Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Here we go again - Eleanor (XXX)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: Here we go again - Eleanor (XXX)
//Beklager det korte indlæg, det bliver længere næste gang :P //
Blake Clearwater- Beginner (Rank 5)
Antal indlæg : 55
"Jeg kaldt dig fede," sagde hun smilende med en drillende tone. Hun pressede det af sin krop hun kunne ind mod ham. "Tykke." Hun vidste godt hun var ude og lege med ilden lige nu.
Eleanor- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 140
Blake lod sig ikke anfægte af Ana' ansigtsudtryk, over at han sad halvnøgen ovenpå Eleanors ryg, og havde hende i et fast greb. ''Jeg er igang med at lærer Miss Springs nogen manere'' Griner han smørret, igen uanfægtet af Ana' chokeret udtryk, og hendes hurtige lunten ud af værelset, efter hun havde nejet og sagt:''Miss.''
Da døren lukkede i igen, kiggede Blake sigende ned på Eleanor, og sukkede tilfredst. ''Nå baby girl. Din fede mand kan ikke lege nu, fordi han skal have noget morgenmad'' Han slap sit greb, og hoppede ned af Eleanors ryg, og ud af sengen, hvorefter han traskede hen mod sofabordet med den tilhørende sofa. ''Det ser lækkert ud'' Sagde han, og satte sig dybt i sofaen og gik til værks med maden.
Han smækkede 5 amerikanske pandekager ovenpå hinanden, som han overdyngede med ahornsirup, og knuste 7 store knasende bacon stykker henover. Hans mund løb bogstaveligtalt i vand. Det havde været længe siden han sidst havde fået andet en pizza og cornflakes.
''Og det smager også godt'' Plaprede han med munden fuld af mad, uden af give et enkelt blik på det sunde frugtfad.
Hun mærkede vægten fra Blake gik væk og han slap hendes hænder igen. Hun vendte sig op på siden og kiggede på ham. "Hvor er du let, tag endelig for dig," grinte hun og rejste sig op. Hun gik over til sit tøj rum for at få sit undertøj på. Hun fandt hurtigt noget rødt undertøj med blonder, og en sin sort silkenattøj uden over sammen med silkekåben. Hun gik over til bordet med maden på og satte sig over for Blake. Hun tog en pandekage og puttede nogle bær på, før hun begyndte at spise.
Han betragtede Eleanor ud af øjenkroget, mens hun begav sig over til ham for at sætte sig i sofaen. Hans øjenbryn fik endnu en rynke da han så hvad hun valgte til morgenmad. Frugt? og pandekager? Det lød tørt.. Han trak let på skuldrene og var tilfreds med sin egen mad.
Han langede ud efter flere skiver bacon, og spiste dem rent. Mmmmmh.. Så sprøde... ''Det næst bedste og sprøde lige efter bacon, er de her lår'' Sagde Blake, forførende frækt. Og kørte hænderne op af Eleanors lår. Han tyggede højlydt på sit bacon, som var det hendes lår han smaskede i sig.
Hun spiste sit æble og tog et stykke ananas, og betragtede ham blidt og rystede let på hovedet. "Blake, det er ikke charme at du æder bacon og rager på mig, prøv uden mad," sagde hun mens hun himlede med øjnene. Hun fik en hurtig ide, hun flyttede maden fra ham. "Du skal gør noget like this, stadig uden mad i munden, ellers er det ikke rigtig sexet darling," sagde hun smilende og lænede sig ind til ham. Hun gled sin hånd ned over hans bryst og ned til hans underbukser, hun lod hånden glide ned over hans underbukser, mens hun holdte hans blik.
''Jeg er da ikke bare en gæst? Jeg er en speciel man. Og speciel men skal have 'speciel view' '' Blake var tilbage til sin glade, drillesyge og overlegen humør.
Eleanors spørgsmål og Blakes pli, fik ham til at kigge på hende som stillede hun det mest dummeste spøgsmål. '''Søde skat... Det er mad.. Mad skal nydes.. Og gemmes'' Svarede han blot, og slikkede resterne af hagen, hvorefter han brød ud i en høj drenge latter.
Da Eleanor lænede sig indover ham, for at lade sin hånd glide forført over hans krop kiggede han bare til, uden at fortrække en mine.
''Elle... Man blander altså ikke buisness med pleasure.. Så hvis du lige kan vente, til jeg har spist mit bacon, så skal du nok få et par, rap over røven'' Stille og roligt fjernede Blake, Eleanors hånd og lagde den tilbage på hendes skød.
//I am a bit rusty. Er træt, og har ikke rettet det til. Men gør det imorgen tidlig :* //
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Quiet world, Eleanor
» I Feel Scared - Eleanor
» endnu en arbejdes dag - Eleanor
» Walk in the park - Eleanor
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline