste ikke om hun burdet tage hjem igen nu.
"Jeg vil ikke lave slave arbejde for dig for 300euro. Never in my life, ligner jeg en husmor? Nej, godt så," sagde hun let og betragtede ham. Her sad de nu igen på hans sofa og snakkede, næsten om som der ikke var gået noget tid. Hun kunne tydeligt huske de grund hun var blevet forelsket i ham, men også de grunde der gjorde at det aldrig ville gå. Dog kunne hun stadig mærke at han havde en vist tiltrækning på hende, selvom at han virkede mere ligeglad med hans looks.
"Jeg har det ikke dårlig med at låne pengene, jeg har det dårligt over at jeg er nødt til at låne penge," sagde hun med et let suk og drak noget mere. Hun vippede kort med hovedet og overvejede hendes næste træk mens hun betragtede ham let.
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 12:19

Blake fnøs endnu engang. ''Bare fordi du har gjort en del, betyder ikke at du har gjort største delen'' Han blinkede frækt til hende, og lænede sig ind over hende ''Var det måske dig der kærtegnede min kind, blidt for at lægge op til forspil'' Spurgte han dæmpet, og demostrede det. Hans blide fingrede kærtegnede op og ned af hendes kind og kindben, mens han kiggede ømt på hende
''Er det mig der er så vild med at blive kysset på nakken'' Hviskede han, i hendes øre, og demonstreret igen. Han lagde læberne blidt på hendes nakke, han kunne høre sin varme ånde, og kyssede hende lidt mere.
''Var det dig, der fejede benene under mig, og bårede mig ud i sengen som en ægte gentleman'' Sagde han noget højere, og greb fat under hendes ben med den ene arm, og holdt hende om ryggen med den anden, hvor han så rejste sig op med hende i favnen. Han kiggede hende dybt i øjne. Han smilede noget blidere til hende.

''Det tror jeg ikke'' Sagde han monotomt og kastede hende tilbage i sofaen. Han satte sig roligt ved siden af Eleanor, og spiste et nyt stykke pizza. ''Skal du have et stykke?'' spurgte han med munden fuld af mad, og som om han slet ikke lige havde haft et ømt og forførende moment med hende.
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 12:39

"Jeg mener at vi er lige gode om at give det til hinanden," sagde hun let og bed sig i læben, og drak kort en tår vodka igen. Hun betragtede ham let, og stivede da han rørt hendes kind. Han plejede altid at gør det før han sagde noget alvorligt eller at han ville havde noget. Det havde også altid har en virkning på hende at hun var blevet blød om hjertet. Hun betragtede ham, mens hun lod ham forsætte med at snakke. Hun begyndte at ånde lidt tungere af hans kys, mens hun lukkede øjnene og bed sig i læben. Hun åbnede munden for at sige noget, da han løftede hende op, hun gipsede kort over det og stirrede på hende. Hvad han havde gang i? Hendes øjnefarve ændrer sig en smule over mod det lilla, hun blinkede kort med øjnene og kiggede lettere sur på ham, hvordan kunne han havde den påvirkning på hende? Hun var træt af det med det samme. Hun satte sig helt tilbage i sofa og kiggede på ham og sukkede tungt. "Hvad har du gang i?" knurrede hun små surt, og betragtede ham, da han begyndte at snakke.
Hun ændrede hurtigt udtryk i ansigt, en dæmon farede op i hende, hun havde ikke tænkt sig at lade ham lege med hende på den måde. "Kan godt være at du var den bedste til alle de ting, ikke?" sagde hun blidt og kælent. Hun satte sig på knæ i sofaen, tættere på ham. Hun lænede sig ind til ham og hviskede frækt i øret på ham: "Jeg er ikke den eneste som er vild med kys og bid." Hun nappede han let i øreflippen og plantede nogle kys ned af hans hals. "Eller at blive rørt ved, og forkælet," hun lod sin ene hånd glide på hans lår. Hun kiggede ham i øjnene, mens hun tegnede cirkler tæt på hans indrelår. "Og en ting jeg ved du er helt vild med.." Hviskede hun i hans øre. "At få et dybt blowjob." Hun kyssede kort hans hals og lænede sig tilbage til sig selv igen. Hun sad nu med fødder mod ham, og ryggen op af armlænet.
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 13:15

Blakes ene mundvig steg i vejret, så han fik et skævt smil. ''Nej du har ret.. Du er god til at efterligne mig'' Hans smil blev større.
Da Eleanors hånd rørte ham ved inderlåret, brummede han. Han lyttede blidt til Eleanors søde ord. Indtil det bare holdt op. Han kiggede forvirret på Eleanor som var lænet selvfornøjet op af hans armlænd, og placeret hendes fødder på hans skød.
Han grinte truende. ''Jeg ved hvad du er ude på'' sagde han grinende, og pegede truende sin pegefinger mod hende. ''Enten skal du passe rigtig godt på dine trusser, for jeg ved du har de dyre på. Eller også må du heller flygte'' Truede han drilsk, mens hans smil var stadig skævt.
Han indre tiger begyndte at knurre. Blake rejste sig op, og ned-stirrede Eleanor.''Så hun ville lege. Lad os lege'' tænkte Blake.
I en bevægelse rev han sin trøje over hovedet, så hans muskler var fuldt blottet. Han var bestemt ikke lille, muskel messigt. Han bårede Eleanor op, så hun kunne svinge bene rundt om hans hofter, og så hans ene hånd hvilede på hendes røv. Han gik ud i køkkenet, hvor han så fjernede pizza æskerne på køkkenbordet, med én arm bevægelse, så de fløj ud på gulvet. Han satte Eleanor op på køkkenbordet, og flåede hendes bukser af. Han kyssede hende mere grådigt op af halsen og holdt sin hånd om hendes inderlår, og lod fingrene massere det, mens de langsomt sneg sig højere op.
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 13:28

"Jeg er bestem ikke ude på noget som helst Blake, lad vær med at tænke sådan om mig," sagde hun smilende med en legende tone og bed sig svagt i læberne. Hendes øjne var nu lilla, helt lilla. Hun forbandede at han vidste hvad det betød, men et eller andet sted var det også lige meget. "Jeg kunne aldrig finde på at gør noget ved dig da... Mine trusser sidder helt fint hvor de er... Så du lader dem bare helt være tiger," sagde hun smilende med en kælen tone. Kunne det virkelig godt passe at hun ikke kunne besøge ham uden at de var på vej til at gør noget de ikke burdet. Tiltrækning var der i den grad, stemningen havde de vist sat helt lige nu.
Hun tog sig ikke af at han ned-stirrede hende en del, hun smilte bare selvtilfreds over sin påvirkning på ham. Hun lagde dog hovedet undrende på skrå, og han tog trøjen af. Han havde vel ikke tænkt sig at tage dette højere op? De ville begge fortryde det i morgen. Hun gispede og kom kort med et grin, da han løftede hende op. Hun svang let og elegant benene om hans hofter og armene om hans nakke. "You are crazy." Hun mærkede bordet under sig og betragtede ham undrende, indtil han hev hendes bukser af. Hun havde sorte g-streng på. Hun blev tvunget til at sprede benene da han stod i mellem dem, hun lagde hovedet mere skrå og lod ham kyssede hende op af halsen. Hun lukkede let øjnene. Hun satte sin hånden ovenpå hans og stoppede hans nusseri. Et eller andet sted havde hun ikke noget i mod deres leg, men hun vidste at hun ville havde noget i mod det senere.
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 13:38

''Jeg kan være mere end skør, du skal bare sige til'' Hans kærtegnen forsatte, indtil hun prøvede at stoppe ham. Han knurrede bidsk. Han hadet når kvinder prøvede at stoppe ham og hans lyster. Det var en automatisk turn off. Af ren flabethed, forvandlede han sig om til den hvide tiger.
Det store katte dyr, gabte at kedsomhed, men øjne sagde at han var rasende. En lille brummen lød, og så gik han tilbage i stuen, og lagde sig dovent i sofaen. Hans katte skikkelse fyldte mere end bare sofaen.
Halen bevægede sig irriteret i alle retninger. Eleanor vidste at når han først var i katte skikkelse, så kunne man ikke tale ham til fornuft.

Han forstod ikke Eleanor nogen gange. Hun var som alle piget. Humør skift, personligheds spalte.. Alle de der dumme ting piger har til fælles. Åndsvagt. Selvom de havde et fantastisk forhold, kunne han ikke huske hvorfor de slog op. Han kunne huske et heftigt skænderi, men ikke grunden til det.
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 13:44

Hun indrømt med let hende at han havde en ret så heftig påvirkning på hende, og man kunne med lethed se det i hendes øjnene. Hun havde en vist lyst til at forsætte deres leg, men hun kendte også sig selv godt nok til at det var en dum idé. Eneste grund til at hun havde ladt det gå så langt var påvirkning af vodka. Hun kiggede let efter ham og sukkede. Nu sad hun så her, på hans køkkenbord uden bukser på. Hvad havde hun gang i? Kunne hun virkelig ikke styrer sine lyster og behov når han var i nærhed, og hvorfor blev han så pisse sur over ingenting? Hun hoppede ned af bordet og tog sine bukser.
Hun gik ind i stuen med sine bukser i hånden og betragtede ham mens han lå der. "Gonna be mad the rest of day? Then I will just leave now," sagde hun let og bevægede sig foran ham. Hun vidste at hun burdet havde taget sine bukser på, men det magtede hun ikke lige der hvor hun stod. Hun tog vodka flasken og drak en smule af den og betragtede ham let. Hun vidste at hun burdet gå, mens legen var god. Men skaden var vel sket?
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 18:25

Blake gad ikke rigtig være uvenner med Eleanor, men han kunne godt se på hendes ansigts udtryk at de så småt var ved at være det. Han orkede ikke at rette op på det nu, så hans store Mjav, besvarede lidt hendes spørgsmål.
Han havde en plan, men det krævede lidt at hun gad at skride hjem.
(Hentydning kære Sten. Min mobil er flad xD)
Han kiggede dovent på tv'et, og ventede på at døren ville smække.
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 18:31

Eleanor sukkede over ham og kiggede kort på ham, mens hun tog sine bukser på. Hun magtede ham simpelhen ikke lige nu, hans dovnskab og alt det. Nogle gange kunne hun kun se det gode ved at de var gået fra hinanden i sin tid. "Hej hej, du vil hører frem mig i starten af næste måned," sagde hun kort og tog sine sko på. Hun gik ud af døren og lukkede den, hun fik ringet efter sin taxa, som tog hende hjem til hendes villa.

//Okay??
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 18:47

Et par timer efter Eleanor havde forladt lejligheden, havde Blake taget et bad, taget afteshave og deodorant på.
Han fandt sit Rolex ur i sølv, og sin mørkeblå smoking, hvid skjorte, et par sorte, pæne jeans og pæne sko. Han klædte sig på, og gik ud af lejligheden.
Han låste den af og gik ned til parkerings kælderen. Han bippede sin sorte alfa romeo brera op.

Nu var det på tide at finde sin indre gentlemen frem. Han var kørt forbi blomsterhandleren og købt to dusin røde roser. Han vidste godt han havde været et svin, så det ville han rette op på.
Da han kørte mod Eleanors forældres hus, kiggede han på passagersædet, hvor de to dusin røderoser lå, og en gavepose fra smykkeforretningen Pandora. Han havde købt et nyt vedhæng til hendes armbånd, som han havde købte på hendes fødselsdag for 3 år siden.
Vedhænget var en rose, som symbol på de to dusin røde roser som han havde med.

Da han var parkeret op til huset, trådte han ud af bilen, og gik op til døren, uden roser og uden gave. Han ringede på, og rettede lidt på det lyse slips. Da døren blev åbnet, stod han med et skævt smil ''Kan du tilgive mig?'' Spurgte han sukker sødt.

Here we go again - Eleanor (XXX) 4-1
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 19:00

Da Eleanor var kommet hjem havde hun valgt at sætte sig ned og græde, hun var det først en smule bagstiv og følelseladet. Hun havde taget sit tøj og bh af, før hun havde smuttet i sin sort silknatkjole med blonder ved brystet og nede i bunden, hendes hår var oppe i et rodet knol. Hun have sat sig i stuen med en Ben&Jerrys is med brownie, hun havde sat det notebook på i stedet. Hun følte sig ynkelig og dum, hvordan kunne hun også tro at hun kunne komme og be om penge? Uden at hun blev en smule såret eller følte sig udnyttet? Eller ikke udnyttet, mere til side sat denne gang. Hun var dog selv skyld i det, hun havde stoppede ham fordi at det aldrig havde fået anyways. Hun sad bare og sukkede for selv, mens hun spist is. Det var ikke så tit at hun spiste is efterhånden, hun var gået mere over til det sunde - men lige idag var is.
Hun rejste sig op da hun hørte det ringede på, hun magtede ikke at se nogen, men det kunne hun ikke selv bestemme. Hun satte isen fra sig og bevægede sig mod døren. Hun kunne desværre ikke se ud, selvom hun gerne ville havde gjort det. Hun åbnede døren og lagde hovedet på skrå. Delvist overrasket over det var ham også han påklædning. Det var jo det hele stort, mon han var faret vild her ude? Hun betragtede ham let. "Er du faret vild her ude? For jeg er ret så sikker på at du ikke leder efter mig," sagde hun kækt og små nedladende. "Og tilgive dig for hvad?"
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 19:12

Blake gav hende elevator blikket, han kunne ikke lade være med smile, og for det mindste ikke prøve at holde et grin inde. ''Er det så hårdt at kommer over mig? Du skal bare være i din yderst frække pyjamas, og spise... Ja hvad er det du har på kinden? Chokolade is?'' Spurgte han smilende, og ignorerede hendes bemærkning.
''Ja altså. Tilgive mig for at være sådan en stor idiot'' Han kiggede bedende på hende.
''Jeg kan vente her, mens du klæder dig om, så tager jeg dig med ud, et sted pænt du ved'' Han smilede selvsikkert, med sit blank-hvide smil. Han kunne huske at han ikke havde så mange penge dengang de var sammen, så han havde aldrig mulighed for at tage hende med ud, på nogen fine steder.

Han kunne ikke lade være med at stirre på Eleanor. Hun var så smuk, også selvom hun kun var i sin pyjamas. Han havdet aldrig holdt op med at kunne lide Eleanor. Hun havde ben i næsen, og det kunne han lide.
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 19:21

"Jeg kommer mig ikke over dig, der ikke noget at komme sig over," sagde hun med en stram mind. Hun var træt af hans legende tone og den måde han legede med hendes følelser, hun var nødt til at sige stop snart. Hun tørrede sin kind af med hånden. "Og hvad så hvis jeg spiser is? Men hvis du så gerne ville vide hvad jeg gjort for to år siden.. Så spiste jeg så mange liter is og kg chokolade til filmen, at det er flot at jeg stadig et tynd." Efter de havde slået op havde hun ikke været meget værd, det havde været i byen, drikke sig fuld, æde sig fedt når hun havde tømmermænd. Hun skulle jo få smerterne og savnet væk på den ene eller anden måde. Hun lagde armene over kors og betragtede ham mens han snakkede. Dem på date nu? Not going to happen. "Siden hvornår opfører du dig ikke som et svin?" spurgte hun små koldt og bed sig i læben. Damn, han så jo godt ud, og duftede godt. "Det er et lækkert tilbud, men jeg tror heller jeg vil blive hjemme og færdiggør min is og film... Vi kan altid gør det en anden dag," sagde hun let og trak på skuldrene. Hun magtede ikke at gå ud med ham lige nu, hun kunne ikke putte en rigtig facade op lige nu. Hun vidste at hun på ingenting ville tabe ansigtet i fuld offenlighed, og det var hun ikke helt klar til.
Mens hun stod og betragtede ham, kunne hun godt mærke en varm som kom i hendes krop. Han ville nok altid havde den påvirkning på hende, han havde også været hendes først kærlighed.
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 19:29

Blake kiggede ned i jorden. ''Okay så jeg er en idiot i daglige doser. Men ville en idiot, invitere sin ynglings pige ud på 'La manifique'? og have en stor overraskelse til hende ude i bilen?'' Han kiggede på hvalpe blikket på hende.
''Pretty please? Det er gratis mad. Det kan du ikke sige nej til. Jeg skal nok vente her, og opføre mig pænt hele aftenen'' Hun måtte ikke sige nej til ham. For så tror han, at han bliver den, der ser dumme tøse film, og spiser sig fed i sit undertøj.
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Indlæg af Eleanor Ons 4 Feb 2015 - 19:40

Hun betragtede am let og smilte blidt mens hun bed sig i læben, hun vidste ikke hvad hun skulle sige til ham. Hun smilte let over han sagde ynglings pige, hun kunne da ikke sige nej til ham? Kunne hun? Hun overvejede det lidt, mens hun stod der og overvejede det, blev hendes øjne mere lilla. "Gratis mad? Er det hvad du tilbyder? Jeg har lige fået penge, så jeg kan godt selv betale for mig," sagde hun let og kommentere ikke på det med ynglings pige, hun følte sig helt tøset lige nu hvor hun stod med ham. Hun følte bare heller ikke for at lade ham komme helt ind til sig igen, men på den anden side havde hun fået en vis lyst siden hun havde været ved ham i dag - hendes øjnefarve afslørede også at hendes tanker måske ikke helt omkring at de skulle ud og spise mere på det seksuelle. "Opfører dig pænt? Det må næsten være året joke."
Hun trippede let på fødder for at modstod den lyst hun havde til at hive ham ind til sig og bare kysse ham ret så hårdt. Hun havde mest lyst til bare at kaste sig over ham, hun var nemlig med at han havde jakkesæt på for hendes skyld. Hun bed sig i læben og kiggede ham dybt i øjnene, mens hun tog i de sidst skridt hen mod ham. Hun stillede sig på tæerne, og pressede lettere hårdt sine læber mod hans.
Eleanor
Eleanor

Indlæg af Blake Clearwater Ons 4 Feb 2015 - 20:04

Blake smilede ''Det er jo teknisk set mine penge, da du ikke har betalt tilbage. Men jeg vil gerne give, ellers ville det ikke være en rigtig date''.

Da Eleanor trak ham ind i et kys blev han lidt overrasket. Han så godt hendes øjenfarve, men han troede ikke hun ville gå den vej efter det der var sket tidligere.
Han trak sig let tilbage bare og slikkede sig om læberne. ''Se når du gør dét, så bliver det svært at opføre mig pænt'' Sagde han grinende. ''Gå ind og skift, så venter jeg lige her''. Han klappede hende let på røven, og holdt hænderne så i lommen, for at vise at han ikke gik nogen steder.

Here we go again - Eleanor (XXX) 4-1-500x500
Blake Clearwater
Blake Clearwater
Beginner (Rank 5)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum