Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

2 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Ons 25 Mar 2015 - 3:05

Da hun begyndte at spørge ham om han var okay smilede han kort. ”Ja. Ja jeg har det fint. Men hvad med dig?” Spurgte han kort ind til om hvordan hun havde det eftersom at han var mere bekymret for hende end for sig selv. Han smilede roligt til hende. Mens han med besvær satte sig op så hans ryg kunne heale sig fri for asfalten. Små sten kunne han høre og mærke glide ud af hans ryg i takt med den healede sig. Han drejede nakken så den knækkede et par gange. Og begyndte at dreje sin skulder lidt rundt. Så han var sikker på den sad rigtigt. Vampyrer kunne heale sig ja. Men ting der var gået af led skulle alligevel sættes på plads først. Så hvis han havde en skulder af led eller noget så ville det ikke heale sig hurtigt. Så skulle han først sætte det på plads igen. Dog virkede det som om han havde været heldig nok til ikke at ha fået et led løs.

Da hun skyndte sig hen imod de andre efter at ha sagt han skulle blive og heale. Grinte han kort. Og fik med mindre besvær rejst sig op. Hvorefter han begyndte at gå hen imod bilerne. Han tog fat i sin flænsede skjorte og rev den af. Hans solbriller var også gået i stykker. Han smed dem på jorden. Hvorefter han gik videre imod hende. Da han nåede hen til hende. Lænede han sig imod den ene bils kølerhjelm. Han var svimmel. Så han skulle lige ha fodfæstelsen igen. Hun begyndte at kalde på ham igen. Og han nikkede kort. Han så imod døren. Og kunne se tre problemer. Først så var døren låst eftersom det var en nyere bil med automatisk lås når bilen kørte. I tilfælde af et biltyveri mens føreren sad der. Derefter så var skjoldene bukket så hårdt at de lukkede fast for hinanden. Han kunne godt se at hvis det skulle gøres menneskeligt så skulle man bruge en metalsliber og skære det fri. Han så kort rundt. Før han opdagede hans motorcykel et stykke derfra. Et sted hvor folk ikke samlede sig. Han så ned. Der var en lang linje af benzin fra cirka hvor han stod og hen til motorcyklen. Han fandt roligt en Zippo lighter frem fra sin lomme som han tændte og smed ned i benzinen. Benzinen gik i flammer. Og mens flammerne bevægede sig hen imod motorcyklen bevægede han sig hen til den låste bil.

I det øjeblik braget kom fra motorcyklen som eksploderede på grund af benzintanken. Greb han fat i døren til bilen. Og rev den op så låsen smadrede og skjoldene bukkede sig ud af. Men så den stadig hang på hængslerne. Manden var efterhånden besvimet hvilket tydede på at han havde fået en hjernerystelse. Roligt tog han fat i nakken på manden. Og holdte ham i en fast stilling så da ambulancefolkene kom kunne de tage over. Han fjernede sig kort. Og så mod Kajika kort. Da hun kom hen og krammede ham. Lagde han blidt armene om hende og holdte hende tæt ind til sig. ”Ja jeg har det fint lad vær med at bekymre dig om mig. Jeg vil hellere høre om du har det godt.” Sagde han blidt og fulgte hende med hjem. Da han var kommet indenfor lænede han sig lidt op af væggen og sukkede kort. Han var stadig lidt småsvimmel men ellers havde han det fint. Da hun kom hen til ham og sagde tak for at han beskyttede hende smilede han kort. ”Anytime.” Sagde han blidt til hende og lagde armene om hende. Og kyssede hende blidt tilbage. ”Du ved godt du lige har sagt du elsker mig for første gang ikke?” Sagde han for at drille hende lidt. Før han lænede hovedet tilbage. ”Kæft jeg kunne godt bruge en drink.” Hviskede han kort i et dybt suk.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Ons 25 Mar 2015 - 3:16

- Før de kom op til hende -

Kajika så bekymret på manden, i det hun sagde " Vi skal nok hjælpe dig. Blot hold ud ". Manden snakkede snaldret og var svimmel, samt hans briller var gået i stykker. Kajika så mod folkene og derefter mod Render. " Render! ". Hun så på ham og råbte igen, i det hun hævede det ene bryn. Hvad lavede han?. Da der pludselig kom en flamme mod hans motorcykel, så hun undrende på ham, før den gav et ordentlig brag fra sig. Hun så mod Render, da han tog fat i døren, i det hun nikkede og tog også fat og rev den en smule, før hun slap og han rev det sidste, så teknisk set, havde han revet døren fri. Hun smilede til Render og sagde " Sådan! ". Folk kiggede mod dem og så ret så undrende ud, men stillede ikke spørgsmål. Det måtte ha været efter folk havde revet og slidt i den. Hun nikkede til at hun havde det godt og svarede " Ja, meget. Der var jo en der skærmede mig fra alt ". Hun grinte og smilede sødt.

- Hjemme ved hende -

Hun skubbede blidt til ham og sagde " Nej, jeg sagde elskede, ikke at jeg elsker dig. Jeg kan virkelig godt lide dig ". Hun ville ikke bruge ordene, elsker, ikke endnu.. det var for tidligt, samt det var ord der skulle virkelig ha en betydning. Hun smilede og så tøvende på ham, da hun lagde mærke til, at han lod til ikke at ha det så godt. " 2 sekunder ". Hun hentede en våd klud, samt 2-3 poser med engle blod. Hun lagde det på bordet og rykkede en stol ud, i det hun sagde " her ". Vis han satte sig, ville hun blidt skrubbe hans ryg, før hun ville forsigtigt masseger ham. " Tak Render.. jo hurtigere vi fik dem ud, jo bedre chance er der for at de overlever.. ". Hun lagde blidt kluden, før hun hoppede op på bordet og rykkede hen foran ham, i det hun så ham i øjnene og sagde " Du lækker, ved du godt det? ". Hun grinte og betragtede hans flotte overkrop. Hun sad i den ødelagte kjole, der bar en smule blod på sig, samt den var revet godt op, så den blottet hendes venstre lår rigtig meget, helt op til hoften. Hun smilede en smule og tog sin hvide læder jakke af og smed væk fra sig. Hun så kort over mod sofabordet, i det hun huskede Jason der havde sat der og kigget på hende, tortureret hende som han ville. Det svin...
Hun kyssede blidt Render, i det hun svarede " Lad os skabe minder.. over det hele, i mit hjem ". Hun lænede sig ned mod ham igen og kyssede blidt hans læber, i det han var færdig med at drikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Ons 25 Mar 2015 - 3:45

Han grinte kort. Og trak på skulderen. ”Personligt synes jeg det er det samme. Jeg mener Elskede er jo en forkortelsen for personen som er min elskede. Hvilket betyder det samme som hvis man siger man elsker nogle.” Sagde han kort og kyssede hende kort igen. ”Men jeg forstår godt hvad du mener. Jeg synes også det er for tidligt.” Han nussede hendes kind kort. Da hun gik ind for at finde blod frem og sætte en stol klar til ham. Gik han roligt hen og satte sig på stolen. Lænede sig fremad så hun kunne skrubbe hans ryg. Han rettede ryggen kort og sukkede svagt. ”Fuck det dejligt skat lad hellere være.” Sagde han og grinte svagt. ”Det var det mindste jeg kunne gøre. Jeg er følelseskold over for alle andre end dig. Men selvom det er sådan så kan jeg godt se logikken i at hjælpe folk fra at dø.” Sagde han roligt og så tilbage på hende. ”Det og så ved jeg det betyder meget for dig.” Sagde han og smilede kort til hende. Han fulgte hende med blikket da hun satte sig overfor ham. Han så på hende svagt og smilede kort til hende.

Han grinte blidt da hun nævnte han var lækker. Og så lidt på hende. ”Tja du er da heller ikke værst selv. For en gammel dame at være.” Sagde han og tog den ene blodpose som han hurtigt slugte i sig. Hvorefter han drejede nakken så den sagde nogle små knæk igen. Han åbnede øjnene der svagt havde fået en rødlig nuance. Da hun begyndte at snakke om at lave minder. Kunne han ikke lade være med at tænke i de frække baner. Til gengæld gik det hurtigt op for ham det vist også var sådan hun mente det. Han rejste sig roligt op imens han kyssede hende. Lænede sig langsomt imod bordet. Hvor han blidt lagde hænderne på hendes lår. Og nussede sig op og ned af hendes lår blidt. Han hev blidt hende helt ud til kanten af bordet så hendes underliv var imod hans skridt. ”Jeg tror ikke jeg nogensinde har hørt en mere sexet måde at sige du vil ha jeg skal kneppe dig i hele huset på før.” Hviskede han blidt ind i hendes øre med en svag tone af liderlighed. Mens han kyssede hende op af halsen blidt.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Ons 25 Mar 2015 - 3:54

Hun så lettere fornærmet på ham og grinte kort, i det hun svarede " Jeg ikke gammel!. Eller.. måske lidt, men ". Hun grinte og skubbede blidt til ham, i det hun sagde " Asshole ". Da han rejste sig op, fulgte de isblå dådyr øjne ham nøje, i det han lænede sig frem mod hende og blidt hev hende helt ud til kanten af bordet, så hendes underliv var mod hans skridt. Da hans sensuelle stemme gled hviskende ind og sagde søde ord i hendes øre,- kunne hun ikke lade vær med at bide sig en smule i sin fyldige underlæbe, mens hun følte sig liderlig, blot af forstillingen om hende og Render. Hans kys op af hendes hals, fik hende næsten til at spinde som en kat, i det hun blidt omfavnede ham med armene om nakken på ham, før hun kyssede ham op af hans hals.

Dette var virkelig fantastisk. Hun havde forbudt ham at drikke fra alt der var levende, men det ville nu ikke skade, vis han ville bide hende. Der var nærmest INGEN der nogensinde havde bidt hende, faktisk troede hun slet ikke, at det overhovedet var sket?.. Hun så flovt på Render ved tanken. Hun var heller ikke levende, så han kunne sagtens bide hende som han ville samt tag blod fra hende, skønt det nok ikke ville være så godt igen. Hun smilede en smule og trak sig blidt bagud, i det hun fangede hans delikate læber og kyssede dem grådigt. Hans læber smagte fantastisk.. og hun kunne bare ikke få nok af ham, af dem.. af hans hænder hun kunne mærke rundt omkring på sin krop. Hun smilede en lille smule, før hun kyssede ham igen og spurgte " Overnat her.. bliv ved mig til imorgen aften ".

Hun vidste dog ikke helt, om han faktisk ville gør dette, om han ville blive ved hende indtil imorgen aften.. dog håbede hun inderligt, at han ide mindste ville overveje det og ikke blot forlade hende inden solen stod op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Ons 25 Mar 2015 - 4:11

Han grinte blidt til hende da hun valgte at skubbe til ham. Da hun valgte at kalde ham asshole grinte han blidt. ”Old Woman.” Sagde han kort til hende som svar. Hvorefter han blidt nappede hende i øret. Lod sin tunge svagt lege lidt med hendes øreflip. Hvorefter han kyssede hende lidt på skulderen. Mest for at give hende plads til at kysse ham op af halsen. Dette var fantastisk. Nydelsen af at være nær hende. Hendes berøringer. Hendes duft. Hendes kærtegn. Hendes nærvær. Det gjorde ham vild. Langsomt gled hans hjørnetænder frem. Før de roligt gled ned igennem hendes hud på skulderen. Ikke for at suge af hende. Men fordi hendes berøringer og kys på hans hals fik hende lyst til bare at bide fat. Han bed ikke hårdt fat i hende. Men nok til at hans tænder var gledet igennem hendes hud. Han lod blidt sine hænder glide ind under hendes kjole. Og op til hendes hofter. Hvor de havde ført kjolen med. Så hendes kjole var om livet på hende i stedet om lårene. Så den nederste del af hendes krop var fri. Mens han hev hende endnu tættere så hun svagt kunne mærke den langsomt voksende lem. Der dog føltes betydeligt større eftersom det ikke kun var hans udseende der havde ændret sig.

Han slap blidt hendes skulder og slikkede hende hen over sårene så han fik hendes blod i munden. Hvorefter han rettede sig op så han kunne se hende i øjnene. Da hun prøvede at fange hans læber kom han hende i forkøbet og pressede sine læber grådigt imod hendes. Imens han lagde en hånd på hendes nakke så han kunne hive hende tættere på. Hendes læber smagte fantastisk. Han snusede kort ind imens han kyssede hende for at fylde sine lunger med hendes duft. Mens han kyssede hende grådigt videre. Før han blidt slap dem eftersom han følte hun ville spørge om noget. Da hun spurgte om han ville overnatte til aftenen efter grinte han blidt og så hende i øjnene. ”I will stay right here with you as long as you want me to. One day two days or rest of our eternal life. As long i can go to bed with you and wake up with you.” Hviskede han blidt i hendes øre og kyssede hendes næsetip blidt.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Ons 25 Mar 2015 - 4:23

Hun gav et svagt gisp fra sig, da han stak sine hjørnetænder ned i skulderen af hende. Det føltes fantastisk. Hun havde aldrig set sig selv, som en der ville nyde smerte, ikke i sådan en form.. men dette her var simpelthen fantastisk. Hun mærkede hvordan han berørte hendes lår, førte kjolen op over hofterne på hende, så det nederste var fri, så kjolen blot var om livet på hende nu. Hun smilede og hviskede " Vis du vil, må du godt flå den i stykker ". Den var allerede i stykker, samt hun sagde flå, blot for at gør det lidt mere rå i det, samt forførende. Dette var himlen.. især da hun mærkede hvordan han betydeligt var vokset. " Fuck Render.. ". Hun bed sig i underlæben, i det hun så op mod ham og sagde " Du fræk.. ".

Da han slap hendes skulder og slikkede over det, så hun flovt mod ham, i det han rettede sig op og så hende i øjnene. Hun elskede da han selv var med samme tanke, at fange hendes læber og det endte i et hedt intimt kys, der blot lod til at fortsætte i en evighed, hvilket passede hende nået så fint. Hun grinte kort, med sine læber presset mod hans, i det han snuste ind, som ville han dufte til hende. Hun smilede over hele ansigtet, da han svarede at han ville blive ligeså lang tid hun ville ha det. Hun krammede ham, i det hun sagde" Du virkelig Dejlig Render ". Hun så kort rundt, blot for en sikkerheds skyld, inden hun kyssede hans læber igen og begyndte at knappe hans bukser op.. langsomt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Ons 25 Mar 2015 - 4:37

Han bed sig lidt hårdere fast da han kunne høre hun kunne li det. Da hun begyndte at sige at han godt måtte flå den i stykker. Nåede hun ikke rigtig længere end flå. Før han flåede den op på fronten af hende så hendes bryster hoppede ud af den. Dog ikke mere end det så den ikke røg helt af hende. Og så kjolen nærmest pressede hendes faste dejlige bryster mere sammen. Da hun sagde han var fræk smilede han kort. Før han hev hende ned fra bordet. Og vendte hende blidt. Lidt dominerende måde. Så hun havde røven ind imod ham. Hvorefter han lænede sig ind imod hendes ryg. Så hun kunne mærke hans lem lidt mere imod hendes røv. Hans hænder lagde sig blidt på fronten af hendes lår og gled langsomt op af hende. Lige blidt forbi hendes underliv. Og videre op til kjolen. Som han roligt greb fat i. Og flænsede op på langs så hele hendes front kom fri fra kjolen. Men at hun stadig havde kjolen på ryggen. Hvorefter han blidt placerede sine læber ved hendes øre. ”Du er sku frækkere end mig skat. Du gør mig helt vild.” Hviskede han blidt med en liderlig tone ind i hendes øre. Han tog hårdt fat i hendes bryster og klemte dem svagt. Mens han pressede sin stive lem imod hendes røv et par gange. Så hun kunne mærke hvor liderlig han var. Og hvor ustyrlig han var. Langsomt lagde han den ene hånd på hendes nakke. Og pressede hende blidt fremad så hendes overkrop lå hen over bordet. Imens hendes ben var på gulvet. Så det endte med at hendes røv strittede frem. Hvorefter han førte sin frie hånd. Op langs hendes inderlår. Og blidt lod sig placere på hendes klit. Som han svagt begyndte at dreje lidt på bare for at tænde hende. I håb om at han måske kunne gøre hende lidt ustyrlig. Hun behøvede dårligt nok at kysse ham for at gøre ham ustyrlig. Så nu ville han se om han kunne gøre samme effekt på hende.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Ons 25 Mar 2015 - 8:42

Hun så flovt på ham, da han flåede kjolen i stykker. Hun mærkede sit bryst blive blottet, for hans øjne og ligeså hans hænder, dog sagde hun intet, andet end at give et lille smil fra sig. Render.. han var hendes kæreste, hun havde faktisk en kæreste!. Hun smilede en lille smule ved denne tanke, om at hun tilhørte ham og omvendt. Da han hev hende ned fra bordet og vendte hende rundt, så hun kort undrende ud, i det hun tøvende spurgte " Hvad laver du Render..? ". Hun grinte en lille smule, i det hun mærkede ham læne sig ned over hende, over hendes ryg. Da hans hænder lagde sig på fronten af hendes lår, gav hun et blidt skævl fra sig, før hun lukkede sine øjne i og nød følelsen af hans hænder, der gled op af hende. Hun kunne høre det sidste af kjolen gå i stykker, men smilede blot og åbnede sine øjne, i det han hviskede hende i øret.

Hun kunne mærke hvordan hans lem pressede mod hendes røv, samt hans hænder om hendes bryster. Det føltes fantastisk.. Hun kunne mærke hvordan han legede med hende, men også dominerede hende, da han pressede hendes overkrop ned mod bordpladen, så hun var tvunget til blot at lægge, med røven strittende mod ham. " Mmh ". Hun gav små støn fra sig, da han begyndte at lege med hendes køn. Hun følte det boble inde i hende, af bare lyst til ham, til at mærke ham. Hun lukkede blidt sine øjne, i det hun rev sine negle ned mod bordpladen, mens hun mærkede sine hjørnetænder glide frem, samt hendes øjne blive røde. Hun nød dette virkelig meget, til det punkt hvor hun små stønnede en smule. Hun følte sig driv våd mellem bene, samt sagde med en svag stemme " Please... please Render.. ". Hun lukkede sine øjne, i det hun prøvede at vende sig om. Hun savnede hans læber, samt savnede nærhed fra ham.

Render var anderledes end da hun mødte ham, men allerede fra starten af, havde hun følt der var et eller andet. Det lå hende så naturligt, at være nær ham, at være ved ham. Hun smilede en smule, måske elskede hun ham virkelig.. sådan virkelig virkeligt. Hun smilede fjollet og så kort over ryggen, mod ham, i det hun spurgte " Må jeg få et kys? ". Hun smilede og ventede på hans reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Ons 25 Mar 2015 - 11:25

Han smilede roligt og kyssede hende blidt på skulderen efter at ha vendt hende rundt. Da hun spurgte ham om hvad han lavede grinte han svagt. ”Jeg nyder dit selvskab.” Hviskede han blidt ind i hendes øre. ”Nyder at vi er sammen. Og prøver at finde ud af hvad du godt kan li.” Han pressede mere sin lem imod hende. Hvorefter han blidt bed sig fast i hendes skulder. Lod roligt hendes nipple glide imellem hans fingre. Og klemme dem lidt. Han drejede dem kort så hun ville kunne mærke mere i dem. Han nød hendes begær. For han kunne mærke hun var tændt. At hun kunne li han rørte hende. Og han elskede at mærke hende. Han elskede hun blev så tændt af hans berøringer. Elskede faktisk alt ved hende. Der var noget ved det. Det gjorde at han begyndte at føle igen. Og han var helt sikker på han havde taget den rigtige beslutning for at komme sammen med hende.

Han kunne mærke hvordan alt i ham sitrede af lyst til hende. Hvordan han havde lyst til at pumpe hende hårdt med hans lem. At få hende til at skrige af nydelse. Men holdte sig tilbage så godt som han kunne. Han ville ikke ha hun skulle tro det var det eneste. At han kun ville ha nydelse selv. Derfor var han sådan her ved hende. For at give hende nydelse. Det var også tydeligt at han fokuserede mest på hende lige nu. Eftersom han ikke engang havde fået bukserne af. Da hun ikke strittede imod at han placerede hende på en måde der gjorde hun virkede hjælpeløst. Smilede han kort. Hun kunne li han var så dominerende over for hende. Da hun begyndte at tigge ham. Lod han sin hånd fra hendes nakke blidt glide lidt om hendes hals så han kunne hive hende lidt op fra bordet. Hans hånd fra hendes klit gled langsomt rundt langs livet af hende og gled ned imellem hendes ben igen da hun stod lidt op med ryggen ind til ham. Hvor han blidt pressede en enkel finger op i hende. Bare en smule for at se om han kunne tænde hende mere. ”Please hvad?” Spurgte han blidt med en liderlig stemme ind i hendes øre.

Sådan havde Render aldrig været. Han var før udelukket fokuseret på at hun skulle ha det godt. Men han ville prøve noget nyt. Se om han kunne ramme hendes maksimale sexfantasier. Da hun spurgte ham om hun måtte få et kys. Stod de op med hendes ryg mod hans bryst. Og hans ene hånd nede imellem hendes ben. Mens den anden stadig lå lidt om hendes hals. Dog langsomt gled den ned og placerede sig på hendes bryst igen. Hvor den begyndte at nusse hendes nipple. Han drejede hovedet sådan at hvis hun drejede hovedet imod ham. Ville hun kunne kysse ham og stadig stå i denne lidt akavede stilling der fokuserede udelukkende kun på hende. ”Selvfølgelig må du det.” Hviskede han blidt i hendes øre og ventede på om hun ville dreje hovedet og kysse ham. Eller om der var noget helt andet hun ville. Fx vende sig rundt imod ham. Eller drille ham. Han var allerede begyndt at svagt sukke tungt af nydelse. Så det var tydeligt at han også var lystig efter hende. Meget endda.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Ons 25 Mar 2015 - 12:42

Da han igen bed sig fast i hendes skulder, gav hun et lille gisp fra sig, i det hun havde regnet med at han ville ha stoppet det for længe. Hun mærkede hans fingre, hvordan de legede med hendes nipple. Hun gav et lille jamre fra sig, da han kort drejede en smule i hendes nipple, så hun ville kunne mærke mere i dem. " Render.. ". Da han satte sin hånd mod hendes snakke, mærkede hun hvordan han hev hende op fra bordet en smule, hvilket fik hende til at give et lille" igh " fra sig. Hun vidste ikke helt om hun brød sig om dette... dog som han begyndte at stikke en finger ind i hende, gav hun et blid støn fra sig og mærkede sin krop gniste indeni. Hun bed tænderne sammen, da hun hørte hvad han sagde, før hun rødmede og ydmyg sagde " Please.. Render ". Hun sukkede tungt og sagde " Please fuck mig.. ".

Hun havde lyst til ham og mærkede sig selv langsomt bygge op, bygge op til et klimax. Hun rødmede en smule, da han blev ved med at berør hende, kysse hendes læber, da hun så mod ham. Hun så kort på ham, i det hun smilede en lille smule og ventede, ventede på at hun kunne få sig selv til at sige noget, dog mistede hun pludselig sine ord.. hvad skulle hun dog også sige i sådan en situation. Hun havde det mærkeligt indeni, at tanken om han var hendes og omvendt.. det var sådan en speciel og mærkelig følelse der havde spredt sig indeni hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Ons 25 Mar 2015 - 13:14

*Aftale mellem Kajika og jeg om at vi spoler frem til bagefter.*

En lettere forpustethed kom fra Render der lå på sengen med Kajika ved siden af ham. Han lå ved siden af ham op af ham. Render vidste godt fordi han var vampyr at han ikke burde blive forpustet. Men det var jo nok også nærmere en vane. Klokken var omkring tidligt om morgenen. Solen var stadig på den modsatte side af bygningen så lyset var begyndt at fylde hendes vinduer op. Men solen skindede ikke igennem vinduerne. De havde været i gang i meget lang tid. Render så kort lidt rundt for dem i Kajika’s soveværelse. Alt var rodet til. Dynerne lå ikke på sengen. Men på gulvet. Ting fra bordene var blevet skubbet ned for at skabe plads. Puderne var blevet skubbet ud til siderne så de heller ikke havde en pude under deres hoved. Render havde ligget de sidste 10 minutter og snakket med Kajika lidt. Nusset hende lidt mens han havde ligget med et smil. Nydt hendes selvskab. Langsomt rettede han blikket imod hende. Og kyssede hende blidt på læberne hvis hun ville lade ham. ”Jeg går ud og finder noget at drikke. Vil du have noget med elskede.” Hviskede han roligt og så på hende blidt. Før han roligt fik sin arm fri fra under hendes hoved. Og rejste sig op fra sengen. Han var nøgen. Eftersom de jo hurtigt havde mistet alt deres tøj der lå sådan spredt ud over lejligheden. Eftersom han ved bordet kun havde åbnet bukserne. Og andre steder langsomt taget et stykke tøj af, af gangen. Roligt vendte han blikket imod hende kort. Og vendte sig rundt. Hvorefter han lænede sig hen over sengen og placerede sine læber blidt imod hendes i et kort lidenskabeligt kys der ikke kun viste hvor glad og lykkelig han følte sig. Men også gav det indtryk at han sagde jeg kommer snart igen. Hvorefter han roligt begyndte at bevæge sig ud af soveværelset.

Da han nåede ud i stuen så han kort rundt. Herude var alting også rodet. Sofabordet var tomt for ting og hans bukser lå på sofaen. Hvor de også havde været i gang. På vej hen imod køkkenet gik han forbi badeværelset som var fugtigt. Hvor deres næst sidste gang havde været under bruseren. Han bevægede sig roligt videre ind i køkkenet. The origin place. Starterstedet. Hvor køkkenbordet også var blevet rodet til. Samt også spisebordet. Han smilede kort. Hvis en fremmed kom ind og så på lejligheden ville de nok sige at det havde været noget af et skænderi. Men sådan var det ikke. Han trådte forsigtigt over en vase de ved et uheld havde væltet på gulvet som var smadret. Hvorefter han roligt gik hen til køleskabet og tog en blodpose ud af den. Samt hvad hun end havde bedt ham om at tage med. Hvorefter han gik forbi sofaen og tog sine bukser med. Langsomt kom han ind på soveværelset roligt og rakte hende det hun havde bedt om. Før han lagde sig på sengen roligt. Og lukkede øjnene blidt. Roligt tog han blodposen op til munden og satte tænderne i den. Hvorefter han sugede blodet til sig i en utrolig fart. Og lagde så blodet på sengebordet ved siden af ham. Før han drejede sig så han lå med fronten hen til hende. Lå bare og så på hende blidt med et roligt smil. Langsomt nussede han hendes kind med sin pegefinger. Mens han så fokuseret på hende. ”Du var vidunderlig elskede.” Hviskede han blidt og smilede svagt.

Han lagde sig roligt hen ved siden af hende på ryggen så hun kunne lægge sig ind til ham igen. Han så kort imod hans rolexur som underligt nok var det eneste der var blevet lagt pænt på sofabordet. Men han mindede også han ikke havde taget det af før de havde været færdig. Han så lidt på tiden. Glasset på hans ur var blevet smadret af biluheldet tidligere. Men uret gik stadig fint. Klokken var omkring 7 om morgenen. Hvilket betød de havde været i gang i cirka 5-6 timer. Hvilket han også kunne mærke på hans lem der egentlig gjorde pænt ondt. Han havde ikke tal på hvor mange gange han var kommet. Og slet ikke tal på hvor mange gange hun var kommet. ”Hvad siger du til at jeg låner din dagsring her om en times tid og så smutter ned efter noget mad vi kan spise. Og bagefter smutter i seng?” Spurgte han blidt og så på hende svagt. Dog havde han andre ting i tankerne end morgenmad. Eksempelvis tænkte han at han ville købe en lille overraskelse til hende.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Tors 26 Mar 2015 - 21:47

Hun så træt op mod Render, i det hun lukkede sine øjne og mærkede det blide kys på læberne. Fryd. Hun nikkede forsigtigt til det, med at hun gerne ville ha noget med. " Ja, gerne i et glas, varmt ". Hun smilede en lille smule og åbnede langsomt sine øjne, i det hun betragede Render. Så flot han var om morgenen. Det lange platin hvide hår, lå uglet ned af hendes ryg, mens hun lå nøgen ved hans side. Da han kom gående tilbage grinte hun kort og smilede, i det hun tog imod koppen, før hun tog en slurk af det varme blod, inden hun satte det hen på det skæve natbord, der havde taget lidt skade af aftens aktivitet. Hun smilede forsigtigt til ham og svarede " Du var skam også utrolig vidunderlig elskede ".

Hun lagde sig blidt ind til ham og strøg blidt sin hånd op af hans bryst, før hun blot lod den hvile over hans døde hjerte. Hun lukkede sine øje kort, før hun åbnede dem, da han rørte på sig en smule. Hun kiggede på uret og så at glasset var i stykker. Et lille smil gled over hendes læber, i det hun svarede " Ups ". Hun grinte og smilede, før hun lænede sig hen af mod ham og blidt kyssede hans dejlige læber, i det han spurgte om han måtte låne hendes dags ring. " Du kan ikke passe den ". Hun så kort på den, før hun svarede " Men måske vis du går med den i en halskæde, er det måske nok, så længe den er i kontakt med din hud`? ". Selveste stenen, gik direkte igennem ringen, så den ville være i kontakt med ens hud." Dog du skal drikke rigelig med blod inden, så du er sikker på at du kan klare det, samt solbriller på.. solens stråler er stadig skrappe, samt solbrokker.. fordi ellers kan det stadig brænde en lille smule i huden ".

Hun nikkede til ideen med at de kunne sove bagefter. " Lyder fortræffentligt ". Hun smilede og lukkede sine øjne, i det hun strakte sig og forsigtigt rejste sig op, inden hun gik hen og iførte sig nogle gennemsigtige trusser i sort, efterfulgt af en sort gennemsigtig mønstrede bh, der så fræk ud på den blege hud. Hun iførte sig derefter en sort silke kåbe og lagde sig på sengen og betragtede Render, i det hun kyssede ham blidt og smilede. " Her ". Hun rakte ham ringen og en halskæde, i det hun sagde " Pas på dig selv smukke ". Hun satte sig op og gav ham et lidenskabeligt kys, inden hun så ham gør sig klar til at gå.

Mens han var væk, satte hun noget lækkert musik på, før hun skiftede til en hvid skjorte, med håret sat op i en knold, før hun begyndte at feje inde i stuen, med gardinerne rullet for. Hun nynnede med på musikken og dansede lidt rundt, mens hun smilede over hele ansigtet, dette var fantastisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Tors 26 Mar 2015 - 23:11

Han så på hende blidt. Da hun sagde den ikke ville passe ham smilede han kort og tog fat i hendes hånd med sin egen. Og flettede sine fingre med den. Så man kunne se forskel på deres fingertykkelse. ”Jeg tror du har ret.” Sagde han og grinte blidt før han forsigtigt kyssede hendes hånd. Blidt gled hans hånd fra hendes ryg hvor den havde ligget og nusset den. Op og blidt nussede hendes hår svagt. Han så på hende blidt og lyttede til hende roligt. Han nikkede til det hun sagde. Det gav egentlig god mening. Da hun nævnte solbriller smilede han som om han var ved at grine. ”De er smadret. Det var jo ikke ligefrem fordi det var et blødt fald fra motorcyklen. Har du et par jeg kan bruge der ikke er for tøselige?” Spurgte han og grinte svagt ”Eller old lady stile.” Han grinte kort. Og nussede hendes hår blidt videre.

Da hun svarede det ville være fortræffeligt smilede han kort. Før han så på hende rejse sig op. Derefter rejste han sig selv op. Og begyndte at tage sine bukser på. Han gad ikke til at tage underbukser på nu. Det var spild af tid i hans øjne. Da hun lagde sig på sengen bukkede han sig ned og kyssede hende blidt mens hans hånd svagt lagde sig om hendes nakke. Og nussede hendes nakke kort. Før han rettede sig op. Han tog roligt imod ringen og kæden. Og tog det roligt på. Han drejede sine skuldre i små cirkler for at få sine led i gang igen. Noget han altid gjorde når han steg op fra en seng. Nogle små bitte knækkende lyde kom fra hans skulder. Sådanne slags lyde der altid kom når man bevægede noget man ikke havde bevæget i noget tid. Da hun satte sig op på sengen kyssede han hende lidenskabeligt og blidt igen. ”I will. Jeg vil savne dig.” Sagde han og smilede kort. Egentlig ville han nok ikke savne hende på den korte tur. Men stadig var det sødt sagt. Han så ud til at lede efter noget. Han stoppede kort op og så på hende svagt. ”Hvor er min..?” Han slog sig selv på panden kort. ”Nårh ja min skjorte gik i stykker efter styrtet også.” Han så på hende kort med et blidt smil så hun kunne gætte sig frem til at han spurgte hende om hun havde noget i hans størrelse. Hvis hun havde, ville han finde det frem og tage det på samt de solbriller hun måske sagde han kunne låne.

Han bevægede sig roligt ud af hendes lejlighed med et roligt smil. Og bevægede sig ud af hendes opgang. Hvor han roligt begyndte at bevæge sig hen imod det sted hvor der var en lille kiosk. Det var sjovt. Han kiggede rundt lidt. Havde hun altid boet her? Industri kvarteret var hans første jagtområder da han var menneske. Hvis hun havde boet her længe var han glad for han ikke havde stødt på hende noget før. Hvad ville der ikke være sket? Han nåede kiosken kort. Og sukkede svagt. De var ikke åbne endnu. Der var 10 minutter til de åbnede. Det var jo typisk. Han stod lidt og kiggede sig lidt omkring. Før han fandt en pakke smøger frem fra sin lomme. Det eneste der ikke var gået fuldstændig i stykker. Eller jo de fleste af dem. Men det var også fint. Han røg sjældent. Som menneske var det et form for ritual at efter at ha dræbt en vampyr eller trænet hårdt så ville han tage en smøg. Det havde lidt holdt fast. Efter den hårde nat de havde haft. Så trængte han til en enkel smøg. Han tog blidt den ene i hele den næsten nye pakke som var hel. Og stak i munden. Før han mærkede efter sin lighter. Fuck han havde ingen lighter? I takt med han havde tænkt den tanke færdig kom kioskejeren gående. Der var stadig 8 minutter’s tid før han åbnede. Men stadig måske var han heldig. Det var en indvandre der ejede kiosken og Render smilede kort. ”Undskyld min ven du skulle ikke ha en lighter?” Indvandren så lidt undrende ud over han sagde min ven. Men smilede kort og rakte Render en lighter. Han tændte sin smøg roligt. Og rakte den tilbage til ham. ”tusind tak min ven.” Sagde han roligt og tog et blidt sug af sin smøg. Lod sine døde lunger blive fyldt op med den dejlige røg.

Kiosken åbnede roligt imens han røg sin smøg. Da han var færdig med smøgen smed han den kort på jorden. Og slukkede den med sin fod. Før han vendte retning imod kiosken. Da dørene blev åbnet gik Render roligt indenfor. Og gik så hen til fryserafdelingen og tog nogle mølleboller. Og gik så videre hen til det andet han ville købe. Roligt stoppede han op ved slikafdelingen. Og fandt en stor plade chokolade. Som han roligt tog med. Og gik hen til disken. Hvor han stillede det. Kioskejeren var i gang med at finde blomster frem han havde fået leveret imens han var åbnet. Render tog en buket blomster og lagde op på disken også. Manden slog det hele ind. Og sagde til Render det blev omkring 7 euro. Render fandt sine penge frem. Og smilede kort. ”Fordi jeg er så godt humør og fordi du var så flink at låne mig en lighter.” Han trak roligt sin pengeklips af sit seddelbundt. Trak 200 euro fra bundtet og stak resten i hånden på kioskejeren. Der var næsten 700 euro i bundtet tilbage. Manden så helt overrasket ud og begyndte at takke nej til det. Render rystede på hovedet. ”Enden det eller også smider jeg dem i den nærmeste kloak.” Manden takkede ham og begyndte nærmest at bukke. Han rystede på hovedet roligt. Og begyndte at snakke arabisk. ” أولئك الذين يساعدون الآخرين دون توقع شكرا يستحقون العقاب دون انتظار الشكر.” (Dem der hjælper andre uden at forvente et tak fortjener gengældelse uden forventning af tak.) Render smilede kort. Og stak de sidste penge ned i lommen. Før han tog tingene og begyndte roligt at gå ud. Manden tog hurtigt en lighter fra hylderne og skyndte sig efter Render. Render begyndte selvfølgelig at sige nej. Men manden insisterede og sagde det ville vanære ham hvis han ikke tog imod. Render tog til sidst imod eftersom han ikke ville vanære ham. Og stak den i lommen. Før han begyndte at gå hjemaf imod Kajika.

Da han nåede hjem åbnede han døren roligt. Og så hende gå lidt og danse til musikken. Render lagde roligt tingene på gulvet. Det så ikke ud til hun havde lagt mærke til ham. Eller også så påvirkede det hende ikke. Men han tog sin chance. Og gik hen og tog fat i hendes hånd. Før han gav hende en spintur. Så de endte med at stå tæt. Hendes ryg ind til hans bryst. Mens han havde armene om hende. Og flettede fingre med hendes hænder. Præcis som han havde gjort den dag på toilettet. Den dag hun forvandlede ham.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Tors 26 Mar 2015 - 23:23

Hun grinte en smule og rystede på hovedet " Nope, ingen ikke tøsede solbriller ". Hun grinte derefter igen og smilede til ham, med dette drilske smil hun havde haft over læberne, siden hun havde været sammen med ham, hele natten. Hun rejste sig op og gik på udgik efter nogle solbriller i sin skuffe, før hun fandt nogle, af et mærke af Armani, til mænd. De så ret så badass ud, sådan old police style agtig ud. Hun så kort mod Render og pegede mod sit skab, i det hun svarede " Der lægger vist en oversize tshirt et sted der inde ". En mande tshirt, fordi de var altså bare de bedste at sove i. Hun smilede sødt til Render og kastede solbrillerne, i det hun betragtede ham kort. " All ready? ".

Da Render smuttede ud af døren, gik hun rundt i sit hjem, for at rydde op, mens hun hørte musik. Hun var iført trusser og hvid skjorte, samt bh. Hun dansede til takten af musikken, mens hun smilede over ansigtet, dog havde hun en slem fornemmelse indeni.. det var som om nogen holde øje med hende. Hun så kort rundt, i det hun gik hen til vinduet og trykkede på en knap på sin mobil. Intet.. der var intet at se udenfor ifølge kameraerne. Hun havde dog stadig den her mærkelige følelse. Hun havde rullet alle gardinerne for, så der ingen solstråler kom ind.

Da hun næsten var helt færdig, hørte hun døren gå op, dog vidste hun det var Render, det kunne hun mærke. Da han kom hen til hende, slap hun kosten, da han pludselig svingede hende rundt og hun endte i hans favn. Hun grinte " hahah, Render.. ". Hun smilede og så op mod ham, med sine isblå dådyr øjne, før hun forsigtigt klemte sine øjne sammen og lænede sig op af mod ham, for at kysse hans dejlige læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Tors 26 Mar 2015 - 23:37

Da hun begyndte at grine over han spindede hende rundt. Smilede han kort. Og lod dem blidt glide lidt fra side til side til musikken. Han lod blidt deres læber mødes i et blidt og roligt kys. Han lod det lige vare et par sekunder. Før han roligt slap hende og gik roligt hen til køkkenet. Hvor han tændte hendes ovn og startede den på de rigtige grader som de boller han havde købt skulle ha. Før han roligt tog hendes ring af halsen og lagde på køkkenbordet. Og gik så ud til stuen hvor han lænede sig op af væggen. ”Går du ikke ud i gangen hvor jeg har lagt bollerne og tager dem ud i køkkenet.” Spurgte han blidt og lænede hovedet ind imod væggen. Hun ville nok ikke tænke over hvorfor hun skulle gøre det. Hun ville nok være fokuseret på hvorfor han ikke selv havde taget dem med ind. Men det var nu heller ikke fordi hun skulle hente bollerne at hun skulle gå derud. Men fordi der lå en buket roser og en plade mercí chokolade derude. Mercí chokoladen var det tætteste på noget romantisk chokolade han kunne finde i kiosken. Men han vidste også godt at det var tanken der talte. Så han håbede hun selv så det på den måde.

Roligt gik han ud i køkkenet og tog 2 kopper frem. Hvor han roligt hældte blod ned i dem begge. Han var blevet en smule svitset på vej hjem for han havde gået lidt i sine egne tanker. Så han var engang imellem gået igennem nogle solstråler. Så han kunne godt trænge til noget at drikke. Det var dog kun lige et snit. Men det var jo stadig solbrænding og han var slet ikke van til det. Hvis han ikke huskede forkert var det første gang han havde brændt sig på solen siden han blev forvandlet. Så det var en ny og overvældende smerte. Han begyndte svagt og tænke tilbage på alle de gange han havde brændt vampyrer op med UV stråler. Han gyste kort ved tanken. Først nu havde han jo selv oplevet det. Og han fik lidt ondt af dem han havde brændt. Personligt ville han nok hellere have haft en kugle i hovedet. Han lagde de 2 kopper i mikroovnen og tændte dem roligt. Før han roligt rodede i hendes skabe. For at se om han kunne finde en brødkurv til når de havde lagt bollerne i ovnen.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Tors 26 Mar 2015 - 23:46

Hun fulgte ham med sine øjne, i det hun så undrende på ham, da han kom tilbage og spurgte om hun ikke ville gå ud og hente bollerne. " Du ved godt vi vampyr right? ". Hun grinte en smule. Han ville finde ud af, at det ikke smagte såh godt igen, dog.. man kunne smage smagen, såh så galt var det heller ikke, men det ville aldrig mætte samt smage ligeså godt. Hun trådte ud i gangen, i det hun stoppede op, da hun opdagede blomsterne, efterfulgt af chokoladen. Et smil spredte sig over hendes læber, i der hun bukkede sig ned og samlede det hele op, inden hun kom ind til køkkenet og lagde bollerne og chokoladen, samt blomsterne, før hun løb hen til Render og sprang på ham og omfavnede ham med armene om nakken og benen om hofterne på ham. " Tusind tusind tak elskede! ". Hun grinte kort og kyssede ham grådigt på sine læber, før hun blidt hoppede ned fra ham. Han var iighh så sød og dejlig.

Hun betragtede ham med et uskyldigt blik, da han gik hen for at hælde blod i kopperne. Skulle de ha det til bollerne?. Hun grinte en smule og satte sig på en af bar stolene ved køkken øen, mens hun betragtede de smukke blomster og duftede til dem. Mmhh, så fantastiske de duftede, samt de så utrolig smukke ud. Hun betragtede dem med et smil over sine læber, i det hun så hen mod Render og sagde " Tak Render. Når du er her, føler jeg mig så meget mere i sikkerhed. Væk fra Jason, den psykopat.. og CIA ligeså ". Hun sukkede tungt og sagde" Det der skete dengang, ville slet ikke være sket, vis blot Jason Smith, havde kunnet finde ud af at gør sit arbejde. Sådan en idiot ".

Hun sukkede tungt, før hun kiggede rundt, undersøgende, for en sikkerheds skyld. Hun så derefter mod Render og sagde " Det så dejligt at ha dig her.. måske du burde flytte ind?.. engang selvfølgelig ". Hun grinte en smule og pakkede sin Merci pakke op, før hun tog en bid af den. Hun smilede en lille smule, før hun betragtede Render igen med et undersøgende blik. " Hvordan har du det egentlig.. var det hårdt at gå den lange tur.. gjorde det ondt? ". Hun så bekymret på ham og vis han gik hen til hende, ville hun blidt tag fat i ham og kysse ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Fre 27 Mar 2015 - 0:00

Da hun spurgte ham om at han godt vidste de var vampyrer grinte han kort. Ja det vidste han godt. Men at føle sig bare en smule menneskeligt var jo altid godt. Eksempelvis at sidde og spise morgenmad. Med en kop kaffe eller noget. I dette tilfælde tænkte han at de skulle sidde og nyde en kop varmt blod i stedet. Da hun kom gående ud i køkkenet vendte han sig roligt imod hende. Han nåede kun lige at vende sig rundt i samme øjeblik han mærkede en hoppe op i hans favn. Han greb hurtigt fat i hende i frygt for at tabe hende. Dog mærkede han hurtigt at det ikke havde været nødvendigt eftersom hun holdte godt fast i ham. Han grinte blidt over den måde hun nærmest væltede ham på. Og lyttede til hendes ord. Han kyssede hende grådigt tilbage. Før han lod hende hoppe ned fra ham. Han smilede roligt til hende. ”Jeg er glad for du kan li dem. Jeg ville ønske jeg kunne ha købt det lidt pænere ind. Men det eneste der er åbent her i nærheden på den her tid er kiosken nede på hjørnet.” Sagde han roligt og smilede blidt til hende.

Han lagde roligt bollerne ind i den halvforvarmede ovn. Og satte et æggeur til 20 minutter. Det burde være nok. Da hun begyndte at snakke om CIA bippede mikroovnen kort. Hvorefter Render gik hen og åbnede den. Og tog de 2 kopper ud af den. Før han roligt gik hen og stillede den ene kop foran hende. Og den anden foran ham selv. Hvorefter han satte sig på barstolen ved siden af hende og så på hende blidt. ”Skete?” Render havde intet hørt om hvad der var sket. Han vidste hun havde mødt Render men hun havde aldrig fortalt ham hvordan. Og han havde ikke set nyhederne eftersom han havde fokuseret på at lokalisere hende. Først der gik det op for ham at der var noget galt. ”Hvad har han gjort?” Pludselig sås der en snert af vrede i hans blik. Men selvom det var sådan en smule påvirkede det ham meget eftersom han ikke var van til det.

Da hun begyndte at snakke om han skulle flytte ind smilede han kort. ”Jamen jeg har allerede ringet til flytteselvskabet.” Sagde han og grinte kort og drejede hovedet lidt. ”Kiddin. Bare rolig vi tager det i dit tempo.” Sagde han roligt og lagde hænderne ovenpå hendes som højst sandsynligt lå om hendes kop. Og så hende blidt i øjnene. ”Det er vigtigt for mig at du ikke føler det går for hurtigt.” Sagde han blidt og smilede kort. Render var typen han tog det som det kom. Hvis hun syntes de skulle flytte sammen så ville han prøve det af. Se om det ville holde. Hvis ikke kunne han altid flytte ud igen indtil de fik det lidt mere stabilt. Da hun tog fat i ham og kyssede ham kyssede han hende blidt igen. Og smilede fortsat. ”Tjo det var fint nok. Jeg gik en enkel gang i mine egne tanker og brændte mig men ellers var det fint.” Sagde han roligt og tog en tår af det varme blod fra koppen.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Fre 27 Mar 2015 - 0:09

Hun så tøvende på ham, da han spurgte skete... så han vidste det ikke. Han vidste det ikke ligesom resten af Frankrig og verden vidste det. Hun så tøvende ned, i det hun hørte hans stemme, hun kunne endda se det på ham. Vreden, hvordan den langsomt steg op i ham. Hun rødmede en smule over sine kinder, i det hun sagde" Jo ser du.. ". Hun prøvede at samle sig mod, i det hun svarede " Efter at ha forvandlet dig, blev jeg vred.. så vred.. alt var galt og.. og nogen skulle bøde for det. Jeg opsøgte CIA agenter.. slog lidt til dem, UDEN sådan at skade dem for hårdt.. fordi jeg ikke sådan en person ". Det kunne man også se igår nat, dengang de var kørt galt, hvor hun havde gået direkte hen og hjulpet alt hun kunne. " En af dem blev hårdt såret, men det var ikke mig.. Jason Smith.. han ". Hendes stemme knækkede, i det hun mærkede at tåre var gledet ned af hendes kinder og havde ramt hendes hænder, der holde om koppen.

" Han torturerede mig.. her hjemme, bandt mig til sofaen.. druggede mig med hans blod.. s-slog mig ". Hun rystede over sine hænder, i det hendes krop stadig huskede mareridtet. Hun prøvede at stoppe med at ryste, stoppe med at græde, i det hun tøvende svarede " H-Han..bandt mig til min kontor stol.. kogede vand.. han ville bruge mod mig. Han stak også knive ned igennem mine hænder.. han var så brutal Render.. ". Hun begyndte så småt at hulke, i det hun lænede sig ind til ham, før hun blot begyndte at hulke fuldstændig synder og sammen. " Han er så fucking forfærdelig!. Jeg ville ønske at han var DØD! ".

Hun lænede sig blidt tæt ind til ham, før hun så forsigtigt op mod ham og sagde " Jeg ved ikke om han kommer efter mig.. han benægtede alting på tv.. men folkene holder med mig. Jeg bange for, at netop fordi folk ikke tror ham, at han vil komme efter mig.. stryge mig at listen, så der ikke ender med at komme mere ud. ". Hun så bekymret på Render, i det hun sagde " De truede med at dræbe dig.. jeg var så bange.. ". Hun snøftede kort og berørte blidt hans ansigt og så ham i øjnene. " Please, ikke forlad min side, nogensinde.. ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Fre 27 Mar 2015 - 0:22

Allerede før hun begyndte kunne han se smerten. Han lagde blidt en hånd ovenpå den ene af hendes. Og nussede den svagt for at give hende mod. For at sige til hende han var her han lyttede til hende. Han var der for hende. Da hun begyndte at snakke om hun havde slået nogle af dem sukkede han allerede. Render havde lavet samme fejl for nogle år siden. Og havde fået en del ar over det fra Jason. Det havde dog kun været en agent. Da hun sagde der var en der var blevet hårdt såret så han overrasket på Kajika. Da hendes stemme knækkede sammen rejste han sig op og lagde armene om hende. Hans ene arm var rundt om hendes skuldre. Mens den anden havde lagt sig om hendes hoved ved at glide under hendes hage og op til hendes hår. Han nussede hendes hår blidt.

Hun begyndte at snakke om hendes mareridt. Og han begyndte svagt at ryste lidt på hans hånd om hendes skuldre. Vreden buldrede frem. Han kunne ikke kontrollere det. Han tog hende blidt tættere i hendes arme da hun lænede sig ind til ham. Og så hende dybt i øjnene. Da hun sagde han aldrig skulle forlade hendes side kyssede han hende blidt på panden. ”Kajika. Min skat. Rolig. Jeg lover dig at jeg vil gøre alt i min magt for at beskytte dig. Imod alle fare.” Hviskede han blidt og kyssede hendes pande svagt. Hans hånd lagde sig blidt på hendes ansigt og nussede hendes kind i en bevægelse der også fjernede nogle af hendes tåre. ”Han kommer til at betale for det det lover jeg dig.” Han kyssede hendes læber blidt og kort. Før han roligt rejste sig op. Og satte sig bag ved hende. Hvor han lagde armene om hendes mave og holdte hende tæt. ”Vid dette skat. Så længe jeg er her skal jeg nok holde dig i sikkerhed.” Han kyssede hendes hovedbund blidt. Og nussede hendes mave svagt. Hans højre hånd rystede stadig svagt af vrede. Men det var næsten væk. For lige nu vidste han at hun hellere havde brug for den bekymrede kæreste der var der for at trøste hende. End den vrede kæreste der nok ville sparke til nogle ting. ”Jeg bliver her i en uges tid. Det er ikke til diskussion.” Hviskede han svagt til hende og kyssede hendes hovedbund roligt. Han ville blive her en uge for at holde hende i sikkerhed. Før eller senere måtte han jo hjem eftersom de ikke boede sammen og skulle ha deres frihed. Men han nægtede at gå før om mindst en uge så han var sikker på hun havde det godt.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Fre 27 Mar 2015 - 0:32

Hun smilede, da han kyssede hendes pande, før hans blide ord kom, om beskyttelse. Hun stolede blindt på disse ord, at han virkelig ville beskytte hende og sørger for, at intet nogensinde ville ske hende. " Det jeg virkelig glad for at høre Render.. ". Hun nød hans nussen og pussen om sig. Det viste blot, at han virkelig elskede hende, til bunden af sit hjerte og indre. Hun smilede forsigtigt, da han sagde, at Jason nok skulle betale. " Ide mindste, så voldtog han mig ikke.. samt gjorde noget seksuelt.. eller skar i mig.. eller kogte mig, for den sags skyld ". Hun blev pludselig mindet om kysset ude i badet, samt da han nævnte, at han ikke nød at gør sådan ting. Det kunne umuligt være sandt. En der ikke nød dette, ville aldrig kunne være så kreativ og gør sådan noget ved et andet menneske og klare at se det i smerte, det var simpelthen umuligt.

Hun holde blidt om hans arme, da han satte sig bag hende og blot nussede hende og kyssede hendes hovedbund. Hun kunne mærke hvordan hans hånd rystede af vrede. Hun sukkede tungt. Hun smilede da hun hørte, at han ville blive der en uge. " Virkelig?. Mener du det ". Hun vendte sig om og omfavnede ham, i det hun blidt kyssede hans dejlige læber, før hun forsigtigt nussede ham i hovedbunden, inden hun langsomt begyndte at slippe deres kys, så de kunne få noget mad og noget at drikke, samt blot slappe af. Hun havde brug for ro lidt, samt blot lægge og slappe af med hans arme om sig, mærke hans nærhed. " Jeg forevigt din Render ". Hun smilede og kyssede ham blidt under kæben, i det hun kyssede ham på læberne igen og lagde sig blidt ind til hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Fre 27 Mar 2015 - 1:01

Han smilede roligt og nussede hende blidt videre. ”Ja det er da altid et lyspunkt. Hvis han havde gjort det ved jeg ikke hvad jeg ville gøre. Jeg kan mærke allerede nu har jeg svært ved at se logisk på tingene. Finde en udvej. Men hvis han havde voldtaget dig… Jeg ved ikke.” Han sukkede kort. En ting var tortur i hans øjne. Men at knække en kvindes vilje med voldtægt. Det var alt andet end acceptabelt. Han ville aldrig nogensinde voldtage en kvinde. Ja han havde nok udnyttet kvinder lidt i den tid før han fandt hende. Men han havde ikke voldtaget nogle af dem. Og det var han glad for. Roligt nussede han hende blidt.

Da han sad bag hende. Nussede han hende blidt videre. Da hun spurgte ham om han mente det. Smilede han blidt. ”Din sikkerhed og tryghed er vigtigere end noget andet. Desuden så kan jeg klare mit arbejde via en computer. Så hvis jeg bare kan låne din computer så kan jeg arbejde.” Han så lidt tænkende ud. Før han så på hende blidt. ”Og hvis det kan lade sig gøre jeg kan sætte mig et sted og ryge. Arbejdet kræver meget tænkeri. Og rygning er det eneste som kan holde mig rolig nok til at kunne se bredere på tingene. En dårlig vane fra før jeg blev forvandlet.” Sagde han roligt og grinte svagt. ”Samt jeg skal nok ned og købe nogle smøger.” Han grinte svagt med et suk. Hvor var det utroligt hvor meget han egentlig havde fået smadret af det uheld.

Efter at ha drukket blod og spist var de bevæget sig ind til sengen. Og Render lå stille mens han nussede hendes hår med hans hånd. Og så på hende lidt imens. ”Og jeg er forevigt din.” Hviskede han blidt og grinte svagt da hun kyssede hans kæbe. Før han kyssede hende blidt tilbage. Han vendte sig roligt imod hende. Så han kunne lægge sin arm om hende. Han stoppede blidt deres kys før han roligt lagde sig mere ind til hende. Så han kunne få hendes ene ben ind imellem hans ben. Hvorefter han roligt holdte hende tæt. Så hendes hoved blidt blev presset lidt imod hans brystkasse og hals. Så hun kunne mærke den beskyttende følelse som kom af at man holdte en kvinde sådan som han holdte hende. Hvorefter han langsomt faldt i søvn. Med et svagt smil på læberne. Eftersom han ikke kunne tænke sig frem til et bedre sted at ligge end lige her sammen med hende. Her hvor han var lykkelig. Hvor han kunne mærke følelser.

*Om aftenen. Omkring klokken 5.*

Render var vågnet tidligt og havde ligget og set på hende lidt. Han syntes hun var så gudesmuk når hun lå der ovenpå hans arm. Han havde rykket sig hen på ryggen midt om natten. Så hun var ind til hans side igen. Han havde lænet sig imod hans arm så hans overkrop var hævet. Han lod en finger glide ned af hende blidt mens han så på hende blidt. Og smilede roligt. Hun var vidunderlig. Hun gjorde ham glad og lykkelig. Og han vidste han gjorde hende glad og lykkelig. Han vidste der ville komme dårlige tider. Men han vidste at ligemeget hvad så ville han elske hende. Ligemeget hvad de kom til at skændes om.

Han fik sig roligt løsnet fri fra hende. Lagde dynen lidt mere om hende. Og kyssede hendes kind blidt. Før han roligt tog sine bukser på igen som han havde taget af. Mens hans overkrop var bar. Roligt hørte han nogen udenfor hendes dør. Nede for enden af opgangen. Render gik roligt ud på opgangen. Nærmest kampklar. Men opdagede hurtigt det var en avisdreng. Render smilede roligt. ”Hej knægt kunne du tænke dig at tjene 50 euro?” spurgte han kort. Drengen svarede det ville han gerne. Så render vinkede drengen op. Hvorefter han pegede på Kajika’s dør. ”Okay det skal leveres hertil. Jeg skal bruge en pakke smøger. Du kan købe dem nede i kiosken på hjørnet sig til ham at jeg sendte dig. Fortæl ham at jeg var hans første kunde i dag. Så ved han hvem jeg er.” Han stak roligt 10 euro i hånden på drengen. ”Når du kommer tilbage så får du de andre okay?” Spurgte han roligt. Drengen nikkede og løb så ned af trapperne. Render smilede kort. Før han roligt gik ind i lejligheden igen. Og lukkede døren roligt. Hvorefter han gik hen til Kajika’s computer. Og tændte den roligt. Roligt gik han ind på investorfirmaet’s hjemmeside. Hans eget investorfirma. Han havde ejet det fra før han blev vampyr men han havde aldrig været heldig med investering før nu. Tastaturet blev tastet på. Roligt blev der banket på døren. Og Render gik roligt hen til døren og åbnede. Det var drengen med hans smøger. Render tog roligt imod dem. Og stak drengen de 50 euro samt han måtte beholde resterne. Smøgerne havde kostet omkring 2-3 euro. Så der var rigeligt til overs. Men Render havde ikke brug for dem. Drengen løb roligt ned af trapperne glad. ”Lad nu vær med at bruge dem på slik.” Sagde han roligt og lukkede døren roligt. Før han gik tilbage til computeren. Han rejste sig roligt og gik ud i køkkenet. Hvor han lænede sig imod komfuret og tændte emhætten. Roligt tændte han en smøg og sugede et par gange og pustede op i emhætten.

Efter smøgen satte han sig ned igen. Og begyndte at arbejde videre. Han begyndte at høre lyde af nogen der bevægede sig inde på soveværelset. Det var nok Kajika der var ved at vågne. Men Render lod hende bruge sin tid. Han var næsten færdig og desuden ville hun kunne høre tastaturet blive trykket på så hun ville nok vide hvor han var. Så hun ville nok komme ud til ham snart.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Fre 27 Mar 2015 - 14:34

Langsomt vågnede hun, i det hun satte sig forsigtigt op og gned sine trætte øjne, inden de blanke isblå dådyr øjne, lod sit blik glide rundt i det tomme rum. Ingen Render?. Hun hævede det ene øjenbryn i undren. * Hvor er han.. ? *. En lyd gik igennem rummet, før hun kunne høre lyden, af små taster der blev klikket mod bunden af bærbaren. Aha.. han var igang med sit arbejde. Et smil gled over hendes læber, da hun forsigtigt fjernede dynen som han havde lagt over hende, før hun rejste sig op. Hun lod sit hår glide løst af knolden og flettede det i en lang smuk fransk fletning, inden hun trådte ind i stuen og så over mod Render, der var igang på hendes computer. " Godaften elskede ". Hun smilede en lille smule, før hun trådte tættere på ham og forsigtigt gik bag ved ham og gav ham et kys på halsen.

Hun elskede at mærke hans hals under sine læber. Langsomt strøg hun sine hænder blidt om hans liv, før hun forsigtigt begyndte at hive op i tshirten, så hans brystkasse og stærke mave, blev blottet under hendes smalle hænder. Hun smilede og kyssede ham nænsomt på halsen, inden hun lod sine hjørnetænder glide blidt ned i hans hals og bed sig fast. " Mmh ". Hun lukkede forsigtigt sine øjne, i det hun slap hans hals og slikkede hans blod kort i sig, kun en enkelt gang.. inden hun åbnede sine øjne og slap ham rundt om, så hun kunne gå hen og sætte sig på hans skød og kysse hans dejlige læber. " Hvad laver du? ". Hun smilede en lille smule og sagde " Altså.. hvad er dit arbejde ". Så vidt hun vidste.. så havde han ikke fortalt hende om dette ' nye ' arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Fre 27 Mar 2015 - 19:46

Han hørte hende bevæge sig inde på soveværelset. Og løftede en kop med noget kaffe i som han havde gjort klar før han havde sent drengen af sted efter nogle smøger. Han lagde roligt koppen på bordet så hun kunne høre lyden af koppen ramme bordet. Før han begyndte at skrive på computeren igen. Langsomt hørte han hun rejste sig fra sengen. Og tog en blid tår mere af sin kaffe. Da hun kom ind vinkede han kort til hende eftersom han ikke kunne snakke mens han drak. Roligt slugte han den kaffe han havde i munden da hun sagde hej. Før han svagt rummede sig eftersom han ikke havde brugt sin stemme siden drengen var kommet tilbage. ”Godmorgen min pige. Sovet godt?” Sagde han med et blidt smil. Og blottede sin hals så hun kunne kysse den. Det var nu lidt sjovt hun kyssede hans hals. I stedet for kinden eller munden. Men han brokkede sig ikke. Han kunne godt li at i stedet for hun gjorde de gamle klassikere at hun gjorde noget lidt mere frækt i det.

Da hun gik om bag ved ham og lagde armene om han lænede Render sig lidt ind imod hende. Og smilede blidt til hende. Hun hev roligt op i hans T-shirt og han smilede lidt over det. Han kunne godt li hun gjorde sådan noget. Det betød jo bare at hun kunne li ham og måske endda havde lidt lyst til ham. Men nok mere for at drille ham lidt. Han lukkede blidt øjnene da hun begyndte at kysse hans hals. Og åndede lidt tungere. Det var dejligt hun gjorde det. Og da hun bed. Lavede han en enkel hurtig og pludselig indsugning af både smerte og nydelse. Han grinte blidt. ”Hvad er der med dig og bide skat.” Sagde han drillende til hende før han lod hende slippe hendes hals og slikke blodet op. Han lukkede nydende øjnene. Før han mærkede hun slap ham og gik hen og satte sig på hans skød i stedet. Han lagde blidt sin ene arm om hendes lænd og lagde hånden på hendes hofte. Mens den anden gled hen over hendes lår og tog lidt fat i hendes yderste lår. Så hun ikke gled ned af ham. Men også for at holde om hende lidt. Han kyssede hendes vidunderlige læber tilbage blidt og ømt kort. Før han blidt slap hendes læber. Indtil hun spurgte hvad han lavede. Han smilede roligt og drejede hovedet lidt. Var det ikke lidt tydeligt? Men så fortsatte hun kort. Og så forstod han bedre hvad hun mente. ”Jeg bruger min høje intelligent til at forudsige hvilke aktier på aktiemarkedet som stiger hvorefter jeg investere en masse penge i det for kunder. Derefter så vil den enden falde eller stige. Og hvis den stiger får jeg 10 procent af profitten. Og jeg misser sjældent.” Sagde han roligt og pegede på en aktie hvor der stod ny ved siden af. Der var blevet investeret over en halv milliard euro i det. Og navnet på den var Helix. Så kunne hun sikkert gætte på hvad han havde investeret så mange penge i. ”Og du hjælper mig med at tjene formuer.” Sagde han roligt og smilede blidt til hende.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Gæst Fre 27 Mar 2015 - 21:53

- Før hun bed ham -

Hun grinte sødt, da han spurgte hende om hun havde sovet godt. " Jamen dog, ligefrem din pige? ". Hun smilede og kyssede ham blidt, i det hun nikkede svagt " Ja, meget ". Hun elskede den måde han stadig trak vejret, hvordan han åndede.. hvordan det blev tungere. * mmh *.. Hun smilede da hun havde bidt ham, før hun svarede " Jeg elsker blot at bide dig ".

- Efter -

Da han lagde sin arm om hendes lænd og lagde hånden på hendes hofte, efterfulgt af den anden der gled over hendes lår og blidt tog fat i yderste lår.. smilede hun blot forsigtigt og modtog hans dejlige kys, eftersom hun gjorde an, til at kysse hans. Hun betragtede bærbaren, i det hun lyttede til hvad han sagde. Hun så kort stedet, hvor der stod ny, i det hun opdagede at der stod Helix. Hun så flovt på ham og sagde " har du virkelig.. ". Hun smilede en smule og kyssede ham blidt på læberne og sagde " Du ikke så lidt fræk, hva ". Hun grinte og kyssede hans dejlige læber igen, i det hun smilede og lagde sig blidt ind til hans bryst/skulder. Hun lukkede forsigtigt sine øjne, i det hun sagde " Skal vi ikke gå en lille tur? ". Hun så tøvende op mod ham, i det hun blidt gled ned af ham, før hun rejste sig og gik hen af mod badeværelset. Hun skulle først ha et langt og afslappende bad. " Vis du arbejder videre, så tager jeg et bad og så kan vi måske?.. smutte en tur ned forbi Helix? ". Hun smilede og svarede " Jeg har jo også arbejde at skulle gør ".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Render Safaní Fre 27 Mar 2015 - 22:18

Han smilede roligt. Og så lidt på hende. ”Du er da min pige er du ikke?” Spurgte han kort og grinte svagt. Han nussede blidt sit hoved lidt ind til hendes da hun begyndte at sige hun havde sovet godt. ”Det jeg glad for. Beklager jeg gik. Men ville gerne ha gjort mit arbejde færdigt inden aftenen ordenligt begyndte så vi havde hele natten sammen.” Sagde han roligt og smilede blidt.

-Efter-

Han smilede roligt da hun opfangede hvad han ville vise hende. Og begyndte at sige om han virkelig havde. Han kyssede hendes kind blidt. ”Ja jeg føler det er noget stort du har lavet. Og jeg tror ærlig talt det kan blive noget stort. Så jeg er villig til at investere flere hundred kunders penge i din klub.” Sagde han roligt og kyssede hende kærligt tilbage mens han nussede hendes side blidt. Han grinte svagt af hendes joke og kyssede hendes dejlige læber tilbage. Denne følelse han havde. Det var en følelse han ikke kunne få nok af. Han lagde armene lidt mere om hende da hun lænede sig ind mod hans bryst. Og han begyndte blidt at nusse hende svagt. Da hun begyndte at snakke om at gå en tur smilede han kort. ”Hvorfor så tøvende? Er du bange for jeg ikke vil ses med dig offentligt?” Spurgte han og grinte blidt før han kyssede hendes pande kærligt. ”Jeg vil med glæde gå en tur med dig. Mest fordi at vi ikke kan køre en tur eftersom du fik ødelagt min motorcykel.” Sagde han og smilede flabet til hende. For at drille hende lidt. Han lod hende blidt rejse sig og gå imod badeværelset. Han smilede kort til hende. ”Det lyder som en god idé så kan jeg også bede min assistent om at hente et nyt sæt tøj.” Sagde han roligt og smilede svagt før han rejste sig op og gik om bag hende. Lagde blidt armene om hende. ”Don’t be Jealoux but it is a woman.” Hviskede han svagt og smilede roligt til hende. Før han roligt kyssede hendes hals blidt. Før han klappede hende på røven roligt for at give hende et puf hen imod badeværelset. Før han roligt gik hen og fandt sin mobil frem fra bordet ved siden af computeren. Endnu en ting der var blevet smadret. Dog heldigvis virkede den stadig. Han ringede roligt til hans assistent og bedte hende om at hente noget tøj til ham før han gav hende adressen og satte sig så ved computeren for at arbejde videre.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika* - Page 2 Empty Sv: The time to choose. Anger or love? *Tilegnet=Kajika*

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum